Hoe dan ook, mijn stadionplezier zal er niet onder lijden. Heb er zin in! Met of zonder Kalou!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nogmaals ik hoop dat jij mij gaat uitlachen
JUIST!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, mijn stadionplezier zal er niet onder lijden. Heb er zin in! Met of zonder Kalou!![]()
Idd. Die 50 supporters die hem uitfloten zal het 'm niet zijn, en bovendien als hij zich weer 100% inzet voor Feyenoord (wat hij zondag ook deed) dan zullen veel supporters vergevensgezind zijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
.. maar als dat gepraat over een onhoudbare situatie... dat vind ik echt onzin..
Ja dat denk ik dus ook..... als het eenmaal 100% niet doorgaat.. zal hij echt wel weer gaan voetballeb.. anders gooit hij helemaal zijn eigen glazen in ..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd. Die 50 supporters die hem uitfloten zal het 'm niet zijn, en bovendien als hij zich weer 100% inzet voor Feyenoord (wat hij zondag ook deed) dan zullen veel supporters vergevensgezind zijn!
quote:
Als je op het forum van Feyenoord Netwerk kijkt, dan vergaat het lachen je meteen. Er worden gewoon filmpjes van onthoofdingen geplaatst, oproepen gedaan om Hiddink, Linsse en Westerhof eens goed in elkaar te rossen gedaan. Wat is dit nu?
Wat mij betreft heeft die groep zijn zin en stoppen we per direct de onderhandelingen met Feyenoord en kopen we nooit meer iets van ze. Als dit de manier van communiceren is? Spreuken als Een goede Jood is een dode jood, sorry maar daar word ik gewoon misselijk van. Als ik Hiddink was, zou ik lekker bedanken voor de eer voordat je huis of je kinderen in de brand staan.
Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Wat moet je hier nu mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Crosspost uit het Feyenoord-topic:
[..]
Nee maar echt normaal is het niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
DD, neem je dit soort bullshit nu werkelijk serieus?
Als ik zeg dat ik Kalou in zijn knieen schiet als ie naar psv gaat ben je toch ook niet bang dat ik straks met een Uzi langs de Herdgang kom fietsen?
Ik weet het niet. Ik vind het ongelooflijk dat er mensen zij die zo kunnen denken. Als iemand mij een kogelbrief stuurt en me vertelt dat mijn kind en vrouw eraan gaan, dan denk ik echt geen seconde na en kap ik. Dat is dan wel toegeven aan terreur, maar zoiets kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Als ik zeg dat ik Kalou in zijn knieen schiet als ie naar psv gaat ben je toch ook niet bang dat ik straks met een Uzi langs de Herdgang kom fietsen?
toch niet deze he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit soort randzaken komen al sinds jaar en dag voor bij het voetbal en worden gewoon gedoogd door ons OM en de clubs zelf helaas maar waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het ongelooflijk dat er mensen zij die zo kunnen denken. Als iemand mij een kogelbrief stuurt en me vertelt dat mijn kind en vrouw eraan gaan, dan denk ik echt geen seconde na en kap ik. Dat is dan wel toegeven aan terreur, maar zoiets kan gewoon niet.
Het zal wel een blatend pubertje zijn, maar ik vind dit niet normaal.
Nee, is het niet. Maar zou jij je familie of weet ik veel wat ervoor opofferen? Er hoeft er maar een zo gek, dronken of stoned te zijn en je wel een keer op je neus slaan. En dan maar zeggen: "het is maar een enkeling". Kan wel zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu mee?
Net alsof de harde kern representatief is voor het beleid van Feyenoord, dat is nergens zo namelijk.
Je zit het plaatje niet .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet deze he?
[afbeelding]
Dan wordt het eens tijd om daarmee te stoppen en dit niet langer te gedogen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit soort randzaken komen al sinds jaar en dag voor bij het voetbal en worden gewoon gedoogd door ons OM en de clubs zelf helaas maar waar.
Alsof de harde kern/kwaadwillende hooligans van Ajax, PSV of Feyenoord ook maar daadwerkelijk iets blaat op het netwerk forum, laat staan dit soort bullshit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu mee?
Net alsof de harde kern representatief is voor het beleid van Feyenoord, dat is nergens zo namelijk.
Deze wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
En natuurlijk is die mafkees niet representatief, dat snap ik ook wel.
quote:En kijk maar uit, want die combitrein gaat nooit Rotterdam halen op 11 december...
Van een zichzelf respecterende moderator mag je verwachten dat zoiets verwijderd wordt ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet waar je die vandaan haalt, maar of het nu van een Feyenoordfan, PSV'er of weet ik veel wie is, ik vind dit gewoon een kwalijke zaak. Als ik moderator van die site was, zou ik hem bannen en misschien zelfs wel extra maatregelen treffen. Dit kan toch niet, of ben ik een roepende in de woestijn?
Feyenoord netwerk. Verzamelplaats van idioten en tuig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet waar je die vandaan haalt,
Hebben die jongens dan helemaal niks geleerd na het Red Bull Air race incident?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Crosspost uit het Feyenoord-topic:
[..]
En normale Feyenoord-supporters!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Zapper het volgende:
Feyenoord netwerk. Verzamelplaats van idioten en tuig.
Daarom, van alle rangen en standen en vergelijbaar met de website van elke willekeurige club denk ik en gelukkig vormen de idioten veruit de minderheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En normale Feyenoord-supporters!
Tuurlijk. Het heeft ook niet zozeer iets met Feyenoord in het bijzonder te maken hoor. Ik weet zeker dat er bij PSV ook gasten zijn die Van der Vaart, zijn vrouw of weet ik veel wie zouden bedreigen als ze naar Eindhoven zouden komen. Triest maar waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En normale Feyenoord-supporters!
Idioten en tuig heb je bij elke club......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Feyenoord netwerk. Verzamelplaats van idioten en tuig.
Zoals ik al zei, de wereld inclusief Nederland is "lekker" verrot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Tuurlijk. Het heeft ook niet zozeer iets met Feyenoord in het bijzonder te maken hoor. Ik weet zeker dat er bij PSV ook gasten zijn die Van der Vaart, zijn vrouw of weet ik veel wie zouden bedreigen als ze naar Eindhoven zouden komen. Triest maar waar.
Waarom moet je nou elke keer ajax er bij betrekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:26 schreef StarGazer het volgende:
Idioten en tuig heb je bij elke club......
Oh ja ik was vergeten dat er alleen bij Ajax en Feyenoord tuig rondlopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waarom moet je nou elke keer ajax er bij betrekken?![]()
Wat een onzin. Trabelsi wou ook weg etc bla bla bla. Het is nu echter nog steeds een van de beste Ajacieden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:38 schreef Crudus het volgende:
Ik hoor maar continu over het gegeven dat Feyenoord hem niet wil laten gaan. Dat is toch onzin? Je kunt als team toch niet rekenen op de volledige inzet van een speler als die speler geen zin heeft om bij dat team te spelen. Die kerel wil weg. Alsof hij nu na dit debacle weer een smile opzet en weer lekker 100% gaat voetballen. Hou toch op! De fans hebben het nu gehad met hem, zijn team waarschijnlijk ook (hij geeft immers aan weg te willen, wat zou jij als teamgenoot daar van vinden).
Ik zou als ik Koeman was die kerel helemaal niet meer willen, wat heb je er immers aan. Hij wil niet meer bij Feyenoord, hij heeft er geen zin meer in. Presteren zal er dan niet meer inzitten.
Pech voor Feyenoord, pret voor PSV, maar het is nu eenmaal niet anders. Die vent komt heus wel naar Eindhoven.
Dat zegt genoeg over de restquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een onzin. Trabelsi wou ook weg etc bla bla bla. Het is nu echter nog steeds een van de beste Ajacieden.
Alleen verdiend Baros wat meer dan Kalou en ik weet nog of van Liverpool nar PSV nu echt een stapje hogerop is als er andere clubs zijn die hem wel willen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef Doc het volgende:
Waarom koopt PSV eigenlijk niet gewoon Baros? Voor tussen de 8 en 10 m kunnen ze 'm krijgen en die gast is imho niet slechter dan Kalou.
Dat klopt - maar het gaat mij om het verhaal van die quote, namelijk dat-ie absoluut weg wil en DUS niet meer goed voor die club kan en zal spelen. Trabelsi wou ook 100% weg en had een stevig conflict met de club. Hij is nu echter een van de beste spelers, dus met die daling van van de motivatie viel het uiteindelijk wel mee. Ook Kalou zal wel beseffen dat als-ie verder wil hij dan maar bij F'noord goe moet ballen en dat zal-ie ook heus wel doen als de transfer niet door gaat. hij speelt gewoon voor zichzelf en als-ie dus in F'noord dienst is voor F'noord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de rest![]()
En Kalou is niet echt vergelijbaar met Trabelsi
A) vanwege de contractsduur
B) Vanwege het mogelijke Nederlanderschap
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Het hele verhaal dat F'noord Kalou wel MOET laten gaan wegens verminderde motivatie om bij F'noord goed te spelen geloof ik daarom dus niet.
Misschien een miljoen meer of zo, maar dan heb je wel een bewezen wereldtopper in huis. Met Vennegoor in de Koller rol weet je zeker dat dat heel veel doelpunten zijn. Da's meer een zekerheidje dan Kalou hoor. Ik zou liever Baros dan Kalou hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen verdiend Baros wat meer dan Kalou en ik weet nog of van Liverpool nar PSV nu echt een stapje hogerop is als er andere clubs zijn die hem wel willen.
Het verschil zit hem hierin dat Trabesli niet meteen bij Arsenal een volwaardig contract kon tekenen (Kalou kan dat wel bij PSV) en dat Trabelsi zelf eieren voor zijn geld heeft gekozen (itt Kalou op dit moment althans).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat klopt - maar het gaat mij om het verhaal van die quote, namelijk dat-ie absoluut weg wil en DUS niet meer goed voor die club kan en zal spelen. Trabelsi wou ook 100% weg en had een stevig conflict met de club. Hij is nu echter een van de beste spelers, dus met die daling van van de motivatie viel het uiteindelijk wel mee. Ook Kalou zal wel beseffen dat als-ie verder wil hij dan maar bij F'noord goe moet ballen en dat zal-ie ook heus wel doen als de transfer niet door gaat. hij speelt gewoon voor zichzelf en als-ie dus in F'noord dienst is voor F'noord.
Het hele verhaal dat F'noord Kalou wel MOET laten gaan wegens verminderde motivatie om bij F'noord goed te spelen geloof ik daarom dus niet.
Baros is een mooie speler, maar ik denk echt dat die onbetaalbaar is en de meeste spelers die de Premierleague in de benen hebben zitten niet echt te wachten op de eredivisie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Misschien een miljoen meer of zo, maar dan heb je wel een bewezen wereldtopper in huis. Met Vennegoor in de Koller rol weet je zeker dat dat heel veel doelpunten zijn. Da's meer een zekerheidje dan Kalou hoor. Ik zou liever Baros dan Kalou hebben.
Ach, als PSV het geld biedt wat andere clubs niet bieden en hij anders op z'n hoogst 4e spits bij LFC is dan is het nog niet geheel onmogelijk. Hij speelt dan in ieder geval CL.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
En over Baros: die wil natuurlijk niet in Nederland spelen. Spelers van die naam en faam komen never nooit naar onze competitie.
Veel spelers halen gewoon de neus op voor onze competitie. Baros speelt liever bij Hertha BSC of Wiolfsburg voor hetzelfde salaris als bij PSV hoor. Laten we eerlijk zijn: we vinden onze eigen competitie allemaal geweldig, maar structureel stelt het natuurlijk nauwelijks iets voor. En PSV wordt nu misschien gezien als een 'leuk ploegje' sinds afgelopen jaargang, maar er ligt echt geen Europese topclub wakker van een tripje naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, als PSV het geld biedt wat andere clubs niet bieden en hij anders op z'n hoogst 4e spits bij LFC is dan is het nog niet geheel onmogelijk. Hij speelt dan in ieder geval CL.
Ach, hij wou ook wel naar Schalke ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Baros is een mooie speler, maar ik denk echt dat die onbetaalbaar is en de meeste spelers die de Premierleague in de benen hebben zitten niet echt te wachten op de eredivisie.
Zolang die Duitse clubs geen CL spelen valt dat wel mee. Dan heeft PSV best een kans. Je moet het gped verkopen - als springplank naar weer een verdere competitie. Want als je in NL twee jaar achter elkaar ieder jaar 25 doelpunten maakt sta je zeker in de belangstelling van meer clubs ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Veel spelers halen gewoon de neus op voor onze competitie. Baros speelt liever bij Hertha BSC of Wiolfsburg voor hetzelfde salaris als bij PSV hoor. Laten we eerlijk zijn: we vinden onze eigen competitie allemaal geweldig, maar structureel stelt het natuurlijk nauwelijks iets voor. En PSV wordt nu misschien gezien als een 'leuk ploegje' sinds afgelopen jaargang, maar er ligt echt geen Europese topclub wakker van een tripje naar Eindhoven.
Schalke vond hem te duur. En ik vind hem nou niet echt een geweldige spits.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, hij wou ook wel naar Schalke ...
Hem over te halen zal niet makkelijk zijn - maar niet onmogelijk. Hij wil ooit bij Barça spelen dus als er ook nog met die connecties gewapperd wordt ... En als Baros in de NLse competitie + CL er flink wat ballen intrapt is dat wellicht wel een betere springplank voor de rest van z'n carriere dan op de bank of de tribune bij LFC.
Samenvattend: het is niet een eitje om 'm bij PSV te halen, maar ook zeker niet onmogelijk!
Tuurlijk is Nederland een ideale springplank, maar ik denk gewoon dat een topper als Baros gewoon niets voelt voor een club als PSV. Kijk naar Feyenoord, dat afgelopen seizoen probeerde bankzitters als Legrottaglie naar NL te halen, maar die lachte een icoon in Italië als Gullit gewoon uit en vertrok op huurbasis naar Bologna, dat zelfs degradeerde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Zolang die Duitse clubs geen CL spelen valt dat wel mee. Dan heeft PSV best een kans. Je moet het gped verkopen - als springplank naar weer een verdere competitie. Want als je in NL twee jaar achter elkaar ieder jaar 25 doelpunten maakt sta je zeker in de belangstelling van meer clubs ...
Als Kalou volgend jaar zwaar klote speelt is het al iets minder aannemlijk dat PSV hem wil hebben. Ik bedoel - het zou dan gewoon simpelweg een overschatte voetballer kunnen zijn en ieder geval eentje met een motivatie probleem. Minder een aanwinst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het verschil zit hem hierin dat Trabesli niet meteen bij Arsenal een volwaardig contract kon tekenen (Kalou kan dat wel bij PSV) en dat Trabelsi zelf eieren voor zijn geld heeft gekozen (itt Kalou op dit moment althans).
Trabelsi moest zich wel in de kijker spelen, het was namelijk voor zijn eigen toekomst naar een asolute topclub.
Hoe Kalou ook zal spelen (evt komend seizoen bij Feyenoord), PSV zal hem hoe dan ook willen hebben, is het niet dit jaar danwel volgend jaar.
Wat juridisch moet en wat rationeel moet lijkt me erg vaag eerlijk gezegd en ik weet niet in hoeverre Westerhof blufpoker speelt in dezen.
Klopt. Maar als ik zie dat PSV tussen de 8 en 10 m niet te duur vind voor Kalou kan ik me niet voorstellen dat ze dat wel te duur vinden voor Baros.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Schalke vond hem te duur. En ik vind hem nou niet echt een geweldige spits.
Hoe oud is Milan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik zie dat PSV tussen de 8 en 10 m niet te duur vind voor Kalou kan ik me niet voorstellen dat ze dat wel te duur vinden voor Baros.
24 dacht ik.quote:
Het punt is dat het geld blijkbaar niet zo'n enorm probleem is. En zoals ik zei: het zal niet meevallen - maar is imho niet 100% onmogelijk. Ook omdat niet iedere speler hetzelfde denkt. En met het redelijk goede resultaat van PSV in de CL vorig jaar en gegarandeerd CL voetbal dit jaar hebben ze best wel "pulling power". Meer dan F'noord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Die situatie zal altijd zo blijven zolang er niet meer te besteden is, en dat gebeurt niet in onze competitie. Jammer maar helaas.
23quote:
Dan moet PSV het zeker proberen (mischien zijn ze al wel wat aan het polsen, het wereldje is immers klein)...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |