LOWLANDS-METERquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
Is er geen site waar je een soort aftelklok kan maken?
2002 Was de tiende keer dus tel maar opquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:44 schreef maniack28 het volgende:
12e keer? of is het de 13e?
Idem, ben blij dat ik alleen overdag ben inplannedquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten heeft er zin in, overdag werken en 's avonds lekker ontspannen, met als afsluiter Nick Cave
heeel dicht tegen elkaar aan liggen, dan lukt het wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 @ 18:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
3 in 1 mummy-slaapzak past écht niet.![]()
![]()
eindelijk! heb ik op gewacht!quote:
die staan voor Depeche Modequote:
En na System Of A Downquote:
'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan GVD alleen zaterdag en zondag vrij krijgen!![]()
Ga wel donderdag mijn tentje vast opzetten, woon toch in de buurt!![]()
gewoon op de camping blijven slapen en 's ochtends gaan werken alleen moeten ze dan op je werk tegen een beetje stank kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!![]()
Ik trap ze recht voor je neus kapot. Net als vorig jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef mordradead het volgende:
aha, dan kan ik dus weer bekertjes gaan schrapen op de grond
gooi bekers op de grond voor mij
vorig jaar was ik er niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik trap ze recht voor je neus kapot. Net als vorig jaar.![]()
idem... stelletje droeftoeters!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik hoop 't niet. Ik trap alles stuk wat ik op de grond pleur. Ik gun die schraperige goth's geen stuiver.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
vorig jaar was ik er niet hoor
ze accepteren toch ook kapotte bekers
Ik moet vrijdag ochtend om 6 uur 's ochtends beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!![]()
Goed zo!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef mordradead het volgende:
je hebt me overtuigd, ik trap ze ook kapot
dat stond woensdag al in de Volkskrantquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Gisteren bevestigd:
Lowlands heeft een nieuwe, MILIEUVRIENDELIJKE BEKER, gemaakt van MAÏS. In 50 dagen composteert het bekertje tot een beetje water, lucht en humus. Goed voor de plantjes! En hij drinkt net zo lekker. De drankprijzen zijn trouwens hetzelfde als vorig jaar: 1 muntje kost 1 euro, een drankje kost 2 muntjes. Als je 5 lege bekertjes retourneert, krijg je weer 1 muntje terug en kost je drankje dus maar 1,80. Proost!
Was jij die vent die met zijn dronken kop van de Alfa tent aflazerde?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben trouwens vorig jaar dusdanig geblesseerd geraakt op LL, dat ik o.a. na 1 knie-operatie er nog steeds niet van hersteld ben. Dus kijk uit met die rare capriolen!
Nee joh, ergens in de 24hrs tent is 't gebeurd. Volgens mij op Born Slippy van Underworld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Was jij die vent die met zijn dronken kop van de Alfa tent aflazerde?![]()
WRONG! Dat doen ze dus nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze accepteren toch ook kapotte bekers
Legitimatie mee dus!!quote:Lowlands let op de 'kleintjes'
DELFT (ANP) - Bezoekers onder de zestien jaar kunnen zich op het
festival Lowlands niet tegoed doen aan alcohol, laat organisator
Mojo maandag weten. Zij krijgen een ander polsbandje dan de
festivalgangers van zestien jaar en ouder, zodat hun drankgebruik
kan worden gecontroleerd.
De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit
in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan
jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig
legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse
evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een
-16 polsbandje.
Het is de eerste keer dat met twee verschillende bandjes wordt
gewerkt. Volgens de organisatie was de afgelopen jaren iets minder
dan 2 procent van de bezoekers het festival in Biddinghuizen (19,
20 en 21 augustus) jonger dan zestien jaar.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die moet je toch altijd bij hebben tegenwoordig, dus zal wel meevallen hoor. Daarnaast zullen ze denk ik ook wel zien dat iemand 16 of ouder is. Bij twijfel zullen ze waarschijnlijk ID vragen. Iedereen controleren is veel te tijdrovend...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef MofoF1 het volgende:
Oeh, wat zijn ze streng, met die legitimatie mee...
daar gaat t niet om, onder 16 mag je t gewoon niet kopen en daar wordt redelijk streng op gecontroleerd. Dat 15 jarige een biertje drinken kan ze Mojo weinig boeien als ze het maar niet kopen, dat kost bakken vol geld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Roellio het volgende:
Het is weer een waterdicht beleid.... alsof er niet in élke groep minstens 1 iemand zit die 20 keer per dag voor een tray bier gestuurd wordt omdat hij/zij 16 is...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Wat een onzin dat dat geen invloed op de wachttijden zou hebben. Dat gaat natuurlijk wel invloed op de wachttijden hebben, mensen die legitimatie vergeten zijn gaan natuurlijk enorm in onderhandeling om alsnog binnen te komen ...
Ik GOK zomaar dat ze die losers gewoon een "jonger dan 16"-bandje gevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Wat een onzin dat dat geen invloed op de wachttijden zou hebben. Dat gaat natuurlijk wel invloed op de wachttijden hebben, mensen die legitimatie vergeten zijn gaan natuurlijk enorm in onderhandeling om alsnog binnen te komen ...
Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Een festival is wel de plaats om je paspoort kwijt te raken. Ik denk dat veel mensen dus toch de gok nemen en hem thuis laten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgen
* SKa_BoSS heeft nooit ID mee...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Z het volgende:
Als ik ga dan doe ik een T-Shirt aan met daarop:
IK KOOP BIER VOOR MENSEN <16.
voor 4 muntjes
quote:De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een -16 polsbandje.
En ik weet wel zeker dat niemand mij voor een 16 jarige aan gaat zien...geen probleem dus.quote:Heb je je legitimatiebewijs niet bij je en kan niet met zekerheid worden vastgesteld dat je +16 bent? Dan krijg je automatisch een -16-bandje. Als je later in het weekend alsnog kan bewijzen ouder dan 16 te zijn, dan kan je dit nog omruilen. Maar we zullen dus aan NIEMAND met een geldig kaartje de toegang weigeren. Beste is dus om je legitimatiebewijs niet te vergeten!
Alle "minderjarigen" kunnen uiteraard gewoon een mooie fles drank diep in de tas ingerold in de slaapzak meenemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef Basp1 het volgende:
In de -16 bandjes komt een alarm te zitten en als die te dicht bij alcohol in de buurt komt gaat er een alarm in de bandjes af.
Het beginnen bijna amerikaanse tafrelen te worden. Daar krijg je alleen niet eens voor de groep bier mee, moet iedereen aan de bar zijn hand laten zien dat er geen kruis op stond.
Dan werkt dat bandje nog als die koters willen gaan drinken, het bandje ruikt de alcohol op 30 cm afstandquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Laton het volgende:
[..]
Alle "minderjarigen" kunnen uiteraard gewoon een mooie fles drank diep in de tas ingerold in de slaapzak meenemen.![]()
Dan gebruik je toch je andere armquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan werkt dat bandje nog als die koters willen gaan drinken, het bandje ruikt de alcohol op 30 cm afstand![]()
Ik heb serieus geen idee..mail die gasten ff anders als je het zeker wilt wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef ralfseltje het volgende:
Een kopie van je paspoort zal toch ook wel voldoende zijn?
ga ik toch voor de zekerheid vandaag maar een kaartje kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik las in de krant iets van 50000+ ofzo
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik zou nog een biertje krijgen van Prep2Fight.....maar volgens mij is die nog geen 16![]()
![]()
Mag dat? Een vaatje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:08 schreef BeRightBack het volgende:
[..]eindelijk Sack
maarja hij neemt een vaatje mee als het goed is
Klopt... ik zou er ook 1 krijgen... hmm dan moeten we hem zijn muntjes maar aftroggelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik zou nog een biertje krijgen van Prep2Fight.....maar volgens mij is die nog geen 16![]()
![]()
dacht dat ze het terug hadden geschroefd tot 55.000quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
60.000 geloof ik...
en bier en everzwijnhammetjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat maakt het uit? Er is nog Spa en Fruit!
Daar geloof ik niks van, het kan ze niet groot genoeg volgens mij, en ik heb nog nergens iets officieels over het aantal verkochte kaarten gehoord ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dacht dat ze het terug hadden geschroefd tot 55.000
Fall Out Boy hebben afgezegd voor Pukkelpop, dus misschien komen ze ook wel niet op LL....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik heb mijn kaartje voor lowlands ook binnen, ik ga voor de eerste keer dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Ik zie allemaal wel wat er gaat gebeuren. Ik ga maar voor een paar bands heen maar door het schema moet ik er al 2 missen. Ik wil heel graag Fall out Boy ( zijn op dit moment heel bekend in Amerika) en MXPX zien maar moet toch wel kiezen voor Dropkick Murphy's en Foo Fighters. Verder wil ik Bad Religion, Incubus, Social Distortion en Queens of the Stone Age zien, voor de rest zie ik het wel.
Ow yeah... En gepofte aardappelsquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ow yeah... En gepofte aardappelsEn stokbroodjes warm vlees en Irish Coffee
en... en... *kwijl*
En Swirlsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
...En fruit! Véél fruit! En sinaasappelschillen![]()
Ik alleen in de krantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:48 schreef Z het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, het kan ze niet groot genoeg volgens mij, en ik heb nog nergens iets officieels over het aantal verkochte kaarten gehoord ...
De star Dish was er vorig jaar gewoon hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jammer dat de Star Dish tent vorig jaar ineens pleite wasKan me herinneren dat ik daar nog wel eens als een soort wandelende kroket naar buiten ben gelopen toen ik een foodfight opgestart had
Eeeeh... Whuh!? Heb ik die helemaal gemist dan?! Ik weet wel dat je van die Star Dish dingen kon scoren bij zo'n kraampje vorig jaar, maar niet meer in een complete tent zoals daarvoor... Toch?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:55 schreef Cutie het volgende:
[..]
De star Dish was er vorig jaar gewoon hoor!
Jaar 2 tm 5 kon je tenminste nog zo naar cabaret voorstellingen, bioscoop in en uit komen. In jaar 2 en 3 kon je nog over het campingterrein lopen zonder over scheerlijnen te struikelen, zelfs hier en daar nog wel een partijtje voetballen op het campingterrein.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is niet waar, een (te) leeg festivalterrein is ook verselijk.
Hij stond onder de letters van Bill's internetcafe..en hij lijkt daar nu ook te staan als ik die tekening zo zie..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Eeeeh... Whuh!? Heb ik die helemaal gemist dan?! Ik weet wel dat je van die Star Dish dingen kon scoren bij zo'n kraampje vorig jaar, maar niet meer in een complete tent zoals daarvoor... Toch?!
Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is, dus te leeg ook. Maar van mij zou het best terug mogen naar max 40.000quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is niet waar, een (te) leeg festivalterrein is ook verselijk.
Alles behalve te-vreden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is, dus te leeg ook.
Of te-rugvindpostquote:
Hopelijk nemen al die losers hun Honcho mee, dan zal dat ook wel meevallen dit jaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef peaceman het volgende:
Als het normaal droog weer is, is het goed te doen hoor (al zijn de campings hier en daar wel erg druk), maar als het regent sta je overal klem (behalve in de regen dan....)
te-pels danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
die zijn wel slecht, want die mogen niet meer.
Krijg je bij inlevering van 10 honcho's ook een muntjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hopelijk nemen al die losers hun Honcho mee, dan zal dat ook wel meevallen dit jaar
Ik hoop dat iedereen met een honcho bij de ingang gelijk een ik-mag-geen-alcohol-bandje krijgt. Theo-preventie zeg maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Krijg je bij inlevering van 10 honcho's ook een muntje![]()
Iemand die die naam noemt tijdens LL mag van mij linea recta van het terrein gezet worden! Opzouten!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen met een honcho bij de ingang gelijk een ik-mag-geen-alcohol-bandje krijgt. Theo-preventie zeg maar.
Whehehe ik mag hopen dat je niet bij ons in de buurt staat..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iemand die die naam noemt tijdens LL mag van mij linea recta van het terrein gezet worden! Opzouten!![]()
Nee dus. Alleen de eerste 20 minutenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dan heel hard lachen, was echt cool vorig jaar
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dan heel hard lachen, was echt cool vorig jaar
Zooo, daar ben ik vorig jaar ziek van geworden zeg... Hele zondagnacht liggen kotsen, thuis ook 2 dagen niet gegeten... Was blij dat 't de laatste avond was...quote:
Je moet zo ook niet dusdanig lang eten tot ze je lijf uitgroeien...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Zooo, daar ben ik vorig jaar ziek van geworden zeg... Hele zondagnacht liggen kotsen, thuis ook 2 dagen niet gegeten... Was blij dat 't de laatste avond was...
Neuh, doe maar Relax ofzo!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef maniack28 het volgende:
.... was toch te gelijk met DKM toch? kunenn ze mooi nog een britpopband erbij pleuren
En die dan tegenover DKM programmerenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe maar Green Day of Nine Inch Nails of System of a Down
Doe dan Tom Mcrae maar, die heb ik op werchter gemist.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:56 schreef peaceman het volgende:
The Kills mag ook omdat ik die op Werchter gemist heb...![]()
Denk niet dat die nog komtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef brother52 het volgende:
Doe maar een goeie metalband, die hebben we nog niet.
ehm... die komen toch al, dacht ik?quote:
Ik ben tenminste nog enigzins realistischquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef maniack28 het volgende:
Doe maar TurbonegroOf MFATGG ofzo....
Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm... die komen toch al, dacht ik?
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb nog eens met die gasten in de kroeg gezeten
quote:
Do Me Bad Things zou dat ook mogen doen wat mij betreftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
hee een duitse herderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Waarom verkiezen mensen dit festival boven het groots opgezette jeugdfestival in Keulen?
[afbeelding]
Voor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou Kings of Leon ook niet erg vinden. Of Hard Fi.
quote:
Jamiroquai is coolquote:
en te-quila dan ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is...
Precies!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef maniack28 het volgende:
nou... vorig jaar kwam Papa Roach ipv Lost Prophets, dus ja... er kan wel wat leuks bijkomen ipv een willekeurige uitvaller
Goldfrapp.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maas
Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlandsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Democratist het volgende:
Niet omdat ik een junk ben ofzo maarre hoe ist beleid wat THC houdende producten betreft. Koekjes en extra lange dikke shaggies etc etc.?
5 gram mag...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlands![]()
Sommige jaren hebben ze wel een strenge controle gehad qau tassen, maar als je alles een beetje verdeeld of goed verstopt vind men het niet. En natuurlijk ervoor zorgen dat je voor de security een normale gebruikshoeveelheid wel in je binnenzak hebt zitten, om te laten zien dat je wel wat bij je hebt.
Alleen hebben ze geen weegschaal staan.quote:
haha waarom nu pas?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:49 schreef rubbereend het volgende:
en oja heb eindelijk mn kaartje gekocht
geld kwestiequote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
haha waarom nu pas?
zegt de man die 'm morgen haalt.
Dit is écht gelul... Als jij 15 gram showt aan zo'n beveiligingsdude is de kans bijzonder groot dat hij je even apart neemt en je zootje in beslag neemt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
je mag voor eigen gebruik meenemen, dwz dus 5 gram per dag, dus een gram of 15 a 20 mag je meenemen. Meer wordt beschouwd als handel en wordt dus in beslag genomen, aldus het beveiligingspersoneel
Hier nog een medestanderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
Of Ron Sexsmith.....
Daar heb ik in elk geval 2 medestanders voor BRB en P2F
Over Skylla en Charibdis gesproken zeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef maniack28 het volgende:
nou... vorig jaar kwam Papa Roach ipv Lost Prophets, dus ja... er kan wel wat leuks bijkomen ipv een willekeurige uitvaller
Aldus de Lowlands website...quote:Onze mailbox stroomt over van de vragen, maar één onduidelijkheid springt er met kop en schouders bovenuit: "Is Lowlands al uitverkocht?" Welnu: Lowlands is nog niet uitverkocht. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk ;-).
ze zouden toch zo een counter moeten kunnen maken met nog beschikbare kaartjes. Al die kaartjes worden toch via ticketservice en een geautomatiseerd systeem verkocht, dus zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn.quote:
Mischien doen ze dat wel niet omdat als er te weinig verkocht wordt mensen ervan af gaan zien om nog een kaartje te halen, en men bang is voor een pinkpop fiasco.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
Je zou het zeggen hè? Zou wel vet zijn als je gewoon real time kon zien hoeveel kaarten er verkocht waren
Damn, 15 gramquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dit is écht gelul... Als jij 15 gram showt aan zo'n beveiligingsdude is de kans bijzonder groot dat hij je even apart neemt en je zootje in beslag neemt.
Zo stimuleer je alleen maar handel op het festival.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze geen weegschaal staan.
Het is mij op een ander festival al eens overkomen dat ik in mijn binnenzak 2 zakjes a 2 gram had, maar die security bleef maar volhouden dat dat teveel was, dus ik mocht van hem kiezen welke zakje ik wou bewaren, en die ander stopte hij in zijn eigen zak. Discussie was niet mogelijk anders had ik niets overhgeouden.
Ik neem vermoedelijk 4 á 5 gram mee... 3 gram hash, 2 gram weed... denk ik... Uiteraard enigzins weggestopt in portemonnee en tas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Damn, 15 gram.
Ik neem 3 gram mee of zo, in een sok.
O, dat zie ik een maat van mij ook wel doen... Maar goed, dat moet ie lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie een maat van me makkelijk 15 gram meenemen overigens...
12 Uur...ach, what the fuckquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:02 schreef Basp1 het volgende:
Dit zal dan ook wel een reden zijn dat blowlands meets altijd mislukkken![]()
Door al die drugs die meegenomen worden en de laksheid die uit het gebruik voortvloeid .![]()
Ik lig goed hoor....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach het is nu opeens alweer 2 uur verder hoe kan dat nu![]()
Kijk eens wat ik gebouwd heb, ook een hijsje?quote:
quote:Soms heb je tussen al dat slappe geouwehoer van vrienden door eens behoefte aan een echt gesprek. Over liefde, geloven in jezelf of over het verleden. Over de ik-persoon in je leven. Zet dan koers richting de THERAPEUTERETTE die je op het LIMA-gebied vindt. Met elke dag verse, professionele zielenknijpers. En als je gewoon je zonde van de vorige avond kwijt wil, is er een heuse BIECHTERETTE! Zelden kwam je geestelijk zo rein van een festival...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
Of Ron Sexsmith.....
Daar heb ik in elk geval 2 medestanders voor BRB en P2F
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef super-muffin het volgende:
Gentleman klinkt wel oke trouwens.
lekkere blow act.
Wat een onzin allemaal..quote:
Nee gewoon op de plek van Fall out Boy dan is er volgens mij niet echt een probleem qua schema..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:47 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou heel leuk zijn.. maar dan niet onder een leuke artiest/band, net zoals Ane Brun tegelijkertijd met Zita Swoon en The Hackensaw Boys tegelijkertijd met The Pixies![]()
Nee die komen niet, staat ook in dit topic....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef knox_ het volgende:
Komt Fall Out Boy nou nog? Las ergens dat ze hun show op Pukkelpop gecancelled hadden
Ah jammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee die komen niet, staat ook in dit topic....
hier....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Blinker het volgende:
We're sorry to say that we won’t be able to come to Europe and the UK this August as planned. This is due to reasons out of our control and unchangeable commitments here in the US, which are scheduled at the same time. We apologize to all our fans over there who have stood by us, and we are working hard to get back over there as soon as possible. New dates will be announced soon. Love, Fall Out Boy![]()
Argh kloten zooi!!
![]()
Ménquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier....
geen idee of er al een vervanger is, ik dacht te weten van niet...
Is pas bekend geworden nadat het schema af was...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:21 schreef knox_ het volgende:
[..]
Mén
Ze staan overigens nog wel gewoon op het blokkenschema, dus ik neem aan dat er nog niks over een vervanger bekend is.
Echt waar? Hmmzz, dan moet ik toch niet veel langer wachten...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef BeRightBack het volgende:
berichtje op www.lowlands.has.it:
AL RUIM 52.000 VAN DE 55.000 KAARTEN VERKOCHT.
VANDAAG LAATSTE DAG INTERNET TICKETVERKOOP:
KOOP NOG SNEL LOWLANDS KAARTEN
Idd van de week ook maar even een kaart scoren denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Echt waar? Hmmzz, dan moet ik toch niet veel langer wachten...
Staat er ergens een up-to-date volledig betrouwbare teller? Want dan ga ik ze morgen maar aanschaffen ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:26 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Idd van de week ook maar even een kaart scoren denk ik
Waarom zou het niet kunnen? 't Programma heeft aardig wat publiekstrekkers hoor dit jaar...quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
Joh, lowlands is als meer dan 5 jaar niet uitverkocht geweest!
Denken jullie nou echt dat dat dit jaar wel gebeurd?
Ja manquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef BeRightBack het volgende:
Al zet je maar genoeg van het soort berichtjes van: 54.000 kaarten van 55.000 verkocht op Lowlands sites dan gaan alle mensen nadenken en waarschijnlijk gauw kopen en dan raakt het denk ik wel uitverkocht
Het is gewoon een slimme verkooptruc
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
Joh, lowlands is als meer dan 5 jaar niet uitverkocht geweest!
Denken jullie nou echt dat dat dit jaar wel gebeurd?
Ja, echt een klotestreek.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.
Ja idd..maar boeiendquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]voglens de OP was t in 2003 nog uitverkocht bovendien hoeven er maar een paar duizend kaarten meer verkocht te worden tov van vorig jaar.
heb trouwens op Dance Valley al lekker kunnen oefenen in festivallen in de modder, als t zo doorgaat dikke kans dat we in de modder staan t hele weekend
Daar liep ik vorig jaar ook bij nat weer op. Totdat ik tot mijn knie in een modderpoel stond en ik hem niet meer terug kon vindenquote:
idd zo ging t ook ip DVquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Ja idd..maar boeiendkisten aan en gaan
ja goede vraag, vorig jaar was t wel druk bij de bootquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:15 schreef GoLLeM het volgende:
Maar er is dus weer een meet op donderdagavond bij de rubberboot bij de 24-uurstent?
(wie neemt die boot mee dan?)
vervangen door grolschquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Ik was het laatst in 2002 geweest en ga dit jaar weer.
Wat is er in de afgelopen jaren verandert aan lowlands?
Ik las al dat de Dommelsch tent weg is![]()
dat ga je waarschijnlijk aankomende keer weinig herkennen, volgens mij staat alleen de Alpha nog op de dezelfde plaats als in 2002quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Neequote:Op maandag 8 augustus 2005 14:30 schreef BeRightBack het volgende:
Sack ben jij op lowlands te herkennen met een supervet Harrie De Helikopterman T-shirt?
Daar ben ik te cool voorquote:
Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekendquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
hopelijk is het ergste volgende week wegquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Kenker, vandaag ging ik naar de doc wegens last aan me oren.
En hopla, een ontstoken gehoorgang
Dinsdag controle,Nu al antibiotica
Verdulle, straks ga ik gewoon geen kaartje kopen wegens dat oor![]()
Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekend
Die kwam pas het jaar erna
Je mag niet liegen van je moeder!quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:55 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.
quote:De Limburgse nu-metalmuzikanten leveren een uitstekende prestatie en bewijzen dat zij niet alleen op cd, maar ook live enorm zijn gegroeid.
CONCERT:
Dreadlock Pussy, zondag 25 augustus 2002, Dommelsch-podium.
MUZIEK:
Nu metal van eigen bodem.
Ik ga maar gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk is het ergste volgende week weg
*duimt voor Yildiz
Euhhmm, ik heb me ooit 2 keer bij Europeesche verzekeringen verzekerd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:17 schreef Roellio het volgende:
Weet iemand waar je voor weinig een reisverzekering voor Lowlands kunt afsluiten? Ik neem toch een nieuwe stereo en dure digicam mee.
Geen dankquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:24 schreef Roellio het volgende:
Er is overigens iemand zo vriendelijk geweest om "Harry de Helicopterman" voor me te rippen naar mp3. Voor de geïnteresseerden wil ik 'm wel mailen.
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.![]()
! roellio is listening to Various - Nico Landers - Liefde in de nacht
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...
dat is de tip mocht je bier al op zaterdag op zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...
Als ik dat hoor dan lig ik echt dubbelquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.![]()
! roellio is listening to Various - Nico Landers - Liefde in de nacht
Het is geasfalteerd!! Niks die modderige/zanderige rotzooi meer! Fantastisch, maar ergens toch ook weer jammer....quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |