Dat de band '!!!' niet komt gok ikquote:
Oquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat de band '!!!' niet komt gok iklastige bandnamen altijd
Nog 3 weken en dan is Lowlands al weer halverwegequote:
dat was al bekend. wegens blessure ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef the_opposite het volgende:
net als jaga jazzist. stond tenminste in het tourprogramma op hun website, maar is er inmiddels al weer uit verdwenen.
Inderdaad, zeker Whitey wil ik graag zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef hydraulix het volgende:
Trouwens, Whignomy Brothers en Whitey waren toch eerst bevestigd? Waarom nu niet meer
ik zoek er 2.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek nog een lief meisje om mijn tentje te verwarmen tijdens de koude LL-nachten!
ik ben lelijk, klein en arm, dus dan verzetten ze zich bij het ophalen!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef Varr het volgende:
10 bekers terugbrengen = 1 meisje?
Neem een dwangbuis dinges meequote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef Roellio het volgende:
[..]
ik ben lelijk, klein en arm, dus dan verzetten ze zich bij het ophalen!
Dat was meer een grappige opsomming van iedereen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:28 schreef knox_ het volgende:
Ik zag hier laatst een lijstje van wat je allemaal mee moet nemen, heeft iemand die nog?Het schiet al behoorlijk op nu ja
![]()
voglens mij geef ik makkelijk 200 euro uit op Lowlandsquote:Op zondag 31 juli 2005 21:56 schreef Thomas B. het volgende:
hoeveel geld is veel? Is de eerste keer dat ik ga dit jaar.
Ik neem aan dat je daar gewoon al je eten koopt van ontbijt en avondeten enzo en eventueel drank als je eigen drank op is. Het zal allemaal ook wel duur zijn daar, maar hoeveel geef je daar ongeveer uit?
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef Roellio het volgende:
Nog maar 3 weken!
Ik ben afgezien van het vervoer ook verantwoordelijk voor de selectie van de mee te brengen muziek, daar ga ik morgen de laatste hand aan leggen!
Ik heb in ieder geval al een 70 minuten durende loop van "The party-boy song" van JackAss!
greatquote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij geef ik makkelijk 200 euro uit op Lowlands
2 dingen, eten en drank.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
great
En waar gaat dat dan voornamelijk aan op?
idd je sjouwt je een breuk aan al dat bierquote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
2 dingen, eten en drank.
je kan namelijk gigantisch goed en lekker eten op lowlands. het enige nadeel daarvan is dat dat lekkere eten ook best gigantisch duur is. en drank is ook niet goedkoop, en zoveel drank sleep je toch niet mee het terrein op, omdat dat toch lauw word (bier) en dus niet meer te zuipen valt, en het veel te zwaar is om voor 5 dagen bier mee te slepen.
vertrek thuis donderdag ochtend en afgelopen jaar kwam k maandagavond rond 9 uur 's avonds weer thuisquote:Op zondag 31 juli 2005 22:15 schreef Thomas B. het volgende:
5 dagen?? Ga je echt van donderdag tot maandag dan?
Ik dacht dat het gewoon vrijdagmiddag of donderdagavond komen was en zondagavond oprotten...
Vanaf donderdag begin van de middag rij zitten tot maandag 12 uur opzoutenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ik dacht dat het gewoon vrijdagmiddag of donderdagavond komen was en zondagavond oprotten...
donderdag 6 uur gaat de poort open, en maandag om 12 uur moet je opgerot zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:15 schreef Thomas B. het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part XIquote:Op zondag 31 juli 2005 21:28 schreef knox_ het volgende:
Ik zag hier laatst een lijstje van wat je allemaal mee moet nemen, heeft iemand die nog?Het schiet al behoorlijk op nu ja
![]()
Het is óf een hernia óf Grolsch..quote:Op zondag 31 juli 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
idd je sjouwt je een breuk aan al dat bier![]()
makkelijke keuze, herniaquote:
Je kan ook gewoon vrijdag- of zaterdagochtend even met de pendelbus heen en weer naar Lelystad en daar met een paar man een enorme berg halve literblikken inslaan en meenemen naar de campingquote:
die trieste constructie van jou werkte dus echt niet hè.. we moesten iedere keer op je wachten.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
weekendtas met wieltjes 14.gif
Je komt in ieder geval met de toegestane 24 blikken binnen. En als je met een groep bent tellen ze echt niet na of je je daar precies aan zit. En anders past iemand bij de ingang op de stapel terwijl anderen heen en weer lopen met steeds 24 blikken.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:42 schreef Tasha het volgende:
Ja maar kom je daarmee naar binnen? Ik heb vorig jaar twee dagen spierpijn gehad van mijn rugzak en wil dat nu toch echt anders aanpakken.
Dankjequote:Op zondag 31 juli 2005 22:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part XI![]()
![]()
![]()
haha dit jaar heb ik een echtequote:Op zondag 31 juli 2005 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die trieste constructie van jou werkte dus echt niet hè.. we moesten iedere keer op je wachten.
wel de nieuwe #onz hè...quote:Op zondag 31 juli 2005 23:46 schreef Roellio het volgende:
Nu, in #onz, vuige illegale filesharing voor de Lowlandscd's!
Camping 3 mên...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog 17 dagen
Camping 4 here I come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |