Die vind je op elke locatie.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat sportzaaltje ja.
Opzich leuke lokatie (beeeeeeeetje warm) maar te veel Cultheld typjes volk daaro.
De Arena bedoel je.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom heet dat ding eigenlijk "Beursgebouw" het is nog kleiner dan de lokale sportzaal hiero![]()
quote:
wil je het voelenquote:
Dat vroeg ik me eigen ook al afquote:
Die zit toch vast, dat is toch gewoon een botje dat je kan breken. Sterker nog waar moet die in de kom zitten!?quote:
Zeg Asskickerquote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Maradona zit zich ook weer te vermaken.
Maar het is ook moeilijk om je te vervelen met het sprankelende spel van Ajax.
Wil je soms beweren dat Ajax niet sprankelend speelt?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zeg Asskicker
Kun jij ook nog iets anders posten?
Je hoeft het niet om de minuut weer te zeggen, je lijkt wel een klein kleutertje dat te weinig aandacht krijgtquote:Op zondag 31 juli 2005 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat Ajax niet sprankelend speelt?![]()
Nee. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken aangezien dit soort spel nog nooit vertoond is.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hoeft het niet om de minuut weer te zeggen, je lijkt wel een klein kleutertje dat te weinig aandacht krijgt
Geef hem die aandacht dan ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hoeft het niet om de minuut weer te zeggen, je lijkt wel een klein kleutertje dat te weinig aandacht krijgt
nee maar het team waar hij van won wint gemakkelijk van Ajaxquote:
dat wel maar het rendementquote:
Nu maar hopen dat hij weer geen cameraploeg van AT5 tegenkomt, dat was de vorige keer een beetje genant...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Maradona. prachitg
Ik geniet nog steedsquote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef zjroentje het volgende:
Toernooi om van te smullen wederom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |