NIET is sterker dan dat ene woord?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef FrankyMcG het volgende:
De commentators zijn bang voor Saïdi!
Ik denk ook niet dat Kuyt een speler is voor Arsenal, hij moet volgend seizoen gewoon naar Liverpool.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
en ze blijven erbij dat Kuyt niet goed genoeg zou zijn voor Arsenal, omdat er in de premiership hele goede verdedigers spelen en tegen een defensie die toch al heel wat tegendoelpunten heeft gekregen vorig seizoen, presteerd hij tot zover nog niet erg veel, aldus één van de commentatoren....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
NIET is sterker dan dat ene woord?
Knap dat je het als eerste club het presteert met 0 punten te eindigen op je eigen tournooitjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
Knap dat het slechts 2-0 geworden is tegen zo'n topclub.![]()
Cultheld wannabe!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
Knap dat het slechts 2-0 geworden is tegen zo'n topclub.![]()
Gewoon met dezelfde middelen bestrijdenquote:
Dat er maar allerlei ziektes mogen uitbreken daar, schijnheilige pleurishonden...quote:PSV legt kwestie met Kalou bij juristen
Door onze verslaggever
EINDHOVEN - PSV zal Salomon Kalou ook juridisch ondersteunen in zijn streven om aan de slag te kunnen in Eindhoven. De directie van PSV heeft gisteren juridische hulp ingeroepen om te kijken of Kalou onder zijn tweejarige contract bij Feyenoord uit kan. Als het tot een rechtszaak komt, zal de Ivoriaanse aanvaller zich moeten beroepen op positieverbetering. Volgens het Nederlands arbeidsrecht kunnen de werkomstandigheden en/of de salariëring aanleiding geven om een arbeidscontract door de rechter te laten ontbinden.
PSV en de begeleiders van de speler onderzoeken nu twee mogelijke scenario's. Of de gang naar de kantonrechter of het inschakelen van de arbitragecommissie van de KNVB. Die tweede optie is minder gewenst, omdat die waarschijnlijk veel meer tijd in beslag neemt.
PSV wil Kalou graag contracteren vóór 31 augustus, als de inschrijving van spelers voor het Champions League-toernooi sluit.
Mr. Ko Andriessen, directeur van spelersvakbond Pro Prof, acht de kans dat Kalou zijn 'gelijk' haalt vijftig procent. "Een belangrijk argument kan zijn dat de speler zijn werkzaamheden op een veel hoger niveau en interessanter podium kan verrichten, namelijk de Champions League. Een hoger salaris is voor de rechter lang niet altijd reden om een speler in het gelijk te stellen."
De directie van PSV besloot gisteren om de eventuele transfer van Kalou door te zetten, nadat Feyenoord opnieuw duidelijk maakte dat het weigert om rond de tafel te gaan zitten.
Voorzitter Jorien van den Herik stuurde andermaal een e-mail, waarin hij aangaf geen contact met PSV meer te willen over de zaak.
Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer. Toen luidde de tekst: laat ons met rust.
Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling. Vermeende interesse in de verdedigers Wilfred Bouma en Theo Lucius doet voorzitter Rob Westerhof af als 'berichten uit het makelaarscircuit'. De clubleiding denkt dat spelersagenten beide PSV'ers aanbieden bij clubs in Engeland.
bron: gelderlander
Ik begin er als PSV-supporter ook een beetje naar van te worden en ik hoop dat aeen arbitragezaak vermeden kan worden en mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat PSV er alsnog van afziet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanmorgen las ik in Dagblad De Limburger (in zover deze bron betrouwbaar is) dat psv gaat onderzoeken hoe sterk hun en Kalou staan bij eventuele juridische stappen tegen Feyenoord op basis van positieverbetering.
Onderhandelingen hard spelen is een ding, en daar klunnen de meningen over verschillen, maar naar de rechter stappen om op deze manier een breuk te forceren, vind ik (persoonlijk) echt een trieste manier om een speler te verkrijgen. Mits psv dit echt overweegt natuurlijk.
Nou ja, als er een hoog bod op Gomes kom, kan PSV er ook niet omheen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat er maar allerlei ziektes mogen uitbreken daar, schijnheilige pleurishonden...
Lijkt me sterk dat ze dit echt doen , een arbitrage zaak is een zaak tussen werknemer en werkgever , de nieuwe werkgever zal hierin geen rol spelen .quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanmorgen las ik in Dagblad De Limburger (in zover deze bron betrouwbaar is) dat psv gaat onderzoeken hoe sterk hun en Kalou staan bij eventuele juridische stappen tegen Feyenoord op basis van positieverbetering.
Onderhandelingen hard spelen is een ding, en daar klunnen de meningen over verschillen, maar naar de rechter stappen om op deze manier een breuk te forceren, vind ik (persoonlijk) echt een trieste manier om een speler te verkrijgen. Mits psv dit echt overweegt natuurlijk.
Zoals je kunt lezen is het begrip arbeidsomstandigheden ruimer dan alleen de positie die zijn werkgever heeft of de werknemer gaat bekleden, maar speelt ook de salariëring mee en ik denk dat PSV vooralsnog meer biedt dan Feyenoord, dus voor Kalou kan dit zich ontpoppen tot een win-win situatie als Feyenoord het argument salariëring van tafel veegt door hem hetzelfde te bieden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:40 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze dit echt doen , een arbitrage zaak is een zaak tussen werknemer en werkgever , de nieuwe werkgever zal hierin geen rol spelen .
hooguit het aanbod dat ze gedaan hebben als 'positie-verbetering'.
en nogmaals zoals meerdere (feyenoord supporters , dat wel) al hebben aangegeven zo'n positie-verbetering is het niet...
Eensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat er maar allerlei ziektes mogen uitbreken daar, schijnheilige pleurishonden...
Vast vanwege frustratie, onmacht etc...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom is schelden nodig, verandert dat iets aan de zaak?
Als ze hem niet aan tafel krijgen kunnen ze hem ook niets bieden...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen is het begrip arbeidsomstandigheden ruimer dan alleen de positie die zijn werkgever heeft of de werknemer gaat bekleden, maar speelt ook de salariëring mee en ik denk dat PSV vooralsnog meer biedt dan Feyenoord, dus voor Kalou kan dit zich ontpoppen tot een win-win situatie als Feyenoord het argument salariëring van tafel veegt door hem hetzelfde te bieden.
Feyenoord zal uiteraard wel contact hebben met Linse neem ik aan en via hem is dit Kalou wel duidelijk te maken hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Als ze hem niet aan tafel krijgen kunnen ze hem ook niets bieden...
Ja, maar Linse kan ook kiezen voor de lange termijn, als Kalou's contract wordt opgehoogd naar een volwaardig salaris maar zijn contractduur ongewijzigd blijft is hij over een jaar nóg aantrekkelijker dan nu en zijn alledrie de partijen (Linse, Kalou en Feyenood) tevreden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:26 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat Linse daar niet (genoeg) aan verdiend..
met een transfer naar de concurrent en daarna een topper naar engeland verdiend ie natuurlijk 2x..
Nee vanwege de handelswijze van psv. Ik begrijp de frustratie bij feyenoord heel goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:10 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Vast vanwege frustratie, onmacht etc...
Ik begrijp de frustratie bij Feyenoord ook goed, maar dan kun je er ook normaal mee omgaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee vanwege de handelswijze van psv. Ik begrijp de frustratie bij feyenoord heel goed.
Ach ik vind het van alle kanten een beetje vreemd en de feyenoorders vinden dat PSV onreglementair en oneerlijk handelt, maar vanuit Eindhovense hoek is er altijd openheid geweest. Ik had het meer over het schelden en zo, dat is frustratie, onmacht en blijkbaar een gebrek aan argumenten. Als je een standpunt hebt, wordt het alleen maar zwakker als je gaat schelden...dat wilde ik zeggen (tjonge jongen wat een preek zeg hehe).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee vanwege de handelswijze van psv. Ik begrijp de frustratie bij feyenoord heel goed.
Ach, ik wil wel zien hoe jullie reageren als we bijv. een Cocu of een Alex op zo'n manier weg proberen te plukken, nu even niet lettend op het feit dat ze niet hebben gezegd dat ze naar Feyenoord willen komen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ach ik vind het van alle kanten een beetje vreemd en de feyenoorders vinden dat PSV onreglementair en oneerlijk handelt, maar vanuit Eindhovense hoek is er altijd openheid geweest. Ik had het meer over het schelden en zo, dat is frustratie, onmacht en blijkbaar een gebrek aan argumenten. Als je een standpunt hebt, wordt het alleen maar zwakker als je gaat schelden...dat wilde ik zeggen (tjonge jongen wat een preek zeg hehe).
Ik ga daar de toekomstige club niet voor uitschelden, je moet de spelrs di bij jouw club spelen namelijk niet claimen, ze spelen hoogstens een paar jaar in dat shirt en het is meestal een tussenstop naar een grotere ploeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, ik wil wel zien hoe jullie reageren als we bijv. een Cocu of een Alex op zo'n manier weg proberen te plukken, nu even niet lettend op het feit dat ze niet hebben gezegd dat ze naar Feyenoord willen komen...
met schelden schiet je inderdaad niets op ...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ach ik vind het van alle kanten een beetje vreemd en de feyenoorders vinden dat PSV onreglementair en oneerlijk handelt, maar vanuit Eindhovense hoek is er altijd openheid geweest. Ik had het meer over het schelden en zo, dat is frustratie, onmacht en blijkbaar een gebrek aan argumenten. Als je een standpunt hebt, wordt het alleen maar zwakker als je gaat schelden...dat wilde ik zeggen (tjonge jongen wat een preek zeg hehe).
Ik heb het niet over simpel overnemen, maar op zo'n schandalige manier aan je speler zien te komen (een arbitrage zaak dus)...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ga daar de toekomstige club niet voor uitschelden, je moet de spelrs di bij jouw club spelen namelijk niet claimen, ze spelen hoogstens een paar jaar in dat shirt en het is meestal een tussenstop naar een grotere ploeg.
En dat Alex weggaat lijkt me zo klaar als een klontje, die is niet te houden de vraag is alleen wanneer.
Als ie bij Ajax of Feyenoord zou tekenen wens ik hem succes, maar daar kan ik Feyenoord, danwel Ajax niets in verwijten, maar alleen complimenteren met hun keuzen, uiteraard met wrange nasmaak.
Zij doen gewoon wat hen het beste lijkt, de continuiteit waarborgen op de vrije markt.
Dat is helaas een van de nadelige aspecten in een arbeidsovereenkomst en het hoort er nu eenmaal bij, ik ben er ook niet blij mee en als het tot een arbitragezaak zou moeten komen zou ik er persoonlijk vanaf zien (Maar ik ben geen PSV-staflid) en het volgend jaar nog eens proberen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb het niet over simpel overnemen, maar op zo'n schandalige manier aan je speler zien te komen (een arbitrage zaak dus)...
Psv is bezig om ervoor te zorgen dat normale betrekkingen de komende járen niet meer mogelijk zullen zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef StarGazer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |