Daar moet je extra voor betalen als je het sneller wilt hebben. Normaaal duurt het 7 dagenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet zo ook maar eens naar het gemeente huis... Even laten inschrijven en zorgen dat ik binnen 5 dagen een nieuw ID heb anders kan ik niet op vakantie
die van zijn 1na laatste tournee. van 2003. Anger management tour uitgekomen begin van deze maand helemaal gemist. Die DVD was de reden dat ik nou op fok zit.quote:
Ik had een paspoort voor 38 euro nog wat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ze hoeren maar op, geintje kost al 45 euro ofzo toch?
¤ 31,25 - Nederlandse identiteitskaartquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik had een paspoort voor 38 euro nog wat.
Maar het kost ze 5 werkdagen om te laten maken, dus vandaag laten maken betekend maandag ophalen...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
¤ 31,25 - Nederlandse identiteitskaart
¤ 39,51 - Toeslag spoedaanvraag pas/id-kaart
Als je het toch sneller wilt zul je echt meer moeten dokken...helaas...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja daar denk ik ook echt elke dag aan ja, dat mijn ID kaart wel eens verlopen zou kunnen zijn
en die wil je in de winkel halen, zie net die prijs van de frsquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die van zijn 1na laatste tournee. van 2003. Anger management tour uitgekomen begin van deze maand helemaal gemist. Die DVD was de reden dat ik nou op fok zit.
ik wou vragen of iemand wist of daar een dvd van uitkwam
Ik zit op het balkon hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je meer dan mij gezien!
welk werelddeel woon jij ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op het balkon hoor
Zo lekker
Hier is het zwaar bewolktquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op het balkon hoor
Zo lekker
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
welk werelddeel woon jij ??
Hier is het nog steeds niks....
quote:
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straksquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
Zeg ligt bloemendaal vlakbij SCHeveningen?
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
http://www.georginaverbaan.nl/2005/07/_in_de_categori.html#meer
hoe dom kan je zijn, wat een doos is het ook![]()
Het hoorde in het oog van de kat Bluezzquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doen
Ik word hier altijd zoooooo boos om![]()
!
Hopelijk houdt ze flink lang last van haar oog
Stomme muts, trut.
moppermoppermoppermopper
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
zaterdag kom ik een beetje in de buurtquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straks
[afbeelding]
oooooo wat is dat kind dom zeg....quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
euh ja dat wist ik welquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straks
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |