quote:
Mag van mij.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef DarkShine het volgende:
Schaffen we nu dan ook de Euro af?
Die is nog wel ven onderweg.quote:
in de rust weggegaan?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is nog wel ven onderweg.
Vreselijk veel lol (en bier) met de mannen gehad, maar osn kapot geėrgerd aan Ajax-niveau.
In de rust weggegaan.
En per sms op de hoogte gebracht van de dood van Mister Euro die er voor gezorgd heeft dat een biertje tegenwoordig 2,50¤ kost.
nog niet gezien maar moet wel goed zijn, van de maker van Fucking Åmålquote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Is Lilja wat ph?
Succes clau (te laat) en schiggje
quote:
Neehee,voor de ajax-wedstrijd natuurlijk suffiequote:Op zondag 31 juli 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor de rust van Porto - arsenal al, nepsupporter
Ik las het.. ik zit al in de eerste 10 min. met de tranen in mijn ogenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef pascalheister het volgende:
nog niet gezien maar moet wel goed zijn, van de maker van Fucking Åmål
http://www.imdb.com/title/tt0300140/
Ja, daar heeft de horeca geen schuld aan natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is nog wel ven onderweg.
Vreselijk veel lol (en bier) met de mannen gehad, maar osn kapot geėrgerd aan Ajax-niveau.
In de rust weggegaan.
En per sms op de hoogte gebracht van de dood van Mister Euro die er voor gezorgd heeft dat een biertje tegenwoordig 2,50¤ kost.
aha, snel weer weg uit die hal die ze arena noemenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neehee,voor de ajax-wedstrijd natuurlijk suffie
best aardige man, jammer dat ie kutmuziek maakt tegenwoordigquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las het.. ik zit al in de eerste 10 min. met de tranen in mijn ogen![]()
De film van zomergasten neem ik op, ik ben klaar met barman
Verhalen willen we horenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
Doc, Tong, Kamagurka en ik komen w.s. een tijdje de Arena niet meer in vanwege ons wangedrag, maar je moet wat als je je verveeld.![]()
idd, Duisenberg heeft juist van de ECB een redelijk onafhankelijk draaiende bank gemaakt met een goede organistatiequote:Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, daar heeft de horeca geen schuld aan natuurlijk
en foto's!quote:
Volgen morgen.quote:
quote:
Had meer te maken met de drukte die ik zo voor wasquote:Op zondag 31 juli 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, snel weer weg uit die hal die ze arena noemen
en bij de Nederlandsche Bank heeft hij ook goed op de centen gelet.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, Duisenberg heeft juist van de ECB een redelijk onafhankelijk draaiende bank gemaakt met een goede organistatie
druktequote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had meer te maken met de drukte die ik zo voor was![]()
idd, bovendien heeft hij de DNB gewoon fantastisch geleid.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
en bij de Nederlandsche Bank heeft hij ook goed op de centen gelet.
Had hij niet op een tactisch moment een overschot van de goudvoorraad verkocht?
wil je er over praten?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
goeiendag wat vind ik die Palmen een K*&*%&-wijf zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |