Dit is niets persoonlijks jegens Feyenoord, maar puur zakelijk zo wordt dat ook opgenomen door de Feyenoord top mag ik aannemen anders zijn ze niet volwassen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Psv is bezig om ervoor te zorgen dat normale betrekkingen de komende járen niet meer mogelijk zullen zijn.
Ze blijven maar doorgaan. Ze doen alsof hun leven er vanaf hangt. Is het nou zo moeilijk om een contract te respecteren dat Feyenoord met een door hun zelf opgeleide speler heeft gesloten?
Met dit staaltje respectloosheid is het bestuur van Psv er mede voor als het straks finaal uit de klauw loopt. Reserveer maar vast wat pelotonnetjes extra ME. En het bestuur van psv kan beter ook maar niet naar Rotterdam komen denk ik.
Niet dat ik het goedpraat als er straks geweld plaatsvindt, maar in een branche met toch al zo'n 'gevoelige' achterban, moet je als club cq bestuur je uiterste best doen om het goede voorbeeld te geven. De manier waarop Psv diverse verzoeken van Feyenoord om het contract te respecteren en geen onrust meer te stoken minachtend ter zijde schuift, daar zouden bepaalde lieden weleens het idee van kunnen krijgen dat wie niet horen wil maar moet voelen.
Jij kijkt nooit naar het Sportjournaal?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:52 schreef Elgigante het volgende:
Maar Kalou wil dolgraag zelf naar PSV (als ik de media mag geloven, ik heb hem het zelf niet horen zeggen) dus dat zijn ietwat verzachtende omstandigheden voor PSV en deze zullen het wel als metafoor uitleggen dat ze een prinses uit een afgesloten toren moeten redden![]()
Denderend is anders, maar oefenwedstrijden zeggen helemaal niets er valt niets te winnen, alleen te verliezen (blessures) en Charlton is geen hoogvlieger inderdaad, maar draaiden toch een aardig seizoen verleden jaar dus een schande als oefenwedstrijd is het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
Iemand de wedstrijd gisteren gezien ??
2-0 verliezen van Charlton is niet echt denderend , of zie ik dat verkeerd ??
Heb jammergenoeg niks van de wedstrijd gezien, de uitslag klinkt niet best maar inderdaad een oefenwedstrijd zegt niet veel. Gelukkig begint het allemaal weer bijna om het echie! Vrijdag JC schaal is laatste en meest serieuze oefenwedstrijd voor ajax en PSV en daarna gewoon weer voetbal...alles wordt weer normaal haha...ow nee we moeten naar Talpa kijken, dus da's nog ff afwachten...hopelijk geen belspelletjes tussendoor...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Denderend is anders, maar oefenwedstrijden zeggen helemaal niets er valt niets te winnen, alleen te verliezen (blessures) en Charlton is geen hoogvlieger inderdaad, maar draaiden toch een aardig seizoen verleden jaar dus een schande als oefenwedstrijd is het niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar het Sportjournaal?
Ben er zelf ook niet echt blij mee als PSV het via het kantongerecht of arbitragecommissie gaat spelen.
Plus het feit dat Kalou zelf het heft in handen zal moeten nemen, want PSV kan zonder dat Kalou het wil natuurlijk geen juridische stappen ondernemen.
Hoop dat deze soap snel ten einde is.............
Nou je het zegt, ik heb Kalou er inderdaad over gehoord, maar hoe weet ik niet meer precies.
En PSV kan zelf uiteraard geen zaak aanspannen gelukkig.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[Centraal] Salomon Kalou (Hoe dan ook in het Rood/Wit)
Neequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:15 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Heb jammergenoeg niks van de wedstrijd gezien, de uitslag klinkt niet best maar inderdaad een oefenwedstrijd zegt niet veel. Gelukkig begint het allemaal weer bijna om het echie! Vrijdag JC schaal is laatste en meest serieuze oefenwedstrijd voor ajax en PSV en daarna gewoon weer voetbal...alles wordt weer normaal haha...ow nee we moeten naar Talpa kijken, dus da's nog ff afwachten...hopelijk geen belspelletjes tussendoor...![]()
Het is jammer dat hij weggaat, volgens sommige de beste speler afgelopen seizoen in Jong Feyenoord samen met De Guzman en Blonk. Helaas kan ik daar zelf niet over oordelen. Hoop komend seizoen vaker de jeugdelftallen van Feyenoord in actie te zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
Toch verrassend, die transfer van die jeugdspeler van jullie. Benieuwd wat die in Spanje kan gaan doen. Stond op de nominatie voor Excelsior dacht ik.
quote:Hoe verpruts ik mijn voetbalcarriere:
Stap 1: Overstap naar een grote buitenlandse club waar ik nooit aan spelen toe zal komen.
Stap 2: Op huurbasis naar obscure club in lagere buitenlandse divisie
Stap 3: Bij aflopen contract op 22 a 23 jarige leeftijd naar kleine club in Nederland.
Stap 4 (optioneel): Wegens gebrek aan ervaring op hoogste niveau geen basisplaats bij Nederlandse club.
Stap 5 (optioneel): Op naar de amateurs.
Vragen? Neem contact op met Raymond Victoria en/of Brian Pinas.
Jah ik dacht ook al, het RD is erg negatief over gisteren, maar vind je het gek als je met zulke spelers speelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:56 schreef Dorus_ het volgende:
ff over Charlton want t valt me een beetje tegen van Koeman eigenlijk, ik hoor er hier verder weinig over maar met een middenveld:
Paauwe (is gewoon kut)
de Graaf (op een slecht middenveld helemaal kut)
Ghaly (ok, kan nog)
en Vincken (te jong om op zo'n slecht middenveld te presteren)
is toch geen winst te behalen? Hoe krijg je de ballen naar de aanval? Vindt t echt tegenvallen, hier ga je iig niet ver mee komen![]()
Ben ik wel met je eens, maar hij wilde deze jongens gewoon nog een x proberen. Ik denk dat het team van afgelopen zondag gewoon de basis zal vormen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:56 schreef Dorus_ het volgende:
ff over Charlton want t valt me een beetje tegen van Koeman eigenlijk, ik hoor er hier verder weinig over maar met een middenveld:
Paauwe (is gewoon kut)
Ghaly (ok, kan nog)
is toch geen winst te behalen? Hoe krijg je de ballen naar de aanval? Vindt t echt tegenvallen, hier ga je iig niet ver mee komen![]()
Hij wilde kijken hoe de stand-ins van zijn echte middenveld het gaan doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:56 schreef Dorus_ het volgende:
Paauwe (is gewoon kut)
Ghaly (ok, kan nog)
Hoe weet je dat, en waar woon je dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:01 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik kan geeneens Talpa ontvangen, dus heulmaal geen samenvattingen volgend jaar
Via de satteliet, en je hebt een extra basis abonnement nodig voor dat hele Talpa gebeuren..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, en waar woon je dan?
Ja, ik snap ook wel dat hij ze een keer aan het werk wil zien... Maar wat heb je daaraan als je ze er allemaal in dezelfde wedstrijd ingooit? Dan krijg je toch een verkeerd beeld. Een middelmatige voetballer kan op een goed middenveld heel erg goed uit de verf komen, maar met allemaal van die gasten wordt het natuurlijk 3x niks... Dat snap ik echt niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij wilde kijken hoe de stand-ins van zijn echte middenveld het gaan doen.
En Vincken stond als rechteraanvaller volgens mij en daar mag hij van mij nog wel voorlopig blijven staan
Was dat wat?quote:AMSTERDAM - Mark van den Boogaart verhuist van Feyenoord naar Sevilla FC. De negentienjarige jeugdinternational dwong via een stageperiode een contract af bij de Spaanse club, waar hij in het tweede elftal begint. In Rotterdam liep zijn verbintenis nog één jaar door.
Van den Boogaart speelde in Jong Feyenoord als verdedigende middenvelder. Vorig seizoen maakte hij een aantal keer deel uit van de eerste selectie.
Dan had ik je verkeerd begrepen. Dan ben ik het met je eensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook wel dat hij ze een keer aan het werk wil zien... Maar wat heb je daaraan als je ze er allemaal in dezelfde wedstrijd ingooit? Dan krijg je toch een verkeerd beeld. Een middelmatige voetballer kan op een goed middenveld heel erg goed uit de verf komen, maar met allemaal van die gasten wordt het natuurlijk 3x niks... Dat snap ik echt niet.
Hij zal dit idd niet als middenveld gaan gebruiken tegen nac maar ik snap niet dat je in zo'n wedstrijd deze spelers (TEGELIJK) opsteld.
En vincken is een soort van hangende rechtsbuiten lijkt me en die mag van mij ook gewoon blijven staan hoor, prima. Maar wel op een stabieler middenveld anders krijg je dalijk hetzelfde als met v marwijk; die liet die jonge gasten ook alleen maar invallen als de beste er al uit waren gehaald en dan is t moeilijk voetballen.
Lees eens een aantal posts boven je...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
Een feyenoord talent Boogaart is verkocht aan Sevilla
[..]
Was dat wat?
Haal jij Talpa en Versatel nu niet door elkaar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Via de satteliet, en je hebt een extra basis abonnement nodig voor dat hele Talpa gebeuren..![]()
Neequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Haal jij Talpa en Versatel nu niet door elkaar?
Dat Basispakket is ook best leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef jpzegthallo het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=47823
Misschien biedt Wotte wel vier ton ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord wil een bod gaan doen op Mendes van de Spurs.
Leuk voor de vrouwelijk Feyenoord-fans, kunnen ze weer soppen!
[afbeelding]
Opvallend is ook dat het jonge talenten zijn. Gaat er een lampje branden als ik zeg Fons S.?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:28 schreef heiden6 het volgende:
Het is ook meer dreigen van de kant van PSV, maar men zal het best proberen. De bedoeling was natuurlijk een situatie te creëren waarin Kalou onhoudbaar zou worden gevonden, en hij voor een schijntje naar Eindhoven kon komen. PSV geilt nogal op spelers die een probleempje hebben met de club, zoals Trabelsi, Van der Vaart, Van Persie en Kalou.
Hiervoor verdient Robin gewoon een standbeeldquote:Ik hoop dan ook nog altijd op een "1k h3b m3 b3d4cht 9uu5, fe7en00rd 1s m1jN C1upp1e, Grtz 5a7om0n".
want?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Pedro Mendes zou wel leuk zijn natuurlijk. Het is een echte havenjongen.
We hebben duidelijk nog een aankoop in de vorm van een sterke middenvelder nodig. Probleem is alleen dat Feyenoord die niet wil/kan vinden. Las net op een Feyenoordforum weer een gerucht (zo langzamerhand wordt ik er gek van) dat Feyenoord Kalou voor een bedrag van 10 a 11 mil wil afdoen aan de lampjes, zodat het nog enigszins te verkopen is aan de achterban. Dit zou dan tegelijk bekend worden gemaakt met de presentatie van een nieuwe speler. Hopelijk die middenvelder die we zo nodig hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:56 schreef Dorus_ het volgende:
Paauwe (is gewoon kut)
Ghaly (ok, kan nog)
Tja ik hoop echt dat we die Mendes kunnen strikken. Ik ken hem alleen van naam, maar het is vast en zeker een sterke verdedigende middenvelder die we zoeken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:45 schreef JulioRicardo het volgende:
[..]
We hebben duidelijk nog een aankoop in de vorm van een sterke middenvelder nodig. Probleem is alleen dat Feyenoord die niet wil/kan vinden. Las net op een Feyenoordforum weer een gerucht (zo langzamerhand wordt ik er gek van) dat Feyenoord Kalou voor een bedrag van 10 a 11 mil wil afdoen aan de lampjes, zodat het nog enigszins te verkopen is aan de achterban. Dit zou dan tegelijk bekend worden gemaakt met de presentatie van een nieuwe speler. Hopelijk die middenvelder die we zo nodig hebben.
Las net trouwens een interview met Lazovic in de VI. Die jongen zit geestelijk echt in de put. Het is te hopen dat hij een kans krijgt als Salomon vertrekt.
Hij zegt zelf dat hij vertrouwen nodig heeft. Dat heeft hij nooit gekregen bij ons clupie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:01 schreef hippo-clippo het volgende:
Lazovic die de plaats van Kuijt inneemt, met alle respect voor lazo maar..![]()
Ik ben er ook van overtuigd dat hij er zo'n 20 inschiet als hij een heel seizoen speelt. Maar Kuijt is meer dan alleen die doelpunten, hij neemt de hele groep op sleeptouw en hij is nu zelfs aanvoerder. Dat bedoelde ik ook meer, meer de kwaliteiten van Kuijt qua persoonlijkheid. Lazo zie ik niet dezelfde rol vervullen als Kuijt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef JulioRicardo het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij vertrouwen nodig heeft. Dat heeft hij nooit gekregen bij ons clupie.
Als zo'n jongen een seizoen lang in de spits bij Feyenoord speelt, legt hij er ook 15 a 20 in, net zoals Kalou.
Ze zullen wel 3 tientjes bieden en dan gaan klagen dat de prijs-kwaliteitverhouding niet goed is...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord wil een bod gaan doen op Mendes van de Spurs.
Leuk voor de vrouwelijk Feyenoord-fans, kunnen ze weer soppen!
[afbeelding]
Het zou best wel eens helpen je eens te verdiepen in hoe Feyenoord met financiën omgaat...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ze zullen wel 3 tientjes bieden en dan gaan klagen dat de prijs-kwaliteitverhouding niet goed is...
Ik denk dat die niet te halen is voor Feijenoord. Hij had toch al een soort van vaag arsenal contract of was dat maar een geruchtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef RedGuy het volgende:
Als Kalou gaat, wil ik eigenlijk ook wel Samaras als opvolger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |