heb je al genoeg geld voor een mobiel tong?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Zo terug uit de Arena, Drie hoogtepunten :
1- Dennis in briljante vorm
2- Maradona 100 meter van me vandaan
3- Wolter Kroes
Man ik ben al m'n geld kwijt geraakt aan het pissen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je al genoeg geld voor een mobiel tong?
ja of voor het in je handen klappenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik ben al m'n geld kwijt geraakt aan het pissen.
Wisten jullie dat je als je in A'dam een beetje een dag doorbrengt dat je dan al snel voor 4 euro pisgeld kwijt bent ?
Valt nog mee dat ze geen geld vragen als je je neus snuit.
We gingen niet naar de peepshow Vaduzquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je niet genoeg witte zakdoekjes meegenomen Tong?
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?quote:
Doc sprak negertaal met Kamagurka. Dan is het Bumsen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?
Was ik dat dan toch of laten we maar weer Doc de schuld darvan geven?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij was het dus niet die keihard door het stadion riep: "NUEKEN!" toen die paar snollen op het grote scherm werden vertoond?
Was ik dat dan toch of laten we maar weer Doc de schuld darvan geven?
En die Suri's achter ons lagen nog in een deuk ook over hun persiflage.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doc sprak negertaal met Kamagurka. Dan is het Bumsen.
Ja dat was geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En die Suri's achter ons lagen nog in een deuk ook over hun persiflage.![]()
Als ze wel op fok zat had ze direct een handtekening gevraagdquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
tong die aan het meisje de telefoon vraagt:
hoi ik ben tong, zit jij ook op fok? ...nee ok jammer, ben gister namelijk topposter geworden, ik ben nu richting amsterdam, waar ik met doc kamagurka en golfer ga meeten. Zou ik even kunnen bellen, ik heb geen mobiel namelijk. Ben altijd bang dat de stroom uitvalt
Ehm.. komt minstens... "vreemd" overquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
tong die aan het meisje de telefoon vraagt:
hoi ik ben tong, zit jij ook op fok? ...nee ok jammer, ben gister namelijk topposter geworden, ik ben nu richting amsterdam, waar ik met doc kamagurka en golfer ga meeten. Zou ik even kunnen bellen, ik heb geen mobiel namelijk. Ben altijd bang dat de stroom uitvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |