Of te-rugvindpostquote:
Hopelijk nemen al die losers hun Honcho mee, dan zal dat ook wel meevallen dit jaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef peaceman het volgende:
Als het normaal droog weer is, is het goed te doen hoor (al zijn de campings hier en daar wel erg druk), maar als het regent sta je overal klem (behalve in de regen dan....)
te-pels danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
die zijn wel slecht, want die mogen niet meer.
Krijg je bij inlevering van 10 honcho's ook een muntjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hopelijk nemen al die losers hun Honcho mee, dan zal dat ook wel meevallen dit jaar
Ik hoop dat iedereen met een honcho bij de ingang gelijk een ik-mag-geen-alcohol-bandje krijgt. Theo-preventie zeg maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Krijg je bij inlevering van 10 honcho's ook een muntje![]()
Iemand die die naam noemt tijdens LL mag van mij linea recta van het terrein gezet worden! Opzouten!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen met een honcho bij de ingang gelijk een ik-mag-geen-alcohol-bandje krijgt. Theo-preventie zeg maar.
Whehehe ik mag hopen dat je niet bij ons in de buurt staat..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iemand die die naam noemt tijdens LL mag van mij linea recta van het terrein gezet worden! Opzouten!![]()
Nee dus. Alleen de eerste 20 minutenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dan heel hard lachen, was echt cool vorig jaar
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dan heel hard lachen, was echt cool vorig jaar
Zooo, daar ben ik vorig jaar ziek van geworden zeg... Hele zondagnacht liggen kotsen, thuis ook 2 dagen niet gegeten... Was blij dat 't de laatste avond was...quote:
Je moet zo ook niet dusdanig lang eten tot ze je lijf uitgroeien...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Zooo, daar ben ik vorig jaar ziek van geworden zeg... Hele zondagnacht liggen kotsen, thuis ook 2 dagen niet gegeten... Was blij dat 't de laatste avond was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |