even de afgang van ajax afkijkenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Mooi eend.
Kan je meteen zomergast opzetten
*Biertjes uitdeelt*
Met euro's wel ja, niet met euriesquote:Op zondag 31 juli 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
maar we kunnen er wel mee betalen?
Hij zou zich schamen, zoveel inzet voor de euro en dan wordt het euri genoemtquote:Op zondag 31 juli 2005 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met euro's wel ja, niet met euries
Oh god, helemaal vergetenquote:
quote:nmiddels is het duidelijk geworden dat Duisenberg is verdronken in zijn zwembad door hartproblemen. De officier van justitie van het Franse Carpentras heeft dit bekendgemaakt. Een misdrijf zou 'volledig uitgesloten' zijn.
Duisenberg werd vanochtend rond 11.30 uur in zijn zwembad gevonden. Zijn vrouw Gretta belde zelf het alarmnummer. De toegesnelde hulpverleners hebben nog geprobeerd om hem te reanimeren, maar dit mocht niet meer baten.
Ondertussen is er geschokt gereageerd op het overlijden van de oud-president van de Europese Centrale Bank (ECB). "Nederland heeft een persoonlijkheid verloren met een grote internationale reputatie", aldus premier Balkenende. Ook oud-premier Wim Kok liet weten geschokt te zijn. "De sterke euro is in hoge mate te danken aan Duisenberg. Voor mij belichaamde hij de onafhankelijkheid van de ECB."
je bent bij de tijd.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh god, helemaal vergeten
* Againzender heeft nu wel eindelijk een DVD-speler
Ja, dat DVD's op de computer kijken was niet echt ideaalquote:
Dat is in ieder geval beter dan een Euriquote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
misschien kunnen we als eerbetoon aan Duisenberg de Euro voortaan de Wimpie noemen
En nog alleen gedaan ookquote:
eindelijk, wat voor 1?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh god, helemaal vergeten
* Againzender heeft nu wel eindelijk een DVD-speler
een vervelende tante, of je oude lieve oma ?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal, weer terug van familiebezoek. Was gezellig!
De tweede optie.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een vervelende tante, of je oude lieve oma ?
werk ze morgenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga maar op bed., morgen fris en fruitig zijn enzoHoolies...
quote:
Mag van mij.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef DarkShine het volgende:
Schaffen we nu dan ook de Euro af?
Die is nog wel ven onderweg.quote:
in de rust weggegaan?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is nog wel ven onderweg.
Vreselijk veel lol (en bier) met de mannen gehad, maar osn kapot geërgerd aan Ajax-niveau.
In de rust weggegaan.
En per sms op de hoogte gebracht van de dood van Mister Euro die er voor gezorgd heeft dat een biertje tegenwoordig 2,50¤ kost.
nog niet gezien maar moet wel goed zijn, van de maker van Fucking Åmålquote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Is Lilja wat ph?
Succes clau (te laat) en schiggje
quote:
Neehee,voor de ajax-wedstrijd natuurlijk suffiequote:Op zondag 31 juli 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor de rust van Porto - arsenal al, nepsupporter
Ik las het.. ik zit al in de eerste 10 min. met de tranen in mijn ogenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef pascalheister het volgende:
nog niet gezien maar moet wel goed zijn, van de maker van Fucking Åmål
http://www.imdb.com/title/tt0300140/
Ja, daar heeft de horeca geen schuld aan natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is nog wel ven onderweg.
Vreselijk veel lol (en bier) met de mannen gehad, maar osn kapot geërgerd aan Ajax-niveau.
In de rust weggegaan.
En per sms op de hoogte gebracht van de dood van Mister Euro die er voor gezorgd heeft dat een biertje tegenwoordig 2,50¤ kost.
aha, snel weer weg uit die hal die ze arena noemenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neehee,voor de ajax-wedstrijd natuurlijk suffie
best aardige man, jammer dat ie kutmuziek maakt tegenwoordigquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las het.. ik zit al in de eerste 10 min. met de tranen in mijn ogen![]()
De film van zomergasten neem ik op, ik ben klaar met barman
Verhalen willen we horenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
Doc, Tong, Kamagurka en ik komen w.s. een tijdje de Arena niet meer in vanwege ons wangedrag, maar je moet wat als je je verveeld.![]()
idd, Duisenberg heeft juist van de ECB een redelijk onafhankelijk draaiende bank gemaakt met een goede organistatiequote:Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, daar heeft de horeca geen schuld aan natuurlijk
en foto's!quote:
Volgen morgen.quote:
quote:
Had meer te maken met de drukte die ik zo voor wasquote:Op zondag 31 juli 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, snel weer weg uit die hal die ze arena noemen
en bij de Nederlandsche Bank heeft hij ook goed op de centen gelet.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, Duisenberg heeft juist van de ECB een redelijk onafhankelijk draaiende bank gemaakt met een goede organistatie
druktequote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had meer te maken met de drukte die ik zo voor was![]()
idd, bovendien heeft hij de DNB gewoon fantastisch geleid.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
en bij de Nederlandsche Bank heeft hij ook goed op de centen gelet.
Had hij niet op een tactisch moment een overschot van de goudvoorraad verkocht?
wil je er over praten?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
goeiendag wat vind ik die Palmen een K*&*%&-wijf zeg
Hoe laat precies weet ik niet, zal denk ik tussen 00:00 en 00:30 zijn schat ik. De 50 vrij is wel een van de belangrijkste races.quote:
dan blijf ik er wel even voor wakker als dat gaat lukkenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe laat precies weet ik niet, zal denk ik tussen 00:00 en 00:30 zijn schat ik. De 50 vrij is wel een van de belangrijkste races.
er is maar één ding erger dan limbo's en dat zijn Friesenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef SCH het volgende:
Mooie tt - ik haak al af bij dat accent van La Palmen DD. Limbo's
Zondermeer.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één ding erger dan limbo's en dat zijn Friesen
toepasselijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:46 schreef rubbereend het volgende:
dus iigik ga in bad nog even zwemmen kijken
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was nog grappig toen ik hem van de week perongeluk deed.........
in Naarden zit een leuke kroeg met een erg leuke dame achter de barquote:Op zondag 31 juli 2005 23:49 schreef VoreG het volgende:
Mensen uit Naarden zijn duidelijk de betere in deze samenleving
Goed dat ik me Limburger voel en geen Nederlander.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één ding erger dan limbo's en dat zijn Friesen
Beetje jammer dat ze het ziekenhuis hebben vervangen met de AH, ik ben dus gewoon naast de kaas geborenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Naarden zit een leuke kroeg met een erg leuke dame achter de bar
Jij bent wel liefquote:Op zondag 31 juli 2005 23:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat ik me Limburger voel en geen Nederlander.
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze het ziekenhuis hebben vervangen met de AH, ik ben dus gewoon naast de kaas geboren
Hier darkshine 13 Augustus komen we eraanquote:Op zondag 31 juli 2005 23:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat ik me Limburger voel en geen Nederlander.
[afbeelding]
Thanx, kan ik nog even snel zappen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Marleen gaat rond 00:30 het water in.
Ik wou een foute grap over Wim D. makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Marleen gaat rond 00:30 het water in.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wou een foute grap over Wim D. maken![]()
![]()
Goede prestatie, Lenton was net even te sterk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:37 schreef Dos37 het volgende:
2de wat zeggen we ervan.
Dat Wolter niet op 1 staatquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Zo terug uit de Arena, Drie hoogtepunten :
1- Dennis in briljante vorm
2- Maradona 100 meter van me vandaan
3- Wolter Kroes
En wat was er nou met Kroes?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:37 schreef Dos37 het volgende:
2de wat zeggen we ervan.
quote:
precies ik zet het er nog even op denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
Op die manier,was al lang pleite,jammer dat ik die gemist heb
"Heb de hele dag liggen dromen...."
Wolter is
heb je al genoeg geld voor een mobiel tong?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Zo terug uit de Arena, Drie hoogtepunten :
1- Dennis in briljante vorm
2- Maradona 100 meter van me vandaan
3- Wolter Kroes
Man ik ben al m'n geld kwijt geraakt aan het pissen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je al genoeg geld voor een mobiel tong?
ja of voor het in je handen klappenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik ben al m'n geld kwijt geraakt aan het pissen.
Wisten jullie dat je als je in A'dam een beetje een dag doorbrengt dat je dan al snel voor 4 euro pisgeld kwijt bent ?
Valt nog mee dat ze geen geld vragen als je je neus snuit.
We gingen niet naar de peepshow Vaduzquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je niet genoeg witte zakdoekjes meegenomen Tong?
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?quote:
Doc sprak negertaal met Kamagurka. Dan is het Bumsen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?
Was ik dat dan toch of laten we maar weer Doc de schuld darvan geven?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?
Was ik dat dan toch of laten we maar weer Doc de schuld darvan geven?
En die Suri's achter ons lagen nog in een deuk ook over hun persiflage.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc sprak negertaal met Kamagurka. Dan is het Bumsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |