en bier en everzwijnhammetjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat maakt het uit? Er is nog Spa en Fruit!
Daar geloof ik niks van, het kan ze niet groot genoeg volgens mij, en ik heb nog nergens iets officieels over het aantal verkochte kaarten gehoord ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dacht dat ze het terug hadden geschroefd tot 55.000
Fall Out Boy hebben afgezegd voor Pukkelpop, dus misschien komen ze ook wel niet op LL....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik heb mijn kaartje voor lowlands ook binnen, ik ga voor de eerste keer dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Ik zie allemaal wel wat er gaat gebeuren. Ik ga maar voor een paar bands heen maar door het schema moet ik er al 2 missen. Ik wil heel graag Fall out Boy ( zijn op dit moment heel bekend in Amerika) en MXPX zien maar moet toch wel kiezen voor Dropkick Murphy's en Foo Fighters. Verder wil ik Bad Religion, Incubus, Social Distortion en Queens of the Stone Age zien, voor de rest zie ik het wel.
Ow yeah... En gepofte aardappelsquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ow yeah... En gepofte aardappelsEn stokbroodjes warm vlees en Irish Coffee
en... en... *kwijl*
En Swirlsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
...En fruit! Véél fruit! En sinaasappelschillen![]()
Ik alleen in de krantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:48 schreef Z het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, het kan ze niet groot genoeg volgens mij, en ik heb nog nergens iets officieels over het aantal verkochte kaarten gehoord ...
De star Dish was er vorig jaar gewoon hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jammer dat de Star Dish tent vorig jaar ineens pleite wasKan me herinneren dat ik daar nog wel eens als een soort wandelende kroket naar buiten ben gelopen toen ik een foodfight opgestart had
Eeeeh... Whuh!? Heb ik die helemaal gemist dan?! Ik weet wel dat je van die Star Dish dingen kon scoren bij zo'n kraampje vorig jaar, maar niet meer in een complete tent zoals daarvoor... Toch?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:55 schreef Cutie het volgende:
[..]
De star Dish was er vorig jaar gewoon hoor!
Jaar 2 tm 5 kon je tenminste nog zo naar cabaret voorstellingen, bioscoop in en uit komen. In jaar 2 en 3 kon je nog over het campingterrein lopen zonder over scheerlijnen te struikelen, zelfs hier en daar nog wel een partijtje voetballen op het campingterrein.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is niet waar, een (te) leeg festivalterrein is ook verselijk.
Hij stond onder de letters van Bill's internetcafe..en hij lijkt daar nu ook te staan als ik die tekening zo zie..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Eeeeh... Whuh!? Heb ik die helemaal gemist dan?! Ik weet wel dat je van die Star Dish dingen kon scoren bij zo'n kraampje vorig jaar, maar niet meer in een complete tent zoals daarvoor... Toch?!
Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is, dus te leeg ook. Maar van mij zou het best terug mogen naar max 40.000quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is niet waar, een (te) leeg festivalterrein is ook verselijk.
Alles behalve te-vreden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat alles met te ervoor slecht is, dus te leeg ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |