quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik trap ze recht voor je neus kapot. Net als vorig jaar.![]()
Die moet je toch altijd bij hebben tegenwoordig, dus zal wel meevallen hoor. Daarnaast zullen ze denk ik ook wel zien dat iemand 16 of ouder is. Bij twijfel zullen ze waarschijnlijk ID vragen. Iedereen controleren is veel te tijdrovend...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef MofoF1 het volgende:
Oeh, wat zijn ze streng, met die legitimatie mee...
daar gaat t niet om, onder 16 mag je t gewoon niet kopen en daar wordt redelijk streng op gecontroleerd. Dat 15 jarige een biertje drinken kan ze Mojo weinig boeien als ze het maar niet kopen, dat kost bakken vol geld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Roellio het volgende:
Het is weer een waterdicht beleid.... alsof er niet in élke groep minstens 1 iemand zit die 20 keer per dag voor een tray bier gestuurd wordt omdat hij/zij 16 is...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Wat een onzin dat dat geen invloed op de wachttijden zou hebben. Dat gaat natuurlijk wel invloed op de wachttijden hebben, mensen die legitimatie vergeten zijn gaan natuurlijk enorm in onderhandeling om alsnog binnen te komen ...
Ik GOK zomaar dat ze die losers gewoon een "jonger dan 16"-bandje gevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Wat een onzin dat dat geen invloed op de wachttijden zou hebben. Dat gaat natuurlijk wel invloed op de wachttijden hebben, mensen die legitimatie vergeten zijn gaan natuurlijk enorm in onderhandeling om alsnog binnen te komen ...
Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Een festival is wel de plaats om je paspoort kwijt te raken. Ik denk dat veel mensen dus toch de gok nemen en hem thuis laten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgen
* SKa_BoSS heeft nooit ID mee...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld..maar ik denk dat er weinig mensen zijn die geen ID bij zich hebben omdat t tegenwoordig verplicht is..dus opzich maak ik me niet zo'n zorgen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Z het volgende:
Als ik ga dan doe ik een T-Shirt aan met daarop:
IK KOOP BIER VOOR MENSEN <16.
voor 4 muntjes
quote:De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een -16 polsbandje.
En ik weet wel zeker dat niemand mij voor een 16 jarige aan gaat zien...geen probleem dus.quote:Heb je je legitimatiebewijs niet bij je en kan niet met zekerheid worden vastgesteld dat je +16 bent? Dan krijg je automatisch een -16-bandje. Als je later in het weekend alsnog kan bewijzen ouder dan 16 te zijn, dan kan je dit nog omruilen. Maar we zullen dus aan NIEMAND met een geldig kaartje de toegang weigeren. Beste is dus om je legitimatiebewijs niet te vergeten!
Alle "minderjarigen" kunnen uiteraard gewoon een mooie fles drank diep in de tas ingerold in de slaapzak meenemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef Basp1 het volgende:
In de -16 bandjes komt een alarm te zitten en als die te dicht bij alcohol in de buurt komt gaat er een alarm in de bandjes af.
Het beginnen bijna amerikaanse tafrelen te worden. Daar krijg je alleen niet eens voor de groep bier mee, moet iedereen aan de bar zijn hand laten zien dat er geen kruis op stond.
Dan werkt dat bandje nog als die koters willen gaan drinken, het bandje ruikt de alcohol op 30 cm afstandquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Laton het volgende:
[..]
Alle "minderjarigen" kunnen uiteraard gewoon een mooie fles drank diep in de tas ingerold in de slaapzak meenemen.![]()
Dan gebruik je toch je andere armquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan werkt dat bandje nog als die koters willen gaan drinken, het bandje ruikt de alcohol op 30 cm afstand![]()
Ik heb serieus geen idee..mail die gasten ff anders als je het zeker wilt wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef ralfseltje het volgende:
Een kopie van je paspoort zal toch ook wel voldoende zijn?
ga ik toch voor de zekerheid vandaag maar een kaartje kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik las in de krant iets van 50000+ ofzo
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik zou nog een biertje krijgen van Prep2Fight.....maar volgens mij is die nog geen 16![]()
![]()
Mag dat? Een vaatje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:08 schreef BeRightBack het volgende:
[..]eindelijk Sack
maarja hij neemt een vaatje mee als het goed is
Klopt... ik zou er ook 1 krijgen... hmm dan moeten we hem zijn muntjes maar aftroggelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik zou nog een biertje krijgen van Prep2Fight.....maar volgens mij is die nog geen 16![]()
![]()
dacht dat ze het terug hadden geschroefd tot 55.000quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
60.000 geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |