Als je het toch sneller wilt zul je echt meer moeten dokken...helaas...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja daar denk ik ook echt elke dag aan ja, dat mijn ID kaart wel eens verlopen zou kunnen zijn
en die wil je in de winkel halen, zie net die prijs van de frsquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die van zijn 1na laatste tournee. van 2003. Anger management tour uitgekomen begin van deze maand helemaal gemist. Die DVD was de reden dat ik nou op fok zit.
ik wou vragen of iemand wist of daar een dvd van uitkwam
Ik zit op het balkon hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je meer dan mij gezien!
welk werelddeel woon jij ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op het balkon hoor
Zo lekker
Hier is het zwaar bewolktquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op het balkon hoor
Zo lekker
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
welk werelddeel woon jij ??
Hier is het nog steeds niks....
quote:
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straksquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef appelsientje het volgende:
Zeg ligt bloemendaal vlakbij SCHeveningen?
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
http://www.georginaverbaan.nl/2005/07/_in_de_categori.html#meer
hoe dom kan je zijn, wat een doos is het ook![]()
Het hoorde in het oog van de kat Bluezzquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doen
Ik word hier altijd zoooooo boos om![]()
!
Hopelijk houdt ze flink lang last van haar oog
Stomme muts, trut.
moppermoppermoppermopper
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
zaterdag kom ik een beetje in de buurtquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straks
[afbeelding]
oooooo wat is dat kind dom zeg....quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
euh ja dat wist ik welquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien toch... SCHeveningen ligt bij den haag en bloemendaal bij haarlem, jij moet ff nablijven straks
[afbeelding]
]quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Het hoorde in het oog van de kat Bluezz
Niet in haar eigen oog !
bluezzquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterlijk wijf, om het bij je kat in het oog te doen
Ik word hier altijd zoooooo boos om![]()
!
Hopelijk houdt ze flink lang last van haar oog
Stomme muts, trut.
moppermoppermoppermopper
waren ook top op pinkpopquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
wat een leuk liedje van Kaiser Chiefs is dat Every day I love you less toch
tis op Lowlands of Kaiser Chiefs of Roisin Murphy of The Bravery of de Lama'squote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waren ook top op pinkpop
talent hebben ze zeker
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis op Lowlands of Kaiser Chiefs of Roisin Murphy of The Bravery of de Lama's
dus t wordt waarschijnlijk Roisin
had het al op de radio gehoord !quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
quote:Het oud vaderlandsch spreekwoord 'Zo stoned als een kanarie' kwam in mij op
maar maar roisin Murphy komtquote:
*rent snel weg uit dit topic.... *quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef Bjoro het volgende:
maar is bluezz nou nog dommer dan Georgina
soms moet je zware keuzes maken helaasquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar maar roisin Murphy komt
en later die dag ook al The Prodigy tegeover Royksopp, ze weten wel hoe ze moeten programmeren daar
Hoezoquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz snapt Georgina niet............![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo
Lees ik weer eens niet goed of zo
enige excuus is mega-koppijn![]()
quote:Mijn kat heeft al een maand lang een hardnekkige oogontsteking. Hij heeft verschillende soorten medicatie geprobeert maar niets hielp. Vorige week kreeg hij Fucithalmic,een ooggel die ik ook eens voorgeschreven heb gekregen, en Atropine.
Twee maal daags een druppeltje van die Atropine veranderde mijn kat in een trippende Sinterklaas. Met een lange baard van schuim aan zijn kin moonwalkte hij door de kamer. Erg zielig.
Hey! Sinds wanneer ben jij gelijk ongesteld met mijn vriendin!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef Bjoro het volgende:
pas maar op Sientje...straks smeert ze die in haar oog
Royksopp dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soms moet je zware keuzes maken helaas
Bluezzje schat, luistert, ga ff lekker rustig zitten !quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Mikt ze die atropine dan niet in haar kat zijn oog
[..]
berg me maar op
Haha, man man man ik ben met mijn onderovergang bezigquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey! Sinds wanneer ben jij gelijk ongesteld met mijn vriendin!
Retourtje Utrecht voor deze week kan dus geannuleerd worden!
Ja lieve bjoor, dát snap ik maar wrom krijgt dat beest Atropine?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bluezzje schat, luistert, ga ff lekker rustig zitten !
Ze moest het in het oog van de kat smeren omdat die kat last van zijn oog had.
toen dacht de muts, ik doe ook eens een druppel in mijn eigen oog, want op zondag verveel ik me altijd !
En toen ging het branden enzo !
Neucken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef SCH het volgende:
Ik volg het niet meer.
ben jij een kloon van Pascal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |