Neequote:Op maandag 8 augustus 2005 14:30 schreef BeRightBack het volgende:
Sack ben jij op lowlands te herkennen met een supervet Harrie De Helikopterman T-shirt?
Daar ben ik te cool voorquote:
Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekendquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Ik was het laatst in 2002 geweest en ga dit jaar weer.
Wat is er in de afgelopen jaren verandert aan lowlands?
Ik las al dat de Dommelsch tent weg is![]()
hopelijk is het ergste volgende week wegquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Kenker, vandaag ging ik naar de doc wegens last aan me oren.
En hopla, een ontstoken gehoorgang
Dinsdag controle,Nu al antibiotica
Verdulle, straks ga ik gewoon geen kaartje kopen wegens dat oor![]()
Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Als jij in 2002 voor het laatst was, heb je de Dommelsch tent nooit gekend
Die kwam pas het jaar erna
Je mag niet liegen van je moeder!quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:55 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik heb in 2002 toch echt Dreadlock Pussy mogen bewonderen in de Dommelch. Evenals de film Planet of the Apes.
quote:De Limburgse nu-metalmuzikanten leveren een uitstekende prestatie en bewijzen dat zij niet alleen op cd, maar ook live enorm zijn gegroeid.
CONCERT:
Dreadlock Pussy, zondag 25 augustus 2002, Dommelsch-podium.
MUZIEK:
Nu metal van eigen bodem.
Ik ga maar gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk is het ergste volgende week weg
*duimt voor Yildiz
Euhhmm, ik heb me ooit 2 keer bij Europeesche verzekeringen verzekerd,quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:17 schreef Roellio het volgende:
Weet iemand waar je voor weinig een reisverzekering voor Lowlands kunt afsluiten? Ik neem toch een nieuwe stereo en dure digicam mee.
Geen dankquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:24 schreef Roellio het volgende:
Er is overigens iemand zo vriendelijk geweest om "Harry de Helicopterman" voor me te rippen naar mp3. Voor de geïnteresseerden wil ik 'm wel mailen.
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.![]()
! roellio is listening to Various - Nico Landers - Liefde in de nacht
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...
dat is de tip mocht je bier al op zaterdag op zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En waarop vele bierblikken naar hoofden zijn gegooid...
Als ik dat hoor dan lig ik echt dubbelquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:16 schreef Roellio het volgende:
Voor de Fokker die lastig contact legt met zijn of haar buren een simpele, doch geniale muziektip waarop vele lowlandsbaby's zijn verwekt en levenslange vriendschappen zijn gesloten.![]()
! roellio is listening to Various - Nico Landers - Liefde in de nacht
Het is geasfalteerd!! Niks die modderige/zanderige rotzooi meer! Fantastisch, maar ergens toch ook weer jammer....quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Ik was het laatst in 2002 geweest en ga dit jaar weer.
Wat is er in de afgelopen jaren verandert aan lowlands?
Ik las al dat de Dommelsch tent weg is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |