Dan moet je maar wachten op het gejuichquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:41 schreef hippo-clippo het volgende:
Kan iemand even alles voor me vertalen? ik kan geen engels verstaan![]()
![]()
0-0, Grote Beerachtige Östlundquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:41 schreef hippo-clippo het volgende:
Kan iemand even alles voor me vertalen? ik kan geen engels verstaan![]()
![]()
1-0 gewonnen aldaar tegen charlton... leuk trouwens, die luisteraars-vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
Gisteren in Londen ben ik de A1 van feyenoord tegen gekomen (op het vliegveld), maar die speelden dus ook in Engeland.
quote:
Vincken vinden ze denk ik ondertussen wel goed genoeg voor Arsenalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:45 schreef jpzegthallo het volgende:
Ze vinden Kuijt niet goed genoeg voor Arsenal, goed genoeg voor West-Ham
Kuijt, hij zou net het 2de elftal halen daar. Qua techniek dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Over wie hadden ze het nou toen ze het hadden over iemand die wel premiership waardig is, maar niet Arsenal waardig, maar wellicht wel zoiets als West Ham United ofzo, toch niet over Dirk Kuyt?
Dirk Kooitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:47 schreef jpzegthallo het volgende:
Lijstje met uitspraken:
Hossam Kalli
Ptrick Pauwehe
Patrick Loedewieks
Alex Ustlund
Maak hem af
Snoyl.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef Siemerink het volgende:
wie kwam er nou in voor Alex Ostlund?
quote:Talent verruilt Feyenoord voor Sevilla
[03/08/2005] De 19 jarige Mark van den Boogaart vertrekt bij Feyenoord. De verdedigende middenvelder verruilt de Rotterdamse club voor het Spaanse Sevilla. de jeugdinternational had in Rotterdam nog een contract voor 1 seizoen. Van den Boogaart was de afgelopen dagen op proef in Zuid Spanje.
Het afgelopen seizoen had Ruud Gullit de speler nog een aantal malen bij de selectie gehaald. Tot een debuut kwam het nog niet. Bij Sevilla zal hij zich eerst moeten bewijzen bij de B-selectie. Feyenoord nam de speler dit seizoen niet op in de selectie, hij zou het seizoen beginnen bij Jong Feyenoord.
binnen 2 minuten 2-0quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef FrankyMcG het volgende:
2-0?
Loop ik zo achter, bij mij is het nog 0-0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |