Met zeer veel respect en staande ovatie.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:33 schreef mitt het volgende:
zou wel willen zien hoe die Ajacieden omgaan met Maradona.
Niet gehoord maar ik probeerde Doc te bellen na de 2 treffers van zijn grote idool maar die lul nam niet op,lafaardquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Arsenal-Porto was objectief gezien een leuke pot om te kijken, jammer dat Freddy the Wancker (heb je ons nog gehoord DG?) 2x scoorde,
Successupporterquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in mijn leven in de rust bij een wedstrijd van Ajax weggegaan, want dit had niets meer met voetbal te maken wat Ajax liet zien.
Uiteraard.quote:
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
En natuurlijk heb ik de afgelopen 40 jaar alleen maar successen meegemaakt.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Na meer dan 40 jaar wedstrijden van mijn cluppie gezien te hebben een keer na de rust weg gaan. En natuurlijk heb ik de afgelopen 40 jaar alleen maar successen meegemaakt.![]()
Never.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:je laat gewoon je club in de steek.
Ja. Wat een ramp hé. Ik denk dat ik er niet van kan slapenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoorde ik dit nou goed? Is Ajax serieus het eerste team ooit dat met 0 punten is geeindigd?
Volgens de SBS commentator wel. En dat als gastheer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoorde ik dit nou goed? Is Ajax serieus het eerste team ooit dat met 0 punten is geeindigd?
Wie zegt dat ze hun best niet deden? Ga maar weer naar de bioscoop.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Never.
Maar die huidige generatie spelers mogen van mij zolangzamerhand wel eens strafwerk krijgen:
1000x het zinnetje "Ik moet mijn best doen en de fans waar voor hun geld geven" opschrijven zou al een begin zijn.
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Een eventuele blessure van Trabelsi is het grootste verlies van dit toernooi. Wat wel een pluspunt is, is het feit dat het niet slechter kan
Had hij wel de goede trein genomen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ik was vanavond in hetzelfde stadion als Maradona.
Einde bericht.
Die gebaren en lichaamstalen van hem, zou haast denken dat er nog wat in zijn neus zit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Einde bericht.
In hetzelfde stadion als Maradona én Henry.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Einde bericht.
En Bergkampquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In hetzelfde stadion als Maradona én Henry.![]()
En Dennis, heb weer van hem genoten kweet niet hoe het op TV overkwam maar hij was weer briljant met de hakbal als hoogtepunt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In hetzelfde stadion als Maradona én Henry.![]()
Ik ook maar bijzonder was het niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Einde bericht.
Dat zul je nog vaak zijn dit seizoenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook maar bijzonder was het niet.
Ik was in hetzelfde stadion als Dennis
Totaal niet boeiend wie jij al dromend als TT-supporter in je fantasie tegen komt. En nog veel minder boeiend wat je weer de laatste dagen allemaal voor onzin hebt uitgekraamd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:30 schreef cultheld het volgende:
Boeiend, ik kwam Juanfran en Fabregas tegen met het stappen en sta met ze op de foto
Hij was briljant DGquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook maar bijzonder was het niet.
Ik was in hetzelfde stadion als Dennis
Ik droom niet, ben geen TT-supporter en neem maar een loopje met je. Je laatste zin interesseert me zo mogelijk nog minder dan je eerste.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Totaal niet boeiend wie jij al dromend als TT-supporter in je fantasie tegen komt. En nog veel minder boeiend wat je weer de laatste dagen allemaal voor onzin hebt uitgekraamd.
Je hebt nog steeds niet door dat je werkelijk door iedereen zo langzamerhand wordt uitgekotst in VBL?
Jij je zin.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Briljant is overdreven maar hij was idd goed maar Hleb was beter
heeft niets met "jij je zin" te maken toch,persoonlijke mening lijkt mij?quote:
Is al goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heeft niets met "jij je zin" te maken toch,persoonlijke mening lijkt mij?
Als je ooit eens begrijpend leert lezen, dan zou je misschien zien dat het nergens over het resultaat ging, maar over de inzet en de mentaliteit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:40 schreef cultheld het volgende:
Maar hoe het ook zij, weglopen in de rust omdat het resultaat in jouw ogen niet goed genoeg is, is pas echt laf. Dan heb ik nog meer respect voor TT-supporters.
Ben je weer aan het slijmen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik, als Hleb fan ben het met je eens DG.
Je zat in het verkeerde stadion: Je had naar De Kuip moeten gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ooit eens begrijpend leert lezen, dan zou je misschien zien dat het nergens over het resultaat ging, maar over de inzet en de mentaliteit.
En als je nog verder in de toekomst ook eens begrijpt waarom er zo negatief op jou wordt gereageerd, krijg je misschien ooit eens een serieuze reaktie op je posts en getroll.
Heb je nou echt niet in de gaten dat je door vrijwel niemand meer serieus wordt genomen?
quote:
quote:Ajax verliest duel, toernooi, Trabelsi en Stekelenburg
Triest, maar wel waar.quote:
Je hebt gelijk. Ik moet ook maar eens proberen die knurft, net zoals jullie doen, te negeren en in zijn fantasiewereld te laten leven en geen pogingen meer doen hem nog eens een serieuze VBL-user te laten worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:51 schreef popolon het volgende:
En golfer waarom maak je je zo druk om knulheld, die vindt die reacties van jouw alleen maar geil.
Kom op zeg, jij als mod moet weten dat ik al een tijd fan van Hleb ben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben je weer aan het slijmen?
Senderos is OK
Pas in de trein zag ik dat er gebeld was - waarschijnlijk was ik toen jij belde vrij hard "You only sing when you're winning" te zingen zodat ik het niet hoordequote:Op zondag 31 juli 2005 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet gehoord maar ik probeerde Doc te bellen na de 2 treffers van zijn grote idool maar die lul nam niet op,lafaard
Kun je nagaan, het linkerrijtje zal al een hele opgave wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
Ach, vorig jaar wonnen we het AT en kijk wat er van het seizoen terecht kwam.
Als ze zo spelen als gister heb je absoluut gelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Kun je nagaan, het linkerrijtje zal al een hele opgave worden![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Kun je nagaan, het linkerrijtje zal al een hele opgave worden![]()
Was het echt zo erg? Ik heb niks gezien en vond het vrijdag nog best aardig eigenlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als gister heb je absoluut gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |