abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29411494
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus jij voelt je opeens de Johan Derksen van fok ofzo?

Geef gewoon eens toe dat je fout zit, staat minder triest...
Het maakt mij vrij weinig uit hoe triest ik overkom op fokkers
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29411971
* WooZ heeft Philips shirt aan

Walking in Vegas, ga nu naar the Strip
  donderdag 4 augustus 2005 @ 08:41:48 #253
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29417073
Crossspost uit Feyenoord topic
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanmorgen las ik in Dagblad De Limburger (in zover deze bron betrouwbaar is) dat psv gaat onderzoeken hoe sterk hun en Kalou staan bij eventuele juridische stappen tegen Feyenoord op basis van positieverbetering.

Onderhandelingen hard spelen is een ding, en daar klunnen de meningen over verschillen, maar naar de rechter stappen om op deze manier een breuk te forceren, vind ik (persoonlijk) echt een trieste manier om een speler te verkrijgen. Mits psv dit echt overweegt natuurlijk.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29417158
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef Siemerink het volgende:
Winnifred is echt het niveau MVV-Fortuna S. niet ontstegen hoor. Iedereen die dat tegenspreekt heeft er écht geen kijk op.
Zijn medespelers verbloemen het.
Volgens mij heb je MVV en Fortuna dan een tijd niet zien spelen, Bouma is geen hoogvlieger maar absoluut eredivisie-waardig, maar mist kwaliteit om er in de toppers altijd te staan.
Yeah baby Yeah!
pi_29417162
Lijkt mij ook iets teveel van het goede. Ik zie Kalou graag komen, maar ik weet niet of ik dat op die manier zou willen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29417257
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Crossspost uit Feyenoord topic
[..]
Alleen Kalou kan een zaak aanspannen óf Feyenoord, PSV is in dit stadium nog de irrelevante derde partij en uiteraard wordt er (mocht PSV hier ook naartoe willen) bekeken wat de kansen zijn in zo'n zaak.
Ik hooop dat het niet zover komt en alas het niet anders kan dan komt Kalou maar volgend jaar en rent ie nu het vuur uit z'n sloffen voor Feyenoord.
Yeah baby Yeah!
pi_29418002
Ik vind het best verontrustend dat ze zo aan die kalou blijven trekken. Guus heeft blijkbaar aangegeven dat hij kalou koste wat het kost wil hebben. Dat geeft je te denken over het vertrouwen wat Guus heeft in de huidige selectie.
pi_29418282
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:39 schreef DIJK het volgende:
Ik vind het best verontrustend dat ze zo aan die kalou blijven trekken. Guus heeft blijkbaar aangegeven dat hij kalou koste wat het kost wil hebben. Dat geeft je te denken over het vertrouwen wat Guus heeft in de huidige selectie.
Volgens mij moet je dat kost wat kost maar niet te letterlijk nemen , want de richtprijs willen ze niet betalen...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_29418310
quote:
Tja of dat geeft aan hoeveel vertrouwen hij heeft in de kwaliteiten van Kalou. Koste wat het kost gaat inderdaad wat ver, maar Guus weet meestal wel wat hij doet. Ik maak me nog geen zorgen...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29418317
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

[..]

Over de mogelijke juridische stappen van PSV:
quote:
PSV legt zaak Kalou bij juristen

Eindhoven - Psv zal Salomon Kalou ook juridisch ondersteunen in zijn streven om aan de slag te kunnen in Eindhoven. De directie vna PSV heeft gisteren juridische hulp ingeroepen om te kijken of Kalou onder zijn twee jarige contract bij Feyenoord uit kan.

Als het tot een rechtszaak komt, zal de ivoriaanse aanvaller zich moeten beroepen op positie verbetering.Volgens het nederlands arbeidsrecht kunnen de werkomstandigheden en/of de salariering aanleiding geven om een arbeidscontract door de rechter te laten ontbinden.

