Nog een paar jaar wachten.quote:
't Is ook nooit goed he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Nederlanders gaan gewoon zuipen als je bier voor ze neerzet, zelfs evenementenbier.
Je inburgering gaat veel te snel, knullie
Zo is het maar net: HET IS NOOIT GOEDquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:00 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed he?
In het ene land willen ze niet inburgeren, in het andere land doe je het wel en is het weer niet goed.
Gewoon satesaus, puur?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:02 schreef popolon het volgende:
Ik blijf satesaus, kroketten en stroopwafels eten.
Dat pakken ze me niet af.
niet gemaakt van pindakaas??quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Puur?
Ja, zoals je hagelslag uit het pak eet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Puur?
Waar eet je het bij bedoel ik, fuckhead.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:12 schreef popolon het volgende:
Gewoon saus.
Zoals het moet.
Wat voor mayo eet jij dan?
Lepel door de boter, dan door de hagelslag. Zo vet, maar zo lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zoals je hagelslag uit het pak eet?
Doe's even normaal zeg, mij een beetje uitscheldenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar eet je het bij bedoel ik, fuckhead.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe's even normaal zeg, mij een beetje uitschelden
Was dat nou zo moeilijk?quote:Nasi dus. En nog nog wat dingen.
Prima, ga ik even douchen met sanex.quote:Ik ga nu even een sparerib eten.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Voor jou BS: Welke 'vieze' dingen vind jij lekker?
Haring eten waar Amerikanen bij zijn, da's lachen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Voor jou BS: Welke 'vieze' dingen vind jij lekker?
hij moet ook wel goed schoongemaakt zijn natuurlijk....quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Bah Haring.... dat vind ik zoooooo vies
Ranzige graatjes..
Een Nederlander die geen haring eet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:
Bah Haring.... dat vind ik zoooooo vies
Ranzige graatjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |