Neuh, doe maar Relax ofzo!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef maniack28 het volgende:
.... was toch te gelijk met DKM toch? kunenn ze mooi nog een britpopband erbij pleuren
En die dan tegenover DKM programmerenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe maar Green Day of Nine Inch Nails of System of a Down
Doe dan Tom Mcrae maar, die heb ik op werchter gemist.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:56 schreef peaceman het volgende:
The Kills mag ook omdat ik die op Werchter gemist heb...![]()
Denk niet dat die nog komtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef brother52 het volgende:
Doe maar een goeie metalband, die hebben we nog niet.
ehm... die komen toch al, dacht ik?quote:
Ik ben tenminste nog enigzins realistischquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef maniack28 het volgende:
Doe maar TurbonegroOf MFATGG ofzo....
Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm... die komen toch al, dacht ik?
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb nog eens met die gasten in de kroeg gezeten
quote:
Do Me Bad Things zou dat ook mogen doen wat mij betreftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
hee een duitse herderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Waarom verkiezen mensen dit festival boven het groots opgezette jeugdfestival in Keulen?
[afbeelding]
Voor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou Kings of Leon ook niet erg vinden. Of Hard Fi.
quote:
Jamiroquai is coolquote:
en te-quila dan ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is...
Precies!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef maniack28 het volgende:
nou... vorig jaar kwam Papa Roach ipv Lost Prophets, dus ja... er kan wel wat leuks bijkomen ipv een willekeurige uitvaller
Goldfrapp.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maas
Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlandsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Democratist het volgende:
Niet omdat ik een junk ben ofzo maarre hoe ist beleid wat THC houdende producten betreft. Koekjes en extra lange dikke shaggies etc etc.?
5 gram mag...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlands![]()
Sommige jaren hebben ze wel een strenge controle gehad qau tassen, maar als je alles een beetje verdeeld of goed verstopt vind men het niet. En natuurlijk ervoor zorgen dat je voor de security een normale gebruikshoeveelheid wel in je binnenzak hebt zitten, om te laten zien dat je wel wat bij je hebt.
Alleen hebben ze geen weegschaal staan.quote:
haha waarom nu pas?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:49 schreef rubbereend het volgende:
en oja heb eindelijk mn kaartje gekocht
geld kwestiequote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
haha waarom nu pas?
zegt de man die 'm morgen haalt.
Dit is écht gelul... Als jij 15 gram showt aan zo'n beveiligingsdude is de kans bijzonder groot dat hij je even apart neemt en je zootje in beslag neemt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
je mag voor eigen gebruik meenemen, dwz dus 5 gram per dag, dus een gram of 15 a 20 mag je meenemen. Meer wordt beschouwd als handel en wordt dus in beslag genomen, aldus het beveiligingspersoneel
Hier nog een medestanderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
Of Ron Sexsmith.....
Daar heb ik in elk geval 2 medestanders voor BRB en P2F
Over Skylla en Charibdis gesproken zeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef maniack28 het volgende:
nou... vorig jaar kwam Papa Roach ipv Lost Prophets, dus ja... er kan wel wat leuks bijkomen ipv een willekeurige uitvaller
Aldus de Lowlands website...quote:Onze mailbox stroomt over van de vragen, maar één onduidelijkheid springt er met kop en schouders bovenuit: "Is Lowlands al uitverkocht?" Welnu: Lowlands is nog niet uitverkocht. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk ;-).
ze zouden toch zo een counter moeten kunnen maken met nog beschikbare kaartjes. Al die kaartjes worden toch via ticketservice en een geautomatiseerd systeem verkocht, dus zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn.quote:
Mischien doen ze dat wel niet omdat als er te weinig verkocht wordt mensen ervan af gaan zien om nog een kaartje te halen, en men bang is voor een pinkpop fiasco.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
Je zou het zeggen hè? Zou wel vet zijn als je gewoon real time kon zien hoeveel kaarten er verkocht waren
Damn, 15 gramquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dit is écht gelul... Als jij 15 gram showt aan zo'n beveiligingsdude is de kans bijzonder groot dat hij je even apart neemt en je zootje in beslag neemt.
Zo stimuleer je alleen maar handel op het festival.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze geen weegschaal staan.
Het is mij op een ander festival al eens overkomen dat ik in mijn binnenzak 2 zakjes a 2 gram had, maar die security bleef maar volhouden dat dat teveel was, dus ik mocht van hem kiezen welke zakje ik wou bewaren, en die ander stopte hij in zijn eigen zak. Discussie was niet mogelijk anders had ik niets overhgeouden.
Ik neem vermoedelijk 4 á 5 gram mee... 3 gram hash, 2 gram weed... denk ik... Uiteraard enigzins weggestopt in portemonnee en tas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Damn, 15 gram.
Ik neem 3 gram mee of zo, in een sok.
O, dat zie ik een maat van mij ook wel doen... Maar goed, dat moet ie lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:58 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie een maat van me makkelijk 15 gram meenemen overigens...
12 Uur...ach, what the fuckquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:02 schreef Basp1 het volgende:
Dit zal dan ook wel een reden zijn dat blowlands meets altijd mislukkken![]()
Door al die drugs die meegenomen worden en de laksheid die uit het gebruik voortvloeid .![]()
Ik lig goed hoor....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach het is nu opeens alweer 2 uur verder hoe kan dat nu![]()
Kijk eens wat ik gebouwd heb, ook een hijsje?quote:
quote:Soms heb je tussen al dat slappe geouwehoer van vrienden door eens behoefte aan een echt gesprek. Over liefde, geloven in jezelf of over het verleden. Over de ik-persoon in je leven. Zet dan koers richting de THERAPEUTERETTE die je op het LIMA-gebied vindt. Met elke dag verse, professionele zielenknijpers. En als je gewoon je zonde van de vorige avond kwijt wil, is er een heuse BIECHTERETTE! Zelden kwam je geestelijk zo rein van een festival...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
Of Ron Sexsmith.....
Daar heb ik in elk geval 2 medestanders voor BRB en P2F
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef super-muffin het volgende:
Gentleman klinkt wel oke trouwens.
lekkere blow act.
Wat een onzin allemaal..quote:
Nee gewoon op de plek van Fall out Boy dan is er volgens mij niet echt een probleem qua schema..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:47 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou heel leuk zijn.. maar dan niet onder een leuke artiest/band, net zoals Ane Brun tegelijkertijd met Zita Swoon en The Hackensaw Boys tegelijkertijd met The Pixies![]()
Nee die komen niet, staat ook in dit topic....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef knox_ het volgende:
Komt Fall Out Boy nou nog? Las ergens dat ze hun show op Pukkelpop gecancelled hadden
Ah jammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee die komen niet, staat ook in dit topic....
hier....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Blinker het volgende:
We're sorry to say that we won’t be able to come to Europe and the UK this August as planned. This is due to reasons out of our control and unchangeable commitments here in the US, which are scheduled at the same time. We apologize to all our fans over there who have stood by us, and we are working hard to get back over there as soon as possible. New dates will be announced soon. Love, Fall Out Boy![]()
Argh kloten zooi!!
![]()
Ménquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier....
geen idee of er al een vervanger is, ik dacht te weten van niet...
Is pas bekend geworden nadat het schema af was...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:21 schreef knox_ het volgende:
[..]
Mén
Ze staan overigens nog wel gewoon op het blokkenschema, dus ik neem aan dat er nog niks over een vervanger bekend is.
Echt waar? Hmmzz, dan moet ik toch niet veel langer wachten...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef BeRightBack het volgende:
berichtje op www.lowlands.has.it:
AL RUIM 52.000 VAN DE 55.000 KAARTEN VERKOCHT.
VANDAAG LAATSTE DAG INTERNET TICKETVERKOOP:
KOOP NOG SNEL LOWLANDS KAARTEN
Idd van de week ook maar even een kaart scoren denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Echt waar? Hmmzz, dan moet ik toch niet veel langer wachten...
Staat er ergens een up-to-date volledig betrouwbare teller? Want dan ga ik ze morgen maar aanschaffen ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:26 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Idd van de week ook maar even een kaart scoren denk ik
Waarom zou het niet kunnen? 't Programma heeft aardig wat publiekstrekkers hoor dit jaar...quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
Joh, lowlands is als meer dan 5 jaar niet uitverkocht geweest!
Denken jullie nou echt dat dat dit jaar wel gebeurd?
Ja manquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef BeRightBack het volgende:
Al zet je maar genoeg van het soort berichtjes van: 54.000 kaarten van 55.000 verkocht op Lowlands sites dan gaan alle mensen nadenken en waarschijnlijk gauw kopen en dan raakt het denk ik wel uitverkocht
Het is gewoon een slimme verkooptruc
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
Joh, lowlands is als meer dan 5 jaar niet uitverkocht geweest!
Denken jullie nou echt dat dat dit jaar wel gebeurd?
Ja, echt een klotestreek.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.
Ja idd..maar boeiendquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]voglens de OP was t in 2003 nog uitverkocht bovendien hoeven er maar een paar duizend kaarten meer verkocht te worden tov van vorig jaar.
heb trouwens op Dance Valley al lekker kunnen oefenen in festivallen in de modder, als t zo doorgaat dikke kans dat we in de modder staan t hele weekend
Daar liep ik vorig jaar ook bij nat weer op. Totdat ik tot mijn knie in een modderpoel stond en ik hem niet meer terug kon vindenquote:
idd zo ging t ook ip DVquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Ja idd..maar boeiendkisten aan en gaan
ja goede vraag, vorig jaar was t wel druk bij de bootquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:15 schreef GoLLeM het volgende:
Maar er is dus weer een meet op donderdagavond bij de rubberboot bij de 24-uurstent?
(wie neemt die boot mee dan?)
vervangen door grolschquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Ik was het laatst in 2002 geweest en ga dit jaar weer.
Wat is er in de afgelopen jaren verandert aan lowlands?
Ik las al dat de Dommelsch tent weg is![]()
dat ga je waarschijnlijk aankomende keer weinig herkennen, volgens mij staat alleen de Alpha nog op de dezelfde plaats als in 2002quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Neequote:Op maandag 8 augustus 2005 14:30 schreef BeRightBack het volgende:
Sack ben jij op lowlands te herkennen met een supervet Harrie De Helikopterman T-shirt?
Daar ben ik te cool voorquote:
Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekendquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
hopelijk is het ergste volgende week wegquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Kenker, vandaag ging ik naar de doc wegens last aan me oren.
En hopla, een ontstoken gehoorgang
Dinsdag controle,Nu al antibiotica
Verdulle, straks ga ik gewoon geen kaartje kopen wegens dat oor![]()
Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekend
Die kwam pas het jaar erna
Je mag niet liegen van je moeder!quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:55 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.
quote:De Limburgse nu-metalmuzikanten leveren een uitstekende prestatie en bewijzen dat zij niet alleen op cd, maar ook live enorm zijn gegroeid.
CONCERT:
Dreadlock Pussy, zondag 25 augustus 2002, Dommelsch-podium.
MUZIEK:
Nu metal van eigen bodem.
Ik ga maar gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk is het ergste volgende week weg
*duimt voor Yildiz
Euhhmm, ik heb me ooit 2 keer bij Europeesche verzekeringen verzekerd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:17 schreef Roellio het volgende:
Weet iemand waar je voor weinig een reisverzekering voor Lowlands kunt afsluiten? Ik neem toch een nieuwe stereo en dure digicam mee.
Geen dankquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:24 schreef Roellio het volgende:
Er is overigens iemand zo vriendelijk geweest om "Harry de Helicopterman" voor me te rippen naar mp3. Voor de geïnteresseerden wil ik 'm wel mailen.
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.![]()
! roellio is listening to Various - Nico Landers - Liefde in de nacht
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...
dat is de tip mocht je bier al op zaterdag op zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...
Als ik dat hoor dan lig ik echt dubbelquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.![]()
! roellio is listening to Various - Nico Landers - Liefde in de nacht
Het is geasfalteerd!! Niks die modderige/zanderige rotzooi meer! Fantastisch, maar ergens toch ook weer jammer....quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |