abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:25:51 #151
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29384745
Een van de 2 zal wel vertrekken denk ik.
Misschien raar maar ik zie liever Bouma vertrekken dan Lucius.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:30:03 #152
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29384821
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:25 schreef PyTh het volgende:
Een van de 2 zal wel vertrekken denk ik.
Misschien raar maar ik zie liever Bouma vertrekken dan Lucius.
Dan ben je niet de enige denk ik...
En danTheo op de plaats van Bouma ....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:31:01 #153
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29384838
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...
Maar dat hadden we vorig jaar al gehad volgens mij... en er is nog steeds een verschil tussen een frisse wind en een leegloop...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:33:05 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29384875
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige denk ik...
En danTheo op de plaats van Bouma ....
Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.

Kan me trouwens niet voorstellen dat PSV en Lucius en Bouma (overigens weer 2 NEDERLANDERS) zal laten vertrekken.

Ben wel benieuwd welke teams uit de Premier League dan interesse hebben....
pi_29384903
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Nee een frisse wind vind ik ook helemaal niet slecht...
Maar dat hadden we vorig jaar al gehad volgens mij... en er is nog steeds een verschil tussen een frisse wind en een leegloop...
Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.
En als de spelers weg willen gaan moeten ze dat doen, ik gun ze het beste en hoop op goede vervangers.
Yeah baby Yeah!
pi_29384976
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een frisse wind door de selectie is niet op voorhand slecht vind ik.
nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het team
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:39:28 #157
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29385007
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we alleen voorin een leegloop die toevallig ijzersterk werd opgevangen, maar in '96 of '97 hadden we volgens mij ook een gigantische leegloop die we toch te boven zijn gekomen.
En als de spelers weg willen gaan moeten ze dat doen, ik gun ze het beste en hoop op goede vervangers.
natuurlijk gun ik ze het beste van alles..
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:43:08 #158
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29385083
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed het blijft toch niet leuk als iedereen na 1 goed CL seizoen weg gaat ...
Dat hou je toch!

Daarom spelen wij gewoon UEFA Cup, houden we onze spelers tenminste op Zuid!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29385407
Bouma moet je nooit laten gaan natuurlijk: linksbenige centrale verdediger met een crosspass, snelheid, hij is kopsterk en heeft een vrije trap.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29385555
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:

[..]

natuurlijk gun ik ze het beste van alles..
Nee, leuk is anders, maar reëel is het wel, de voorsprong die wij in de 70-80 er jaren hadden tov de rest v/d wereld is al lang vervlogen.
Daarom moeten we er maar van genieten zolang ze in Nederland spelen en er genoeg voor beuren om de selectie op niveau te houden.
Het doet uiteindelijk pijn inderdaad, een pijn die Real/Barca/Milan/Manchester supporters veel minder zullen kennen.
Yeah baby Yeah!
pi_29385585
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:37 schreef pascalheister het volgende:

[..]

nee ok maar elk jaar is ook niet echt bevordelijk voor het team
't is nu toevallig 2 jaar achtereen, maar misschien blijft het weer de komende 3 jaar rustig met vertrekkende spelers (al vrees ik het ergste voor Gomes, Alex, Farfan, Beasley en misschien Robert).
Yeah baby Yeah!
pi_29385609
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma moet je nooit laten gaan natuurlijk: linksbenige centrale verdediger met een crosspass, snelheid, hij is kopsterk en heeft een vrije trap.
Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.
Yeah baby Yeah!
pi_29385688
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar Bouma heeft ook duidelijke beperkingen, dat hij de enige is met een fatsoenlijke vrije trap en pass baart me meer zorgen.
Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.

Cocu heeft een goede vrije trap, Farfán ook en volgens mij Väyrynen ook wel hoor...
Wat een vrouw!
spits!
pi_29385746
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Iedereen heeft beperkingen, maar ik vind het raar dat iedereen zo gemakkelijk voorbijgaat aan de kwaliteiten van Fredje en de prima wisselwerking met Alex. Verder kan Fred ook prima in een driemansverdediging spelen.

Cocu heeft een goede vrije trap, Farfán ook en volgens mij Väyrynen ook wel hoor...
Bouma is in 90% van de wedstrijden zonder meer prima inzetbaar, al helemaal in de eredivisie en zijn wisselwerking met Alex is idd goed, kan goed koppen, heegt anvallend overzicht, heeft een goede pass en goede trap in de benen, maar kan zijn zenuwen niet de baas.

Cocu heeft alleen een strakke vrije trap net zoals Alax, die werkt alleen als ie snel genomen wordt of loeihard, dan valt Cocu snel af. Farfan heeft een aardige krul, maar die mist vooralsnog snelheid, welke vitaal is voor die vorm.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:21:46 #165
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29386011
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat hou je toch!

Daarom spelen wij gewoon UEFA Cup, houden we onze spelers tenminste op Zuid!
en dan komen er ploegen om spelers te kopen.. verkopen jullie ze gewoon niet
pi_29386196
In het geval van Bouma zou ik zeggen; strik eromheen en wegwezen.
pi_29386266
Bouma en Lucius mogen van mij echt wel blijven. Er is wel genoeg leegloop geweestal zullen er heleaas nog wel 1 of 2 vertrekken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29386341
Bouma en Lucius moet je gewoon houden, beide nuttige spelers, en waardevol voor het elftal
pi_29386922
Alex opgeroepen voor Brazilië?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29386943
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Suijk het volgende:
Alex opgeroepen voor Brazilië?
Ja, en Gomes is dit keer gepasseerd.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:41:30 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29388248
Bouma en Lucius zou ik allebei proberen te houden. En een move naar een Portsmouth, WBA of Wigan vind ik nou niet echt een vooruitgang (misschien financieel). Ik zie beiden niet naar topclubs in Engeland vertrekken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29388463
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vayrinen links op het middenveld en dan inderdaad Lucius of Affelay rechts op het middenveld.

Kan me trouwens niet voorstellen dat PSV en Lucius en Bouma (overigens weer 2 NEDERLANDERS) zal laten vertrekken.

Ben wel benieuwd welke teams uit de Premier League dan interesse hebben....
Een wilde gok, maar ik denk Tottenham
Aangezien Jol er coach is, dan zal die wel een Nederlandse kolonie kweken...
pi_29388842
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ik denk ook the Spurs.
Yeah baby Yeah!
pi_29389280
Bouma is opbouwend sterk, maar verdedigend laat hij geregeld steekjes vallen. Alex knapte dit seizoen heel veel werk voor hem op. Wat mij betreft laat PSV Theo onder geen beding vertrekken en gaat Bouma voor een mooie zak geld naar Engeland toe. Ooijer dan maar in het centrum met Alex en Theo rechtsback.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29389518
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:12 schreef cultheld het volgende:
Bouma is opbouwend sterk, maar verdedigend laat hij geregeld steekjes vallen. Alex knapte dit seizoen heel veel werk voor hem op. Wat mij betreft laat PSV Theo onder geen beding vertrekken en gaat Bouma voor een mooie zak geld naar Engeland toe. Ooijer dan maar in het centrum met Alex en Theo rechtsback.
En dan raken Ooijer en Theo geblesseerd...
Wat een vrouw!
spits!
pi_29389548
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En dan raken Ooijer en Theo geblesseerd...
Een goede verdediger voor de breedte is zo gehaald hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29389593
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Jol zo dom is.
That's all folks!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:22:33 #178
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29389600
Theo en Fredje niet laten gaan Wordt alleen een beetje moeilijk als Bouma een clausule in zijn contract heeft dat ie meteen weg mag En Theo die vreest voor een plek op de bank? Vind ik ook een beetje raar, aangezien hij toch elk jaar wel tot zo'n 25 wedstrijden komt.

En opvolgers? Iemand al over nagedacht?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29389690
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een goede verdediger voor de breedte is zo gehaald hoor.
Zoals?
Wat een vrouw!
spits!
pi_29391505
Wat wordt de vermoedelijke opstelling vrijdag? Ben eigenlijk helemaal niet op de hoogte van de resultaten en opstellingen van psv in de voorbereiding.
Klik dan als je durft
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:30:41 #181
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29391684
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:25 schreef Suijk het volgende:
Wat wordt de vermoedelijke opstelling vrijdag? Ben eigenlijk helemaal niet op de hoogte van de resultaten en opstellingen van psv in de voorbereiding.
Ik heb geen idee...
ik denk bouma op het middenveld en Simons naar Alex..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:38:23 #182
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29391891
Gomes
Ooijer - Alex - Simons - Lee
Vayrynen - Bouma - Cocu
Farfan - VoH - Robert

Evt. Bouma op de plaats van Simons
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29392095
Ik heb liever Ooijer op het middenveld en dan Theo op de plaats van Ooijer. Ik vind Ooijer een betere middenvelder dan Bouma. Maar ja ik heb het niet voor het zeggen natuurlijk .
pi_29392312
Gelukkig maar: Ooijer is een waardeloze middenvelder

Vrijdag:
Gomes
Ooijer - Alex- Bouma - Lee
Väyrynen - Simons - Cocu
Farfán - Robert - Beasley
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:54:38 #185
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29392426
Is Beasley al fit genoeg DD? Had ergens gelezen dat ie nog geblesseerd was?
pi_29392466
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef Djekko het volgende:
Is Beasley al fit genoeg DD? Had ergens gelezen dat ie nog geblesseerd was?
Bij mijn weten is ie gewoon fit.

Correctie: ik zie dat zowel Beasley als Väyrynen licht geblesseerd zijn.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29392525
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zoals?
Kruiswijk, Zomer, Jansen, Majstorovic, Marcellis.
pi_29392604
En Robert boven VoH? Waarom dat?
Klik dan als je durft
pi_29392634
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:51 schreef Dylan Dog het volgende:

Vrijdag:
Gomes
Ooijer - Alex- Bouma - Lee
Väyrynen - Simons - Cocu
Farfán - Robert - Beasley
Jammer, laat Bouma maar op het middenveld!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29392755
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
En Robert boven VoH? Waarom dat?
Die moet voorin de kar gaan trekken en heeft veel vertrouwen nodig
Yeah baby Yeah!
pi_29392772
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kruiswijk, Zomer, Jansen, Majstorovic, Marcellis.
Op Majstorovic na allemaal te slecht. Verder is Jansen zeker tot de winterstop en misschien wel voorgoed uitgeschakeld. En als je Bouma verkoopt, moet je hetzelfde bedrag betalen voor Majstorovic, lijkt me geen goede deal dus.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29392858
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Op Majstorovic na allemaal te slecht. Verder is Jansen zeker tot de winterstop en misschien wel voorgoed uitgeschakeld. En als je Bouma verkoopt, moet je hetzelfde bedrag betalen voor Majstorovic, lijkt me geen goede deal dus.
Kruiswijk, Zomer en Marcellis zijn echt niet te slecht hoor. Maar jij vond Ron Vlaar ook vast te slecht voordat hij "opeens bekend werd als goede verdediger". De scouts van meerdere topclubs volgen Zomer al een tijdje. Hetzelfde verhaal geldt voor Jansen en Kruiswijk. Majstorovic is voor minder geld dan Bouma oplevert te halen. PSV laat Bouma echt niet voor 3 miljoen gaan. Die gaat minstens 4 á 5 miljoen opleveren. PSV heeft ooit al 3 miljoen voor Lamey betaald.
pi_29393079
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kruiswijk, Zomer en Marcellis zijn echt niet te slecht hoor. Maar jij vond Ron Vlaar ook vast te slecht voordat hij "opeens bekend werd als goede verdediger". De scouts van meerdere topclubs volgen Zomer al een tijdje. Hetzelfde verhaal geldt voor Jansen en Kruiswijk. Majstorovic is voor minder geld dan Bouma oplevert te halen. PSV laat Bouma echt niet voor 3 miljoen gaan. Die gaat minstens 4 á 5 miljoen opleveren. PSV heeft ooit al 3 miljoen voor Lamey betaald.
Kap nou eens met je betweterige toontje. Er zijn meer meningen dan alleen die van jou. Kruiswijk is een linksbenige verdediger die aardig kan mandekken maar nooit hoger dan het niveau Groningen heeft gespeeld. Die ga je dus niet halen als vervanger. Groningen-Twente is van een ander niveau als PSV-Milan hoor, als je zo voor de leeuwen wordt gegooid. Zomer is een talent maar veel te fragiel vooralsnog. En als Bouma een clausule heeft, dan gaat ie weg voor een bepaald bedrag. 5 Miljoen is maximaal, en Twente laat Majstorovic echt niet voor minder dan 4 miljoen gaan want dat weet dat PSV geld over heeft.

En PSV heeft ook ooit 2 miljoen voor Hoogstrate, 2 miljoen voor Van der Schaaf en zelfs 10 miljoen voor Vennegoor betaald. What's your point?

Marcellis mag eerst eens in het tweede gaan bewijzen dat hij klaar is voor een plaats bij de selectie.

En het verhaal van Jansen? Hoe zit dat?
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:16:28 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29393212
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:

En PSV heeft ook ooit 2 miljoen voor Hoogstrate, 2 miljoen voor Van der Schaaf en zelfs 10 8,5 miljoen voor Vennegoor betaald. What's your point?
Denk ook dat binnen Nederland alleen Majstorovic capabel genoeg is centraal achterin bij PSV te komen spelen.

Maar daat staat nu Simons, en ik denk eigenlijk niet dat Bouma nog centraal achterin zal komen te spelen.
Daarom denk ik ook dat Bouma zal vertrekken (voor een bedrag van maximaal 4 miljoen Euro gezien de clausule)
pi_29393690
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Kap nou eens met je betweterige toontje. Er zijn meer meningen dan alleen die van jou. Kruiswijk is een linksbenige verdediger die aardig kan mandekken maar nooit hoger dan het niveau Groningen heeft gespeeld. Die ga je dus niet halen als vervanger. Groningen-Twente is van een ander niveau als PSV-Milan hoor, als je zo voor de leeuwen wordt gegooid. Zomer is een talent maar veel te fragiel vooralsnog. En als Bouma een clausule heeft, dan gaat ie weg voor een bepaald bedrag. 5 Miljoen is maximaal, en Twente laat Majstorovic echt niet voor minder dan 4 miljoen gaan want dat weet dat PSV geld over heeft.

En PSV heeft ook ooit 2 miljoen voor Hoogstrate, 2 miljoen voor Van der Schaaf en zelfs 10 miljoen voor Vennegoor betaald. What's your point?

Marcellis mag eerst eens in het tweede gaan bewijzen dat hij klaar is voor een plaats bij de selectie.

En het verhaal van Jansen? Hoe zit dat?
Volgens mij had ik het over een verdediger voor de breedte. Ooijer is de opvolger van Bouma in het centrum en Theo gaat dan rechtsback spelen. En wat simpel zeg om te zeggen dat je ze niet moet halen omdat ze nooit hoger hebben gespeeld. Iedereen begint onderaan. Wat moet PSV dan doen, wachten tot ze zich zo ver ontwikkeld hebben dat ze door een andere club worden gekocht? Dit soort talenten is ideaal voor de breedte van de PSV-selectie. Om over Dirk Marcellis maar te zwijgen: Misschien wel het grootste verdedigende PSV-talent van de afgelopen tien jaar.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:39:04 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29394013
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef cultheld het volgende: Ooijer is de opvolger van Bouma in het centrum en Theo gaat dan rechtsback spelen.
Dat is natuurlijk niet waar, Simons is de beoogde opvolger van Bouma, Ooijer blijft gewoon rechtsback met als backup Lucius.
quote:
En wat simpel zeg om te zeggen dat je ze niet moet halen omdat ze nooit hoger hebben gespeeld. Iedereen begint onderaan. Wat moet PSV dan doen, wachten tot ze zich zo ver ontwikkeld hebben dat ze door een andere club worden gekocht? Dit soort talenten is ideaal voor de breedte van de PSV-selectie. Om over Dirk Marcellis maar te zwijgen: Misschien wel het grootste verdedigende PSV-talent van de afgelopen tien jaar.
Ben ik wel met je eens eigenlijk.........

Wat betreft Marcellis kan ik er niet veel over zeggen want heb hem buiten het EK om nog niet genoeg zien spelen om er een goed oordeel over te kunnen vellen.
pi_29394052
Maar Simons kan toch veel beter op het middenveld spelen in de rol van Vogel ? Hij is ook een uitstekende verdediger, maar de Vogel-rol is hem toch op het lijf geschreven?
pi_29394117
Nee natuurlijk niet, maar het niveauverschil tussen FC Groningen en FC Twente en PSV is gewoon erg groot. Als je dan moet spelen, moet je er staan bij een club als PSV.

Ik vind jongens als Kruiswijk en Zomer niet goed genoeg, een Majstorovic wellicht wel. Marcellis ken ik niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen en Jansen voetbalt wellicht nooit meer.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:44:18 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29394207
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
Maar Simons kan toch veel beter op het middenveld spelen in de rol van Vogel ? Hij is ook een uitstekende verdediger, maar de Vogel-rol is hem toch op het lijf geschreven?
Guus vind Timmy centraal achterin beter tot zijn recht komen en een centraal blok met Alex Simons is dan ook niet mis

Ik denk dat Vayrinen op de plek van Vogel zal gaan spelen als Bouma vertrekt.
Dan krijg je rechts op het middenveld ruimte voor Afellay of Lucius.
pi_29394210
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar het niveauverschil tussen FC Groningen en FC Twente en PSV is gewoon erg groot. Als je dan moet spelen, moet je er staan bij een club als PSV.

Ik vind jongens als Kruiswijk en Zomer niet goed genoeg, een Majstorovic wellicht wel. Marcellis ken ik niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen en Jansen voetbalt wellicht nooit meer.
Majstorovic is niet te betalen, die speelt bij Twente vanwege externe financiers.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')