even de afgang van ajax afkijkenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Mooi eend.
Kan je meteen zomergast opzetten
*Biertjes uitdeelt*
Met euro's wel ja, niet met euriesquote:Op zondag 31 juli 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
maar we kunnen er wel mee betalen?
Hij zou zich schamen, zoveel inzet voor de euro en dan wordt het euri genoemtquote:Op zondag 31 juli 2005 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met euro's wel ja, niet met euries
Oh god, helemaal vergetenquote:
quote:nmiddels is het duidelijk geworden dat Duisenberg is verdronken in zijn zwembad door hartproblemen. De officier van justitie van het Franse Carpentras heeft dit bekendgemaakt. Een misdrijf zou 'volledig uitgesloten' zijn.
Duisenberg werd vanochtend rond 11.30 uur in zijn zwembad gevonden. Zijn vrouw Gretta belde zelf het alarmnummer. De toegesnelde hulpverleners hebben nog geprobeerd om hem te reanimeren, maar dit mocht niet meer baten.
Ondertussen is er geschokt gereageerd op het overlijden van de oud-president van de Europese Centrale Bank (ECB). "Nederland heeft een persoonlijkheid verloren met een grote internationale reputatie", aldus premier Balkenende. Ook oud-premier Wim Kok liet weten geschokt te zijn. "De sterke euro is in hoge mate te danken aan Duisenberg. Voor mij belichaamde hij de onafhankelijkheid van de ECB."
je bent bij de tijd.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh god, helemaal vergeten
* Againzender heeft nu wel eindelijk een DVD-speler
Ja, dat DVD's op de computer kijken was niet echt ideaalquote:
Dat is in ieder geval beter dan een Euriquote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
misschien kunnen we als eerbetoon aan Duisenberg de Euro voortaan de Wimpie noemen
En nog alleen gedaan ookquote:
eindelijk, wat voor 1?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh god, helemaal vergeten
* Againzender heeft nu wel eindelijk een DVD-speler
een vervelende tante, of je oude lieve oma ?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal, weer terug van familiebezoek. Was gezellig!
De tweede optie.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een vervelende tante, of je oude lieve oma ?
werk ze morgenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga maar op bed., morgen fris en fruitig zijn enzoHoolies...
quote:
Mag van mij.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef DarkShine het volgende:
Schaffen we nu dan ook de Euro af?
Die is nog wel ven onderweg.quote:
in de rust weggegaan?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is nog wel ven onderweg.
Vreselijk veel lol (en bier) met de mannen gehad, maar osn kapot geërgerd aan Ajax-niveau.
In de rust weggegaan.
En per sms op de hoogte gebracht van de dood van Mister Euro die er voor gezorgd heeft dat een biertje tegenwoordig 2,50¤ kost.
nog niet gezien maar moet wel goed zijn, van de maker van Fucking Åmålquote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Is Lilja wat ph?
Succes clau (te laat) en schiggje
quote:
Neehee,voor de ajax-wedstrijd natuurlijk suffiequote:Op zondag 31 juli 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor de rust van Porto - arsenal al, nepsupporter
Ik las het.. ik zit al in de eerste 10 min. met de tranen in mijn ogenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef pascalheister het volgende:
nog niet gezien maar moet wel goed zijn, van de maker van Fucking Åmål
http://www.imdb.com/title/tt0300140/
Ja, daar heeft de horeca geen schuld aan natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is nog wel ven onderweg.
Vreselijk veel lol (en bier) met de mannen gehad, maar osn kapot geërgerd aan Ajax-niveau.
In de rust weggegaan.
En per sms op de hoogte gebracht van de dood van Mister Euro die er voor gezorgd heeft dat een biertje tegenwoordig 2,50¤ kost.
aha, snel weer weg uit die hal die ze arena noemenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neehee,voor de ajax-wedstrijd natuurlijk suffie
best aardige man, jammer dat ie kutmuziek maakt tegenwoordigquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las het.. ik zit al in de eerste 10 min. met de tranen in mijn ogen![]()
De film van zomergasten neem ik op, ik ben klaar met barman
Verhalen willen we horenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
Doc, Tong, Kamagurka en ik komen w.s. een tijdje de Arena niet meer in vanwege ons wangedrag, maar je moet wat als je je verveeld.![]()
idd, Duisenberg heeft juist van de ECB een redelijk onafhankelijk draaiende bank gemaakt met een goede organistatiequote:Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, daar heeft de horeca geen schuld aan natuurlijk
en foto's!quote:
Volgen morgen.quote:
quote:
Had meer te maken met de drukte die ik zo voor wasquote:Op zondag 31 juli 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, snel weer weg uit die hal die ze arena noemen
en bij de Nederlandsche Bank heeft hij ook goed op de centen gelet.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, Duisenberg heeft juist van de ECB een redelijk onafhankelijk draaiende bank gemaakt met een goede organistatie
druktequote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had meer te maken met de drukte die ik zo voor was![]()
idd, bovendien heeft hij de DNB gewoon fantastisch geleid.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
en bij de Nederlandsche Bank heeft hij ook goed op de centen gelet.
Had hij niet op een tactisch moment een overschot van de goudvoorraad verkocht?
wil je er over praten?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
goeiendag wat vind ik die Palmen een K*&*%&-wijf zeg
Hoe laat precies weet ik niet, zal denk ik tussen 00:00 en 00:30 zijn schat ik. De 50 vrij is wel een van de belangrijkste races.quote:
dan blijf ik er wel even voor wakker als dat gaat lukkenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe laat precies weet ik niet, zal denk ik tussen 00:00 en 00:30 zijn schat ik. De 50 vrij is wel een van de belangrijkste races.
er is maar één ding erger dan limbo's en dat zijn Friesenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef SCH het volgende:
Mooie tt - ik haak al af bij dat accent van La Palmen DD. Limbo's
Zondermeer.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één ding erger dan limbo's en dat zijn Friesen
toepasselijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:46 schreef rubbereend het volgende:
dus iigik ga in bad nog even zwemmen kijken
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was nog grappig toen ik hem van de week perongeluk deed.........
in Naarden zit een leuke kroeg met een erg leuke dame achter de barquote:Op zondag 31 juli 2005 23:49 schreef VoreG het volgende:
Mensen uit Naarden zijn duidelijk de betere in deze samenleving
Goed dat ik me Limburger voel en geen Nederlander.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één ding erger dan limbo's en dat zijn Friesen
Beetje jammer dat ze het ziekenhuis hebben vervangen met de AH, ik ben dus gewoon naast de kaas geborenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Naarden zit een leuke kroeg met een erg leuke dame achter de bar
Jij bent wel liefquote:Op zondag 31 juli 2005 23:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat ik me Limburger voel en geen Nederlander.
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze het ziekenhuis hebben vervangen met de AH, ik ben dus gewoon naast de kaas geboren
Hier darkshine 13 Augustus komen we eraanquote:Op zondag 31 juli 2005 23:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat ik me Limburger voel en geen Nederlander.
[afbeelding]
Thanx, kan ik nog even snel zappen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Marleen gaat rond 00:30 het water in.
Ik wou een foute grap over Wim D. makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Marleen gaat rond 00:30 het water in.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wou een foute grap over Wim D. maken![]()
![]()
Goede prestatie, Lenton was net even te sterk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:37 schreef Dos37 het volgende:
2de wat zeggen we ervan.
Dat Wolter niet op 1 staatquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Zo terug uit de Arena, Drie hoogtepunten :
1- Dennis in briljante vorm
2- Maradona 100 meter van me vandaan
3- Wolter Kroes
En wat was er nou met Kroes?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:37 schreef Dos37 het volgende:
2de wat zeggen we ervan.
quote:
precies ik zet het er nog even op denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
Op die manier,was al lang pleite,jammer dat ik die gemist heb
"Heb de hele dag liggen dromen...."
Wolter is
heb je al genoeg geld voor een mobiel tong?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Zo terug uit de Arena, Drie hoogtepunten :
1- Dennis in briljante vorm
2- Maradona 100 meter van me vandaan
3- Wolter Kroes
Man ik ben al m'n geld kwijt geraakt aan het pissen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je al genoeg geld voor een mobiel tong?
ja of voor het in je handen klappenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik ben al m'n geld kwijt geraakt aan het pissen.
Wisten jullie dat je als je in A'dam een beetje een dag doorbrengt dat je dan al snel voor 4 euro pisgeld kwijt bent ?
Valt nog mee dat ze geen geld vragen als je je neus snuit.
We gingen niet naar de peepshow Vaduzquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je niet genoeg witte zakdoekjes meegenomen Tong?
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?quote:
Doc sprak negertaal met Kamagurka. Dan is het Bumsen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?
Was ik dat dan toch of laten we maar weer Doc de schuld darvan geven?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?
Was ik dat dan toch of laten we maar weer Doc de schuld darvan geven?
En die Suri's achter ons lagen nog in een deuk ook over hun persiflage.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc sprak negertaal met Kamagurka. Dan is het Bumsen.
Ja dat was geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En die Suri's achter ons lagen nog in een deuk ook over hun persiflage.![]()
Als ze wel op fok zat had ze direct een handtekening gevraagdquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
tong die aan het meisje de telefoon vraagt:
hoi ik ben tong, zit jij ook op fok? ...nee ok jammer, ben gister namelijk topposter geworden, ik ben nu richting amsterdam, waar ik met doc kamagurka en golfer ga meeten. Zou ik even kunnen bellen, ik heb geen mobiel namelijk. Ben altijd bang dat de stroom uitvalt
Ehm.. komt minstens... "vreemd" overquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
tong die aan het meisje de telefoon vraagt:
hoi ik ben tong, zit jij ook op fok? ...nee ok jammer, ben gister namelijk topposter geworden, ik ben nu richting amsterdam, waar ik met doc kamagurka en golfer ga meeten. Zou ik even kunnen bellen, ik heb geen mobiel namelijk. Ben altijd bang dat de stroom uitvalt
Nog een paar jaar wachten.quote:
't Is ook nooit goed he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Nederlanders gaan gewoon zuipen als je bier voor ze neerzet, zelfs evenementenbier.
Je inburgering gaat veel te snel, knullie
Zo is het maar net: HET IS NOOIT GOEDquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:00 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed he?
In het ene land willen ze niet inburgeren, in het andere land doe je het wel en is het weer niet goed.
Gewoon satesaus, puur?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:02 schreef popolon het volgende:
Ik blijf satesaus, kroketten en stroopwafels eten.
Dat pakken ze me niet af.
niet gemaakt van pindakaas??quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Puur?
Ja, zoals je hagelslag uit het pak eet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Puur?
Waar eet je het bij bedoel ik, fuckhead.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:12 schreef popolon het volgende:
Gewoon saus.
Zoals het moet.
Wat voor mayo eet jij dan?
Lepel door de boter, dan door de hagelslag. Zo vet, maar zo lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zoals je hagelslag uit het pak eet?
Doe's even normaal zeg, mij een beetje uitscheldenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar eet je het bij bedoel ik, fuckhead.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's even normaal zeg, mij een beetje uitschelden
Was dat nou zo moeilijk?quote:Nasi dus. En nog nog wat dingen.
Prima, ga ik even douchen met sanex.quote:Ik ga nu even een sparerib eten.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Voor jou BS: Welke 'vieze' dingen vind jij lekker?
Haring eten waar Amerikanen bij zijn, da's lachen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Voor jou BS: Welke 'vieze' dingen vind jij lekker?
hij moet ook wel goed schoongemaakt zijn natuurlijk....quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Bah Haring.... dat vind ik zoooooo vies
Ranzige graatjes..
Een Nederlander die geen haring eet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Ranzige graatjes..
Ja en??quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Een Nederlander die geen haring eet.
Ja maar dan nog.... ik probeer het toch regelmatig.. maar ik vind het echt niet te eten...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij moet ook wel goed schoongemaakt zijn natuurlijk....
Tja ik weet het... ik ben een barbaar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Een Nederlander die geen haring eet.
quote:
Kibbeling is gefrituurde bende, lekkerbekjes zijn ok.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
Oja werken... daarvoor zat ik hier
valt het op dat ik niet zoveel zin hebquote:
Hoe kom je daar nou bij??quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
valt het op dat ik niet zoveel zin heb
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij??![]()
Je mag vanavond ook wel bij mij thuis echt komen werken![]()
Ik heb ook ooit iets doms gedaan..quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:34 schreef just me het volgende:
mijnlieve zoon
sms-de na 10 dagen ergens bij de golfen in frankrijk te hebben rondgezworden, zonder maar iets van zich te laten horen, dat ie op weg naar Leiden was
En op moment van schrijven is het opgelostquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
grappenmaker
maar ik zit al 2 dagen te kutten met een stukje code dat gewoon niet wilt werken
En normaal kan iemand me wel helpen ... maar ze zijn of op vakantie of ziek...
typisch zo'n helder maandagmorgen-momentquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En op moment van schrijven is het opgelost
was eigenlijk best simpel probleem...
Waar een half uurtje niet-Fokken al niet goed voor isquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En op moment van schrijven is het opgelost
was eigenlijk best simpel probleem...
agh het heeft toch ook zijn voordelen zo'n kleinequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
ben vandaag weer begonnen na 2 weken vakantie (lees: niet werken voor je baas maar je thuis het leblazerus zweten omdat zo'n kleine meer werk met zich meebrengt dan je denkt)
maar heb het gevoel dat ik een lang weekend ben vrij geweest
precies en JustMama heeft vannacht dus ook wakker gelegen en zich zorgen gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Mijn moeder dacht dat ik al dood was![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
ben vandaag weer begonnen na 2 weken vakantie (lees: niet werken voor je baas maar je thuis het leblazerus zweten omdat zo'n kleine meer werk met zich meebrengt dan je denkt)
Ja idd dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
typisch zo'n helder maandagmorgen-moment
haai lieverd....hoe is het met U ?quote:
daarom ga ik pas over vier weken zodat ik tenminste goed overwerkt benquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
ik ben gewoon nog steeds toe aan vakantie !
lekker vooruitzicht, dat je over 3,5 week overwerkt bentquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom ga ik pas over vier weken zodat ik tenminste goed overwerkt ben
dat gaat wel meevallen, het gaat prima hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker vooruitzicht, dat je over 3,5 week overwerkt bent
heerlijk manquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Ranzige graatjes..
post je nog eens iets zonder boos-smiley?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
pokkealarm, wie zet zo'n mast nou naast een kantoor
het overwerkte slaat over op zijn humeur in Hools denk ik !quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
post je nog eens iets zonder boos-smiley?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
post je nog eens iets zonder boos-smiley?![]()
![]()
En nu jij op je werk zit, doet mamma het alleen, dus je bent op je werk beter af dan thuisquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
Kibbeling moet je zelf maken, of een goeie visboer in de buurt hebben, anders is het al snel troep ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Kibbeling is gefrituurde bende, lekkerbekjes zijn ok.
Haring is goud.
Nog 4 daagjes werken, vrijdag inpakken en zaterdagochtend vroeg vertrekt het vliegtuigquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Net een camping in de Ardennen geboekt voor volgende week. Samen met de vriendin een midweekje weg.
Wordt het dan beter weer of ga je raften met luchtbed en tent en al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Net een camping in de Ardennen geboekt voor volgende week. Samen met de vriendin een midweekje weg.
Namelijk totale verbazing?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Amerikanen zijn nogal snel van de smetvrees types en een haring heeft op velen het zelfde effect als dat een Komodovaraan bij m'n voordeur op mij zou hebben.
succesquote:
Marmaris, Turkijequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef pascalheister het volgende:
waar ga je heen vom?
duim duim duim!!quote:
Halen he, anders kom ik jou ff halenquote:
saddam husseinquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef VoreG het volgende:
godver wie heeft die sirenes verzonnen
als je maar niet gaat vragen wat ik liever doequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
En nu jij op je werk zit, doet mamma het alleen, dus je bent op je werk beter af dan thuis
Nu pas?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef VoreG het volgende:
godver wie heeft die sirenes verzonnen
Daar ben ik nu ook mee bezigquote:
Wil je hem op mp3?quote:
welke taal doe je dat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook mee bezig
Maar het gaat nu wel lekker eigenlijk
Zit je nog steeds bij de TROS?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:05 schreef Dos37 het volgende:
Straks even een paar dvd's kopen
ik ga gewoon even naar de winkel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met jou kan ik praten![]()
online of in de winkel?
Nog steeds bij de TROS...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Zit je nog steeds bij de TROS?
Of doe je dat nu als bijbaantje?
Aah ik heb net gegeten en ga nu ff douchenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
welke taal doe je dat.
of vraag ik nou al iets doms
Ah, maar je hebt je scriptie toch al ingeleverd?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog steeds bij de TROS...
25 aug moet ik afstuderen.... als eerste van de groep...
al weer 3 maanden geleden dat ik in de winkel een dvd heb gekocht geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ga gewoon even naar de winkel.
Joey seizoen 1 zowieso. verder nog even kijken denk Eminem Anger management tour. en wat er nog meer ligt
normaal doe ik het ook bijna niet. Maarja ik wist niet dat die van Eminem was uitgekomen en die wil ik direct hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al weer 3 maanden geleden dat ik in de winkel een dvd heb gekocht geloof ik
je bent aan het fokken man, hoe kan je dan programeren?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
welke is dat dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
normaal doe ik het ook bijna niet. Maarja ik wist niet dat die van Eminem was uitgekomen en die wil ik direct hebben.
Klopt.. maar ik moet nog wel mijn opdracht afmaken enzo..quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, maar je hebt je scriptie toch al ingeleverd?
Programmeren en Fokken gaan heel goed samenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent aan het fokken man, hoe kan je dan programeren?
neem je een ajax rekening zekerquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
Zo en nu naaar de ABN mezelf identificeren en zeggen dat ik ga verhuizen en bij de postbank mijn rekening opzeggen
Ik heb al een rekening daar, maar je moet jezelf identificererereren om fraude tegen te gaan ofzo. Mwah ik kreeg een brief thuis of ik dat even wilde doen, dus dan doe je dat dan maar!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neem je een ajax rekening zeker![]()
Daar moet je extra voor betalen als je het sneller wilt hebben. Normaaal duurt het 7 dagenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet zo ook maar eens naar het gemeente huis... Even laten inschrijven en zorgen dat ik binnen 5 dagen een nieuw ID heb anders kan ik niet op vakantie
die van zijn 1na laatste tournee. van 2003. Anger management tour uitgekomen begin van deze maand helemaal gemist. Die DVD was de reden dat ik nou op fok zit.quote:
Ik had een paspoort voor 38 euro nog wat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ze hoeren maar op, geintje kost al 45 euro ofzo toch?
¤ 31,25 - Nederlandse identiteitskaartquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik had een paspoort voor 38 euro nog wat.
Maar het kost ze 5 werkdagen om te laten maken, dus vandaag laten maken betekend maandag ophalen...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
¤ 31,25 - Nederlandse identiteitskaart
¤ 39,51 - Toeslag spoedaanvraag pas/id-kaart
Als je het toch sneller wilt zul je echt meer moeten dokken...helaas...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja daar denk ik ook echt elke dag aan ja, dat mijn ID kaart wel eens verlopen zou kunnen zijn
en die wil je in de winkel halen, zie net die prijs van de frsquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die van zijn 1na laatste tournee. van 2003. Anger management tour uitgekomen begin van deze maand helemaal gemist. Die DVD was de reden dat ik nou op fok zit.
ik wou vragen of iemand wist of daar een dvd van uitkwam
Ik zit op het balkon hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je meer dan mij gezien!
welk werelddeel woon jij ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op het balkon hoor
Zo lekker
Hier is het zwaar bewolktquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op het balkon hoor
Zo lekker
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
welk werelddeel woon jij ??
