Namelijk totale verbazing?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Amerikanen zijn nogal snel van de smetvrees types en een haring heeft op velen het zelfde effect als dat een Komodovaraan bij m'n voordeur op mij zou hebben.
succesquote:
Marmaris, Turkijequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef pascalheister het volgende:
waar ga je heen vom?
duim duim duim!!quote:
Halen he, anders kom ik jou ff halenquote:
saddam husseinquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef VoreG het volgende:
godver wie heeft die sirenes verzonnen
als je maar niet gaat vragen wat ik liever doequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
En nu jij op je werk zit, doet mamma het alleen, dus je bent op je werk beter af dan thuis
Nu pas?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef VoreG het volgende:
godver wie heeft die sirenes verzonnen
Daar ben ik nu ook mee bezigquote:
Wil je hem op mp3?quote:
welke taal doe je dat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook mee bezig
Maar het gaat nu wel lekker eigenlijk
Zit je nog steeds bij de TROS?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook mee bezig
Maar het gaat nu wel lekker eigenlijk
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:05 schreef Dos37 het volgende:
Straks even een paar dvd's kopen
ik ga gewoon even naar de winkel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met jou kan ik praten![]()
online of in de winkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |