Staat er ergens een up-to-date volledig betrouwbare teller? Want dan ga ik ze morgen maar aanschaffen ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:26 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Idd van de week ook maar even een kaart scoren denk ik
Waarom zou het niet kunnen? 't Programma heeft aardig wat publiekstrekkers hoor dit jaar...quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
Joh, lowlands is als meer dan 5 jaar niet uitverkocht geweest!
Denken jullie nou echt dat dat dit jaar wel gebeurd?
Ja manquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:40 schreef BeRightBack het volgende:
Al zet je maar genoeg van het soort berichtjes van: 54.000 kaarten van 55.000 verkocht op Lowlands sites dan gaan alle mensen nadenken en waarschijnlijk gauw kopen en dan raakt het denk ik wel uitverkocht
Het is gewoon een slimme verkooptruc
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:11 schreef Cutie het volgende:
Joh, lowlands is als meer dan 5 jaar niet uitverkocht geweest!
Denken jullie nou echt dat dat dit jaar wel gebeurd?
Ja, echt een klotestreek.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:36 schreef StofjeB het volgende:
Ik snap nog steeds niet goed dat !!! gecancelled is. Op PP komen ze wél gewoon en aanstaande donderdag zijn ze nog steeds geprogrammeerd in de Melkweg.
Ja idd..maar boeiendquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]voglens de OP was t in 2003 nog uitverkocht bovendien hoeven er maar een paar duizend kaarten meer verkocht te worden tov van vorig jaar.
heb trouwens op Dance Valley al lekker kunnen oefenen in festivallen in de modder, als t zo doorgaat dikke kans dat we in de modder staan t hele weekend
Daar liep ik vorig jaar ook bij nat weer op. Totdat ik tot mijn knie in een modderpoel stond en ik hem niet meer terug kon vindenquote:
idd zo ging t ook ip DVquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Ja idd..maar boeiendkisten aan en gaan
ja goede vraag, vorig jaar was t wel druk bij de bootquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:15 schreef GoLLeM het volgende:
Maar er is dus weer een meet op donderdagavond bij de rubberboot bij de 24-uurstent?
(wie neemt die boot mee dan?)
vervangen door grolschquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Ik was het laatst in 2002 geweest en ga dit jaar weer.
Wat is er in de afgelopen jaren verandert aan lowlands?
Ik las al dat de Dommelsch tent weg is![]()
dat ga je waarschijnlijk aankomende keer weinig herkennen, volgens mij staat alleen de Alpha nog op de dezelfde plaats als in 2002quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:10 schreef ChezMatik het volgende:
Ik was het laatst in 2002 geweest en ga dit jaar weer.
Wat is er in de afgelopen jaren verandert aan lowlands?
Ik las al dat de Dommelsch tent weg is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |