Inderdaad ben er niet rauwig om, en ook geen vrije verkoop voor die mensen, laat ze maar lekker weg blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mooi! Weer wat Gloryhunters minder!
Achja gelukkig is loek te vinden op het internet en achter de beeldbuisquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar dan zien we Loek en Yvette niet meer
Uhm ook al is het hier de topic niet voor: Als je dus geen accent gebruikt spreek je het uit zoals altijd, dus gewoon lek en leek bijvoorbeeld. Wanneer je extra nadruk wil leggen op het woord dan gebruik je de accenten, aigu is de é en de grave is de è.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Dorus_ het volgende:
Altijd nadruk? Wat voor nadruk leg je dan bij crème(slecht voorbeeld, anders zou je nl. creeme zeggen)? en het nederlandse wordt "met" schrijf je zonder accent grave of aigu maar wat dan als je er nadruk op wilt leggen? Wordt het dan mèt? Dan leg je er toch geen nadruk op, dan laat je alleen zien dat het uitgesproken wordt als pet (vb) maar dat weten we al...
ik zeg overigens niet dat je ongelijk hebt, wil alleen ff weten hoe t zit...![]()
EDIT: Denk dat ik m wel door heb trouwens![]()
Ik heb nu weer, net als in 2001, een seizoenskaart. (Als het goed is hoef ik niet meer elk weekend op en neer te reizen naar mn vriendin maar komt ze bij me inwonen ivm haar stage). Weekend vrij is seizoenskaart terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Mooi! Weer wat Gloryhunters minder!
Zal maar niet vragen in welk vak jij zitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uhm ook al is het hier de topic niet voor: Als je dus geen accent gebruikt spreek je het uit zoals altijd, dus gewoon lek en leek bijvoorbeeld. Wanneer je extra nadruk wil leggen op het woord dan gebruik je de accenten, aigu is de é en de grave is de è.
Lèk wordt dan uitgesproken als leeeeeeeek (korte eh) in de zin van dat loopt leeg
Léék wordt dan uitgesproken als leeeeeeeeek (lange ej) in de zin van die heeft er geen verstand van.
Dus de TT Mèt Kalou is eigenlijk om extra de nadruk te leggen dat wij hem wel hebben.
Back on topic:
[..]
Ik heb nu weer, net als in 2001, een seizoenskaart. (Als het goed is hoef ik niet meer elk weekend op en neer te reizen naar mn vriendin maar komt ze bij me inwonen ivm haar stage). Weekend vrij is seizoenskaart terug.
Faar18 heb ik ook een seizoenskaart laten nemen. Hij volgt Feyenoord ook al bijna zn hele leven maar ik nam hem 2 jaar geleden voor het eerst mee naar het stadion. Hij werd al op messagebase aangesproken als ramptoerist
Dat is natuurlijk ook erg lastig te raden ja. Oh ja, had ik er al op gewezen dat bij mn vorige seizoenskaart we de UEFA Cup wonnen (alle wedstrijden thuis bezocht behalve de finalequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef hippo-clippo het volgende:
Zal maar niet vragen in welk vak jij zit![]()
Mijn eerste seizoen als vast Kuip bezoeker (scc dus) was het seizoen dat we de UEFA Cup wonnen. Helaas kwam er daarna niet zoveel succes meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook erg lastig te raden ja. Oh ja, had ik er al op gewezen dat bij mn vorige seizoenskaart we de UEFA Cup wonnen (alle wedstrijden thuis bezocht behalve de finale) en dat Faar18 vorig seizoen ook een ongeschonden status had... (tot Heerenveen dan)
Misschien dat nog een aantal mensen iets willen veranderen in het glazen bol topicje![]()
Dus Ono gaat niet meer op het loonlijstje van Feyenoord staan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef rotskibo het volgende:
Radio rijnmond zegt net dat Feyenoord in Hirayama de opvolger ziet van Ono (commercieel gezien dan) en dat ze hem volgend seizoen eerst willen verhuren, Heracles had al interesse getoond.
Goed bezig Wotte![]()
![]()
oh hij is echt náár!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef Dorus_ het volgende:
Kwam m tegen, kon t niet laten m even te posten![]()
[afbeelding]
In het stadionquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:57 schreef jpzegthallo het volgende:
is die wedstrijd nog ergens te zien eigenlijk?
dat is juist radio: http://www.bbc.co.uk/london/sport/localradio/index.shtmlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef Steven184 het volgende:
bbc londen? dat kan ik volgens mij niet ontvangen op mijn tv. Ergens anders of op de radio misschien?
Hij bedoelt ook de radio volgens mij. Moet je ff op internet zoeken naar BBC London om te luisteren op je pc.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef Steven184 het volgende:
bbc londen? dat kan ik volgens mij niet ontvangen op mijn tv. Ergens anders of op de radio misschien?
quote:Feyenoord A1 geeft het goede voorbeeld in Engeland
Enkele uren voor Erwin Koeman het met zijn ploeg tegen Charlton Athletic opneemt, ging een jonger Feyenoord hem voor. Even buiten Londen, in de buurt van Dartford, gaf Feyenoord A1 alvast het goede voorbeeld door te winnen van de leeftijdsgenoten van Charlton: 0-1. Michel Poldervaart zorgde na rust voor de enige treffer in een duel waarin Feyenoord met veel grotere cijfers had kunnen winnen. Woensdagavond is de ploeg van Henk Fräser te gast in ´The Valley´, waar het ´grote´ Feyenoord het opneemt tegen Charlton.
Fräser was tevreden over de wedstrijd, maar verweet zijn ploeg wel te slordig met de mogelijkheden te zijn omgesprongen. De Rotterdammers hadden zeker vijf keer kunnen scoren, tegen één goede kans van Charlton, maar slaagden er niet in het krachtsverschil in de score tot uitdrukking te brengen. Het enige doelpunt maakte veel goed door de schoonheid van het fraaie samenspel dat er aan vooraf ging. Na combinaties van Buijs, Schett en Van Leeuwen kon Poldervaart de bal het laatste tikje geven.
Vincken in de basisquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:00 schreef rotskibo het volgende:
Opstelling:
Lodewijks, Ostlund, Saidi, Greene, Bahia, Vincken, Ghaly, Paauwe, De Graaf, Kuyt en Kalou
Mijn favoriete achterhoede zoals het nu staat.
Klinkt net als Hans van Vliet in z'n goede tijd. Schitterend commentaar was dat! Zowat een orgasme zodra er iets in de 16 meter gebeurdequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind het Engels commentaar nu al leuk!
Supercup een paar jaar geleden, Paauwe peerde er een schitterende vrije trap in tegen de joden, laatste 5 minuten. Hans van Vliet:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klinkt net als Hans van Vliet in z'n goede tijd. Schitterend commentaar was dat! Zowat een orgasme zodra er iets in de 16 meter gebeurde![]()
Inderdaad, dat was echt schitterendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Supercup een paar jaar geleden, Paauwe peerde er een schitterende vrije trap in tegen de joden, laatste 5 minuten. Hans van Vliet:
Dit is geen goal meer, dit is een orgasme!
Ben een week bont en blauw geweest omdat ik 3 rijen naar beneden viel bij die goal. 2 - 0 voor, 2 - 2 worden, ik dacht daar gaan we weer maar neer hoor.......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Supercup een paar jaar geleden, Paauwe peerde er een schitterende vrije trap in tegen de joden, laatste 5 minuten. Hans van Vliet:
Dit is geen goal meer, dit is een orgasme!
Inderdaad!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Leuk om het Legioen te horen idd nu!
Idd, enige naam die ik tot nu toe meerdere keren gehoord hebt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Siemerink het volgende:
Vincken doet het goed zo te horen. Beetje concurrentie voor Castelen maakt Romeo ook beter, hoop ik.
Laat Vincken maar spelen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Siemerink het volgende:
Vincken doet het goed zo te horen. Beetje concurrentie voor Castelen maakt Romeo ook beter, hoop ik.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:41 schreef hippo-clippo het volgende:
Kan iemand even alles voor me vertalen? ik kan geen engels verstaan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |