abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29407319
Die gasten zijn echt dronken.

Will people fall in love with Romeo (Castelen)
Christian Gyan Ole Ole
pi_29407320
applaus voor Kalou..
pi_29407397
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

iemand van hier?
Alsof iemand fok kent!
pi_29407588
Tering je hoort constant de Feyenoord-supporters
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:31:38 #155
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29407695
De commentators zijn bang voor Saïdi!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29407743
en ze blijven erbij dat Kuyt niet goed genoeg zou zijn voor Arsenal, omdat er in de premiership hele goede verdedigers spelen en tegen een defensie die toch al heel wat tegendoelpunten heeft gekregen vorig seizoen, presteerd hij tot zover nog niet erg veel, aldus één van de commentatoren....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29407762
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef FrankyMcG het volgende:
De commentators zijn bang voor Saïdi!
NIET is sterker dan dat ene woord?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:34:20 #158
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29407788
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
en ze blijven erbij dat Kuyt niet goed genoeg zou zijn voor Arsenal, omdat er in de premiership hele goede verdedigers spelen en tegen een defensie die toch al heel wat tegendoelpunten heeft gekregen vorig seizoen, presteerd hij tot zover nog niet erg veel, aldus één van de commentatoren....
Ik denk ook niet dat Kuyt een speler is voor Arsenal, hij moet volgend seizoen gewoon naar Liverpool.

Hoe dan ook is dit een oefenpotje, ik denk als ze Dirk 5x voor de echie hebben zien spelen, dat ze hem op handen dragen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:35:12 #159
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29407824
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
NIET is sterker dan dat ene woord?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:35:37 #160
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29407846
Die Jap komt erin!
pi_29407851
Ik heb zo'n gevoel dat ze aardig wat Nederlandse luisteraars hebben.
Christian Gyan Ole Ole
pi_29407854
en Hofs ook.
pi_29408010
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Hehehe
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:42:26 #164
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29408106
Ik moet wel zeggen dat ze leuk omgaan met de e-mailtjes (uit o.a. Nederland).
pi_29408114
Ze hebben geen vrienden gemaakt met hun uitspraak over Dirk Kuyt, aan de hoeveelheid reactie's nav. die uitspraak.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:46:52 #166
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29408282
Geen goals gescoord en twee tegen gekregen, had toch minimaal een goal van Feyenoord verwacht...
pi_29408469
Afgelopen, 2-0

Nog een lompe terugspeelbal van (international?) Paauwe trouwens......
pi_29408490
International Patrick Paauwe.
Een mooie afsluiter, tegen voorschoten zal er weer gescoord worden.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:55:13 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29408640
Knap dat het slechts 2-0 geworden is tegen zo'n topclub.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29408718
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:00:37 #171
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29408888
Jammer dat ze hebben verloren. Maja hopelijk is Koeman nu wijzer geworden over de spelers en het systeem, want daar gaat het eigenlijk ook om in de voorbereiding
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29411394
vd Boogaart naar Sevilla
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:04:39 #173
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29411605
2-0
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29413842
Wel nuttig een nederlaag, staan ze weer een beetje met beide benen op de grond.

Maar als gaat volgend jaar naar Engeland gaat mag hij van nmij wel naar Westham!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 08:40:35 #175
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29417062
Vanmorgen las ik in Dagblad De Limburger (in zover deze bron betrouwbaar is) dat psv gaat onderzoeken hoe sterk hun en Kalou staan bij eventuele juridische stappen tegen Feyenoord op basis van positieverbetering.

Onderhandelingen hard spelen is een ding, en daar klunnen de meningen over verschillen, maar naar de rechter stappen om op deze manier een breuk te forceren, vind ik (persoonlijk) echt een trieste manier om een speler te verkrijgen. Mits psv dit echt overweegt natuurlijk.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:06:07 #176
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29417350
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
Knap dat je het als eerste club het presteert met 0 punten te eindigen op je eigen tournooitje
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:07:17 #177
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29417378
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
Cultheld wannabe!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:23:12 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29417738
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:07 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Cultheld wannabe!
Gewoon met dezelfde middelen bestrijden
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:35:18 #179
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29417925
quote:
PSV legt kwestie met Kalou bij juristen
Door onze verslaggever

EINDHOVEN - PSV zal Salomon Kalou ook juridisch ondersteunen in zijn streven om aan de slag te kunnen in Eindhoven. De directie van PSV heeft gisteren juridische hulp ingeroepen om te kijken of Kalou onder zijn tweejarige contract bij Feyenoord uit kan. Als het tot een rechtszaak komt, zal de Ivoriaanse aanvaller zich moeten beroepen op positieverbetering. Volgens het Nederlands arbeidsrecht kunnen de werkomstandigheden en/of de salariëring aanleiding geven om een arbeidscontract door de rechter te laten ontbinden.

PSV en de begeleiders van de speler onderzoeken nu twee mogelijke scenario's. Of de gang naar de kantonrechter of het inschakelen van de arbitragecommissie van de KNVB. Die tweede optie is minder gewenst, omdat die waarschijnlijk veel meer tijd in beslag neemt.

PSV wil Kalou graag contracteren vóór 31 augustus, als de inschrijving van spelers voor het Champions League-toernooi sluit.

Mr. Ko Andriessen, directeur van spelersvakbond Pro Prof, acht de kans dat Kalou zijn 'gelijk' haalt vijftig procent. "Een belangrijk argument kan zijn dat de speler zijn werkzaamheden op een veel hoger niveau en interessanter podium kan verrichten, namelijk de Champions League. Een hoger salaris is voor de rechter lang niet altijd reden om een speler in het gelijk te stellen."

De directie van PSV besloot gisteren om de eventuele transfer van Kalou door te zetten, nadat Feyenoord opnieuw duidelijk maakte dat het weigert om rond de tafel te gaan zitten.

Voorzitter Jorien van den Herik stuurde andermaal een e-mail, waarin hij aangaf geen contact met PSV meer te willen over de zaak.

Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer. Toen luidde de tekst: laat ons met rust.

Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling. Vermeende interesse in de verdedigers Wilfred Bouma en Theo Lucius doet voorzitter Rob Westerhof af als 'berichten uit het makelaarscircuit'. De clubleiding denkt dat spelersagenten beide PSV'ers aanbieden bij clubs in Engeland.
bron: gelderlander
Dat er maar allerlei ziektes mogen uitbreken daar, schijnheilige pleurishonden...
pi_29417979
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanmorgen las ik in Dagblad De Limburger (in zover deze bron betrouwbaar is) dat psv gaat onderzoeken hoe sterk hun en Kalou staan bij eventuele juridische stappen tegen Feyenoord op basis van positieverbetering.

Onderhandelingen hard spelen is een ding, en daar klunnen de meningen over verschillen, maar naar de rechter stappen om op deze manier een breuk te forceren, vind ik (persoonlijk) echt een trieste manier om een speler te verkrijgen. Mits psv dit echt overweegt natuurlijk.
Ik begin er als PSV-supporter ook een beetje naar van te worden en ik hoop dat aeen arbitragezaak vermeden kan worden en mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat PSV er alsnog van afziet.
Yeah baby Yeah!
pi_29418009
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat er maar allerlei ziektes mogen uitbreken daar, schijnheilige pleurishonden...
Nou ja, als er een hoog bod op Gomes kom, kan PSV er ook niet omheen natuurlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_29418026
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:

Lijkt me sterk dat ze dit echt doen , een arbitrage zaak is een zaak tussen werknemer en werkgever , de nieuwe werkgever zal hierin geen rol spelen .
hooguit het aanbod dat ze gedaan hebben als 'positie-verbetering'.
en nogmaals zoals meerdere (feyenoord supporters , dat wel) al hebben aangegeven zo'n positie-verbetering is het niet...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_29418308
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:40 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat ze dit echt doen , een arbitrage zaak is een zaak tussen werknemer en werkgever , de nieuwe werkgever zal hierin geen rol spelen .
hooguit het aanbod dat ze gedaan hebben als 'positie-verbetering'.
en nogmaals zoals meerdere (feyenoord supporters , dat wel) al hebben aangegeven zo'n positie-verbetering is het niet...
Zoals je kunt lezen is het begrip arbeidsomstandigheden ruimer dan alleen de positie die zijn werkgever heeft of de werknemer gaat bekleden, maar speelt ook de salariëring mee en ik denk dat PSV vooralsnog meer biedt dan Feyenoord, dus voor Kalou kan dit zich ontpoppen tot een win-win situatie als Feyenoord het argument salariëring van tafel veegt door hem hetzelfde te bieden.
Yeah baby Yeah!
pi_29418345
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Eens
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29418588
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:56 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Eens
Waarom is schelden nodig, verandert dat iets aan de zaak?
Yeah baby Yeah!
pi_29418609
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Waarom is schelden nodig, verandert dat iets aan de zaak?
Vast vanwege frustratie, onmacht etc...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29418655
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zoals je kunt lezen is het begrip arbeidsomstandigheden ruimer dan alleen de positie die zijn werkgever heeft of de werknemer gaat bekleden, maar speelt ook de salariëring mee en ik denk dat PSV vooralsnog meer biedt dan Feyenoord, dus voor Kalou kan dit zich ontpoppen tot een win-win situatie als Feyenoord het argument salariëring van tafel veegt door hem hetzelfde te bieden.
Als ze hem niet aan tafel krijgen kunnen ze hem ook niets bieden...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_29418790
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:12 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Als ze hem niet aan tafel krijgen kunnen ze hem ook niets bieden...
Feyenoord zal uiteraard wel contact hebben met Linse neem ik aan en via hem is dit Kalou wel duidelijk te maken hoor.
Yeah baby Yeah!
pi_29418897
denk dat Linse daar niet (genoeg) aan verdiend..
met een transfer naar de concurrent en daarna een topper naar engeland verdiend ie natuurlijk 2x..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_29418953
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:26 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat Linse daar niet (genoeg) aan verdiend..
met een transfer naar de concurrent en daarna een topper naar engeland verdiend ie natuurlijk 2x..
Ja, maar Linse kan ook kiezen voor de lange termijn, als Kalou's contract wordt opgehoogd naar een volwaardig salaris maar zijn contractduur ongewijzigd blijft is hij over een jaar nóg aantrekkelijker dan nu en zijn alledrie de partijen (Linse, Kalou en Feyenood) tevreden.
Yeah baby Yeah!
pi_29419029
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:10 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Vast vanwege frustratie, onmacht etc...
Nee vanwege de handelswijze van psv. Ik begrijp de frustratie bij feyenoord heel goed.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29419105
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee vanwege de handelswijze van psv. Ik begrijp de frustratie bij feyenoord heel goed.
Ik begrijp de frustratie bij Feyenoord ook goed, maar dan kun je er ook normaal mee omgaan.
Yeah baby Yeah!
pi_29419143
quote:

[..]

Ach ik vind het van alle kanten een beetje vreemd en de feyenoorders vinden dat PSV onreglementair en oneerlijk handelt, maar vanuit Eindhovense hoek is er altijd openheid geweest. Ik had het meer over het schelden en zo, dat is frustratie, onmacht en blijkbaar een gebrek aan argumenten. Als je een standpunt hebt, wordt het alleen maar zwakker als je gaat schelden...dat wilde ik zeggen (tjonge jongen wat een preek zeg hehe).
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:41:44 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29419207
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Ach ik vind het van alle kanten een beetje vreemd en de feyenoorders vinden dat PSV onreglementair en oneerlijk handelt, maar vanuit Eindhovense hoek is er altijd openheid geweest. Ik had het meer over het schelden en zo, dat is frustratie, onmacht en blijkbaar een gebrek aan argumenten. Als je een standpunt hebt, wordt het alleen maar zwakker als je gaat schelden...dat wilde ik zeggen (tjonge jongen wat een preek zeg hehe).
Ach, ik wil wel zien hoe jullie reageren als we bijv. een Cocu of een Alex op zo'n manier weg proberen te plukken, nu even niet lettend op het feit dat ze niet hebben gezegd dat ze naar Feyenoord willen komen...
pi_29419267
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ach, ik wil wel zien hoe jullie reageren als we bijv. een Cocu of een Alex op zo'n manier weg proberen te plukken, nu even niet lettend op het feit dat ze niet hebben gezegd dat ze naar Feyenoord willen komen...
Ik ga daar de toekomstige club niet voor uitschelden, je moet de spelrs di bij jouw club spelen namelijk niet claimen, ze spelen hoogstens een paar jaar in dat shirt en het is meestal een tussenstop naar een grotere ploeg.
En dat Alex weggaat lijkt me zo klaar als een klontje, die is niet te houden de vraag is alleen wanneer.
Als ie bij Ajax of Feyenoord zou tekenen wens ik hem succes, maar daar kan ik Feyenoord, danwel Ajax niets in verwijten, maar alleen complimenteren met hun keuzen, uiteraard met wrange nasmaak.
Zij doen gewoon wat hen het beste lijkt, de continuiteit waarborgen op de vrije markt.
Yeah baby Yeah!
pi_29419294
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

met schelden schiet je inderdaad niets op ...
Belangrijk in het verhaal is dat Kalou een topper (inwording) is die , mogelijk door zijn zakenwaarnemer en p$v , gek gemaakt is om over te stappen.
Na van Persie is dit de tweede "publiekslieveling" (balvirtuoos) die feyenoord op een onprettige manier verlaat binnen twee jaar (mocht het zover komen uiteraard)...
Die jongen is pas 19 , hij heeft nog tijd zat om op het allerhoogste niveau (en dat is p$v niet...) te acteren , nogmaals hij komt er echt wel...daarvoor hoeft ie niet zonodig in de C.L te spelen...
Eerder dan in de C.L zal hij opvallen in het Nederlands Elftal , waar hij in 2008 - 2009 pas in zal debuteren...
geduld blijft een schone zaak ... maar ja als je 19 ben , dan heb je dat schijnbaar niet meer ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:48:51 #197
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29419352
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik ga daar de toekomstige club niet voor uitschelden, je moet de spelrs di bij jouw club spelen namelijk niet claimen, ze spelen hoogstens een paar jaar in dat shirt en het is meestal een tussenstop naar een grotere ploeg.
En dat Alex weggaat lijkt me zo klaar als een klontje, die is niet te houden de vraag is alleen wanneer.
Als ie bij Ajax of Feyenoord zou tekenen wens ik hem succes, maar daar kan ik Feyenoord, danwel Ajax niets in verwijten, maar alleen complimenteren met hun keuzen, uiteraard met wrange nasmaak.
Zij doen gewoon wat hen het beste lijkt, de continuiteit waarborgen op de vrije markt.
Ik heb het niet over simpel overnemen, maar op zo'n schandalige manier aan je speler zien te komen (een arbitrage zaak dus)...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:50:50 #198
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29419391
Vind ik knap als je zo kan denken, als bijv. Saidi naar ajax zou gaan hoop ik dat hij zo snel mogelijk allebei zijn poten breekt.
The Most Incredible, Baby
pi_29419415
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik heb het niet over simpel overnemen, maar op zo'n schandalige manier aan je speler zien te komen (een arbitrage zaak dus)...
Dat is helaas een van de nadelige aspecten in een arbeidsovereenkomst en het hoort er nu eenmaal bij, ik ben er ook niet blij mee en als het tot een arbitragezaak zou moeten komen zou ik er persoonlijk vanaf zien (Maar ik ben geen PSV-staflid) en het volgend jaar nog eens proberen.
Maar Kalou wil dolgraag zelf naar PSV (als ik de media mag geloven, ik heb hem het zelf niet horen zeggen) dus dat zijn ietwat verzachtende omstandigheden voor PSV en deze zullen het wel als metafoor uitleggen dat ze een prinses uit een afgesloten toren moeten redden
Yeah baby Yeah!
  Moderator donderdag 4 augustus 2005 @ 10:53:27 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29419431
quote:
Psv is bezig om ervoor te zorgen dat normale betrekkingen de komende járen niet meer mogelijk zullen zijn.
Met dit staaltje respectloosheid is het bestuur van Psv er mede voor als het straks finaal uit de klauw loopt. Reserveer maar vast wat pelotonnetjes extra ME. En het bestuur van psv kan beter ook maar niet naar Rotterdam komen denk ik.

Niet dat ik het goedpraat als er straks geweld plaatsvindt, maar in een branche met toch al zo'n 'gevoelige' achterban, moet je als club cq bestuur je uiterste best doen om het goede voorbeeld te geven. De manier waarop Psv diverse verzoeken van Feyenoord om het contract te respecteren en geen onrust meer te stoken minachtend ter zijde schuift, daar zouden bepaalde lieden weleens het idee van kunnen krijgen dat wie niet horen wil maar moet voelen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')