Dat de band '!!!' niet komt gok ikquote:
Oquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat de band '!!!' niet komt gok iklastige bandnamen altijd
Nog 3 weken en dan is Lowlands al weer halverwegequote:
dat was al bekend. wegens blessure ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef the_opposite het volgende:
net als jaga jazzist. stond tenminste in het tourprogramma op hun website, maar is er inmiddels al weer uit verdwenen.
Inderdaad, zeker Whitey wil ik graag zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef hydraulix het volgende:
Trouwens, Whignomy Brothers en Whitey waren toch eerst bevestigd? Waarom nu niet meer
ik zoek er 2.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek nog een lief meisje om mijn tentje te verwarmen tijdens de koude LL-nachten!
ik ben lelijk, klein en arm, dus dan verzetten ze zich bij het ophalen!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef Varr het volgende:
10 bekers terugbrengen = 1 meisje?
Neem een dwangbuis dinges meequote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef Roellio het volgende:
[..]
ik ben lelijk, klein en arm, dus dan verzetten ze zich bij het ophalen!
Dat was meer een grappige opsomming van iedereen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:28 schreef knox_ het volgende:
Ik zag hier laatst een lijstje van wat je allemaal mee moet nemen, heeft iemand die nog?Het schiet al behoorlijk op nu ja
![]()
voglens mij geef ik makkelijk 200 euro uit op Lowlandsquote:Op zondag 31 juli 2005 21:56 schreef Thomas B. het volgende:
hoeveel geld is veel? Is de eerste keer dat ik ga dit jaar.
Ik neem aan dat je daar gewoon al je eten koopt van ontbijt en avondeten enzo en eventueel drank als je eigen drank op is. Het zal allemaal ook wel duur zijn daar, maar hoeveel geef je daar ongeveer uit?
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef Roellio het volgende:
Nog maar 3 weken!
Ik ben afgezien van het vervoer ook verantwoordelijk voor de selectie van de mee te brengen muziek, daar ga ik morgen de laatste hand aan leggen!
Ik heb in ieder geval al een 70 minuten durende loop van "The party-boy song" van JackAss!
greatquote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij geef ik makkelijk 200 euro uit op Lowlands
2 dingen, eten en drank.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
great
En waar gaat dat dan voornamelijk aan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |