abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:48:02 #226
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29403994
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Zeg methadon, ik heb Simons nooit te zwak genoemd, maar degelijk.
Het is dat ik geen zin heb om te zoeken, maar geloof toch dat jij degene was die hoopte dat de transfer niet door zou gaan, omdat ie te zwak zou zijn.

But I could be wrong
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29404027
Winnifred is echt het niveau MVV-Fortuna S. niet ontstegen hoor. Iedereen die dat tegenspreekt heeft er écht geen kijk op.
Zijn medespelers verbloemen het.
pi_29404106
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:48 schreef Zapper het volgende:

[..]

Het is dat ik geen zin heb om te zoeken, maar geloof toch dat jij degene was die hoopte dat de transfer niet door zou gaan, omdat ie te zwak zou zijn.

But I could be wrong
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:47:34 #229
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29406062
Mensen,veel plezier met jullie nieuwe supporterscoordinator van de Laar die van ons is overgekomen.

Hoorde vandaag dat ie op jullie open dag 18 mensen heeft opgespoord die een SV hebben,triest.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 augustus 2005 @ 22:18:38 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29407193
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,veel plezier met jullie nieuwe supporterscoordinator van de Laar die van ons is overgekomen.

Hoorde vandaag dat ie op jullie open dag 18 mensen heeft opgespoord die een SV hebben,triest.
was dat niet ook jouw grote vriend?

hoeveel procent van de afgelopen posts ging over Kalou dan weet ik of ik terug ga lezen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29407277
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

was dat niet ook jouw grote vriend?

hoeveel procent van de afgelopen posts ging over Kalou dan weet ik of ik terug ga lezen?
Niet zo heel erg veel volgens mij , dus lees maar terug.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29407410
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.
Aha. Dus "lompe houthakker" betekent tegenwoordig "degelijk, geschikt en verdedigend sterk". Weer wat geleerd over het cultheld-vocabulaire

Ik snap eigenlijk niet waarom Guus nou Timmy en Wilfred omruilt, het stond vorig jaar toch prima? Ik zou aanvankelijk gewoon hetzelfde team als vorig jaar laten staan, met dan Robert / Beasly, Simons en Vaÿrinnen erin. En dan kunnen met name Afellay, de Jong, Lucius en Beerens een kans krijgen op lange invalbeurten en basisplaatsen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 augustus 2005 @ 22:30:21 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29407643
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Niet zo heel erg veel volgens mij , dus lees maar terug.
oke dan heb k nog wat werk voor de boeg. En jullie gaan maar eens je best doen als je wil bewijzen dat Cult dat gezegd heeft k heb me ook de pleurig gezocht naar t eerste lijstje namen die zeker zouden komen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29407668
Hoe kan het dat volksstammen deze heidense club steunen terwijl het prachtige RKC Waalwijk niet al te ver weg is

<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:40:28 #235
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29408025
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Hoe kan het dat volksstammen deze heidense club steunen terwijl het prachtige RKC Waalwijk niet al te ver weg is

[img]www.kirupa.com/forum/images/smilies/pope.gif[/img]
Dat weet toch niemand....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29408334
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

oke dan heb k nog wat werk voor de boeg. En jullie gaan maar eens je best doen als je wil bewijzen dat Cult dat gezegd heeft k heb me ook de pleurig gezocht naar t eerste lijstje namen die zeker zouden komen
Gewoon wat oudere topics nagaan (alle posts op 1 pagina) Ctrl + F en dan bijv Cultheld, dan kun je het waarschijnlijk wel vinden

Zohier:

Hier noemt Cultheld Simons "Houthakker"
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29408452
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:

[afbeelding]
zondags rijden er wel auto's in eindhoven
pi_29408748
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Gebaseerd op CM Wanneer heb ik De la Cuesta, Todorov en Oskarsson aanbevolen dan? Qvist is gewoon een keer Deens talent van het jaar geweest als je daar op doelt. Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Fantastisch.
pi_29408754
Hehe, goed gevonden Bos. Die zin over dat 'opzichtig falen bij psv' van Simons is ook een leuke.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29408947
En PyTh, ik denk dat je een kratje bier kan verwachten uit het Oosten van het land
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hier kom ik nog bij je op terug.
Kratje bier erop dat hij bij PSV zal slagen indien hij komt?

Hoe vaak en waar heb je Simons eigenlijk zien spelen?
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn eerste vraag.
Kratje bier erop zetten dat hij wel bij PSV slaagt indien hij komt?
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Deal.
pi_29408991
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Fantastisch.
Je moet geen teksten uit hun verband rukken natuurlijk Hij zou opzichtig falen wanneer hij dezelfde taken als Vogel zou krijgen. Met zijn huidige rol zal hij niet falen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29409338
In de VI-seizoensgids verwachten de 'kenners' dat Ajax kampioen wordt (7 van de 11). De andere 4 verwachten dat PSV kampioen wordt... Feyenoord wordt 3e of lager ingeschat
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29409365
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je moet geen teksten uit hun verband rukken natuurlijk Hij zou opzichtig falen wanneer hij dezelfde taken als Vogel zou krijgen. Met zijn huidige rol zal hij niet falen.
Kom op. Geef gewoon je verkeerde inzicht toe. Dat mag best.

Je zegt eerst dat hij "opzichtig zal falen bij psv". Dat gaat gewoon niet samen met "ik heb hem ook degelijk genoemd" En dan kun je het wel over posities hebben, maar als je "opzicht falen" gaat zeggen, dan bedoel je ook echt falen in elk opzicht, maakt niet uit op welke positie.
pi_29409386
Verander "verwachten" maar in "hopen"
pi_29409497
Cultheld geeft het toch niet toe als hij fout zit. Dat schijnt hip te zijn op Fok! ofzo

Zullen we het gewoon maar hebben over hoe PSV Ajax gaat afmaken komende vrijdag
pi_29409592
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kom op. Geef gewoon je verkeerde inzicht toe. Dat mag best.

Je zegt eerst dat hij "opzichtig zal falen bij psv". Dat gaat gewoon niet samen met "ik heb hem ook degelijk genoemd" En dan kun je het wel over posities hebben, maar als je "opzicht falen" gaat zeggen, dan bedoel je ook echt falen in elk opzicht, maakt niet uit op welke positie.
Mensen chargeren wel eens.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:15:10 #247
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29409593
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef JustJunior het volgende:

quote:
geeft het toch niet toe als hij fout zit. Dat schijnt hip te zijn op Fok! ofzo
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 augustus 2005 @ 23:16:52 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29409665
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef dndiek het volgende:
In de VI-seizoensgids verwachten de 'kenners' dat Ajax kampioen wordt (7 van de 11). De andere 4 verwachten dat PSV kampioen wordt... Feyenoord wordt 3e of lager ingeschat
dat zijn er al meer dan afgelopen jaar
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld geeft het toch niet toe als hij fout zit. Dat schijnt hip te zijn op Fok! ofzo

weer die mooie schaal..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29409751
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je mag ook gewoon overdrijven gebruiken hoor. Je woordenschat boeit me niet.

Ook al overdrijf je, dan is het nog steeds falen en een houthakker. Maar maakt niet uit hoor. Steef zal je vast nog wel lief vinden
pi_29410444
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus jij voelt je opeens de Johan Derksen van fok ofzo?

Geef gewoon eens toe dat je fout zit, staat minder triest...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')