Hier is het nog steeds niks....
quote:
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straksquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
Zeg ligt bloemendaal vlakbij SCHeveningen?
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
http://www.georginaverbaan.nl/2005/07/_in_de_categori.html#meer
hoe dom kan je zijn, wat een doos is het ook![]()
Het hoorde in het oog van de kat Bluezzquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doen
Ik word hier altijd zoooooo boos om![]()
!
Hopelijk houdt ze flink lang last van haar oog
Stomme muts, trut.
moppermoppermoppermopper
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
zaterdag kom ik een beetje in de buurtquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straks
[afbeelding]
oooooo wat is dat kind dom zeg....quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
euh ja dat wist ik welquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straks
[afbeelding]
]quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Het hoorde in het oog van de kat Bluezz
Niet in haar eigen oog !
bluezzquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doen
Ik word hier altijd zoooooo boos om![]()
!
Hopelijk houdt ze flink lang last van haar oog
Stomme muts, trut.
moppermoppermoppermopper
waren ook top op pinkpopquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
wat een leuk liedje van Kaiser Chiefs is dat Every day I love you less toch
tis op Lowlands of Kaiser Chiefs of Roisin Murphy of The Bravery of de Lama'squote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waren ook top op pinkpop
talent hebben ze zeker
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis op Lowlands of Kaiser Chiefs of Roisin Murphy of The Bravery of de Lama's
dus t wordt waarschijnlijk Roisin
had het al op de radio gehoord !quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
quote:Het oud vaderlandsch spreekwoord 'Zo stoned als een kanarie' kwam in mij op
maar maar roisin Murphy komtquote:
*rent snel weg uit dit topic.... *quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef Bjoro het volgende:
maar is bluezz nou nog dommer dan Georgina
soms moet je zware keuzes maken helaasquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar maar roisin Murphy komt
en later die dag ook al The Prodigy tegeover Royksopp, ze weten wel hoe ze moeten programmeren daar
Hoezoquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz snapt Georgina niet............![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo
Lees ik weer eens niet goed of zo
enige excuus is mega-koppijn![]()
quote:Mijn kat heeft al een maand lang een hardnekkige oogontsteking. Hij heeft verschillende soorten medicatie geprobeert maar niets hielp. Vorige week kreeg hij Fucithalmic,een ooggel die ik ook eens voorgeschreven heb gekregen, en Atropine.
Twee maal daags een druppeltje van die Atropine veranderde mijn kat in een trippende Sinterklaas. Met een lange baard van schuim aan zijn kin moonwalkte hij door de kamer. Erg zielig.
Hey! Sinds wanneer ben jij gelijk ongesteld met mijn vriendin!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef Bjoro het volgende:
pas maar op Sientje...straks smeert ze die in haar oog
Royksopp dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soms moet je zware keuzes maken helaas
Bluezzje schat, luistert, ga ff lekker rustig zitten !quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Mikt ze die atropine dan niet in haar kat zijn oog
[..]
berg me maar op
Haha, man man man ik ben met mijn onderovergang bezigquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey! Sinds wanneer ben jij gelijk ongesteld met mijn vriendin!
Retourtje Utrecht voor deze week kan dus geannuleerd worden!
Ja lieve bjoor, dát snap ik maar wrom krijgt dat beest Atropine?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bluezzje schat, luistert, ga ff lekker rustig zitten !
Ze moest het in het oog van de kat smeren omdat die kat last van zijn oog had.
toen dacht de muts, ik doe ook eens een druppel in mijn eigen oog, want op zondag verveel ik me altijd !
En toen ging het branden enzo !
Neucken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef SCH het volgende:
Ik volg het niet meer.
ben jij een kloon van Pascal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |