abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29317380
Aftelklok!

Voorgaande delen:

A Camping Flight 2 lowlands 2005
A Campingflight to Lowlands 2005, deel 2
A Camping Flight To Lowlands 2005, deel 3
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 4
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 5
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 6
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 8
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, deel 9
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part X!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part XI
Kampeervlucht naar Lowlands Paradise nummertje 12
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 13

Het pareltje: De elende van Lowlands

Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandsite[/url, [url=www.festivalinfo.nl]Festivalinfo en Graz in de gaten

Voorlopige programma vrijdag:

Voorlopige programma zaterdag:

Voorlopige programma zondag:

WAAR EN WANNEER VINDT LOWLANDS 2005 PLAATS?
Vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 augustus 2005 op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.

WAAR ZIJN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2005 TE KOOP?
Kaarten zijn verkrijgbaar via de 151 grotere postkantoren, Ticketservice 0900-300.1250 (45 ct.p.m.), [url=http://www.ticketservice.nl]www.ticketservice.nl[/url], 33 GWK-Stationskantoren, 12 grotere VVV kantoren en de bekende voorverkoopadressen De kaartverkoop is gestart op zaterdag 5 februari jl.
Belgen kopen hun ticket via de FNAC-winkels in Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Wijnegem en Leuven, via Ticket FNAC 0900-00600 (45 ct. p.m.) of www.fnac.be.

WAT KOSTEN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2005?
115 euro (3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren en pendelbus, excl. servicekosten)
Combiticket: 133 euro (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2005 met uitzondering van donderdag 18 augustus).

IK KAN EEN KAARTJE VAN EEN VRIEND KOPEN; HOE WEET IK OF DAT VALS IS OF NIET?
Die garantie heb je alleen als je een kaartje koopt via een erkend voorverkoopadres. Met een vals kaartje heb je géén toegang tot Lowlands. Kijk ook uit met het kopen van kaarten op het internet, anders dan bij www.ticketservice.nl!

IK HEB EEN KAARTJE GEKOCHT MAAR KAN NIET KOMEN (OM WAT VOOR REDEN DAN OOK); KRIJG IK DAN MIJN GELD TERUG?
Nee. Reeds gekochte kaarten worden niet teruggenomen. Als je je ticket bij www.ticketservice.nl koopt, kan je wel een annuleringsverzekering nemen om je te beschermen tegen onverwachte tegenslagen zoals onvoorziene ziekenhuisopname, zwangerschapscomplicaties, ongevallen...

KAN IK OOK ÉÉN DAG KOMEN, OF TWEE, EN WAT KOST DAT DAN?
Lowlands is een driedaags kampeerfestival, dus verkopen we alleen driedagenkaarten. Je kúnt wel alleen één of twee dagen komen, maar je moet dan wel het volle pond betalen.

HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De adviesleeftijd is 16. Als je jonger bent, moet je in gezelschap zijn van iemand ouder dan 18. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!

WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?
Vrijdag 19 augustus om 13.00 uur. De eerste act begint om 16.00 uur.

WANNEER MAG JE KOMEN? IK HOORDE DAT DONDERDAG AL KAN?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18.00 uur, met minimale voorzieningen. En hoewel de doorstroming bij de ingang sinds vorig jaar sterk verbeterd is, kunnen we niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18.00 uur naar Biddinghuizen!

IK KAN PAS VRIJDAGAVOND / ZATERDAG / ZONDAG KOMEN; KAN DAT DAN NOG?
Ja hoor. Er is genoeg plaats op de campings om nog een plekje te vinden.

KAN IK TUSSENDOOR NAAR HUIS TOE?
Ja dat kan. Mits je het polsbandje onbeschadigd om je pols laat. Je kunt dus ook thuis slapen als je dat zou willen. De pendelbussen blijven gedurende het hele festival rijden.

WIJ KOMEN MET EEN GROEP; KUNNEN WE DAN AL EERDER EEN GROOT STUK TERREIN RESERVEREN?

Nee, dat kan niet. Iedereen is op hetzelfde tijdstip welkom op de camping.

MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur

HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.

MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?

Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen mag wel overgegoten worden in plastic bekers.

IS HET TREINKAARTJE INBEGREPEN BIJ DE PRIJS VAN HET LOWLANDSTICKET?
Nee. Het treinkaartje moet je zelf nog kopen.

OM DE HOEVEEL TIJD RIJDEN DE PENDELBUSSEN?
Minimaal één keer per uur maar bij drukte veel vaker.

WAT KOST DE PENDELBUS?
De prijs van de pendelbus is bij de ticketprijs inbegrepen. Mensen met een geldig Lowlandsticket mogen dus voor niets mee.

KOST PARKEREN IETS?
Nee, parkeren kost niets extra. Het parkeren is net als de pendelbussen- inbegrepen in de ticketprijs.

ZIJN DE PARKEERPLAATSEN BEWAAKT?
Ze worden net zo bewaakt als de rest van het terrein. Dat betekent niet dat het verstandig is om waardevolle spullen in je auto te laten liggen. Overigens is het parkeren van je auto volledig voor eigen risico.

IK WORD MET DE AUTO GEBRACHT, KAN DAT?
Ja, dat kan. Laat de chauffeur naar Flevoland rijden. Volg dan de borden 'Walibi World' en daarna de borden 'Lowlands'. Voor het afzetten volg je daarna de borden 'Kiss 'N Ride Wegbrengen/Ophalen'. Omdat de wegen rond het terrein smal zijn, is het niet toegestaan (en ook nog eens levensgevaarlijk) om je aan de kant van de openbare weg te laten afzetten. Let op: de politie controleert hierop! Op de 'Kiss 'N Ride'-parking worden flyers uitgedeeld met daarop de spelregels voor het ophalen. Als je wegbrengchauffeur je ook weer ophaalt, zorg dan dat je de Kiss 'N Ride-flyer aan deze persoon meegeeft.

MAG IK MET MIJN CAMPER OF CARAVAN KOMEN?
Ja, dat mag, op voorwaarde dat je een Camper Camping-ticket hebt aangeschaft en je niet met een voor de gelegenheid omgebouwd busje komt. Alleen officieel als camper/caravan/vouwwagen geregistreerde voertuigen worden geaccepteerd. Dus ook je omgebouwde busje moet door de RDW als camper zijn geregistreerd. We hebben een speciale campercamping. Volg de normale autoroute en de aanwijzingen van de Lowlandsorganisatie. Je komt dan vanzelf op de campercamping terecht. Realiseer je wel dat er geen elektriciteit is en dat je geen aggregaten en geluidsinstallaties mee mag nemen in verband met geluidsoverlast.
Gasflessen: alleen campinggas (in de kleine blauwe gasflessen, voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers/caravans/vouwwagens zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

HOE WERKT HET CAMPER CAMPING-TICKET?
Je hebt recht op een standplaats van 30 m² groot. Je auto parkeer je op de parking (dus niet bij je caravan). Je camper/caravan/vouwwagen kan een maximale lengte hebben van 6 meter. Het is toegestaan naast je camper/caravan/vouwwagen maximaal 1 (voor)tent op te stellen. Is 30 m² te klein voor jouw camper/caravan/vouwwagen? Dan dien je een tweede of derde Camper Camping-ticket te kopen. Voor alle duidelijkheid: het ticket geldt voor de standplaats - ongeacht hoeveel personen in de camper/caravan/vouwwagen overnachten. Natuurlijk dienen alle gebruikers van de camper/caravan/vouwwagen wel over een geldig Lowlands-ticket te beschikken.

WAT KOST DAT CAMPER CAMPING-TICKET EN HOE KOM IK ER AAN?
Een Camper Camping-ticket kost 25 euro (excl. servicekosten) en is te koop via dezelfde kanalen als je Lowlands-kaartje. LET OP: er is slechts een beperkt aantal Camper Camping-tickets beschikbaar en de verkoop ervan stopt op zaterdag 6 augustus 2005!!!

WAAROM HEBBEN JULLIE DAT CAMPER CAMPING-TICKET INGEVOERD?
De afgelopen twee jaar is het aantal campers/caravans/vouwwagens op Lowlands enorm toegenomen. Daarnaast neemt de campercamping relatief gezien veel meer ruimte in dan de tentencampings en zorgt het voor een veel grotere druk op de organisatie (toezicht, personeel, voorzieningen, etc.) in verhouding tot het aantal mensen dat er overnacht. Ook werden de afgelopen jaar steeds vaker hele tentenkampen opgesteld rondom caravans en campers, waardoor de campercamping zijn specifieke functie dreigde te verliezen.

KOMEN ER DAN EXTRA VOORZIENINGEN OP DE CAMPER CAMPING?
Er zal een toiletblok op de campercamping geplaatst worden. Verder zullen de douches dit jaar dichter bij de campercamping te vinden zijn.

IK KOM MET DE MOTOR: HOE WERKT DAT DAN?
Wie met de motor komt, heeft de keuze:
Koop je een Camper Camping-ticket, dan geeft dat recht op een plek voor je motor + 2 tentjes OF 2 motoren + 1 tentje op de campercamping.
Koop je géén Camper Camping-ticket, dan kun je je motor parkeren op de motorenparking en gewoon op een van de tentencampings verblijven. In dat geval kampeer je dus niet naast je motor. De speciale motorenparking ligt vlakbij de hoofdentree. Om deze parking te bereiken volg je de aanwijzingen van de organisatie.

MAG JE EEN HAMER MEENEMEN VOOR JE HARINGEN?
Alleen kleine hamers of rubberen hamers zijn toegestaan, mokers niet.

IK WIL BARBECUEN, MAG DAT?
Open vuur is te allen tijde verboden op het gehele Lowlandsterrein. Op de camping hoef je met een kleine wegwerpbarbecue geen problemen te verwachten, maar kolenbarbecues zijn verboden. Op last van de brandweer of iemand van de Lowlandsorganisatie ben je verplicht de barbecue te doven.

IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

GELDEN ER SPECIALE REGELS OP DE CAMPER / CARAVANCAMPING?
Nee; voor deze camping gelden dezelfde regels als voor de overige campings. Glas, open vuur, aggregaten en geluidsinstallaties zijn dus ook hier verboden, en ook hier is geen elektriciteit.

MAG IK EEN AGGREGAAT MEENEMEN?
Nee, dit is in verband met geluidsoverlast verboden. Ook geluidsinstallaties zijn niet toegestaan.

HEBBEN JULLIE STROOM EN WATER OP DE CAMPERCAMPING?
Respectievelijk nee en ja. We hebben geen stroomaansluitingen op de campings, maar wel water en warme douches. Die vind je in de badhuizen.

WAAR KAN IK TERECHT MET VERLOREN OF GEVONDEN VOORWERPEN?
Bij de politiepost of bij een van de infobalies.

KAN IK ERGENS MIJN MOBIELE TELEFOON OPLADEN?
Ja, bij de Orange-stand zijn voldoende mogelijkheden om je mobieltje weer van energie te voorzien.

KUN JE OOK PINNEN OP HET TERREIN?
Ja

Uit Da hopman's administratie
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko

[ Bericht 0% gewijzigd door Roellio op 01-08-2005 11:27:33 ]
pi_29317426
Dit is natuurlijk geen tvp
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29317469
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit is natuurlijk geen tvp
Gelukkig maar!

Is er geen site waar je een soort aftelklok kan maken?
pi_29317499
Ik kan GVD alleen zaterdag en zondag vrij krijgen!
Ga wel donderdag mijn tentje vast opzetten, woon toch in de buurt!
pi_29317529
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:55:34 #6
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29317611
Ik heb er zin in!!!! Heb vannacht zelfs over Lowlands gedroomd Dat we toch maar niet naar Coheed & Cambria gingen, omdat Bad Religion overlapt en omdat we daarna naar Nightwish gingen.... en later was ik heel teleurgesteld, want Nightwish was kut en Coheed & Cambria was heel goed
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29317937
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:49 schreef Roellio het volgende:

[..]

Gelukkig maar!

Is er geen site waar je een soort aftelklok kan maken?
LOWLANDS-METER
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:21:06 #8
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29318258
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29318380

RichardQuest en Maniack28!
pi_29318471
* DrMarten heeft er zin in, overdag werken en 's avonds lekker ontspannen, met als afsluiter Nick Cave
A mind with a heart of it's own
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:34:06 #11
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29318597
hoi
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:39:59 #12
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29318758
Ik twijfel twijfel... of ik wel of niet Nightwish ga kijken... ze zijn zo gaaf, maar Nine Black Alps speelt tegelijk en das ook een gave band en die heb ik nog nooit gezien....

Keuzes keuzes.... ik laat het afhangen van Apocalyptica.... spelen die goed, dan ben ik in de metal stemming en wil ik Nightwish zien
pi_29318847
Hoeveelste keer lowlands is het eigenlijk?
Aldus.
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:44:55 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29318899
12e keer? of is het de 13e?
pi_29320441
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:44 schreef maniack28 het volgende:
12e keer? of is het de 13e?
2002 Was de tiende keer dus tel maar op

Wat een lame terugvindpost trouwens...
pi_29320442
-doebel-

[ Bericht 98% gewijzigd door Toffe_Ellende op 01-08-2005 12:39:22 (DUBBEL L-E-Z-E-N!!!) ]
pi_29321135
ZIN!
pi_29322418
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten heeft er zin in, overdag werken en 's avonds lekker ontspannen, met als afsluiter Nick Cave
Idem, ben blij dat ik alleen overdag ben inplanned
pi_29323132
quote:
Op zondag 31 juli 2005 @ 18:26 schreef Roellio het volgende:

[..]
3 in 1 mummy-slaapzak past écht niet.
heeel dicht tegen elkaar aan liggen, dan lukt het wel.
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:20:00 #21
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_29323396
Huh, komt Green Day?

tvp
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_29323480
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef Ascaroth het volgende:
Huh, komt Green Day?

tvp
Ik zal niet happen.
pi_29324477
quote:
Huh, komt Green Day?

tvp
eindelijk! heb ik op gewacht! Hopelijk staan ze niet gelijkertijd met Nick Cave Incubus en Foo Fighters
pi_29324540
ze komen niet toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 14:58:26 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29324587
quote:
Huh, komt Green Day?

tvp
die staan voor Depeche Mode
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29324625
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die staan voor Depeche Mode
En na System Of A Down
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29324634
ik kom weer eens. 4 edities niet geweest, maar wat vrienden zijn oudere jongere geworden, vriendin kwijt en willen wat te doen hebben. Dus laat ik ze Lowlands nog maar es zien, hoewel het vroeger leuker, gezelliger en vooral: goedkoper was (me eerste ticket koste 25 gulden geloof ik, 1996)

Zoals je ziet mag ik me al ouwe lul noemen...

-edit: vergat een woordje -
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_29324757
ik zie aan de startpost dat ik ijl over de toegangsprijs.. whatever...
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:33:39 #29
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29325667
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan GVD alleen zaterdag en zondag vrij krijgen!
Ga wel donderdag mijn tentje vast opzetten, woon toch in de buurt!
'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 15:41:36 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29325909
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!
gewoon op de camping blijven slapen en 's ochtends gaan werken alleen moeten ze dan op je werk tegen een beetje stank kunnen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:40:38 #31
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29327785
*psssst* TS, je moet even je openingspost checken... Staat nog 'n foutje in: "Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandsite[/url, [url=www.festivalinfo.nl]Festivalinfo en Graz in de gaten"
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:11:25 #32
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29328752
Gisteren bevestigd:

Lowlands heeft een nieuwe, MILIEUVRIENDELIJKE BEKER, gemaakt van MAÏS. In 50 dagen composteert het bekertje tot een beetje water, lucht en humus. Goed voor de plantjes! En hij drinkt net zo lekker. De drankprijzen zijn trouwens hetzelfde als vorig jaar: 1 muntje kost 1 euro, een drankje kost 2 muntjes. Als je 5 lege bekertjes retourneert, krijg je weer 1 muntje terug en kost je drankje dus maar 1,80. Proost!
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:14:32 #33
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29328840
aha, dan kan ik dus weer bekertjes gaan schrapen op de grond
gooi bekers op de grond voor mij
Bernie en ik zijn tof.
pi_29328842
tvp
pi_29328898
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef mordradead het volgende:
aha, dan kan ik dus weer bekertjes gaan schrapen op de grond
gooi bekers op de grond voor mij
Ik trap ze recht voor je neus kapot. Net als vorig jaar.
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:17:25 #36
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29328924
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Chooselife het volgende:

[..]

vorig jaar was ik er niet hoor
ze accepteren toch ook kapotte bekers
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:17:46 #37
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29328934
quote:

[..]

idem... stelletje droeftoeters!
pi_29328978
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:

[..]

vorig jaar was ik er niet hoor
Ik hoop 't niet. Ik trap alles stuk wat ik op de grond pleur. Ik gun die schraperige goth's geen stuiver.
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:20:13 #39
46998 Duder
strolling along
pi_29329017
Tot wanneer kun je kaartjes halen??
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:20:14 #40
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29329018
je hebt me overtuigd, ik trap ze ook kapot
Bernie en ik zijn tof.
pi_29329035
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Ik moet vrijdag ochtend om 6 uur 's ochtends beginnen.

