Het is dat ik geen zin heb om te zoeken, maar geloof toch dat jij degene was die hoopte dat de transfer niet door zou gaan, omdat ie te zwak zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Zeg methadon, ik heb Simons nooit te zwak genoemd, maar degelijk.
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om te zoeken, maar geloof toch dat jij degene was die hoopte dat de transfer niet door zou gaan, omdat ie te zwak zou zijn.
But I could be wrong![]()
was dat niet ook jouw grote vriend?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,veel plezier met jullie nieuwe supporterscoordinator van de Laar die van ons is overgekomen.
Hoorde vandaag dat ie op jullie open dag 18 mensen heeft opgespoord die een SV hebben,triest.
Niet zo heel erg veel volgens mij , dus lees maar terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat niet ook jouw grote vriend?
hoeveel procent van de afgelopen posts ging over Kalou dan weet ik of ik terug ga lezen?
Aha. Dus "lompe houthakker" betekent tegenwoordig "degelijk, geschikt en verdedigend sterk". Weer wat geleerd over het cultheld-vocabulairequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.
oke dan heb k nog wat werk voor de boeg. En jullie gaan maar eens je best doen als je wil bewijzen dat Cult dat gezegd heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo heel erg veel volgens mij , dus lees maar terug.
Dat weet toch niemand....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Hoe kan het dat volksstammen deze heidense club steunen terwijl het prachtige RKC Waalwijk niet al te ver weg is
[img]www.kirupa.com/forum/images/smilies/pope.gif[/img]
Gewoon wat oudere topics nagaan (alle posts op 1 pagina) Ctrl + F en dan bijv Cultheld, dan kun je het waarschijnlijk wel vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke dan heb k nog wat werk voor de boeg. En jullie gaan maar eens je best doen als je wil bewijzen dat Cult dat gezegd heeftk heb me ook de pleurig gezocht naar t eerste lijstje namen die zeker zouden komen
zondags rijden er wel auto's in eindhovenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Hoe kan het dat volksstammen deze heidense club steunen terwijl het prachtige RKC Waalwijk niet al te ver weg is
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Gebaseerd op CMWanneer heb ik De la Cuesta, Todorov en Oskarsson aanbevolen dan? Qvist is gewoon een keer Deens talent van het jaar geweest als je daar op doelt. Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
Fantastisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat hij de Vogel-rol zou krijgen. Ik vind hem nog steeds een hele andere speler dan Vogel. In dat geval zou hij niet geschikt zijn. Maar ik heb hem ook degelijk genoemd en als centrale verdediger of controlerende middenvelder is ie uitermate geschikt. Vogel heeft echter heel veel inzicht in het spel, wat Simons volgens mij toch minder heeft. Simons is dan weer verdedigend sterker.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hier kom ik nog bij je op terug.
Kratje bier erop dat hij bij PSV zal slagen indien hij komt?
Hoe vaak en waar heb je Simons eigenlijk zien spelen?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn eerste vraag.
Kratje bier erop zetten dat hij wel bij PSV slaagt indien hij komt?![]()
quote:
Je moet geen teksten uit hun verband rukken natuurlijkquote:
Kom op. Geef gewoon je verkeerde inzicht toe. Dat mag best.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet geen teksten uit hun verband rukken natuurlijkHij zou opzichtig falen wanneer hij dezelfde taken als Vogel zou krijgen. Met zijn huidige rol zal hij niet falen.
Mensen chargeren wel eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kom op. Geef gewoon je verkeerde inzicht toe. Dat mag best.
Je zegt eerst dat hij "opzichtig zal falen bij psv". Dat gaat gewoon niet samen met "ik heb hem ook degelijk genoemd" En dan kun je het wel over posities hebben, maar als je "opzicht falen" gaat zeggen, dan bedoel je ook echt falen in elk opzicht, maakt niet uit op welke positie.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef JustJunior het volgende:
Zullen we het gewoon maar hebben over hoe PSV Ajax gaat afmaken komende vrijdag![]()
quote:geeft het toch niet toe als hij fout zit. Dat schijnt hip te zijn op Fok! ofzo
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef dndiek het volgende:
In de VI-seizoensgids verwachten de 'kenners' dat Ajax kampioen wordt (7 van de 11). De andere 4 verwachten dat PSV kampioen wordt... Feyenoord wordt 3e of lager ingeschat
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:13 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld geeft het toch niet toe als hij fout zit. Dat schijnt hip te zijn op Fok! ofzo
Zullen we het gewoon maar hebben over hoe PSV Ajax gaat afmaken komende vrijdag![]()
Je mag ook gewoon overdrijven gebruiken hoor. Je woordenschat boeit me niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |