Ja dag. Fijn zaken doen dan. Het is naïef om te veronderstellen dat je je zo respectloos kan opstellen, een speler DIE GEWOON EEN CONTRACT HEEFT kunt ophitsen en hem juridische bijstand beloven, en dan te verwachten dat dit nog steeds als 'puur zakelijk' wordt gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit is niets persoonlijks jegens Feyenoord, maar puur zakelijk zo wordt dat ook opgenomen door de Feyenoord top mag ik aannemen anders zijn ze niet volwassen.
P$V kan dat niet eens ...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:11 schreef PyTh het volgende:
Ben er zelf niet echt blij mee als PSV het via het kantongerecht of arbitragecommissie wil gaan spelen.
Plus het feit dat Kalou zelf het heft in handen zal moeten nemen, want PSV kan zonder dat Kalou het wil natuurlijk geen juridische stappen ondernemen.
Hoop dat deze soap snel ten einde is.............
In het voetbal is privé en zakelijk nauw met elkaar verbonden dat klopt, toch blijft het een zakelijke transfer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:14 schreef Gert het volgende:
quote uit Feyenoord-topic:
[..]
Ja dag. Fijn zaken doen dan. Het is naïef om te veronderstellen dat je je zo respectloos kan opstellen, een speler DIE GEWOON EEN CONTRACT HEEFT kunt ophitsen en hem juridische bijstand beloven, en dan te verwachten dat dit nog steeds als 'puur zakelijk' wordt gezien.
Tot een paar dagen geleden vond ik de handelswijze van Psv ook niet al te sjiek, maar vooruit: dat was met een beetje goede wil nog onder de noemer 'zakelijk' te plaatsen.
Met deze laatste actie negeren ze een oproep van de ene aan de andere voorzitter om met rust gelaten te worden en het werknemerscontract wat Kalou is aangegaan te respecteren. Dat is onbeschoft en respectloos. Als je dat doet, dan gaan prestige en emotie meespelen.
Ik snap werkelijk niet waarom psv het zo op de spits drijft. Als het nou nog zo was dat Psv geen enkele toekomst had zonder Kalou, en het hun laatste troef was. Ze drijven het véél te ver door.
Feyenoord moet maar een daad stellen, en de betrekkingen met psv voorlopig verbreken. Wat ook inhoudt dat het bestuur niet meer welkom is in Rotterdam voor de wedstrijd in de Kuip. Met mensen die je zo respectloos bejegenen, wil je geen handen schudden.
Lezen is niet je sterkste kant zie ik wel weer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:17 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
P$V kan dat niet eens ...
een transfer kun je niet dwingen als geintresserde club..
een arbitragezaak zal ten alle tijde door werknemer of werkgever moeten worden geinitieerd..
geloof dat jij je eigen stukjes niet kunt lezen :quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant zie ik wel weer.
Staat duidelijk in het stukje dat Kalou dan zelf het heft in handen moet nemen, of niet?
quote:Ben er zelf niet echt blij mee als PSV het via het kantongerecht of arbitragecommissie wil gaan spelen.
als het onder elkaar staat is het misschien makkelijker lezen ?quote:P$V kan dat niet eens ...
een transfer kun je niet dwingen als geintresserde club..
een arbitragezaak zal ten alle tijde door werknemer of werkgever moeten worden geinitieerd..
Die heeft ook betrekking op collega's, die brabantse gemoedelijkheidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Die vriendelijke brabantse werkwijze kunnen we iig ook tot het rijk der fabelen rekenen.
Ik snap dat ze hem willen, en hij geeft aan ook zelf te willen. Maar totdat f'noord daar aan meewil werken is dat dat vette pech.
F'noord heeft alle recht om zoiets tegen tewerken, je beste speler aan de directe concurrent verkopen en dan ook nog eens voor een te lage prijs. Wat denken die lampjes wel?
Landzaat wil toch ook dolgraag weg bij AZ, maar AZ laat hem toch ook niet voor een kip en een ei gaan. Gaat hij daar serieuze problemen van maken? Nee. Tuurlijk zal hij er even ongelukkig mee zijn, maar daarna zal hij zich weer moeten inzetten voor zijn werk en team. Dat is zijn werk namelijk als profvoetballer. Zelfde geldt voor Kalou.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In het voetbal is privé en zakelijk nauw met elkaar verbonden dat klopt, toch blijft het een zakelijke transfer.
Maar ik snap de heissa alleen niet zo geheel, PSV wil Kalou en Kalou wil naar PSV, alleen heeft deze beste man nu een doorlopend contract met Feyenoord en dus moet Feyenoord gehoord worden.
Als Kalou nie dolgraag voor PSV zou willen spelen hd PSV de boot al lang afgehouden hoor, juist die wederzijdse affectie drijft het op de spits, niet alleen PSV.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:32 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
geloof dat jij je eigen stukjes niet kunt lezen :
ik zal hem effe quote-en voor het gemak :
Duidelijk nu calciumkereltje?quote:als het onder elkaar staat is het misschien makkelijker lezen ?
Landzaat is een andere man dan Kalou, ik moet ook eerlijk zeggen dat de knaap Kalou behoorlijk veel noten op zijn zang heeft voor iemand die 1 jaar op niveau bij een Nederlandse topclub gepresteerd heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Landzaat wil toch ook dolgraag weg bij AZ, maar AZ laat hem toch ook niet voor een kip en een ei gaan. Gaat hij daar serieuze problemen van maken? Nee. Tuurlijk zal hij er even ongelukkig mee zijn, maar daarna zal hij zich weer moeten inzetten voor zijn werk en team. Dat is zijn werk namelijk als profvoetballer. Zelfde geldt voor Kalou.
Het is heel erg simpel. Wanneer PSV 20milj biedt, dan laat Feyenoord hem echt wel gaan. PSV biedt dat niet, dan wil Feyenoord hem niet voor een lager bedrag naar een directe concurrent gaan. Begrijpelijk. De logica dat ze hem wel voor 10miljoen naar een buitenlandse club zouden laten gaan, maar pas bij een hoger bedrag naar PSV is heel erg logisch.
calciumkereltje ???quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Plus het feit dat Kalou zelf het heft in handen zal moeten nemen, want PSV kan zonder dat Kalou het wil natuurlijk geen juridische stappen ondernemen.
[..]
Duidelijk nu calciumkereltje?![]()
Te meer nu de doorgaans goed geïnformeerde Emile Schelvis liet weten dat Kalou in de kleedkamer, buiten het bereik van zijn zaakwaarnemer, beweert dat ie het eigenlijk wel prima vindt bij Feyenoord en helemaal niet zó nodig weghoeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:39 schreef Calciumdude het volgende:
ik denk dat ik namens veel mensen (feyenoord supporters) spreek als ik zeg dat de rol van de zakenwaarnemer erg duister is in deze zaak...
Goede adviezen geeft ie in ieder geval niet , en zo'n smeekbede op tv is gewoon zielig...
Toch zet ik bij het verhaal van Emile Schelvis ook mijn vraagtekens .quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Te meer nu de doorgaans goed geïnformeerde Emile Schelvis liet weten dat Kalou in de kleedkamer, buiten het bereik van zijn zaakwaarnemer, beweert dat ie het eigenlijk wel prima vindt bij Feyenoord en helemaal niet zó nodig weghoeft.
Kalou wordt bespeeld door een gehaaide zaakwaarnemer en een door een club die alle fatsoensregels aan zijn laars lapt.
Het lijkt mij toch wel aardig vast staan dat Kuijt veel beter is dan Kalou...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er beter is hoor, Kuijt of Kalou..
Dan ga je ook niet zelf op tv lopen blaten dat je "nar konkoerent wiel" en dat de supporters die je uitfluiten niet belangrijk vindt, maar hoe jijzelf presteert het allerbelangrijkst is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Te meer nu de doorgaans goed geïnformeerde Emile Schelvis liet weten dat Kalou in de kleedkamer, buiten het bereik van zijn zaakwaarnemer, beweert dat ie het eigenlijk wel prima vindt bij Feyenoord en helemaal niet zó nodig weghoeft.
Kalou wordt bespeeld door een gehaaide zaakwaarnemer en een door een club die alle fatsoensregels aan zijn laars lapt.
quote:PSV gaat Kalou juridisch ondersteunen
[04/08/2005] PSV gaat Salomon Kalou juridisch ondersteunen mocht de aanvaller nog altijd azen op een vertrek bij Feyenoord, zo meldt het Algemeen Dagblad. Er wordt onder meer al onderzocht over een mogelijke rechtzaak bij de Kantonrechter op de arbitragecommissie van de KNVB moet voorkomen. Kalou heeft nog niet gereageerd op het verstel.
De relatie tussen Feyenoord en PSV is door de hele transfersoap in ieder geval al erg vertroebeld geworden. Daarnaast zijn de stappen van PSV opvallend. De club wil bijvoorbeeld zelf niet praten over een overgang van de Braziliaanse doelman Gomes. Verschillende clubs willen de keeper graag contracteren, PSV weigert te praten. Ook Feyenoord doet dat, maar toch gaat de Eindhovense club trachten de speler naar Brabant te halen.
Hij geeft goede adviezen voor zichzelf en zijn speler(s) dat is vrij normaal hoor, de clubs zijn middelen voor hem om geld te genereren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:39 schreef Calciumdude het volgende:
ik denk dat ik namens veel mensen (feyenoord supporters) spreek als ik zeg dat de rol van de zakenwaarnemer erg duister is in deze zaak...
Goede adviezen geeft ie in ieder geval niet , en zo'n smeekbede op tv is gewoon zielig...
De clubs moeten eruit zijn voordat de geintresserde club met de speler kan gaan praten /
de huidige club moet toestemming geven , en die toestemming is er niet geweest denk ik ...
dus denk ik dat de zakenwaarnemer voor zijn beurt heeft gesproken / gehandeld
Wat een triest kutclub is psv als ze een stap naar de rechter proberen te forceren!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar zijn ze op dit moment mee bezig...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een triest kutclub is psv als ze een stap naar de rechter proberen te forceren!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |