abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:25:51 #151
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29384745
Een van de 2 zal wel vertrekken denk ik.
Misschien raar maar ik zie liever Bouma vertrekken dan Lucius.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:30:03 #152
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29384821
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef PyTh het volgende:
Een van de 2 zal wel vertrekken denk ik.
Misschien raar maar ik zie liever Bouma vertrekken dan Lucius.
Dan ben je niet de enige denk ik...
En danTheo op de plaats van Bouma ....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:31:01 #153
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29384838
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...
Maar dat hadden we vorig jaar al gehad volgens mij... en er is nog steeds een verschil tussen een frisse wind en een leegloop...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:33:05 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29384875
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige denk ik...
En danTheo op de plaats van Bouma ....
Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.

Kan me trouwens niet voorstellen dat PSV en Lucius en Bouma (overigens weer 2 NEDERLANDERS) zal laten vertrekken.

Ben wel benieuwd welke teams uit de Premier League dan interesse hebben....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29384903
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...
Maar dat hadden we vorig jaar al gehad volgens mij... en er is nog steeds een verschil tussen een frisse wind en een leegloop...
Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.
En als de spelers weg willen gaan moeten ze dat doen, ik gun ze het beste en hoop op goede vervangers.
Yeah baby Yeah!
pi_29384976
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het team
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:39:28 #157
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29385007
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.
En als de spelers weg willen gaan moeten ze dat doen, ik gun ze het beste en hoop op goede vervangers.
natuurlijk gun ik ze het beste van alles..
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:43:08 #158
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29385083
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
Dat hou je toch!

Daarom spelen wij gewoon UEFA Cup, houden we onze spelers tenminste op Zuid!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29385407
Bouma moet je nooit laten gaan natuurlijk: linksbenige centrale verdediger met een crosspass, snelheid, hij is kopsterk en heeft een vrije trap.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29385555
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:

[..]

natuurlijk gun ik ze het beste van alles..
Nee, leuk is anders, maar reëel is het wel, de voorsprong die wij in de 70-80 er jaren hadden tov de rest v/d wereld is al lang vervlogen.
Daarom moeten we er maar van genieten zolang ze in Nederland spelen en er genoeg voor beuren om de selectie op niveau te houden.
Het doet uiteindelijk pijn inderdaad, een pijn die Real/Barca/Milan/Manchester supporters veel minder zullen kennen.
Yeah baby Yeah!
pi_29385585
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:37 schreef pascalheister het volgende:

[..]

nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het team
't is nu toevallig 2 jaar achtereen, maar misschien blijft het weer de komende 3 jaar rustig met vertrekkende spelers (al vrees ik het ergste voor Gomes, Alex, Farfan, Beasley en misschien Robert).
Yeah baby Yeah!
pi_29385609
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma moet je nooit laten gaan natuurlijk: linksbenige centrale verdediger met een crosspass, snelheid, hij is kopsterk en heeft een vrije trap.
Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.
Yeah baby Yeah!
pi_29385688
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.
Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.

Cocu heeft een goede vrije trap, Farfán ook en volgens mij Väyrynen ook wel hoor...
Wat een vrouw!
spits!
pi_29385746
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.

Cocu heeft een goede vrije trap, Farfán ook en volgens mij Väyrynen ook wel hoor...
Bouma is in 90% van de wedstrijden zonder meer prima inzetbaar, al helemaal in de eredivisie en zijn wisselwerking met Alex is idd goed, kan goed koppen, heegt anvallend overzicht, heeft een goede pass en goede trap in de benen, maar kan zijn zenuwen niet de baas.

Cocu heeft alleen een strakke vrije trap net zoals Alax, die werkt alleen als ie snel genomen wordt of loeihard, dan valt Cocu snel af. Farfan heeft een aardige krul, maar die mist vooralsnog snelheid, welke vitaal is voor die vorm.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:21:46 #165
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29386011
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat hou je toch!

Daarom spelen wij gewoon UEFA Cup, houden we onze spelers tenminste op Zuid!
en dan komen er ploegen om spelers te kopen.. verkopen jullie ze gewoon niet
pi_29386196
In het geval van Bouma zou ik zeggen; strik eromheen en wegwezen.
pi_29386266
Bouma en Lucius mogen van mij echt wel blijven. Er is wel genoeg leegloop geweestal zullen er heleaas nog wel 1 of 2 vertrekken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29386341
Bouma en Lucius moet je gewoon houden, beide nuttige spelers, en waardevol voor het elftal
pi_29386922
Alex opgeroepen voor Brazilië?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29386943
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Suijk het volgende:
Alex opgeroepen voor Brazilië?
Ja, en Gomes is dit keer gepasseerd.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:41:30 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29388248
Bouma en Lucius zou ik allebei proberen te houden. En een move naar een Portsmouth, WBA of Wigan vind ik nou niet echt een vooruitgang (misschien financieel). Ik zie beiden niet naar topclubs in Engeland vertrekken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29388463
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.

Kan me trouwens niet voorstellen dat PSV en Lucius en Bouma (overigens weer 2 NEDERLANDERS) zal laten vertrekken.

Ben wel benieuwd welke teams uit de Premier League dan interesse hebben....
Een wilde gok, maar ik denk Tottenham
Aangezien Jol er coach is, dan zal die wel een Nederlandse kolonie kweken...
pi_29388842
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Een wilde gok, maar ik denk Tottenham
Aangezien Jol er coach is, dan zal die wel een Nederlandse kolonie kweken...
Ik denk ook the Spurs.
Yeah baby Yeah!
pi_29389280
Bouma is opbouwend sterk, maar verdedigend laat hij geregeld steekjes vallen. Alex knapte dit seizoen heel veel werk voor hem op. Wat mij betreft laat PSV Theo onder geen beding vertrekken en gaat Bouma voor een mooie zak geld naar Engeland toe. Ooijer dan maar in het centrum met Alex en Theo rechtsback.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29389518
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:12 schreef cultheld het volgende:
Bouma is opbouwend sterk, maar verdedigend laat hij geregeld steekjes vallen. Alex knapte dit seizoen heel veel werk voor hem op. Wat mij betreft laat PSV Theo onder geen beding vertrekken en gaat Bouma voor een mooie zak geld naar Engeland toe. Ooijer dan maar in het centrum met Alex en Theo rechtsback.
En dan raken Ooijer en Theo geblesseerd...
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')