PSV en de begeleiders van de speler onderzoeken nu twee mogelijke scenario's.Of de gang naar de katonrechter of het inschakelen van de arbitragecommisie van de KNVB.Die tweede optie is minder gewens, omdat die waarschijnlijk veel meer tijd in beslag neemt.PSV wil kalou graag contracteren voor 31 augustus als de inschrivijving van spelers voor het champions-leaque sluit.

Mr.Ko Andriesen,directeur van spelersvakbond Pro Prof, acht de kans dat kalou zijn 'gelijk' haalt vijftig procent.Een belangrijk argument kan zijn dat de speler zijn werkzaamheden op een veel hoger niveau en interesanter podium kan verrichten, namelijk de champions-leaque.Een hoger salaris is voor de rechter lang niet altijd reden om een speler in het gelijk te stellen.

De directie van PSV besloot gisteren om de eventuele transfer van Kalou door te zetten nadat feijenoord opnieuw duidelijk maakte dat het weigerd om rond de tafel te gaan zitten.Voorzitter Jorien van den Herik andermaal een e-mail, waarin hij aangaf geen contact met PSV te willen over de zaak. Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer Toen luidde de tekst: laat ons met rust.Gisteren verwees hij nog eens naar de uitlatingen van de PSV directie tijdens de open dag van afgelopen maandag.
Ik heb dit ge-copy-paste van het PSV netwerk, zonder bronvermelding. Als je kijkt naar de spelfouten (die ik grotendeels al weg heb gehaald), twijfel ik wel aan deze bron

Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi hoe dit gespeeld wordt. PSV trekt zich niets aan van "gentlemen agreements" en ongeschreven regels. Gewoon koste wat het kost een speler halen, en lukt het niet, dan heb je toch voor problemen gezorgd bij Feyenoord. Het is niet netjes, maar ik vind het wel een goede zaak eigenlijk
pi_29418328
quote:
Ik zie het als een investering voor de toekomst.
Yeah baby Yeah!
pi_29418414
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Tja of dat geeft aan hoeveel vertrouwen hij heeft in de kwaliteiten van Kalou. Koste wat het kost gaat inderdaad wat ver, maar Guus weet meestal wel wat hij doet. Ik maak me nog geen zorgen...
waarom wordt er dan niet gewoon normaal geboden , zodat Feyenoord wel 'verplicht' wordt om hem te verkopen ?
Jullie dichtten hem net zoveel kwaliteiten toe als Feyenoord en toch willen jullie voor een duppie op de eerste rang zitten ....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_29418460
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef JustJunior het volgende:

Ik heb dit ge-copy-paste van het PSV netwerk, zonder bronvermelding. Als je kijkt naar de spelfouten (die ik grotendeels al weg heb gehaald), twijfel ik wel aan deze bron
Stond ook in het Brabants Dagblad:
quote:
PSV legt kwestie met Kalou bij juristen
Door onze verslaggever

EINDHOVEN - PSV zal Salomon Kalou ook juridisch ondersteunen in zijn streven om aan de slag te kunnen in Eindhoven. De directie van PSV heeft gisteren juridische hulp ingeroepen om te kijken of Kalou onder zijn tweejarige contract bij Feyenoord uit kan. Als het tot een rechtszaak komt, zal de Ivoriaanse aanvaller zich moeten beroepen op positieverbetering. Volgens het Nederlands arbeidsrecht kunnen de werkomstandigheden en/of de salariëring aanleiding geven om een arbeidscontract door de rechter te laten ontbinden.

PSV en de begeleiders van de speler onderzoeken nu twee mogelijke scenario's. Of de gang naar de kantonrechter of het inschakelen van de arbitragecommissie van de KNVB. Die tweede optie is minder gewenst, omdat die waarschijnlijk veel meer tijd in beslag neemt.

PSV wil Kalou graag contracteren vóór 31 augustus, als de inschrijving van spelers voor het Champions League-toernooi sluit.

Mr. Ko Andriessen, directeur van spelersvakbond Pro Prof, acht de kans dat Kalou zijn 'gelijk' haalt vijftig procent. "Een belangrijk argument kan zijn dat de speler zijn werkzaamheden op een veel hoger niveau en interessanter podium kan verrichten, namelijk de Champions League. Een hoger salaris is voor de rechter lang niet altijd reden om een speler in het gelijk te stellen."

De directie van PSV besloot gisteren om de eventuele transfer van Kalou door te zetten, nadat Feyenoord opnieuw duidelijk maakte dat het weigert om rond de tafel te gaan zitten.

Voorzitter Jorien van den Herik stuurde andermaal een e-mail, waarin hij aangaf geen contact met PSV meer te willen over de zaak.

Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer. Toen luidde de tekst: laat ons met rust.

Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling. Vermeende interesse in de verdedigers Wilfred Bouma en Theo Lucius doet voorzitter Rob Westerhof af als 'berichten uit het makelaarscircuit'. De clubleiding denkt dat spelersagenten beide PSV'ers aanbieden bij clubs in Engeland.
bron: Brabants Dagblad
pi_29418477
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:00 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

waarom wordt er dan niet gewoon normaal geboden , zodat Feyenoord wel 'verplicht' wordt om hem te verkopen ?
Jullie dichtten hem net zoveel kwaliteiten toe als Feyenoord en toch willen jullie voor een duppie op de eerste rang zitten ....
Nou ik vind de prijs kwaliteitverhouding niet zo scheef hoor. Hij is wel goed, maar het is -nog- geen wereldtopper. En voordat ie die status helemaal bereikt zal Kalou denk ik niet meer in Nederland. PSV wat omhoog, feyenoord wat omlaag. Maar niet ten koste van alles, begint een beetje een vervelende zaak te worden...en dat ligt aan alle partijen vind ik.
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29418494
quote:
Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling.
Hmmm... dubbele moraal ???
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_29418522
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:00 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

PSV heeft ook geen geld meer over en transfers zoals met Vennegoor of Addo zijn verleden tijd, dus pakt men een transfer zakelijk aan en zet men laag in, vooralsnog duidelijk té laag.
Yeah baby Yeah!
pi_29418530
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Verschil is dat Gomes niet zelf graag weg wilt.
pi_29418543
quote:

[..]

zou je kunnen zeggen inderdaad, maar bij een goed bod op Gomes is ook hij weg hoor, daar kan PSV weinig aan doen.
Yeah baby Yeah!
pi_29418597
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:03 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Nou ik vind de prijs kwaliteitverhouding niet zo scheef hoor. Hij is wel goed, maar het is -nog- geen wereldtopper. En voordat ie die status helemaal bereikt zal Kalou denk ik niet meer in Nederland. PSV wat omhoog, feyenoord wat omlaag. Maar niet ten koste van alles, begint een beetje een vervelende zaak te worden...en dat ligt aan alle partijen vind ik.
hij is inderdaad -nog- geen wereldtopper , maar iedereen met een beetje voetbalverstand ziet dat ie dat wel wordt.
vandaar dat ze hem in Rotterdam kostte wat kost willen houden tot het einde van zijn contract.
(en eigenlijk langer....)
Eindelijk weer een speler van formaat en hij moet weer zo nodig weg...
wordt een beetje een trend in de kuip ... en in beide actuele gevallen speelt eindhoven een rol....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_29418719
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hij is inderdaad -nog- geen wereldtopper , maar iedereen met een beetje voetbalverstand ziet dat ie dat wel wordt.
vandaar dat ze hem in Rotterdam kostte wat kost willen houden tot het einde van zijn contract.
(en eigenlijk langer....)
Eindelijk weer een speler van formaat en hij moet weer zo nodig weg...
wordt een beetje een trend in de kuip ... en in beide actuele gevallen speelt eindhoven een rol....
het is juist de vraag of hij dat zal worden, de moeilijkste jaren liggen nog in het verschiet..
Als ik de kranten van 4 jaar terug mag geloven had van der Vaart dit jaar met Real Madrid al de Champions League gewonnen en was hij de ster van het elftal, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het enige wat je kunt zeggen is dat hij een stormachtige ontwikkeling heeft doorgemaakt en boven verwachting heeft gepresteerd bij Feyenoord en dat ie alles in zich heeft om een topper te worden.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:04:57 #271
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29419671
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29420563
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zeg methadon, ik heb Simons nooit te zwak genoemd, maar degelijk.
Oh God, Diego-woordjes overnemen. Nu ben je een heel eind hoor, knap!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29420604
De Engelse pers heeft overigens nog geen melding gemaakt van verdere clubs voor Theo en Fredje. Voor Bouma is Aston Villa al langer in de markt, dus die zijn het hoogstwaarschijnlijk, voor Theo is vrij onbekend, nu Sunderland het niet meer is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:29:37 #274
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29421275
quote:

[..]

Voor zover ik weet wil Gomes niet weg. Het heeft het nog niet aangegeven. Park wilde ook weg toen Manchester zich meldde. Kalou wil ook weg, maar mag vooralsnog niet weg. Lijkt mij dus geen dubbele moraal.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:35:35 #275
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29421382
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:03 schreef Bartjaah het volgende:

[..]

Tussen de 8-11 miljoen is erg dik betaald voor een voetballer die 1 goed seizoen heeft gedraaid (hij had wel een dip in een bepaalde periode trouwens). Hij kan zich stormachtig ontwikkelen ala Rooney, maar het kan ook een Heitinga worden (tribuneklant bij Ajax na een topseizoen). Hij is nog jong en je hebt echt geen garantie dat hij een topper wordt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29421472
Ik moet zeggen dat ik het echt he-le-maal gehad heb met het verhaal Kalou. Ik vind het ook niet bepaald gunstig voor de beeldvorming rondom PSV dat ze Kalou stimuleren om een zaak aan te spannen.

Mocht het tot een zaak komen, dan hoop ik zelfs dat Kalou deze verliest, anders is in principe elk contract waardeloos als iemand wil verkassen. Wat mij betreft gaat PSV op zoek naar een andere geschikte speler en dient Kalou lekker zijn contract bij Feyenoord uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:46:41 #277
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29421578
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Gewoon wat oudere topics nagaan (alle posts op 1 pagina) Ctrl + F en dan bijv Cultheld, dan kun je het waarschijnlijk wel vinden

Zohier:

Hier noemt Cultheld Simons "Houthakker"
Ik wil bij deze nog even cultheld uitlachen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:47:55 #278
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_29421600
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mocht het tot een zaak komen, dan hoop ik zelfs dat Kalou deze verliest, anders is in principe elk contract waardeloos als iemand wil verkassen. Wat mij betreft gaat PSV op zoek naar een andere geschikte speler en dient Kalou lekker zijn contract bij Feyenoord uit.
Elk contract is ook waardeloos als een speler weg wil. In het geval dat hij niet weg mag kan deze namelijk slechter gaan spelen en het wijten aan een vormcrisis ofzo. Daar heeft de club niets aan en daar heeft de speler niets aan. Het belangrijkste voor een voetballer is dat deze gemotiveerd is, zonder motivatie valt er voor een speler weinig te behalen.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_29421680
begint nu wel een beetje een Jerry Springer show te worden ja
pi_29421812
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:47 schreef Mighty het volgende:

[..]

Elk contract is ook waardeloos als een speler weg wil. In het geval dat hij niet weg mag kan deze namelijk slechter gaan spelen en het wijten aan een vormcrisis ofzo. Daar heeft de club niets aan en daar heeft de speler niets aan. Het belangrijkste voor een voetballer is dat deze gemotiveerd is, zonder motivatie valt er voor een speler weinig te behalen.
Er is ook nog zoiets als je vak/contract serieus nemen in het kader van professionaliteit, Kalou blinkt er niet echt in uit.
Yeah baby Yeah!
pi_29421813
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:47 schreef Mighty het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als je vak/contract serieus nemen in het kader van professionaliteit, Kalou blinkt er niet echt in uit.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:11:29 #282
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29422001
ja laten we het anders maar niet meer over Kalou hebben
Maar over iets anders..

of zeg ik nu iets heel doms?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:27:42 #283
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29422203
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
ja laten we het anders maar niet meer over Kalou hebben
Maar over iets anders..

of zeg ik nu iets heel doms?
We hadden het een dag of twee geleden ook geprobeerd, maar het is erg moeilijk
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:34:13 #284
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_29422280
Dit ging niet in het bijzonder over Kalou maar over of contracten een middel zijn om spelers aan een club te binden terwijl zij dit niet wensen.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_29422439
Sommigen brengen het gewoon weer ter sprake, of komt er een feyenoorder hier even hun gal spuwen over hoe kut de lampen zijn, en dat wij allemaal vieze boeren zijn...
pi_29422885
Ik heb ook genoeg van die hele Kalou-zaak. Neem hem volgend jaar maar over of het jaar erna. Nu je zinnen zetten op die Palacio en morgen dik winnen van Ajax. Ik heb echt zin in die wedstrijd, want ben wel weer toe aan wat voetbal. Ik ga voor 2-0!!
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:12:53 #287
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29422894
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:29 schreef PirE het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wil Gomes niet weg. Het heeft het nog niet aangegeven. Park wilde ook weg toen Manchester zich meldde. Kalou wil ook weg, maar mag vooralsnog niet weg. Lijkt mij dus geen dubbele moraal.
Precies. En ik vind ook dat Feyenoord zich hier belachelijk maakt. Denk je nou echt niet dat PSV de afgelopen jaren niet liever met Robben en Park zou hebben gespeeld? Tuurlijk wel, maar als een speler aangeeft te willen vertrekken en er komt een club die een goed bod doet, dan werk je daar normaal gesproken gewoon aan mee. En of dat nou een club in Nederland of in het buitenland is doet er niet toe. Feyenoord kan zich op dit moment financieel an kwalitatief gewoon niet meten aan PSV en ik denk dat ze dat gewoon niet kunnen verkroppen
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:17:24 #288
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29422972
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:12 schreef The_M het volgende:

[..]

Precies. En ik vind ook dat Feyenoord zich hier belachelijk maakt. Denk je nou echt niet dat PSV de afgelopen jaren niet liever met Robben en Park zou hebben gespeeld? Tuurlijk wel, maar als een speler aangeeft te willen vertrekken en er komt een club die een goed bod doet, dan werk je daar normaal gesproken gewoon aan mee. En of dat nou een club in Nederland of in het buitenland is doet er niet toe. Feyenoord kan zich op dit moment financieel an kwalitatief gewoon niet meten aan PSV en ik denk dat ze dat gewoon niet kunnen verkroppen
Gefrusteerd dat Kalou niet komt?
pi_29423110
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Over de mogelijke juridische stappen van PSV:
[..]

Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi hoe dit gespeeld wordt. PSV trekt zich niets aan van "gentlemen agreements" en ongeschreven regels. Gewoon koste wat het kost een speler halen, en lukt het niet, dan heb je toch voor problemen gezorgd bij Feyenoord. Het is niet netjes, maar ik vind het wel een goede zaak eigenlijk
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29423123
Trouwens er is een centraal Kalou topic, zet daar deze discussie es verder
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29423159
quote:

[..]

Nou is de stap psv-->Chelsea natuurlijk een hele verbetering. feyenoord-->psv is maar een kleine verbetering. Bovendien heeft psv ook de hoofdprijs gekregen voor Robben en Park, en willen ze dat niet betalen aan feyenoord. Als psv 15 miljoen op tafel legt, is Kalou morgen nog van jullie.

Ik snap niet hoe feyenoord zich hier belachelijk maakt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29423496
quote:

[..]

Aan een directe concurrent verkopen voor een bedrag dat Feyenoord te laag vindt. Feyenoord maakt zich helemaal niet belachelijk. PSV maakt zich belachelijk door hier een rechtzaak over te willen beginnen
pi_29423553
quote:
Theo Lucius: 'Er is wel degelijk interesse'

PSV-voorzitter Rob Westerhof doet de vermeende Engelse interesse in de PSV'ers Lucius en Wilfred Bouma af als 'berichten uit het makelaarscircuit.'
Volgens de leiding van de Eindhovense club worden de beide spelers her en der aangeboden in Engeland. Lucius laat in het Brabants Dagblad evewel weten dat er wel degelijk enkele Engelse clubs in hem geïnteresseerd zijn.

'Laat ik voorop stellen dat ik het naar mijn zin heb bij PSV', zegt Lucius. 'Ik heb ook veel aan de club te danken. Maar ik moet wél aan spelen toekomen, zeker ook met het oog op het WK in Duitsland volgend jaar.'

Lucius heeft vernomen dat er meerdere clubs uit de bovenste helft van de Premier League naar hem hebben geïnformeerd. 'Maar ik wacht eerst maar even af of PSV er uitkomt met één van de gegadigden.'
Staat op VI.nl
Zou wel jammer zijn als Theo vertrekt... Hij verdient ook zeker een basisplaats!
We sure are cute for two ugly people.
pi_29424026
Schaam jullie diep voor je club
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:23:04 #295
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29424172
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:15 schreef feyenoord-dude het volgende:
Schaam jullie diep voor je club
Een rechtszaak hoeft van mij inderdaad ook niet Maar als Feyenoord nou gewoon om de tafel wil zitten en zich niet zo kinderachtig opstelt..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29424328
Feyenoord wil niet om de tafel gaan zitten. Alleen als PSV met een bod van 17 miljoen ofzo komt. Maar Wotte is ook niet echt duidelijk
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:31:59 #297
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29424397
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:23 schreef Djekko het volgende:

[..]

Een rechtszaak hoeft van mij inderdaad ook niet Maar als Feyenoord nou gewoon om de tafel wil zitten en zich niet zo kinderachtig opstelt..
Waarom zou Feyenoord om de tafel moeten gaan zitten om een speler die ze niet willen verkopen??!!! Het is gvd de omgekeerde wereld niet! En psv is kinderachtig door maar te blijven zeuren en zeiekn en miepen over Kalou terwijl ze een heel duidelijk antoord hebben.

Even geen signature.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:38:58 #298
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29424538
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Waarom zou Feyenoord om de tafel moeten gaan zitten om een speler die ze niet willen verkopen??!!! Het is gvd de omgekeerde wereld niet! En psv is kinderachtig door maar te blijven zeuren en zeiekn en miepen over Kalou terwijl ze een heel duidelijk antoord hebben.

Omdat Kalou weg wil, zijn ze wel heel stom dat ze niet willen onderhandelen. Ongemotiveerde speler, laatste jaar dat je nog een hoge transfersom kunt krijgen. En PSV heeft helemaal geen duidelijk antwoord, aangezien Kalou eerst niet weg mocht, toen weer wel en nu weer niet.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:42:39 #299
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29424608
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:38 schreef Djekko het volgende:

[..]

Omdat Kalou weg wil, zijn ze wel heel stom dat ze niet willen onderhandelen. Ongemotiveerde speler, laatste jaar dat je nog een hoge transfersom kunt krijgen. En PSV heeft helemaal geen duidelijk antwoord, aangezien Kalou eerst niet weg mocht, toen weer wel en nu weer niet.
psv heeft al meerdere malen "NEE" en "We willen niet onderhandelen" en "Laat ons met rust" onvangen in hun mail...
pi_29424651
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Kalou is natuurlijk geen slaaf van Feyenoord, alleen een medewerker van Feyenoord tot (vooralsnog) 2007 meen ik.
Maar ik hoop dat Kalou geen arbitragezaak aanspant en dat alles derhalve blijft zoals het is.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')