Dus ik heb uit zelfbescherming ervoor gekozen vrijdag NA mijn werk te komen.
Jammer van de donderdag....
pi_29329064
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef mordradead het volgende:
je hebt me overtuigd, ik trap ze ook kapot
Goed zo!
pi_29329093
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Gisteren bevestigd:

Lowlands heeft een nieuwe, MILIEUVRIENDELIJKE BEKER, gemaakt van MAÏS. In 50 dagen composteert het bekertje tot een beetje water, lucht en humus. Goed voor de plantjes! En hij drinkt net zo lekker. De drankprijzen zijn trouwens hetzelfde als vorig jaar: 1 muntje kost 1 euro, een drankje kost 2 muntjes. Als je 5 lege bekertjes retourneert, krijg je weer 1 muntje terug en kost je drankje dus maar 1,80. Proost!
dat stond woensdag al in de Volkskrant
pi_29329095
Ik ben trouwens vorig jaar dusdanig geblesseerd geraakt op LL, dat ik o.a. na 1 knie-operatie er nog steeds niet van hersteld ben. Dus kijk uit met die rare capriolen!
pi_29329234
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben trouwens vorig jaar dusdanig geblesseerd geraakt op LL, dat ik o.a. na 1 knie-operatie er nog steeds niet van hersteld ben. Dus kijk uit met die rare capriolen!
Was jij die vent die met zijn dronken kop van de Alfa tent aflazerde?
pi_29329299
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Was jij die vent die met zijn dronken kop van de Alfa tent aflazerde?
Nee joh, ergens in de 24hrs tent is 't gebeurd. Volgens mij op Born Slippy van Underworld.
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:32:58 #47
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29329439
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:

[..]
WRONG! Dat doen ze dus niet Ze zoeken keurig netjes uit of je bekertjes allemaal nog heel zijn. Zo niet, dan geen muntjes!
pi_29329463
quote:
Lowlands let op de 'kleintjes'

DELFT (ANP) - Bezoekers onder de zestien jaar kunnen zich op het
festival Lowlands niet tegoed doen aan alcohol, laat organisator
Mojo maandag weten. Zij krijgen een ander polsbandje dan de
festivalgangers van zestien jaar en ouder, zodat hun drankgebruik
kan worden gecontroleerd.
De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit
in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan
jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig
legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse
evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een
-16 polsbandje.

Het is de eerste keer dat met twee verschillende bandjes wordt
gewerkt. Volgens de organisatie was de afgelopen jaren iets minder
dan 2 procent van de bezoekers het festival in Biddinghuizen (19,
20 en 21 augustus) jonger dan zestien jaar.
Legitimatie mee dus!!
pi_29330108
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Legitimatie mee dus!!
Wazig ben benieuwd welke kleurtjes we dit jaar hebben
pi_29332103
Hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_29337218
quote:

[..]

pi_29339672
Oeh, wat zijn ze streng, met die legitimatie mee...
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:37:44 #53
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29340834
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef MofoF1 het volgende:
Oeh, wat zijn ze streng, met die legitimatie mee...
Die moet je toch altijd bij hebben tegenwoordig, dus zal wel meevallen hoor. Daarnaast zullen ze denk ik ook wel zien dat iemand 16 of ouder is. Bij twijfel zullen ze waarschijnlijk ID vragen. Iedereen controleren is veel te tijdrovend...
pi_29342372
Het is weer een waterdicht beleid.... alsof er niet in élke groep minstens 1 iemand zit die 20 keer per dag voor een tray bier gestuurd wordt omdat hij/zij 16 is...
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:21:20 #55
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29342746
Wat een bullshit!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 augustus 2005 @ 23:21:31 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29342757
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Roellio het volgende:
Het is weer een waterdicht beleid.... alsof er niet in élke groep minstens 1 iemand zit die 20 keer per dag voor een tray bier gestuurd wordt omdat hij/zij 16 is...
daar gaat t niet om, onder 16 mag je t gewoon niet kopen en daar wordt redelijk streng op gecontroleerd. Dat 15 jarige een biertje drinken kan ze Mojo weinig boeien als ze het maar niet kopen, dat kost bakken vol geld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29343808
Aan boetes, precies.
pi_29349420
morge kaarte halen.

of eig straks :p
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:22:24 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29351717
Vandaag kaartje halen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:35:43 #60
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29353193
IS ER EEN IDENTIFICATIEPLICHT OP LOWLANDS?
De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan bezoekers jonger dan 16 jaar. Daarom is het verplicht om je te kunnen identificeren met een bromfietscertificaat, OV-studentenkaart (weekend ? en weekkaarten), rijbewijs, paspoort of identiteitskaart.
Bij aankomst zul je zowel je toegangskaartje als een geldig legitimatiebewijs moeten laten zien. Dit zal GEEN invloed hebben op de wachttijden. Als je jonger bent dan 16, krijg je een ander bandje dan de Lowlanders die ouder zijn dan 16. Zo kunnen de mensen aan de bar zien aan wie ze alcohol mogen schenken en aan wie niet. Vergeet je legitimatiebewijs dus niet!

Eeeh... Willen ze nou een GELDIG legitimatiebewijs of is je OV-studentenkaart ook okee?!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:43:57 #61
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29353402
OV-kaart it is then
pi_29353472
Wat een onzin dat dat geen invloed op de wachttijden zou hebben. Dat gaat natuurlijk wel invloed op de wachttijden hebben, mensen die legitimatie vergeten zijn gaan natuurlijk enorm in onderhandeling om alsnog binnen te komen ...
Aldus.
pi_29353652
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Wat een onzin dat dat geen invloed op de wachttijden zou hebben. Dat gaat natuurlijk wel invloed op de wachttijden hebben, mensen die legitimatie vergeten zijn gaan natuurlijk enorm in onderhandeling om alsnog binnen te komen ...

En het is sowieso al een extra handeling om die dingen steeds te bekijken, en dan moeten ze steeds nadenken welk bandje ze moeten pakken. En dat 50.000+ keer kost toch echt wel een hoop extra tijd. En er zijn natuurlijk weer mensen die hun paspoort onderin hun volgepropte backpack hebben zitten. En mensen die absoluut niet meer op hun pasfoto lijken (zoals ik). Ook allemaal extra wachten, wachten, wachten.....
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:52:22 #64
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29353656
quote:
Ik GOK zomaar dat ze die losers gewoon een "jonger dan 16"-bandje geven
pi_29353678
quote:
Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgen
pi_29353723
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef InsaneM666 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgen
Een festival is wel de plaats om je paspoort kwijt te raken. Ik denk dat veel mensen dus toch de gok nemen en hem thuis laten.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:55:10 #67
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29353740
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef InsaneM666 het volgende:

[..]

* SKa_BoSS heeft nooit ID mee...

Ik betaal nou eenmaal liever een keer 50 euro boete dan dat ik iedere maand een nieuw paspoort á 50 euro moet gaan halen omdat ik dat grote kloteding weer een keer verloren ben...
pi_29353829
Als ik ga dan doe ik een T-Shirt aan met daarop:

IK KOOP BIER VOOR MENSEN <16.
voor 4 muntjes
Aldus.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:59:59 #69
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29353894
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Z het volgende:
Als ik ga dan doe ik een T-Shirt aan met daarop:

IK KOOP BIER VOOR MENSEN <16.
voor 4 muntjes
Geniale actie! DOEN!
pi_29353969
Ik koop voor iedere 14/15/16 jarige die mij aanschiet om hulp met plezier drank. Ook zal ik op de camping graag drank delen.

En als 25 jarige kom ik toch sowieso wel binnen dus ze kunnen hun legitimatie wat mij betreft in het poepertje steken
underground forever baby
pi_29354116
Kut, ik zou nog een biertje krijgen van Prep2Fight.....maar volgens mij is die nog geen 16
pi_29354579
Ja een paspoort is natuurlijk wat anders ik heb mn OV en IDkaart standaard bij me..maar die hebben dan ook normale formaten enzo..een paspoort meenemen is gewoon keihard onhandig
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:28:41 #74
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29354782
I was right!
quote:
De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een -16 polsbandje.
pi_29354798
..dat is toch al oud nieuws ondertussen?
pi_29354826
Dit staat op de site van Lowlands zelf:
quote:
Heb je je legitimatiebewijs niet bij je en kan niet met zekerheid worden vastgesteld dat je +16 bent? Dan krijg je automatisch een -16-bandje. Als je later in het weekend alsnog kan bewijzen ouder dan 16 te zijn, dan kan je dit nog omruilen. Maar we zullen dus aan NIEMAND met een geldig kaartje de toegang weigeren. Beste is dus om je legitimatiebewijs niet te vergeten!
En ik weet wel zeker dat niemand mij voor een 16 jarige aan gaat zien...geen probleem dus.
underground forever baby
pi_29355340
Ik laat gewoon mn 'baard' groeien
pi_29355487
In de -16 bandjes komt een alarm te zitten en als die te dicht bij alcohol in de buurt komt gaat er een alarm in de bandjes af.

Het beginnen bijna amerikaanse tafrelen te worden. Daar krijg je alleen niet eens voor de groep bier mee, moet iedereen aan de bar zijn hand laten zien dat er geen kruis op stond.
pi_29355760
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef Basp1 het volgende:
In de -16 bandjes komt een alarm te zitten en als die te dicht bij alcohol in de buurt komt gaat er een alarm in de bandjes af.

Het beginnen bijna amerikaanse tafrelen te worden. Daar krijg je alleen niet eens voor de groep bier mee, moet iedereen aan de bar zijn hand laten zien dat er geen kruis op stond.
Alle "minderjarigen" kunnen uiteraard gewoon een mooie fles drank diep in de tas ingerold in de slaapzak meenemen.
underground forever baby
pi_29355964
Opzich moet het wel op die manier..als er echt controles gaan komen dan hangen ze best wel als ze dus drank schenken aan ukkies
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:07:37 #81
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_29355993
Een kopie van je paspoort zal toch ook wel voldoende zijn?
pi_29356005
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Laton het volgende:

[..]

Alle "minderjarigen" kunnen uiteraard gewoon een mooie fles drank diep in de tas ingerold in de slaapzak meenemen.
Dan werkt dat bandje nog als die koters willen gaan drinken, het bandje ruikt de alcohol op 30 cm afstand
pi_29356066
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan werkt dat bandje nog als die koters willen gaan drinken, het bandje ruikt de alcohol op 30 cm afstand
Dan gebruik je toch je andere arm
underground forever baby
pi_29356084
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef ralfseltje het volgende:
Een kopie van je paspoort zal toch ook wel voldoende zijn?
Ik heb serieus geen idee..mail die gasten ff anders als je het zeker wilt weten
pi_29356098
weet iemand hoeveel kaarten inmiddels verkocht zijn?
Extremistisch gematigd.
pi_29356170
Ik las in de krant iets van 50000+ ofzo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:24:28 #87
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29356516
Zaterdag 20 Augustus om 13:00 uur gaan we een feest bouwen in de Grolsch Tent
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29356692
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik las in de krant iets van 50000+ ofzo
ga ik toch voor de zekerheid vandaag maar een kaartje kopen
pi_29356717
Wat is het maximum aantal kaarten wat verkocht wordt?
Aldus.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:33:26 #90
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29356796
60.000 geloof ik...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:43:32 #91
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29357125
Zo mijn ticket is binnen, dus ik en mijn vriendin zullen er zeker bij zijn dit jaar
Lowlands here i come!!
pi_29359979
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik zou nog een biertje krijgen van Prep2Fight.....maar volgens mij is die nog geen 16
eindelijk Sack
maarja hij neemt een vaatje mee als het goed is
en zijn oom en tante zijn ook aanwezig dus dat zal wel goed komen
pi_29360014
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:08 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

eindelijk Sack
maarja hij neemt een vaatje mee als het goed is
Mag dat? Een vaatje?
pi_29360100
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mag dat? Een vaatje?
vast niet maar het valt te proberen
pi_29368231
In principe is t bijna een blikje
pi_29371769
Even een schematje gemaakt

Vrijdag

18:30 – 19:30 - Kaiser Chiefs
20:15 – 21:15 - Open Hand

00:45 - 02:40 - Saw

Zaterdag

14:00 – 15:00 - Face Tomorrow
17:15 – 18:15 - Death from Above 1979
19:00 – 20:00 - Coheed and Cambria
20:45 – 22:00 - Pixies

Zondag

14:45 – 15:45 - Korn
16:30 – 17:15 - Fall Out Boy
18:15 – 19:15 - Queens of the Stoneage
20:00 – 21:00 - Incubus
21:45 – 23:00 - Foo Fighters

En verder zit ik nog wat bandjes te checken die ik niet ken, vooral voor vrijdag
Nog suggesties iemand?
Zondag wordt in ieder geval een druk dagje

Ik ga er trouwens donderdag ochtend/middag heen en maandagochtend weer terug, om vervolgens met lowlands outfit/tent/tassen even langs school te gaan om wat stageformulieren op te halen, en dinsdag stage te gaan lopen
pi_29372766
Maximo Park en The Futureheads zijn erg leuke bandjes knox_ . En als je ook van soul en elektronische muziek houdt kan je zondagavond achter elkaar naar -> LCD Sound System - > Jamie Lidell en Vitalic.
Aldus.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:09:20 #98
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29372942
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Klopt... ik zou er ook 1 krijgen... hmm dan moeten we hem zijn muntjes maar aftroggelen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:10:46 #99
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29372998
Knox ga naar Juliette & The Licks... podiumbeest is ze!
Seeed als je van Ska houdt...
Magic Numbers ben ik zelf nieuwsgierig naar...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:12:16 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29375531
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
60.000 geloof ik...
dacht dat ze het terug hadden geschroefd tot 55.000
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:35:20 #101
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29376515
Wat maakt het uit? Er is nog Spa en Fruit!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:36:33 #102
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29376580
nog maar 15 dagen en 25 minuten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:38:44 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29376686
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat maakt het uit? Er is nog Spa en Fruit!
en bier en everzwijnhammetjes
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29377282
Ik heb mijn kaartje voor lowlands ook binnen, ik ga voor de eerste keer dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Ik zie allemaal wel wat er gaat gebeuren. Ik ga maar voor een paar bands heen maar door het schema moet ik er al 2 missen. Ik wil heel graag Fall out Boy ( zijn op dit moment heel bekent in Amerika) en MXPX zien maar moet toch wel kiezen voor Dropkick Murphy's en Foo Fighters. Verder wil ik Bad Religion, Incubus, Social Distortion en Queens of the Stone Age zien, voor de rest zie ik het wel.
pi_29380799
Verplicht: LCD Soundsystem, Queens of the Stone Age, Eboman sensor madness, Vitalic, Ellen Allien, T.Raumschmiere en 2 many dj's.
underground forever baby
pi_29384060
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dacht dat ze het terug hadden geschroefd tot 55.000
Daar geloof ik niks van, het kan ze niet groot genoeg volgens mij, en ik heb nog nergens iets officieels over het aantal verkochte kaarten gehoord ...
Aldus.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:53:57 #107
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29384158
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik heb mijn kaartje voor lowlands ook binnen, ik ga voor de eerste keer dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Ik zie allemaal wel wat er gaat gebeuren. Ik ga maar voor een paar bands heen maar door het schema moet ik er al 2 missen. Ik wil heel graag Fall out Boy ( zijn op dit moment heel bekend in Amerika) en MXPX zien maar moet toch wel kiezen voor Dropkick Murphy's en Foo Fighters. Verder wil ik Bad Religion, Incubus, Social Distortion en Queens of the Stone Age zien, voor de rest zie ik het wel.
Fall Out Boy hebben afgezegd voor Pukkelpop, dus misschien komen ze ook wel niet op LL....

Wat je moet verwachten? Tja een feestje. Hele goede sfeer en voor 99% leuke en aardige mensen. Gewoon over je heen laten komen....
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:59:25 #108
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29384273
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en bier en everzwijnhammetjes
Ow yeah... En gepofte aardappels En stokbroodjes warm vlees en Irish Coffee en... en... *kwijl*
pi_29384375
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:59 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Ow yeah... En gepofte aardappels En stokbroodjes warm vlees en Irish Coffee en... en... *kwijl*
Hemaworsten
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:07:05 #110
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29384421
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hemaworsten
...En fruit! Véél fruit! En sinaasappelschillen
pi_29384454
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

...En fruit! Véél fruit! En sinaasappelschillen
En Swirls
pi_29384547
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

En sinaasappelschillen
Die heb ik de afgelopen 6- 7 jaar toch echt niet meer door de lucht zien vliegen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:14:56 #113
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29384551
Pannenkoekûûûûûh!!! Met spek, stroop stroop & spek, kaneel, poedersuiker, kristalsuiker, crèpe suzette, kaas, kaas & spek, etc. etc. etc. en spare ribs, bratwurst, broodjes beenham...

Jammer dat de Star Dish tent vorig jaar ineens pleite was Kan me herinneren dat ik daar nog wel eens als een soort wandelende kroket naar buiten ben gelopen toen ik een foodfight opgestart had
pi_29385573
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:48 schreef Z het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, het kan ze niet groot genoeg volgens mij, en ik heb nog nergens iets officieels over het aantal verkochte kaarten gehoord ...
Ik alleen in de krant kweet niet hoe officieel een krant is en volgens mij was t idd 55000 ofzo? de limiet..ze hadden dit jaar minder kaarten als t goed is
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:52:16 #115
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29388574
hoe minder hoe beter eigenlijk...
pi_29388660
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jammer dat de Star Dish tent vorig jaar ineens pleite was Kan me herinneren dat ik daar nog wel eens als een soort wandelende kroket naar buiten ben gelopen toen ik een foodfight opgestart had
De star Dish was er vorig jaar gewoon hoor!
pi_29388691
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:52 schreef peaceman het volgende:
Jep anders is t zo overvol enzo..is ook niet zo ok
pi_29390452
55000 klopt.

Kan alleen zo snel de bron niet meer vinden.
underground forever baby
pi_29390491
Nog 2 weken en 1 dag
pi_29390628
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:52 schreef peaceman het volgende:
Dat is niet waar, een (te) leeg festivalterrein is ook verselijk.
Aldus.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:11:33 #121
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29391133
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:55 schreef Cutie het volgende:

[..]

De star Dish was er vorig jaar gewoon hoor!
Eeeeh... Whuh!? Heb ik die helemaal gemist dan?! Ik weet wel dat je van die Star Dish dingen kon scoren bij zo'n kraampje vorig jaar, maar niet meer in een complete tent zoals daarvoor... Toch?!
pi_29391149
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef Z het volgende:

[..]

Jaar 2 tm 5 kon je tenminste nog zo naar cabaret voorstellingen, bioscoop in en uit komen. In jaar 2 en 3 kon je nog over het campingterrein lopen zonder over scheerlijnen te struikelen, zelfs hier en daar nog wel een partijtje voetballen op het campingterrein.
pi_29391863
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Eeeeh... Whuh!? Heb ik die helemaal gemist dan?! Ik weet wel dat je van die Star Dish dingen kon scoren bij zo'n kraampje vorig jaar, maar niet meer in een complete tent zoals daarvoor... Toch?!
Hij stond onder de letters van Bill's internetcafe..en hij lijkt daar nu ook te staan als ik die tekening zo zie..

underground forever baby
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:44:35 #124
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29392077
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef Z het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is, dus te leeg ook. Maar van mij zou het best terug mogen naar max 40.000 en dat vind ik nog best veel
pi_29392307
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is, dus te leeg ook.
Alles behalve te-vreden.

[/moederpraat]
Aldus.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:51:29 #126
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_29392320
het is af en toe best druk op ll, maar wel gezellig!!
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:54:56 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29392437
Als het normaal droog weer is, is het goed te doen hoor (al zijn de campings hier en daar wel erg druk), maar als het regent sta je overal klem (behalve in de regen dan.... )
pi_29392460
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:51 schreef Z het volgende:

[..]

Alles behalve te-vreden.

[/moederpraat]
Of te-rugvindpost
pi_29392541
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef peaceman het volgende:
Als het normaal droog weer is, is het goed te doen hoor (al zijn de campings hier en daar wel erg druk), maar als het regent sta je overal klem (behalve in de regen dan.... )
Hopelijk nemen al die losers hun Honcho mee, dan zal dat ook wel meevallen dit jaar
pi_29392606
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Of te-rugvindpost
die zijn wel slecht, want die mogen niet meer.
pi_29392638
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef super-muffin het volgende:

[..]

die zijn wel slecht, want die mogen niet meer.
te-pels dan
pi_29392907
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hopelijk nemen al die losers hun Honcho mee, dan zal dat ook wel meevallen dit jaar
Krijg je bij inlevering van 10 honcho's ook een muntje
pi_29392961
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Krijg je bij inlevering van 10 honcho's ook een muntje
Ik hoop dat iedereen met een honcho bij de ingang gelijk een ik-mag-geen-alcohol-bandje krijgt. Theo-preventie zeg maar.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:09:52 #134
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29392992
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik hoop dat iedereen met een honcho bij de ingang gelijk een ik-mag-geen-alcohol-bandje krijgt. Theo-preventie zeg maar.
Iemand die die naam noemt tijdens LL mag van mij linea recta van het terrein gezet worden! Opzouten!
pi_29393269
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Iemand die die naam noemt tijdens LL mag van mij linea recta van het terrein gezet worden! Opzouten!
Whehehe ik mag hopen dat je niet bij ons in de buurt staat..
underground forever baby
pi_29393452
wat is de Theo gebeuren dan?
pi_29394286
Als ik ook maar iemand 'theo' hoor roepen ga ik knokken.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:48:42 #138
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29394389
Ik ga dan heel hard lachen, was echt cool vorig jaar
pi_29394453
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee dus. Alleen de eerste 20 minuten
pi_29394484
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

Laat me raden: je hebt je honcho al klaar liggen
pi_29394909
Ik snap sowieso niet dat al die pubers een mannen naam in de rondte schreeuwen. Komt homosexualiteit meer voor onder pubers tegenwoordig?
pi_29395169
Das mode
pi_29396861
Mohammed B kon het ook niet meer aanhoren vorig jaar Lowlands.
pi_29396947
oh gaat het over die Theo.
pi_29397789
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hemaworsten
Zooo, daar ben ik vorig jaar ziek van geworden zeg... Hele zondagnacht liggen kotsen, thuis ook 2 dagen niet gegeten... Was blij dat 't de laatste avond was...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:37:28 #147
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29398168
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef MofoF1 het volgende:

[..]

Zooo, daar ben ik vorig jaar ziek van geworden zeg... Hele zondagnacht liggen kotsen, thuis ook 2 dagen niet gegeten... Was blij dat 't de laatste avond was...
Je moet zo ook niet dusdanig lang eten tot ze je lijf uitgroeien...
pi_29398302
Wat zijn de skabandjes van Lowlands Ska_Boss?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:45:35 #149
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29398417
Seeed (ska/reggae), Mark Foggo (ska van de bovenste plank!), Panteon Rococo (patchenca!), Mr. T-bone & All Star Band (ska), Gentleman (reggae), Mala Vita (ska/latin)...

That's it I guess...
pi_29399206
Ah, bedankt. Mala Vita heb ik al 's gezien
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:09:28 #151
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29400651
We're sorry to say that we won’t be able to come to Europe and the UK this August as planned. This is due to reasons out of our control and unchangeable commitments here in the US, which are scheduled at the same time. We apologize to all our fans over there who have stood by us, and we are working hard to get back over there as soon as possible. New dates will be announced soon. Love, Fall Out Boy

Argh kloten zooi!!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:45:54 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29401718
Ik had t al een beetje voorspeld, was te verwachten nadat ze afzegden voor Pukkelpop..... schijnt dat ze genomineerd zijn voor 1 of andere award als ik het goed heb...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:16:57 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29402878
.... was toch te gelijk met DKM toch? kunenn ze mooi nog een britpopband erbij pleuren
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:47:50 #154
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29403983
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef maniack28 het volgende:
.... was toch te gelijk met DKM toch? kunenn ze mooi nog een britpopband erbij pleuren
Neuh, doe maar Relax ofzo!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:49:32 #155
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29404044
Doe maar Turbonegro Of MFATGG ofzo....
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:51:22 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29404109
Doe maar Art Brut!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:54:31 #157
20720 brother52
Dus..........
pi_29404194
Doe maar een goeie metalband, die hebben we nog niet.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_29404200
Doe maar Green Day of Nine Inch Nails of System of a Down
pi_29404240
Mijn kaartje is besteld Heb er zin an.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:56:57 #160
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29404261
The Kills mag ook omdat ik die op Werchter gemist heb...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:57:36 #161
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29404275
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe maar Green Day of Nine Inch Nails of System of a Down
En die dan tegenover DKM programmeren

Gooi maar gewoon de hele programmering om
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:58:01 #162
20720 brother52
Dus..........
pi_29404289
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:56 schreef peaceman het volgende:
The Kills mag ook omdat ik die op Werchter gemist heb...
Doe dan Tom Mcrae maar, die heb ik op werchter gemist.

Maar dan zul je net zien dat hij weer de foo fighters als ritmesectie heeft.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:58:24 #163
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29404297
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef brother52 het volgende:
Doe maar een goeie metalband, die hebben we nog niet.
Denk niet dat die nog komt

Ze zullen bij Lowlandsorganisatie roepen: Maar we hebben Korn toch?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:03:52 #164
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29404479
Radiohead mag ook wel
pi_29404691
The Posies..doemijdiema!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:10:16 #166
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29404713
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Posies..doemijdiema!
ehm... die komen toch al, dacht ik?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:10:22 #167
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29404718
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef maniack28 het volgende:
Doe maar Turbonegro Of MFATGG ofzo....
Ik ben tenminste nog enigzins realistisch
pi_29404777
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

ehm... die komen toch al, dacht ik?
Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:14:12 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29404858
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?
Je hebt gelijk...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:15:35 #170
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29404914
MFATGG
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:20:54 #171
124873 Democratist
Ik denk ook voor jou
pi_29405129
Niet omdat ik een junk ben ofzo maarre hoe ist beleid wat THC houdende producten betreft. Koekjes en extra lange dikke shaggies etc etc.?
Ik geloof in iets anders, ...
Vraag mij naar mijn mening en ik zal je verbazen!?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:21:03 #172
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29405135
of Streetlight Manifesto
pi_29405194
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Blinker het volgende:
MFATGG
Heb nog eens met die gasten in de kroeg gezeten
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:33:24 #174
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29405553
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Heb nog eens met die gasten in de kroeg gezeten
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:23:27 #175
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_29407375
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 augustus 2005 @ 22:29:08 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29407603
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Neuh, doe maar Relax ofzo!
k hoef geen bandjes op Lowlands die je in elke willekeurige gemeente al op een plaatselijk (gratis) festivalletje hebt. Andere voorbeelden zijn WT en Di-rect
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29407613
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
Do Me Bad Things zou dat ook mogen doen wat mij betreft
pi_29407687
Opeth mag ook
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:32:33 #179
20720 brother52
Dus..........
pi_29407722
Of Nile op herhaling
pi_29407727
Eigenlijk hoeft er geen goeie act meer bij..ik heb het al zo druk
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:33:17 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29407751
Of Ron Sexsmith.....
Daar heb ik in elk geval 2 medestanders voor BRB en P2F
pi_29407774
Waarom verkiezen mensen dit festival boven het groots opgezette jeugdfestival in Keulen?

&lt;b&gt;Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper&lt;/b&gt;
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 augustus 2005 @ 22:35:01 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29407813
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maas
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 augustus 2005 @ 22:36:20 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29407872
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Waarom verkiezen mensen dit festival boven het groots opgezette jeugdfestival in Keulen?

[afbeelding]
hee een duitse herder
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29407890
Ik zou Kings of Leon ook niet erg vinden. Of Hard Fi.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:38:06 #186
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29407937
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou Kings of Leon ook niet erg vinden. Of Hard Fi.
Voor!
pi_29408135
of Dimmu Borgir
pi_29408478
Jamiroquai
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 augustus 2005 @ 22:55:02 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29408626
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef InsaneM666 het volgende:
Jamiroquai
no way
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29408904
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

no way
Jamiroquai is cool

Ik ging er vanuit dat het programma rond was (Behalve dan vervanging van afzeggers)? De programmering is toch al uitgebracht? Of zegt dat niets?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:06:01 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29409161
nou... vorig jaar kwam Papa Roach ipv Lost Prophets, dus ja... er kan wel wat leuks bijkomen ipv een willekeurige uitvaller
pi_29409281
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is...
en te-quila dan ??
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:17:43 #193
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29409697
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef maniack28 het volgende:
nou... vorig jaar kwam Papa Roach ipv Lost Prophets, dus ja... er kan wel wat leuks bijkomen ipv een willekeurige uitvaller
Precies!
pi_29411002
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef Blinker het volgende:

[..]

Precies!
Dude Lostprophets zijn tien keer zo puik als Papa Roach.
pi_29411534
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maas
Goldfrapp.
Last.fm
pi_29413912
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

liever Basement Jaxx
pi_29413938
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

no way
Hoezo niet, ik zou me er prima vermaken
pi_29416829
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Democratist het volgende:
Niet omdat ik een junk ben ofzo maarre hoe ist beleid wat THC houdende producten betreft. Koekjes en extra lange dikke shaggies etc etc.?
Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlands

Sommige jaren hebben ze wel een strenge controle gehad qau tassen, maar als je alles een beetje verdeeld of goed verstopt vind men het niet. En natuurlijk ervoor zorgen dat je voor de security een normale gebruikshoeveelheid wel in je binnenzak hebt zitten, om te laten zien dat je wel wat bij je hebt.
pi_29417006
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef super-muffin het volgende:
of Dimmu Borgir
Inderdaad, er is nog geen echte metalact, en ik wil wel wat blauwe plekken oplopen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:08:30 #200
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29419748
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 08:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlands

Sommige jaren hebben ze wel een strenge controle gehad qau tassen, maar als je alles een beetje verdeeld of goed verstopt vind men het niet. En natuurlijk ervoor zorgen dat je voor de security een normale gebruikshoeveelheid wel in je binnenzak hebt zitten, om te laten zien dat je wel wat bij je hebt.
5 gram mag...
pi_29419820
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

5 gram mag...
Alleen hebben ze geen weegschaal staan.

Het is mij op een ander festival al eens overkomen dat ik in mijn binnenzak 2 zakjes a 2 gram had, maar die security bleef maar volhouden dat dat teveel was, dus ik mocht van hem kiezen welke zakje ik wou bewaren, en die ander stopte hij in zijn eigen zak. Discussie was niet mogelijk anders had ik niets overhgeouden.

Gelukkig had ik in de rest van mijn bagage nog wel wat reseverve bij me.
pi_29419906
Wij gaan met 6 man waarvan er maar 2 blowen......ik hoef niets te verstoppen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2005 @ 16:48:43 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29425724
je mag voor eigen gebruik meenemen, dwz dus 5 gram per dag, dus een gram of 15 a 20 mag je meenemen. Meer wordt beschouwd als handel en wordt dus in beslag genomen, aldus het beveiligingspersoneel
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2005 @ 16:49:53 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29425745
en oja heb eindelijk mn kaartje gekocht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29425845
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 16:49 schreef rubbereend het volgende:
en oja heb eindelijk mn kaartje gekocht
haha waarom nu pas?

zegt de man die 'm morgen haalt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2005 @ 16:59:43 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29425866
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 16:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

haha waarom nu pas?

zegt de man die 'm morgen haalt.
geld kwestie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29426241
Ik heb de Lowlands CD gekocht.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:27:48 #208
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29426244
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
je mag voor eigen gebruik meenemen, dwz dus 5 gram per dag, dus een gram of 15 a 20 mag je meenemen. Meer wordt beschouwd als handel en wordt dus in beslag genomen, aldus het beveiligingspersoneel
Dit is écht gelul... Als jij 15 gram showt aan zo'n beveiligingsdude is de kans bijzonder groot dat hij je even apart neemt en je zootje in beslag neemt.
pi_29427342
kep 2 kaartjes voor een vriend en mezelf

wordt leuk feessie

ik ga de 24 uurs tent weer onveilig maken
pi_29432042
Ik zag net zelfs een lowlands reclame op tv Betekend dat dat er te weinig kaarten verkocht worden, of dat ze het deze keer helemaal willen laten uitverkopen?
pi_29432495
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
Of Ron Sexsmith.....
Hier nog een medestander

Erg fraaie muziek die die man maakt
A mind with a heart of it's own
pi_29435436
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef maniack28 het volgende:
Over Skylla en Charibdis gesproken zeg.
underground forever baby
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:29:53 #213
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29439984
quote:
Onze mailbox stroomt over van de vragen, maar één onduidelijkheid springt er met kop en schouders bovenuit: "Is Lowlands al uitverkocht?" Welnu: Lowlands is nog niet uitverkocht. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk ;-).
Aldus de Lowlands website...
pi_29440026
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:29 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Aldus de Lowlands website...
ze zouden toch zo een counter moeten kunnen maken met nog beschikbare kaartjes. Al die kaartjes worden toch via ticketservice en een geautomatiseerd systeem verkocht, dus zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:36:46 #215
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29440062
Je zou het zeggen hè? Zou wel vet zijn als je gewoon real time kon zien hoeveel kaarten er verkocht waren
pi_29440154
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
Je zou het zeggen hè? Zou wel vet zijn als je gewoon real time kon zien hoeveel kaarten er verkocht waren
Mischien doen ze dat wel niet omdat als er te weinig verkocht wordt mensen ervan af gaan zien om nog een kaartje te halen, en men bang is voor een pinkpop fiasco.

Alhoewel de lowlandsprogramering natuurlijk dit jaar weer met kop en schouders boven pinkpop uit komt.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:48:22 #217
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29440184
De voorgaande jaren was lowlands of niet uitverkocht of pas ergens in de laatste week ofzo uitverkocht. Eigenlijk kon je de laatste jaren zeker nog altijd wel aan kaartjes komen, begin augustus.

Ik heb die van mij overigens ook pas sinds gisteren binnen en ik heb er zin in. Het is toch een soort van vakantie en die heb ik nog helemaal niet gehad deze zomer.
pi_29440280
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:27 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Dit is écht gelul... Als jij 15 gram showt aan zo'n beveiligingsdude is de kans bijzonder groot dat hij je even apart neemt en je zootje in beslag neemt.
Damn, 15 gram .

Ik neem 3 gram mee of zo, in een sok .
pi_29440298
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Alleen hebben ze geen weegschaal staan.

Het is mij op een ander festival al eens overkomen dat ik in mijn binnenzak 2 zakjes a 2 gram had, maar die security bleef maar volhouden dat dat teveel was, dus ik mocht van hem kiezen welke zakje ik wou bewaren, en die ander stopte hij in zijn eigen zak. Discussie was niet mogelijk anders had ik niets overhgeouden.
Zo stimuleer je alleen maar handel op het festival.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:56:55 #220
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29440305
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:55 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Damn, 15 gram .

Ik neem 3 gram mee of zo, in een sok .
Ik neem vermoedelijk 4 á 5 gram mee... 3 gram hash, 2 gram weed... denk ik... Uiteraard enigzins weggestopt in portemonnee en tas...
pi_29440342
Ik zie een maat van me makkelijk 15 gram meenemen overigens...
pi_29440400
Dit zal dan ook wel een reden zijn dat blowlands meets altijd mislukkken

Door al die drugs die meegenomen worden en de laksheid die uit het gebruik voortvloeid .
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:04:43 #223
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29440437
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie een maat van me makkelijk 15 gram meenemen overigens...
O, dat zie ik een maat van mij ook wel doen... Maar goed, dat moet ie lekker zelf weten
pi_29440589
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:02 schreef Basp1 het volgende:
Dit zal dan ook wel een reden zijn dat blowlands meets altijd mislukkken

Door al die drugs die meegenomen worden en de laksheid die uit het gebruik voortvloeid .
12 Uur...ach, what the fuck
pi_29440746
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:14 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

12 Uur...ach, what the fuck
Ach het is nu opeens alweer 2 uur verder hoe kan dat nu
pi_29441056
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach het is nu opeens alweer 2 uur verder hoe kan dat nu
Ik lig goed hoor....
pi_29441573
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:40 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik lig goed hoor....
Kijk eens wat ik gebouwd heb, ook een hijsje?
Meteen een biertje erbij?

Hoe laat is het nu? Ow zo laat al damn dan hebben we de meeting weer gemist.

Ik krijg nu opeens wel honger toch maar eens richting de 24 uurstent voor een vette hap. Nee ik denk niet dat we die fokkers nog zien, ik ben veel te wazig . Hoe zouden we ze ook alweer kunnen herkennen?
pi_29443614
Nee, dat gaat NIET gebeuren!

Iets anders:
quote:
Soms heb je tussen al dat slappe geouwehoer van vrienden door eens behoefte aan een echt gesprek. Over liefde, geloven in jezelf of over het verleden. Over de ik-persoon in je leven. Zet dan koers richting de THERAPEUTERETTE die je op het LIMA-gebied vindt. Met elke dag verse, professionele zielenknijpers. En als je gewoon je zonde van de vorige avond kwijt wil, is er een heuse BIECHTERETTE! Zelden kwam je geestelijk zo rein van een festival...
pi_29443939
geweldig
pi_29443972
Gentleman klinkt wel oke trouwens.
lekkere blow act.
pi_29445599
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
Of Ron Sexsmith.....

Zou heel leuk zijn.. maar dan niet onder een leuke artiest/band, net zoals Ane Brun tegelijkertijd met Zita Swoon en The Hackensaw Boys tegelijkertijd met The Pixies

[ Bericht 9% gewijzigd door BeRightBack op 05-08-2005 15:52:43 ]
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 15:56:43 #232
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29445755
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef super-muffin het volgende:
Gentleman klinkt wel oke trouwens.
lekkere blow act.
Gentleman
pi_29445769
berichtje op www.lowlands.has.it:

AL RUIM 52.000 VAN DE 55.000 KAARTEN VERKOCHT.

VANDAAG LAATSTE DAG INTERNET TICKETVERKOOP:
KOOP NOG SNEL LOWLANDS KAARTEN
pi_29445881
Right .
pi_29445970
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
Right .
Wat een onzin allemaal..
moet je eens op deze site rondkijken www.lowlands.has.it
die gozer heeft zelfs een paar weken terug foto's gemaakt van het terrein om aan te geven waar alles zo'n beetje komt
pi_29451560
Zijn the Kills trouwens ook bevestigd? Want ze staan ook op de Lowlands-cd en volgens mij kan ik ze nergens vinden op de blokkenschema.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:39:21 #238
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29453172
Nee, die komen niet... is al een keer duidelijk gezegd Plan was volgens mij om ze te boeken maar dat is dus mislukt
pi_29453703
ow ok (ik lees de LL-topics nooit echt goed door dus ben er overheen gelezen). Wel jammer, maar ik ben niet getreurd. Ik heb nu ook al kaarten voor !!! in de Melkweg, dus maak ik ze toch nog mee deze zomer
pi_29455777
Mijn touringcar zit sinds vandaag vol. Ik heb zelfs al 3 mensen af moeten zeggen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 09:38:47 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29460926
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:47 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Zou heel leuk zijn.. maar dan niet onder een leuke artiest/band, net zoals Ane Brun tegelijkertijd met Zita Swoon en The Hackensaw Boys tegelijkertijd met The Pixies
Nee gewoon op de plek van Fall out Boy dan is er volgens mij niet echt een probleem qua schema..
pi_29463440
Komt Fall Out Boy nou nog? Las ergens dat ze hun show op Pukkelpop gecancelled hadden
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:12:24 #243
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29463477
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef knox_ het volgende:
Komt Fall Out Boy nou nog? Las ergens dat ze hun show op Pukkelpop gecancelled hadden
Nee die komen niet, staat ook in dit topic....
pi_29463524
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee die komen niet, staat ook in dit topic....
Ah jammer
Waar staat het precies? ik heb er denk ik overheen gelezen Is er al een vervanger bekend?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:18:51 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29463595
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Blinker het volgende:
We're sorry to say that we won’t be able to come to Europe and the UK this August as planned. This is due to reasons out of our control and unchangeable commitments here in the US, which are scheduled at the same time. We apologize to all our fans over there who have stood by us, and we are working hard to get back over there as soon as possible. New dates will be announced soon. Love, Fall Out Boy

Argh kloten zooi!!
hier....

geen idee of er al een vervanger is, ik dacht te weten van niet...
pi_29463650
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

hier....

geen idee of er al een vervanger is, ik dacht te weten van niet...
Mén

Ze staan overigens nog wel gewoon op het blokkenschema, dus ik neem aan dat er nog niks over een vervanger bekend is.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:25:16 #247
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29463712
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:21 schreef knox_ het volgende:

[..]

Mén

Ze staan overigens nog wel gewoon op het blokkenschema, dus ik neem aan dat er nog niks over een vervanger bekend is.
Is pas bekend geworden nadat het schema af was...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:20:37 #248
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29474418
Ijskoude tvp!
Ik heb net www.lowlands.nl zitten kijken, en ik denk dat ik ook maar ga!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:22:50 #249
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29474463
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef BeRightBack het volgende:
berichtje op www.lowlands.has.it:

AL RUIM 52.000 VAN DE 55.000 KAARTEN VERKOCHT.

VANDAAG LAATSTE DAG INTERNET TICKETVERKOOP:
KOOP NOG SNEL LOWLANDS KAARTEN
Echt waar? Hmmzz, dan moet ik toch niet veel langer wachten...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:26:45 #250
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29474531
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Echt waar? Hmmzz, dan moet ik toch niet veel langer wachten...
Idd van de week ook maar even een kaart scoren denk ik
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:27:56 #251
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29474555
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:26 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Idd van de week ook maar even een kaart scoren denk ik
Staat er ergens een up-to-date volledig betrouwbare teller? Want dan ga ik ze morgen maar aanschaffen ofzo
pi_29482141
Joh, lowlands is als meer dan 5 jaar niet uitverkocht geweest!
Denken jullie nou echt dat dat dit jaar wel gebeurd?
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:35:03 #253
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29482325
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
Waarom zou het niet kunnen? 't Programma heeft aardig wat publiekstrekkers hoor dit jaar...
pi_29482857
Echt niet beter dan de afgelopen 5 jaar. En mensen hebben minder te besteden, ik denk echt niet dat 't uitverkocht raakt!
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:34:23 #255
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29484156
Het kan me trouwens geen reet schelen of het uitverkocht is of niet. Ik vind het ook wel prettig als ik nog een beetje wat kan zien en niet al te lang op mijn eten en drinken hoef te wachten
pi_29484164
Nog 1,5 week!
pi_29484667
'k heb er sin an!
pi_29485186
Al zet je maar genoeg van het soort berichtjes van: 54.000 kaarten van 55.000 verkocht op Lowlands sites dan gaan alle mensen nadenken en waarschijnlijk gauw kopen en dan raakt het denk ik wel uitverkocht
Het is gewoon een slimme verkooptruc
pi_29485267
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef BeRightBack het volgende:
Al zet je maar genoeg van het soort berichtjes van: 54.000 kaarten van 55.000 verkocht op Lowlands sites dan gaan alle mensen nadenken en waarschijnlijk gauw kopen en dan raakt het denk ik wel uitverkocht
Het is gewoon een slimme verkooptruc
Ja man ze hebben het marketingtechnisch erg goed aangepakt
pi_29486045
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.

Bovendien wacht ik nog steeds op Kaizers Orchestra, dat zou voor mij écht de kers op de slagroomtaart zijn
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
pi_29486191
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 15:31:02 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29486872
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
voglens de OP was t in 2003 nog uitverkocht bovendien hoeven er maar een paar duizend kaarten meer verkocht te worden tov van vorig jaar.

heb trouwens op Dance Valley al lekker kunnen oefenen in festivallen in de modder, als t zo doorgaat dikke kans dat we in de modder staan t hele weekend
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29488314
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ja, echt een klotestreek.
pi_29489438
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voglens de OP was t in 2003 nog uitverkocht bovendien hoeven er maar een paar duizend kaarten meer verkocht te worden tov van vorig jaar.

heb trouwens op Dance Valley al lekker kunnen oefenen in festivallen in de modder, als t zo doorgaat dikke kans dat we in de modder staan t hele weekend
Ja idd..maar boeiend kisten aan en gaan
pi_29489563
ik heb geen kisten.
alleen allstars en skate schoenen
pi_29489775
pi_29489884
die van 2006 is vet
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:15:07 #268
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_29490065
Maar er is dus weer een meet op donderdagavond bij de rubberboot bij de 24-uurstent?

(wie neemt die boot mee dan?)
pi_29490944
Kan iemand mp3's maken van die Harry liedjes?
pi_29491064
Bij droog weer:

Bij nat weer:

pi_29491527
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:25 schreef Roellio het volgende:
Bij droog weer:

[afbeelding]
Daar liep ik vorig jaar ook bij nat weer op. Totdat ik tot mijn knie in een modderpoel stond en ik hem niet meer terug kon vinden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 21:15:57 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29491760
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef InsaneM666 het volgende:

[..]

Ja idd..maar boeiend kisten aan en gaan
idd zo ging t ook ip DV kisten aan en gaan
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:15 schreef GoLLeM het volgende:
Maar er is dus weer een meet op donderdagavond bij de rubberboot bij de 24-uurstent?

(wie neemt die boot mee dan?)
ja goede vraag, vorig jaar was t wel druk bij de boot
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29497380
Ik was het laatst in 2002 geweest en ga dit jaar weer.
Wat is er in de afgelopen jaren verandert aan lowlands?
Ik las al dat de Dommelsch tent weg is
pi_29498045
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
vervangen door grolsch
underground forever baby
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 13:40:23 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29502279
quote:
dat ga je waarschijnlijk aankomende keer weinig herkennen, volgens mij staat alleen de Alpha nog op de dezelfde plaats als in 2002
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29502737
Sack ben jij op lowlands te herkennen met een supervet Harrie De Helikopterman T-shirt?
pi_29502804
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:30 schreef BeRightBack het volgende:
Sack ben jij op lowlands te herkennen met een supervet Harrie De Helikopterman T-shirt?
Nee
pi_29503622
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee
waarom niet?
pi_29503682
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:55 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

waarom niet?
Daar ben ik te cool voor
pi_29504097
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Daar ben ik te cool voor
pi_29504169
quote:
Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekend
Die kwam pas het jaar erna
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:38:08 #282
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29506429
Kenker, vandaag ging ik naar de doc wegens last aan me oren.
En hopla, een ontstoken gehoorgang
Dinsdag controle, Nu al antibiotica
Verdulle, straks ga ik gewoon geen kaartje kopen wegens dat oor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 21:39:22 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29506625
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Kenker, vandaag ging ik naar de doc wegens last aan me oren.
En hopla, een ontstoken gehoorgang
Dinsdag controle, Nu al antibiotica
Verdulle, straks ga ik gewoon geen kaartje kopen wegens dat oor
hopelijk is het ergste volgende week weg
*duimt voor Yildiz
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29506938
Aangezien mijn oude lowlandsradio ter ziele is gegaan heb ik vandaag een splinternieuwe aangeschaft!

maandag 8 augustus 2005 @ 21:55:41 #285
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_29506955
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekend
Die kwam pas het jaar erna
Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.
pi_29507157
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:55 schreef GoLLeM het volgende:

[..]

Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.
Je mag niet liegen van je moeder! W
quote:
De Limburgse nu-metalmuzikanten leveren een uitstekende prestatie en bewijzen dat zij niet alleen op cd, maar ook live enorm zijn gegroeid.
CONCERT:
Dreadlock Pussy, zondag 25 augustus 2002, Dommelsch-podium.

MUZIEK:
Nu metal van eigen bodem.
pi_29507248
Ah, we doen het weer!
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:14:59 #288
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29507384
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hopelijk is het ergste volgende week weg
*duimt voor Yildiz
Ik ga maar gewoon
annuleringsverzekering erbij

annuleringsverzekering, hoe verzin je het!

Maar ik heb em net gekocht, en gelijk betaald via Rabo direct betalen
I die optie van de RABO!
En nu pitten, morgen vroeg, effe goed rusten, nog even een antibiotica en dan ervandoor
later!
pi_29507438
Weet iemand waar je voor weinig een reisverzekering voor Lowlands kunt afsluiten? Ik neem toch een nieuwe stereo en dure digicam mee.
pi_29507594
Er is overigens iemand zo vriendelijk geweest om "Harry de Helicopterman" voor me te rippen naar mp3. Voor de geïnteresseerden wil ik 'm wel mailen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:40:45 #291
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29507916
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:17 schreef Roellio het volgende:
Weet iemand waar je voor weinig een reisverzekering voor Lowlands kunt afsluiten? Ik neem toch een nieuwe stereo en dure digicam mee.
Euhhmm, ik heb me ooit 2 keer bij Europeesche verzekeringen verzekerd,

ook ooit voor n tripje van 4 dagen naar duitsland, kostte een tientje ofzo.
Ik neem aan dat het niet meer dan n tientje is
pi_29508049
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:24 schreef Roellio het volgende:
Er is overigens iemand zo vriendelijk geweest om "Harry de Helicopterman" voor me te rippen naar mp3. Voor de geïnteresseerden wil ik 'm wel mailen.
Geen dank
pi_29508744
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.

! roellio is listening to Various - Nico Landers - Liefde in de nacht
pi_29508786
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.

En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...
pi_29508990
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 23:29:35 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29509031
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

dat is de tip mocht je bier al op zaterdag op zijn
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:10:25 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29510232
voor de liefhebber, er is weer Lowlands 2004 op MTV, net Ali B en een interview met Melissa Auf Der Mauer
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:48:45 #298
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29516375
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:

Als ik dat hoor dan lig ik echt dubbel
pi_29516448
Ik heb ook maar kaartjes gekocht...
pi_29517168
quote:
Het is geasfalteerd!! Niks die modderige/zanderige rotzooi meer! Fantastisch, maar ergens toch ook weer jammer....
pi_29517418
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')