Neuh, doe maar Relax ofzo!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef maniack28 het volgende:
.... was toch te gelijk met DKM toch? kunenn ze mooi nog een britpopband erbij pleuren
En die dan tegenover DKM programmerenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe maar Green Day of Nine Inch Nails of System of a Down
Doe dan Tom Mcrae maar, die heb ik op werchter gemist.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:56 schreef peaceman het volgende:
The Kills mag ook omdat ik die op Werchter gemist heb...![]()
Denk niet dat die nog komtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef brother52 het volgende:
Doe maar een goeie metalband, die hebben we nog niet.
ehm... die komen toch al, dacht ik?quote:
Ik ben tenminste nog enigzins realistischquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef maniack28 het volgende:
Doe maar TurbonegroOf MFATGG ofzo....
Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm... die komen toch al, dacht ik?
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij alleen op Pukkelpop.maar ik heb de laatse berichten nog niet gezien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb nog eens met die gasten in de kroeg gezeten
quote:
Do Me Bad Things zou dat ook mogen doen wat mij betreftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Ascaroth het volgende:
Sophia, Art Brut en Vincent Gallo mogen na Pukkelpop ook wel even naar Biddinghuizen komen.
hee een duitse herderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Waarom verkiezen mensen dit festival boven het groots opgezette jeugdfestival in Keulen?
[afbeelding]
Voor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou Kings of Leon ook niet erg vinden. Of Hard Fi.
quote:
Jamiroquai is coolquote:
en te-quila dan ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is...
Precies!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef maniack28 het volgende:
nou... vorig jaar kwam Papa Roach ipv Lost Prophets, dus ja... er kan wel wat leuks bijkomen ipv een willekeurige uitvaller
Goldfrapp.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:
liever Basement Jaxx of Goldfrapp of Darren Emmerson of Timo Maas
Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlandsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Democratist het volgende:
Niet omdat ik een junk ben ofzo maarre hoe ist beleid wat THC houdende producten betreft. Koekjes en extra lange dikke shaggies etc etc.?
5 gram mag...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit festival gaat bij mij al jaren door eigenlijk onder de naam blowlands![]()
Sommige jaren hebben ze wel een strenge controle gehad qau tassen, maar als je alles een beetje verdeeld of goed verstopt vind men het niet. En natuurlijk ervoor zorgen dat je voor de security een normale gebruikshoeveelheid wel in je binnenzak hebt zitten, om te laten zien dat je wel wat bij je hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |