Ja dat was geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En die Suri's achter ons lagen nog in een deuk ook over hun persiflage.![]()
Als ze wel op fok zat had ze direct een handtekening gevraagdquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
tong die aan het meisje de telefoon vraagt:
hoi ik ben tong, zit jij ook op fok? ...nee ok jammer, ben gister namelijk topposter geworden, ik ben nu richting amsterdam, waar ik met doc kamagurka en golfer ga meeten. Zou ik even kunnen bellen, ik heb geen mobiel namelijk. Ben altijd bang dat de stroom uitvalt
Ehm.. komt minstens... "vreemd" overquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
tong die aan het meisje de telefoon vraagt:
hoi ik ben tong, zit jij ook op fok? ...nee ok jammer, ben gister namelijk topposter geworden, ik ben nu richting amsterdam, waar ik met doc kamagurka en golfer ga meeten. Zou ik even kunnen bellen, ik heb geen mobiel namelijk. Ben altijd bang dat de stroom uitvalt
Nog een paar jaar wachten.quote:
't Is ook nooit goed he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Nederlanders gaan gewoon zuipen als je bier voor ze neerzet, zelfs evenementenbier.
Je inburgering gaat veel te snel, knullie
Zo is het maar net: HET IS NOOIT GOEDquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:00 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed he?
In het ene land willen ze niet inburgeren, in het andere land doe je het wel en is het weer niet goed.
Gewoon satesaus, puur?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:02 schreef popolon het volgende:
Ik blijf satesaus, kroketten en stroopwafels eten.
Dat pakken ze me niet af.
niet gemaakt van pindakaas??quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Puur?
Ja, zoals je hagelslag uit het pak eet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Puur?
Waar eet je het bij bedoel ik, fuckhead.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:12 schreef popolon het volgende:
Gewoon saus.
Zoals het moet.
Wat voor mayo eet jij dan?
Lepel door de boter, dan door de hagelslag. Zo vet, maar zo lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zoals je hagelslag uit het pak eet?
Doe's even normaal zeg, mij een beetje uitscheldenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar eet je het bij bedoel ik, fuckhead.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's even normaal zeg, mij een beetje uitschelden
Was dat nou zo moeilijk?quote:Nasi dus. En nog nog wat dingen.
Prima, ga ik even douchen met sanex.quote:Ik ga nu even een sparerib eten.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Voor jou BS: Welke 'vieze' dingen vind jij lekker?
Haring eten waar Amerikanen bij zijn, da's lachen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Voor jou BS: Welke 'vieze' dingen vind jij lekker?
hij moet ook wel goed schoongemaakt zijn natuurlijk....quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Bah Haring.... dat vind ik zoooooo vies
Ranzige graatjes..
Een Nederlander die geen haring eet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Ranzige graatjes..
Ja en??quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Een Nederlander die geen haring eet.
Ja maar dan nog.... ik probeer het toch regelmatig.. maar ik vind het echt niet te eten...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij moet ook wel goed schoongemaakt zijn natuurlijk....
Tja ik weet het... ik ben een barbaar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Een Nederlander die geen haring eet.
quote:
Kibbeling is gefrituurde bende, lekkerbekjes zijn ok.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
Oja werken... daarvoor zat ik hier
valt het op dat ik niet zoveel zin hebquote:
Hoe kom je daar nou bij??quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
valt het op dat ik niet zoveel zin heb
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij??![]()
Je mag vanavond ook wel bij mij thuis echt komen werken![]()
Ik heb ook ooit iets doms gedaan..quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:34 schreef just me het volgende:
mijnlieve zoon
sms-de na 10 dagen ergens bij de golfen in frankrijk te hebben rondgezworden, zonder maar iets van zich te laten horen, dat ie op weg naar Leiden was
En op moment van schrijven is het opgelostquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
grappenmaker
maar ik zit al 2 dagen te kutten met een stukje code dat gewoon niet wilt werken
En normaal kan iemand me wel helpen ... maar ze zijn of op vakantie of ziek...
typisch zo'n helder maandagmorgen-momentquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En op moment van schrijven is het opgelost
was eigenlijk best simpel probleem...
Waar een half uurtje niet-Fokken al niet goed voor isquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En op moment van schrijven is het opgelost
was eigenlijk best simpel probleem...
agh het heeft toch ook zijn voordelen zo'n kleinequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
ben vandaag weer begonnen na 2 weken vakantie (lees: niet werken voor je baas maar je thuis het leblazerus zweten omdat zo'n kleine meer werk met zich meebrengt dan je denkt)
maar heb het gevoel dat ik een lang weekend ben vrij geweest
precies en JustMama heeft vannacht dus ook wakker gelegen en zich zorgen gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Mijn moeder dacht dat ik al dood was![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
ben vandaag weer begonnen na 2 weken vakantie (lees: niet werken voor je baas maar je thuis het leblazerus zweten omdat zo'n kleine meer werk met zich meebrengt dan je denkt)
Ja idd dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
typisch zo'n helder maandagmorgen-moment
haai lieverd....hoe is het met U ?quote:
daarom ga ik pas over vier weken zodat ik tenminste goed overwerkt benquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
ik ben gewoon nog steeds toe aan vakantie !
lekker vooruitzicht, dat je over 3,5 week overwerkt bentquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom ga ik pas over vier weken zodat ik tenminste goed overwerkt ben
dat gaat wel meevallen, het gaat prima hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker vooruitzicht, dat je over 3,5 week overwerkt bent
heerlijk manquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Ranzige graatjes..
post je nog eens iets zonder boos-smiley?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
pokkealarm, wie zet zo'n mast nou naast een kantoor
het overwerkte slaat over op zijn humeur in Hools denk ik !quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
post je nog eens iets zonder boos-smiley?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
post je nog eens iets zonder boos-smiley?![]()
![]()
En nu jij op je werk zit, doet mamma het alleen, dus je bent op je werk beter af dan thuisquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
Kibbeling moet je zelf maken, of een goeie visboer in de buurt hebben, anders is het al snel troep ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Kibbeling is gefrituurde bende, lekkerbekjes zijn ok.
Haring is goud.
Nog 4 daagjes werken, vrijdag inpakken en zaterdagochtend vroeg vertrekt het vliegtuigquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Net een camping in de Ardennen geboekt voor volgende week. Samen met de vriendin een midweekje weg.
Wordt het dan beter weer of ga je raften met luchtbed en tent en al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Net een camping in de Ardennen geboekt voor volgende week. Samen met de vriendin een midweekje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |