precies en JustMama heeft vannacht dus ook wakker gelegen en zich zorgen gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
Mijn moeder dacht dat ik al dood was![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
ben vandaag weer begonnen na 2 weken vakantie (lees: niet werken voor je baas maar je thuis het leblazerus zweten omdat zo'n kleine meer werk met zich meebrengt dan je denkt)
maar heb het gevoel dat ik een lang weekend ben vrij geweest
Ja idd dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
typisch zo'n helder maandagmorgen-moment
haai lieverd....hoe is het met U ?quote:
daarom ga ik pas over vier weken zodat ik tenminste goed overwerkt benquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
ik ben gewoon nog steeds toe aan vakantie !
lekker vooruitzicht, dat je over 3,5 week overwerkt bentquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom ga ik pas over vier weken zodat ik tenminste goed overwerkt ben
dat gaat wel meevallen, het gaat prima hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker vooruitzicht, dat je over 3,5 week overwerkt bent
heerlijk manquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Bah Haring.... dat vind ik zoooooo vies
Ranzige graatjes..
post je nog eens iets zonder boos-smiley?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
pokkealarm, wie zet zo'n mast nou naast een kantoor
het overwerkte slaat over op zijn humeur in Hools denk ik !quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
post je nog eens iets zonder boos-smiley?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
post je nog eens iets zonder boos-smiley?![]()
![]()
En nu jij op je werk zit, doet mamma het alleen, dus je bent op je werk beter af dan thuisquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Bjoro het volgende:
ben vandaag weer begonnen na 2 weken vakantie (lees: niet werken voor je baas maar je thuis het leblazerus zweten omdat zo'n kleine meer werk met zich meebrengt dan je denkt)
maar heb het gevoel dat ik een lang weekend ben vrij geweest
Kibbeling moet je zelf maken, of een goeie visboer in de buurt hebben, anders is het al snel troep ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Kibbeling is gefrituurde bende, lekkerbekjes zijn ok.
Haring is goud.
Nog 4 daagjes werken, vrijdag inpakken en zaterdagochtend vroeg vertrekt het vliegtuigquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Net een camping in de Ardennen geboekt voor volgende week. Samen met de vriendin een midweekje weg.
Wordt het dan beter weer of ga je raften met luchtbed en tent en al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Net een camping in de Ardennen geboekt voor volgende week. Samen met de vriendin een midweekje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |