Dan ben je niet de enige denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef PyTh het volgende:
Een van de 2 zal wel vertrekken denk ik.
Misschien raar maar ik zie liever Bouma vertrekken dan Lucius.
Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige denk ik...
En danTheo op de plaats van Bouma ....
Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...
Maar dat hadden we vorig jaar al gehad volgens mij... en er is nog steeds een verschil tussen een frisse wind en een leegloop...
nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het teamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
natuurlijk gun ik ze het beste van alles..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.
En als de spelers weg willen gaan moeten ze dat doen, ik gun ze het beste en hoop op goede vervangers.
Dat hou je toch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
Nee, leuk is anders, maar reëel is het wel, de voorsprong die wij in de 70-80 er jaren hadden tov de rest v/d wereld is al lang vervlogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
natuurlijk gun ik ze het beste van alles..
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
't is nu toevallig 2 jaar achtereen, maar misschien blijft het weer de komende 3 jaar rustig met vertrekkende spelers (al vrees ik het ergste voor Gomes, Alex, Farfan, Beasley en misschien Robert).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het team
Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma moet je nooit laten gaan natuurlijk: linksbenige centrale verdediger met een crosspass, snelheid, hij is kopsterk en heeft een vrije trap.
Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.
Bouma is in 90% van de wedstrijden zonder meer prima inzetbaar, al helemaal in de eredivisie en zijn wisselwerking met Alex is idd goed, kan goed koppen, heegt anvallend overzicht, heeft een goede pass en goede trap in de benen, maar kan zijn zenuwen niet de baas.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.
Cocu heeft een goede vrije trap, Farfán ook en volgens mij Väyrynen ook wel hoor...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat hou je toch!
Daarom spelen wij gewoon UEFA Cup, houden we onze spelers tenminste op Zuid!
Ja, en Gomes is dit keer gepasseerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Suijk het volgende:
Alex opgeroepen voor Brazilië?
Een wilde gok, maar ik denk Tottenhamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.
Kan me trouwens niet voorstellen dat PSV en Lucius en Bouma (overigens weer 2 NEDERLANDERS) zal laten vertrekken.
Ben wel benieuwd welke teams uit de Premier League dan interesse hebben....
Ik denk ook the Spurs.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Een wilde gok, maar ik denk Tottenham
Aangezien Jol er coach is, dan zal die wel een Nederlandse kolonie kweken...
En dan raken Ooijer en Theo geblesseerd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:12 schreef cultheld het volgende:
Bouma is opbouwend sterk, maar verdedigend laat hij geregeld steekjes vallen. Alex knapte dit seizoen heel veel werk voor hem op. Wat mij betreft laat PSV Theo onder geen beding vertrekken en gaat Bouma voor een mooie zak geld naar Engeland toe. Ooijer dan maar in het centrum met Alex en Theo rechtsback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |