abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:47:15 #51
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_29352135
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Nogmaals ik hoop dat jij mij gaat uitlachen
Hoe dan ook, mijn stadionplezier zal er niet onder lijden. Heb er zin in! Met of zonder Kalou!
Prrrrrrrr.....talieloe....
pi_29352178
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef Crudus het volgende:

[..]

Hoe dan ook, mijn stadionplezier zal er niet onder lijden. Heb er zin in! Met of zonder Kalou!
JUIST!
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:49:39 #53
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29352188
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
.. maar als dat gepraat over een onhoudbare situatie... dat vind ik echt onzin..
Idd. Die 50 supporters die hem uitfloten zal het 'm niet zijn, en bovendien als hij zich weer 100% inzet voor Feyenoord (wat hij zondag ook deed) dan zullen veel supporters vergevensgezind zijn!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:56:38 #54
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29352344
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Idd. Die 50 supporters die hem uitfloten zal het 'm niet zijn, en bovendien als hij zich weer 100% inzet voor Feyenoord (wat hij zondag ook deed) dan zullen veel supporters vergevensgezind zijn!
Ja dat denk ik dus ook..... als het eenmaal 100% niet doorgaat.. zal hij echt wel weer gaan voetballeb.. anders gooit hij helemaal zijn eigen glazen in ..
we zijn het eens
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29352986
Crosspost uit het Feyenoord-topic:
quote:

Als je op het forum van Feyenoord Netwerk kijkt, dan vergaat het lachen je meteen. Er worden gewoon filmpjes van onthoofdingen geplaatst, oproepen gedaan om Hiddink, Linsse en Westerhof eens goed in elkaar te rossen gedaan. Wat is dit nu?

Wat mij betreft heeft die groep zijn zin en stoppen we per direct de onderhandelingen met Feyenoord en kopen we nooit meer iets van ze. Als dit de manier van communiceren is? Spreuken als Een goede Jood is een dode jood, sorry maar daar word ik gewoon misselijk van. Als ik Hiddink was, zou ik lekker bedanken voor de eer voordat je huis of je kinderen in de brand staan.

Ik heb er gewoon geen woorden voor...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:34:58 #56
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29353177
DD, neem je dit soort bullshit nu werkelijk serieus?

Als ik zeg dat ik Kalou in zijn knieen schiet als ie naar psv gaat ben je toch ook niet bang dat ik straks met een Uzi langs de Herdgang kom fietsen?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29353212
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat moet je hier nu mee?

Net alsof de harde kern representatief is voor het beleid van Feyenoord, dat is nergens zo namelijk.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:38:57 #58
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29353271
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:

Als ik zeg dat ik Kalou in zijn knieen schiet als ie naar psv gaat ben je toch ook niet bang dat ik straks met een Uzi langs de Herdgang kom fietsen?
Nee maar echt normaal is het niet..
Kijk ik zou het ook niet leuk vinden als Feyenoord support .. maar om nou meteen dat soort dingen uit te spugen... vind ik nou niet echt duiden op erg veel verstand in den hersenpan.

En natuurlijk komen ze niet langs.. (als heb je overal van die gekken rond lopen die het wel zouden doen) maar nogmaals je kan het ook wel op een andere manier zeggen..
Maar het zal wel weer een kleine minderheid zijn

Maar goed misschien dat ik wel naiëf ben..
pi_29353299
quote:

Ik weet het niet. Ik vind het ongelooflijk dat er mensen zij die zo kunnen denken. Als iemand mij een kogelbrief stuurt en me vertelt dat mijn kind en vrouw eraan gaan, dan denk ik echt geen seconde na en kap ik. Dat is dan wel toegeven aan terreur, maar zoiets kan gewoon niet.

Het zal wel een blatend pubertje zijn, maar ik vind dit niet normaal.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29353311
quote:

toch niet deze he?

pi_29353332
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik vind het ongelooflijk dat er mensen zij die zo kunnen denken. Als iemand mij een kogelbrief stuurt en me vertelt dat mijn kind en vrouw eraan gaan, dan denk ik echt geen seconde na en kap ik. Dat is dan wel toegeven aan terreur, maar zoiets kan gewoon niet.

Het zal wel een blatend pubertje zijn, maar ik vind dit niet normaal.
Dit soort randzaken komen al sinds jaar en dag voor bij het voetbal en worden gewoon gedoogd door ons OM en de clubs zelf helaas maar waar.
Yeah baby Yeah!
pi_29353349
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat moet je hier nu mee?

Net alsof de harde kern representatief is voor het beleid van Feyenoord, dat is nergens zo namelijk.
Nee, is het niet. Maar zou jij je familie of weet ik veel wat ervoor opofferen? Er hoeft er maar een zo gek, dronken of stoned te zijn en je wel een keer op je neus slaan. En dan maar zeggen: "het is maar een enkeling". Kan wel zijn.

En natuurlijk is die mafkees niet representatief, dat snap ik ook wel.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:42:18 #63
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29353361
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef pascalheister het volgende:

[..]

toch niet deze he?

[afbeelding]
Je zit het plaatje niet .
Maar ik zie aan de url
"say hello to my little friend"

Scarface
pi_29353375
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dit soort randzaken komen al sinds jaar en dag voor bij het voetbal en worden gewoon gedoogd door ons OM en de clubs zelf helaas maar waar.
Dan wordt het eens tijd om daarmee te stoppen en dit niet langer te gedogen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29353393
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat moet je hier nu mee?

Alsof de harde kern/kwaadwillende hooligans van Ajax, PSV of Feyenoord ook maar daadwerkelijk iets blaat op het netwerk forum, laat staan dit soort bullshit.

Pubers die niet weten waar ze het over hebben en stoer lopen te blaten op internet. Erg absurd dat ze zo denken, maar dat is blijkbaar het niveau van dat soort gasten.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:43:53 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29353400
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
En natuurlijk is die mafkees niet representatief, dat snap ik ook wel.
Deze wel?
quote:
En kijk maar uit, want die combitrein gaat nooit Rotterdam halen op 11 december...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29353534
Ik weet niet waar je die vandaan haalt, maar of het nu van een Feyenoordfan, PSV'er of weet ik veel wie is, ik vind dit gewoon een kwalijke zaak. Als ik moderator van die site was, zou ik hem bannen en misschien zelfs wel extra maatregelen treffen. Dit kan toch niet, of ben ik een roepende in de woestijn?
Wat een vrouw!
spits!
pi_29353721
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet waar je die vandaan haalt, maar of het nu van een Feyenoordfan, PSV'er of weet ik veel wie is, ik vind dit gewoon een kwalijke zaak. Als ik moderator van die site was, zou ik hem bannen en misschien zelfs wel extra maatregelen treffen. Dit kan toch niet, of ben ik een roepende in de woestijn?
Van een zichzelf respecterende moderator mag je verwachten dat zoiets verwijderd wordt ja.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:57:18 #69
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29353804
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet waar je die vandaan haalt,
Feyenoord netwerk. Verzamelplaats van idioten en tuig.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:21:46 #70
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29354541
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben die jongens dan helemaal niks geleerd na het Red Bull Air race incident?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:23:18 #71
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29354591
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Zapper het volgende:
En normale Feyenoord-supporters!
pi_29354633
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Daarom, van alle rangen en standen en vergelijbaar met de website van elke willekeurige club denk ik en gelukkig vormen de idioten veruit de minderheid.
Yeah baby Yeah!
pi_29354635
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het heeft ook niet zozeer iets met Feyenoord in het bijzonder te maken hoor. Ik weet zeker dat er bij PSV ook gasten zijn die Van der Vaart, zijn vrouw of weet ik veel wie zouden bedreigen als ze naar Eindhoven zouden komen. Triest maar waar.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29354713
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Zapper het volgende:

[..]

Idioten en tuig heb je bij elke club......
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:27:56 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29354753
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Tuurlijk. Het heeft ook niet zozeer iets met Feyenoord in het bijzonder te maken hoor. Ik weet zeker dat er bij PSV ook gasten zijn die Van der Vaart, zijn vrouw of weet ik veel wie zouden bedreigen als ze naar Eindhoven zouden komen. Triest maar waar.
Zoals ik al zei, de wereld inclusief Nederland is "lekker" verrot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')