En na System Of A Downquote:
'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan GVD alleen zaterdag en zondag vrij krijgen!![]()
Ga wel donderdag mijn tentje vast opzetten, woon toch in de buurt!![]()
gewoon op de camping blijven slapen en 's ochtends gaan werken alleen moeten ze dan op je werk tegen een beetje stank kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!![]()
Ik trap ze recht voor je neus kapot. Net als vorig jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef mordradead het volgende:
aha, dan kan ik dus weer bekertjes gaan schrapen op de grond
gooi bekers op de grond voor mij
vorig jaar was ik er niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik trap ze recht voor je neus kapot. Net als vorig jaar.![]()
idem... stelletje droeftoeters!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik trap ze recht voor je neus kapot. Net als vorig jaar.![]()
Ik hoop 't niet. Ik trap alles stuk wat ik op de grond pleur. Ik gun die schraperige goth's geen stuiver.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
vorig jaar was ik er niet hoor
ze accepteren toch ook kapotte bekers
Ik moet vrijdag ochtend om 6 uur 's ochtends beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
'k weet niet wat je moeilijk doet als je toch in de buurt woont?! Kom je toch gewoon direct uit je werk naar 't festivalterrein toe?!![]()
Goed zo!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef mordradead het volgende:
je hebt me overtuigd, ik trap ze ook kapot
dat stond woensdag al in de Volkskrantquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Gisteren bevestigd:
Lowlands heeft een nieuwe, MILIEUVRIENDELIJKE BEKER, gemaakt van MAÏS. In 50 dagen composteert het bekertje tot een beetje water, lucht en humus. Goed voor de plantjes! En hij drinkt net zo lekker. De drankprijzen zijn trouwens hetzelfde als vorig jaar: 1 muntje kost 1 euro, een drankje kost 2 muntjes. Als je 5 lege bekertjes retourneert, krijg je weer 1 muntje terug en kost je drankje dus maar 1,80. Proost!
Was jij die vent die met zijn dronken kop van de Alfa tent aflazerde?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben trouwens vorig jaar dusdanig geblesseerd geraakt op LL, dat ik o.a. na 1 knie-operatie er nog steeds niet van hersteld ben. Dus kijk uit met die rare capriolen!
Nee joh, ergens in de 24hrs tent is 't gebeurd. Volgens mij op Born Slippy van Underworld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Was jij die vent die met zijn dronken kop van de Alfa tent aflazerde?![]()
WRONG! Dat doen ze dus nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze accepteren toch ook kapotte bekers
Legitimatie mee dus!!quote:Lowlands let op de 'kleintjes'
DELFT (ANP) - Bezoekers onder de zestien jaar kunnen zich op het
festival Lowlands niet tegoed doen aan alcohol, laat organisator
Mojo maandag weten. Zij krijgen een ander polsbandje dan de
festivalgangers van zestien jaar en ouder, zodat hun drankgebruik
kan worden gecontroleerd.
De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit
in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan
jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig
legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse
evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een
-16 polsbandje.
Het is de eerste keer dat met twee verschillende bandjes wordt
gewerkt. Volgens de organisatie was de afgelopen jaren iets minder
dan 2 procent van de bezoekers het festival in Biddinghuizen (19,
20 en 21 augustus) jonger dan zestien jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |