Ja en??quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Een Nederlander die geen haring eet.
Ja maar dan nog.... ik probeer het toch regelmatig.. maar ik vind het echt niet te eten...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij moet ook wel goed schoongemaakt zijn natuurlijk....
Tja ik weet het... ik ben een barbaar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Een Nederlander die geen haring eet.
quote:
Kibbeling is gefrituurde bende, lekkerbekjes zijn ok.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
Oja werken... daarvoor zat ik hier
valt het op dat ik niet zoveel zin hebquote:
Hoe kom je daar nou bij??quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
valt het op dat ik niet zoveel zin heb
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij??![]()
Je mag vanavond ook wel bij mij thuis echt komen werken![]()
Ik heb ook ooit iets doms gedaan..quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:34 schreef just me het volgende:
mijnlieve zoon
sms-de na 10 dagen ergens bij de golfen in frankrijk te hebben rondgezworden, zonder maar iets van zich te laten horen, dat ie op weg naar Leiden was
En op moment van schrijven is het opgelostquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
grappenmaker
maar ik zit al 2 dagen te kutten met een stukje code dat gewoon niet wilt werken
En normaal kan iemand me wel helpen ... maar ze zijn of op vakantie of ziek...
typisch zo'n helder maandagmorgen-momentquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En op moment van schrijven is het opgelost
was eigenlijk best simpel probleem...
Waar een half uurtje niet-Fokken al niet goed voor isquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En op moment van schrijven is het opgelost
was eigenlijk best simpel probleem...
agh het heeft toch ook zijn voordelen zo'n kleinequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
ben vandaag weer begonnen na 2 weken vakantie (lees: niet werken voor je baas maar je thuis het leblazerus zweten omdat zo'n kleine meer werk met zich meebrengt dan je denkt)
maar heb het gevoel dat ik een lang weekend ben vrij geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |