Stijlvol gejatquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Kirby Canvas Curse ( IGN review ) : 9.0 !
En IGN Craig heeft een post geplaatst die waarschijnlijk iets met Rare bananen te maken heeft ( vergezocht? ).
http://boards.ign.com/Nintendo_DS_Lobby/b7594/94392675/?18
EIND VOLGENDE WEEK!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb dat manneke van zuiderpark gemaild ^_^ Hij zei dat ie em eind volgende week op zeker binnen heeft[Kirby dus]
heeft ie ook iets gezegd over levering problemen ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb dat manneke van zuiderpark gemaild ^_^ Hij zei dat ie em eind volgende week op zeker binnen heeft[Kirby dus]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:51 schreef remcheese het volgende:
[..]
heeft ie ook iets gezegd over levering problemen ofzo?
quote:Sorry voor de vertraging !!!
Ik verwacht volgende week Kirby op zeker binnen te hebben !!!
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Computers & Games
www.zuiderpark-computers.nl
Van die serie zijn mn neefje en nichtje helemaal gek! Ik vraag me alleen af (als dit spel er echt komt natuurlijk) voor wie het bedoeld is. Voor gamen zijn zij namelijk nog veel te jong, en tegen de tijd dat ze dat wel een beetje kunnen vinden ze bananen in pyama's allang niet leuk meer. (dit nog afgezien van het feit dat de meeste kinderen als ze een jaar of 5 zijn echt geen DS krijgen van hun ouders maar waarschijnlijk eerder een grote oude GBA omdat die dingen een stuk minder kwetsbaar zijn)quote:
damn... ik zit echt HARD te twijfelen of ik mijn order zal cancellen...quote:
Dan heb jij vandaag nog wel mazzel denk ik ;-)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:27 schreef Webby het volgende:
Ik ken dat wachten probleem, ik ben de hele dag al de DHL tracking page aan het refreshen. 2 dagen geleden een DS met mario en wario besteld. Maar enkele minuten geleden verscheen de status: Departed from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
Best snel van dvdboxoffice als je als vertrek dit ziet: 2005-07-27 22:43 Departed from DHL facility in Toronto - Canada
Briljante muziekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Site Project Rub 2
http://akadoko.sega.jp/
Nice graphics.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef darkskedar het volgende:
http://www.gamespot.com/ds/driving/mariokartds/media.html
die drie nieuwe mario kart filmpjes zien er vet uit zeg....(die van 28 juli)
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Webby het volgende:
En daar zit je dan machteloos op je werk te kijken naar deze status: 2005-07-29 15:29 Delivery attempted; recipient not home
Lucky bastard!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kom net terug van vakantie.. ligt er een pakketje op de mat![]()
Ik maak het open, heb ik dus Another Code gewonnen![]()
Tja, had je je vandaag maar ziek moeten meldenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Webby het volgende:
En daar zit je dan machteloos op je werk te kijken naar deze status: 2005-07-29 15:29 Delivery attempted; recipient not home
Het was al bekend dat het spel in oktober uit zou komen, al een hele tijd, maar het is inmiddels al bekend dat wij europeanen altijd als laatste aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef Yankee_One het volgende:
beetje laat niet?
3 maanden na US release
Ik wil eerst weten of wij in Europa ook nog weer andere rassen dan de VS krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was al bekend dat het spel in oktober uit zou komen, al een hele tijd, maar het is inmiddels al bekend dat wij europeanen altijd als laatste aan de beurt zijn![]()
advance wars ds ownt volgens mij kankerhardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/924889.asp
Eerste review van Advance Wars: Dual Strike![]()
Aardig cijfer![]()
Hopla, dezelfde rassen? Importeren die hapquote:Europeanen houden van honden. Dat is niet vreemd, want deze dieren zijn met afstand de trouwste viervoeters. Nu kan ook jij genieten van zo’n schattige pup, zonder dat je er met de dweil achteraan hoeft te lopen of bang moet zijn dat je schoenen worden opgepeuzeld. Op 7 oktober 2005 trippelt Nintendogs naar de Nintendo DS.
Als je geen plaats hebt voor een hond, heeft Nintendo een vrolijk alternatief voor je. Nintendogs is gebaseerd op het welbekende virtuele huisdier, maar is veel interactiever. Je kunt daadwerkelijk tegen je hond praten en ‘m zelfs aanraken, waarna het dier op een realistische manier op de aandacht reageert. Zo interactief was een game nog nooit. Nintendogs is ideaal voor mensen die geen echte hond kunnen nemen: hij maakt geen rommel, gaat nooit dood en laat ook geen haren achter op je meubilair!
Je begint met het selecteren van een puppy, waarbij je kunt kiezen uit zes rassen. Nintendo weet dat zowel hondenrassen als de smaak van mensen erg verschillen en bedacht daarom een unieke oplossing. De Europese uitvoering van de razendpopulaire huisdierensimulator Nintendogs voor de Nintendo DS verschijnt in drie versies: de Labrador Retriever, de tekkel en de chihuahua. Allemaal beschikken ze over zes verschillende rassen, zodat je in werkelijkheid kunt kiezen uit maar liefst achttien rassen. Drie van die rassen zijn niet te vinden in de Japanse versie: de Golden Retriever, de Siberische poolhond en de boxer. Ieder ras heeft een nest met drie verschillende puppy’s, waarbij je zelf het geslacht en de eigenschappen van de hond mag bepalen.
bron
Yesss...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Laatst Bomberman DS gekocht, maar ga hem houden tot op vakantie voor met m'n broertje... Las in de NGamer dat hij zo goed was, en dat je met 8 acht man singlecard wireless kunt spelen! En Bomberman is zowiezo heel vet, en hij koste "maar" 30 euro...
Heeft iemand 'm?
Een man die een banaan eetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wi-Fi trailer
http://media.ds.ign.com/articles/637/637723/vids_1.html
Omg, geweldigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef Alessandro het volgende:
Voor de mario fans,. een grappig stukje over mario 64 en een filmpje
http://users.adelphia.net(...)mario64/mario64.html
Ghe superquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wi-Fi trailer
http://media.ds.ign.com/articles/637/637723/vids_1.html
Ik wil een keer echte informatie over dat online gebeurenquote:
DS Party met een man of 12quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:59 schreef Zartos het volgende:
[..]
Yesss...
Met z'n tweeën op vakantie, allebei een ds: Bomberman kopen.
Leuk spelletje, maar de multiplayer optie heerscht. En bovendien geldt er: hoe meer mensen meedoen, hoe leuker (chaos).
Binnenkort maar eens een DS party organiseren met een man of 6. Interesse?
Geweldig stukjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef Alessandro het volgende:
Hehe, dat verschil met de DS versie is ook gelijk duidelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef Alessandro het volgende:
In je sig staat dat je op vakantie bent.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hehe, dat verschil met de DS versie is ook gelijk duidelijk
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
In je sig staat dat je op vakantie bent.![]()
In je sig staat dat je psychisch gestoord bent. Welke idioot gaat nou in godsnaam elke keer een wc-bril schoonmaken?quote:
Ben ik gelijk psychisch gestoord als ik een beetje smetvrees heb?? Daarnaast staat er "maakte". Ik doe het niet meer. Dussssss.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In je sig staat dat je psychisch gestoord bent. Welke idioot gaat nou in godsnaam elke keer een wc-bril schoonmaken?
45quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:45 schreef Webby het volgende:
Ziet er leuk uit dat Touch Panic. Ik hou wel van al die kleine puzzelgames. Aleen de drempel tot kopen ligt toch erg hoog. Het zijn games die je in flash ook kan spelen en dan gratis. En dan betaal je er op de DS 45 euro voor.
Jump komt uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:13 schreef Xrenity het volgende:
1) Nintendo DS – 41,982 (Market Share: 41.36%)
2) Sony PlayStation 2 – 25,980 (Market Share: 25.60% )
3) Sony PlayStation Portable – 19,043 (Market Share: 18.76%)
4) Nintendo Game Boy Advance SP – 10,935 (Market Share: 10.77%)
5) Nintendo GameCube – 2,995 (Market Share: 2.95%)
6) Nintendo Game Boy Advance – 397 (Market Share: 0.39%)
7) Microsoft Xbox – 164 (Market Share: 0.16%)
Waar komt die verkoop-boost ineens vandaan?
Tjaa, waarschijnlijk heb je gewoon bij het aanleren van een trukje doormiddel van spraak herkenning gewoon kei hard in de Mic. geschreeuwdquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nanostray heb ik wel, top spel! Nintendogs heb ik ook, 40/40 famitsu score? Nou ik geef het hooguit een 5, praten tegen een apparaat toe dan.. Soms moet je erg hard praten voordat dat beest luisterd, en als er een uur niks te doen is in het spel is het simpelweg gewoon saai.
Bron: DS gamerquote:DS-Gamer heeft weer een leuk nieuwtje voor onze bezoekers klaarliggen: er komt een Nintendogs tour naar Nederland toe! Een grote kans dat je de eerdere Nintendo tour al bent tegengekomen toen de Nintendo DS pas uitkwam in ons landje, want Big-N weet eindelijk hoe je een apparaat aan de man moet brengen. De Japanners doen het gewoon nog een keer, alleen dan met Nintendogs als hoofdrolspeler.
Een 'soort van' insider fluisterde dit in onze oren. Zes weken lang zal Nintendo proberen om Nintendogs, en natuurlijk de Dual Screen, aan de man én vrouw te brengen. Dat is interessant om te melden, want de doelgroep van deze tour heeft het Japanse bedrijf ook bekendgemaakt: jeugdige mensen van 8 tot en met 15 jaar én vrouwen van 15 tot 30 jaar. Zo zie je maar dat Nintendo deze non-games aan de verschillende geslachten wil verkopen. Wellicht niet echt nodig, want DS-Gamer gaf de game een negen in onze review!
Waar en wanneer moet je zijn als je deze tour wilt meemaken? Vanaf 12 september t/m 30 oktober zal de Nintendogs tour door Nederland gaan. Overigens is dit niet de uiteindelijke naam, want die moet nog bekend worden gemaakt. Exacte plaatsen zijn nog niet bekend, maar Nintendo denkt aan winkelcentra, speelparadijzen, evenementen en attractieparken. Bij deze plaatsen moet je vooral 'diergericht' denken. Dit houdt in dat Nintendo zo dicht mogelijk bij een dierenwinkel wil zitten in het winkelcentrum en natuurlijk in dierenparken de beest wil uithangen.
We verwachten binnenkort meer informatie over de gloednieuwe tour die Nintendo in de planning heeft. Overigens heeft de 'insider' gemeld dat hij vérwacht dat er dan ook meer informatie over de eventuele nieuwe kleuren voor Europa bekend gemaakt zal worden. Helaas kon hij/zij daar niet helemaal zeker van zijn, dus beschouwen we dit nog als lichtelijk onzeker. Dat de Nintendogs tour eraan komt is daarentegen 100% zeker!
quote:Hi Craig all I wanna know is if Nintendogs, Metroid Prime Hunters are both coming out August 22? I'm wondering this because I get a Game Informer magazine every month and it says in that Metroid is coming out in October, and the release date on ign says August 22. Well I dont know what to beleive but I trust you guys more. Help Craig im DESPERATE!
Forrest
Metroid: no way in heck is it going to be an August 22nd release, so we're just going to have to fix that entry in our database. It might not even make an October release, either. Stay tuned on that front, there may be some interesting news to report about that game.
-- Craig
Whehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:35 schreef Webby het volgende:
Mijn DS is aangekomen, alleen mocht ik mooi 30 euro betalen aan de DHL. Nu is hij duurder dan in NL en had ik er in NL meteen mee kunnen gamen
Ja dit zei ik begin dit jaar al, leek me toen al erg dom om de game niet online te makenquote:
Mmm. Granny Smith.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid gaat niet online. Ik vreet een Granny Smith als ie wel online gaat (en ik heb een hekel aan zure appels)
Welke kleur had je dan besteld, 'maar' een grijze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:35 schreef Webby het volgende:
Mijn DS is aangekomen, alleen mocht ik mooi 30 euro betalen aan de DHL. Nu is hij duurder dan in NL en had ik er in NL meteen mee kunnen gamen
n00bquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:53 schreef BMH het volgende:
Mijn 8e DS game.
Ik zou er van maken: 11 spellen voor de DS vinden die je ¤40 waard zijn is onmogelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef koei het volgende:
Ik heb er 5, maar ik kan nou nog niet echt zeggen dat ik een spel mis. Ik heb Mario, yoshi, polarium, ridge racers en pac-pix. Van de spellen die in Europa uit zijn wil ik enkel nog bomberman maar die heeft ook niet zoveel haast en van import spellen wil ik eigenlijk ook enkel nintendogs en kirby, verder is het nog niet zoveel.. Als je 11 spellen hebt, dan moet je wel redelijk wat bagger hebben of dubbele spellen. 11 leuke verschillende spellen voor de DS is momenteel nog onmogelijk.
Ik heb Rayman DS (quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef koei het volgende:
Ik heb er 5, maar ik kan nou nog niet echt zeggen dat ik een spel mis. Ik heb Mario, yoshi, polarium, ridge racers en pac-pix. Van de spellen die in Europa uit zijn wil ik enkel nog bomberman maar die heeft ook niet zoveel haast en van import spellen wil ik eigenlijk ook enkel nintendogs en kirby, verder is het nog niet zoveel.. Als je 11 spellen hebt, dan moet je wel redelijk wat bagger hebben of dubbele spellen. 11 leuke verschillende spellen voor de DS is momenteel nog onmogelijk.
Daarom importeer ik ze ook. Ik heb enkel voor Mario 64 het bedrag van 40 euro betaald (Lik Sang en douane). De rest was goedkoper dan 30 euro.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik zou er van maken: 11 spellen voor de DS vinden die je ¤40 waard zijn is onmogelijk
quote:
OMG... Eerst Metroid Prime, nu Super Smash Bros!?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga 'm iig niet halen, van wat ik heb begrepen is het een Smash Bros. kloon, en ik haat Smash Bros.
Nee, eerst Smash Bros, en toen pas Metroid Primequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG... Eerst Metroid Prime, nu Super Smash Bros!?
Ga jij er ook weer eentje kopen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Nu ga de sales van de Ds echt door het dak heen!
Wie hier gaat hem importeren?
OMG!! Eerst Super Smash Bros, en toen Metroid Prime...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, eerst Smash Bros, en toen pas Metroid Prime
Hey, maar ik heb wel Kirby Air Ridequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG!! Eerst Super Smash Bros, en toen Metroid Prime...![]()
In je gamecollection heb je een 7.0 gegeven aan Smash Bros & een 8.0 aan Metroid Prime.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:36 schreef Yankee_One het volgende:
Roy heeft gelijk, Metroid Prime en Super Smash Bros zijn beide kutspellen![]()
Pikachu is samen met Falco & Mewtwo de irritantste fighter in Smash Bros Melee. Altijd maar die bliksem die dat beest genereerd maakt em haast beschild met een ondoordringbare laag van appelsaplimonadepulp. Jak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef Cerbie het volgende:
Jullie konden het gewoon niet winnen van Pikachu met Smash Bros
Falco, dat vind ik toch wel de meest irritante tegenstander in het spelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Pikachu is samen met Falco & Mewtwo de irritantste fighter in Smash Bros Melee. Altijd maar die bliksem die dat beest genereerd maakt em haast beschild met een ondoordringbare laag van appelsaplimonadepulp. Jak.
idd, ik heb ook met mezelf afgesproken geen dure spellen meet te kopen. Ik vind 25 a 30 wel een oke prijsje.quote:Ik zou er van maken: 11 spellen voor de DS vinden die je ¤40 waard zijn is onmogelijk
vandaag gekocht voor 25e incl verzendingquote:k heb niet echt het gevoel dat ik nu een super titel mis
Alleen misschien Project Rub, daar heb ik gister nog mee in de handen gestaan om te halen, maar toch niet gedaan
Hoeften we niet te zien. Het word 100% zeker een pareltje. De Mario bros games zijn de beste platform games evah imo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:16 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Op Nintendo.nl kun je meer hi-res NSMB screens zien
Dan moet ik daar eens mee gaan spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
Falco is niet zo moeilijk wanneer je goed bent met Sheik. Sterker nog, dan own je hem.
Import?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:39 schreef Lukaso het volgende:
vandaag gekocht voor 25e incl verzending![]()
Het is voor 16+quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:18 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.tecmo.co.jp/product/raku_ds/index.htm
Nu ga ik echt een DS halen.
En raad eens wie er waarschijnlijk weer mee op tour gaat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bron: DS gamer
Dit vind ik echt wel tof![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
En raad eens wie er waarschijnlijk weer mee op tour gaat?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
http://users.belgacom.net/bn967347/
Demo voor Jump Superstars...voor de mensen met zo'n router enzo.
onderste scherm heeft veel nut zie ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:47 schreef Tomasso het volgende:
GPS voor op de DS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Naast Doom DS en Super Smash Bros. DS ook TomTom DS?
Daar onder staat "lat" en dat is kort voor latitude. Zo krijg je van die cijfers waar je precies zit op de aardbol als ik het goed heb. Dus wel degelijk nut.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
onderste scherm heeft veel nut zie ik![]()
Bron: www.ds-gamer.nlquote:Enkele dagen terug meldden we je al dat het Japanse CoroCoro Magazine ons rond 11 augustus meer informatie zou geven over nieuwe Pokémon games, en raad eens? Die nieuwe informatie is inderdaad gekomen. De nieuwe CoroCoro praat over zes toekomstige Pokémon games, waaronder 5 voor de GBA.
De eerste van deze games is Pokemon Ranger, een game voor de DS. Deze game moet in 2006 uitkomen, en is waarschijnlijk een game die bij de nieuwe film past, die ook in 2006 komt en ook Pokemon Ranger heet. Vooralsnog weten we alleen dat de game een Action RPG is.
Verder is er nog Pokemon Puzzle, ook voor de DS. Deze game komt 20 oktober al uit, en is zoals je aan de titel kan zien een puzzel game. Onderstaande screens wijzen erop dat deze game een tikkeltje op Zoo Keeper lijkt.
Dan de games waar we het minst van afweten. Dit zijn Pokemon Fushigi no Dungeon Blue en Pokemon Fushigi no Dungeon Red. De Blue versie is voor de DS, de Red versie zal op de GBA verschijnen. Wat deze games zijn of doen is niet bekend, maar het lijkt erop dat ze kunnen connecten op een manier zoals we dat al eerder zagen bij Spider-Man 2 en Project Rub. Stop de GBA game in de GBA opening van de DS, en je unlocked nieuwigheidjes. Waarschijnlijk is dit de game die we enkele maanden terug al hadden zien uitlekken, en wordt het een adventure met Pikachu en co. Beide games worden ontwikkeld door Chunsoft, en ze liggen nog dit jaar in de Japanse winkels.
Tot slot onderstreept CoroCoro nog even de games waar we het meest naar uitkijken, Pokemon Diamon en Pokemon Pearl. Deze moeten in 2006 uitkomen, nieuwe info wordt niet gegeven.
Tot slot nog twee scans. Op de eerste zien we vooral beelden van Pokémon Puzzle, met rechtsonder wat informatie over de Dungeon games. De tweede lijkt een eerste screen te tonen van Diamond & Pearl, maar daar zijn we nog niet zeker van.
Ach ja, niet klagen. Goed voor de verkopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef BMH het volgende:
6 pokemon games... Dat is gewoon eng.
Alles waar pokémon op staat verkoopt gewoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ach ja, niet klagen. Goed voor de verkopen.
Whahahaha, only-ds gebruikt jou site als bron van de afbeelding van de screen : http://www.only-ds.nl/v4/index.php?subaction=showfull&id=1123581178&archive=&start_from=&ucat=1"e:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:52 schreef Thomper het volgende:
[..]
Bron: www.ds-gamer.nl
Zo, zes nieuwe Pokemon games erbij. Zo doe je dat.
Tja je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten... Jij wilt je games goedkoop, dan zit je met bezorgtijden. Je had hem ook in een Nederlandse winkel kunnen halen en meteen kunnen spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:52 schreef Webby het volgende:
Het schiet niet echt op met dvdboxoffice. Ik wacht nu al 13 dagen op Wario Ware. Het is maar goed dat Mario 64 erbij zat.
Jep.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten in de Europese en Amerikaanse versies van Nintendogs dezelfde rassen?
Excellent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef Thomper het volgende:
Jep.
Jammer dat het nog zo lang duurt voordat die games hier ook zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe review scores van Famitsu
NDS Jump Super Stars 8/8/9/7
NDS Tiger Woods TGA 8/5/6/6
NDS Dinosaur Grand Prix 6/6/6/5
NDS Dracula (Castlevania: Dawn of Sorrow) 9/8/8/8
NDS Survival Kids (Lost in Blue) 8/8/7/8
NDS Puzzle Bobble (Bust A Move) 7/6/6/6
NDS Lunar: Dragon Song 6/9/6/6
NDS Jump Super Stars 8/8/9/7
De mijne twee weken terug geplaatst, Dachshund en Labrador komen deze kant op.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Excellent.
Dan plaats ik maar weer eens een import-order
Ff opheldering: De DS is REGIOVRIJ. Maar de spellen Amerika <> Japan <> Europa zijn allemaal iets anders, zo kan je een EU en JAP/USA niet linken. Dit zal ook wel bij nintendogs gebeuren.quote:
Nintendogs bestellen is soooooo mei 2005quote:
Daar kom ik nu ook pas achterquote:De rassen komen uiteindelijk toch allemaal tot je beschikking.
Maar niet alle items. Dus de exclusieve items in de Chihuahua-versie worden uiteindelijk het meest gewild en zeldzaam, want de meeste mensen nemen een van de twee andere versies (lekker dom).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de schattigste cover, de Labrador versieDe rassen komen uiteindelijk toch allemaal tot je beschikking.
Goeie instelling. Eerst iets zeggen over items en dan verder je mond houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef OnaNia het volgende:
Google maar, net als ieder ander.
YESquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brain Exercise und Brain Train in Europa
10.08.05 - Nintendo wird die in Japan bereits erhältlichen Denkspiele Brain Exercise und Brain Train laut einer USK-Prüfung vom 10.08.05 wohl auch in Europa veröffentlichen. Die Spiele sollen demnach auf der Games Convention (17.08.05 - 19.08.05) vorgestellt werden, wie dem Zusatz der Prüfung (GC-Demo) zu entnehmen ist. Release: TBA![]()
Tsja als je al weet wat in welke versie zit is het niet leuk meer om te spelen héquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie instelling. Eerst iets zeggen over items en dan verder je mond houden
Dat is geen gerucht hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef BMH het volgende:
Gerucht: Jump: Superstars verkoopt 320.000 exemplaren in de eerste 2 dagen.
Ik heb me er maar voor geregisteerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:36 schreef mikando18 het volgende:
Iemand zin om Nintendo's WiFI te testen? Download dan de Animal crossing desktop klok hier. Al moet je wel ingelogd zijn.
Level 1 bestaat uit 3 stages. Eerst alle 3 halen voor je naar Level 2 kunt gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Even een vraagje over Kirby.
Keb um gisteren gehaald en gister level 1 voltooid, ik kon toen met level 2 beginnen maar heb m'n DS uitgezet.
Nu doe ik vandaag m'n DS weer aan en zie ik een rode steen voor level 1 die ik dus kan gaan spelen en een oranje steen voor level 2, maar deze kan ik niet spelen. Moet ik nog iets anders voltooien voor level 2?
Keb alle drie de stages voltooid. 8 van de 9 medailes.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Level 1 bestaat uit 3 stages. Eerst alle 3 halen voor je naar Level 2 kunt gaan.
Waarschijnlijk heb je op rainbowrun gedrukt inplaats van de campaign modus.
Klik op de rode en kijk wat er bij de stages staat. Als er overal "clear(ed)" bij staat is er iets fout.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keb alle drie de stages voltooid. 8 van de 9 medailes.
Ik start maingame op, en zie dan een rode en oranje steen.
De rode kan ik ik kiezen, maar de oranje kan ik niet kiezen.
En er staat overal clear.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Klik op de rode en kijk wat er bij de stages staat. Als er overal "clear(ed)" bij staat is er iets fout.![]()
Je moet de schijf draaien zodat het oranje steentje onderin staatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En er staat overal clear.
Dat is ook het vreemde, ik kan zelfs al de oranje robein aanklikken. De draaischijf draait dan heel iets alsof ie op slaat staat.
Bij het klikken op de pijlen hoor je een huhhmp geluid.
Als je het spel uitspeeld unlock je 1 character. De andere 2 heb ik ook nog niet ontdekt. Dus iig niet bij de eerste 10 unlockingsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Achter welk panel in Canvas Curse zit een extra character verborgen? Nu unlock ik ze van bovenaf aan, maar dan duurt het nog wel ff voor ik er eentje tegenkom.
Super Smash achtig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:58 schreef Tomasso het volgende:
Jump Superstars
Ondanks het Japans valt het redelijk te volgen, je merkt vanzelf wel waar de knoppen voor dienen. Leuk spel![]()
Ds word dus misschien Goedkoperquote:The Nintendo DS will be $129.99 just in time for Nintendogs. I believe the drop occurs 8/21, but it might be sooner. More info soon.
Update - TRU [Toys R Us] is sending out a flyer for it. It’s advertised $129.99, but will be $129.95. The ad is basically for Nintendogs and includes a $10 off $50 NINTENDO purchase coupon(should work on the hardware, so you could get it for $119.95). The flyer is only going out to R-zone best guests, though, and should arrive at homes next week.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef mikando18 het volgende:
Kirby komt hier uit op 25 November met de prachtige naam Kirby: Power Paintbrush![]()
Euhm.. Castlevania komt dan uit?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
25 novemberWat een kutdatum om zo'n game uit te brengen
Hij moet op 1 september komen natuurlijk. Doet Nintendo uberhaupt wel iets om de PSP launch te bemoeilijken
![]()
had je naar de mediamarkt Enschede moeten komen, daar was die afgelopen 2 weken voor 129,-quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:41 schreef Thomper het volgende:
[..]
Euhm.. Castlevania komt dan uit?![]()
Maar goed, als de DS 130 dollar wordt in Amerika kunnen ze hem best 125 euro maken hier, op 1 september.
Ik heb al een DS sinds februari.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef grasmat het volgende:
[..]
had je naar de mediamarkt Enschede moeten komen, daar was die afgelopen 2 weken voor 129,-
Hoezo, mooi voor Sinterklaas! Dit is voor Nederland een prima datum, hoor. Er komt alleen wel veel leuks in november dan, Meteos en Mario & Luigi Superstar Saga ook...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
25 novemberWat een kutdatum om zo'n game uit te brengen
Hij moet op 1 september komen natuurlijk. Doet Nintendo uberhaupt wel iets om de PSP launch te bemoeilijken
![]()
Meteos komt al in september.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:04 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Hoezo, mooi voor Sinterklaas! Dit is voor Nederland een prima datum, hoor. Er komt alleen wel veel leuks in november dan, Meteos en Mario & Luigi Superstar Saga ook...
Jeeej!! Feesje!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Meteos komt al in september.Mario en Luigi waarschijnlijk pas op 5 december of daaromheen.
Misschien reageert het scherm alleen niet meer? volgens mij moet je wel heel bot doen om het scherm te breken of je moet hem uit je handen laten vallen maar dan ben je ook niet echt handig bezig imho...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Een gebroken schermpje valt denk ik niet onder de garantie, dat is geen fout van de producent.
Kut voor je.quote:
Het mooiste is dat ik hem ook nog op vakantie kwijt ben geraaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kut voor je.
Je raakt zo'n card nogal makkelijk kwijt ja, 't zijn echt kleine dingetjes.
Heel veel en veel denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een kleine update over Jump SuperStars, deze game staat al 5 dagen op nummer 1 in Japan, boven Winning Eleven 9 (PES5). Ik ben benieuwd wat hier strax de cijfers voor zijn, en hoeveel units de DS verkocht heeft daar
Wat is er kapot aan gegaan dan? Als hij gewoon niet meer reageert is het wat anders dan wanneer er een barst of een berg strandzand in zit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef HomerJ het volgende:
Mijn Touch Screen is op vakantie kapot gegaan. Gelukkig bestaat er zoiets als garantie. Moet ik er mee terug naar de winkel of Nintendo bellen om hem te repareren?
Als je opzoek bent naar cijfertjes is deze site misschien wel leuk:quote:
Hij reageert niet meer. Ik denk dat er constant 1 sensor word ingedrukt, want het begin scherm(touch to continue) gaat hij meteen verder, en als ik hem ga kalibraten doet hij helemaal raar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:06 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Wat is er kapot aan gegaan dan? Als hij gewoon niet meer reageert is het wat anders dan wanneer er een barst of een berg strandzand in zit.
Koop kirbyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:08 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie, maar ik wil eigenlijk nog een DS spelletje kopen. Ik heb op dit moment Super Mario 64 DS, Project Rub en Goldeneye: Rogue Agent. Ik dacht aan Bomberman DS, maar heeft die ook een goede singlecard multiplayer functie? Ik verwachtte namelijk bij Goldeney: Rogue Agent ook wel wat moois van de singlecard multiplayer functie, maar ik werd nogal teleurgesteld door dat ene kutleveltje. Is Bomberman DS wat, of is er nog een andere DS game die iemand mij aanraadt?
Ik ws wat later, shipping bij DVD Boxoffice is niet zo snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:14 schreef BMH het volgende:
BTW: over 6 dagen heb ik Advance Wars DS!!!
Idd, ik ben ook bezig met Kirby en Nanostray en ik hoop ooit weer verder te kunnen met Meteosquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ws wat later, shipping bij DVD Boxoffice is niet zo snel
Krijg het wel drukSigma Star, AW, Nintendogs... En dan ben ik nog steeds druk bezig met Meteos
![]()
DS
Hij is voor mij nu al geslaagd
Als je bomberman leuk vind, is het een geweldige game. Als je echter bomberman nooit echt leuk hebt gevonden moet je het niet doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:19 schreef basalphenaar het volgende:
Dus ik denk dat Bomberman DS wel de beste keuze is om te kopen voor de vakantie? Die multiplayer mode kan mij en mijn broertje wel even vermaken in de auto naar Frankrijk?
Vind het er wel matig uitzien, ook las ik dat het de touchscreen niet eens gebruikt, maar even afwachten op de reviews dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamespot.com/d(...)geofkings/media.html
Helemaal niks op 1 september tegenover de PSP?quote:- Castlevania Dawn of Sorrow – 29 september
- Madden NFL 06 – 30 september
- Scooby Doo! Unmasked – september
- Nintendo DS Pink – 7 oktober
- Nintendo DS Blue – 7 oktober
- Nintendogs : Labrador & Friends – 7 oktober
- Nintendogs : Dachshund & Friends – 7 oktober
- Nintendogs : Chihuahua & Friends – 7 oktober
- FIFA 06 – 7 oktober
- Marvel Nemesis : Rise of The Imperfects – 28 oktober
- Pac'n Roll – 28 oktober
- Tony Hawk's American Wasteland – oktober
- Ultimate Spider-Man – oktober
- Mario Kart DS (werktitel) – 11 november
- Need for Speed Most Wanted – 11 november
- Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour – 17 november
- Touch Golf (werktitel) – 18 november
- Sonic Rush – 18 november
- Kirby : Power Paintbrush – 25 november
- Dragon ball Z Supersonic Warriors 2 – 25 november
- Shrek SuperSlam – november
- Harry Potter and the Goblet of Fire – november
- Spongebob Squarepants : The Yellow Avenger – november
- The Incredibles Rise of the Underminer – november
- The Sims 2 – Herfst
- King Kong (Ubisoft) – Q4 2005
- Battles of Prince of Persia – Kerst
- Spyro Shadow Legacy – Herfst
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Metroid gaat online, let maar op
Voor suggesties voor ds spellen van Rare
http://www.rareware.com/extra/pantsboard/all_pants.html
Dit is de europeese release, in de USA komt ie nogsteeds op 1 september geloof ik. Op lik-sang staat ie zelfs voor 19 augustus dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
castlevania toch mooi naar achteren geschoven
Al gemaildquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor suggesties voor ds spellen van Rare
http://www.rareware.com/extra/pantsboard/all_pants.html
quote:Volgens het Japanse 2ch zijn er 200.000 exemplaren van de game over de toonbank gevlogen. Erg goed, maar niet zo goed als de 320.000 die ons eerst werd verteld. De DS zelf deed het ook goed: deze verkocht drie maal zoveel als een normale week. Dit betekent dat er zo'n 130.000 DSen zijn verkocht in één week. Ter vergelijking: in Duitsland zijn tot nu toe pas 130.000 exemplaren verkocht, en met de hulp van Jump haalt de DS dat in Japan in 1 week.
In japan wonen dan ook veel meer mensen...quote:Dit betekent dat er zo'n 130.000 DSen zijn verkocht in één week. Ter vergelijking: in Duitsland zijn tot nu toe pas 130.000 exemplaren verkocht, en met de hulp van Jump haalt de DS dat in Japan in 1 week.
Japan: 126 miljoenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
In japan wonen dan ook veel meer mensen...
ze zijn in japan vooral veel gamegekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
In japan wonen dan ook veel meer mensen...
hmm, ik dacht dat hij op 1 sept kwam om de psp een beetje te dwarsbomen, maar dat zal er wel zelf bij verzonnen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dit is de europeese release, in de USA komt ie nogsteeds op 1 september geloof ik. Op lik-sang staat ie zelfs voor 19 augustus dacht ik.
Beidequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:48 schreef mikando18 het volgende:
Nieuwe pics van new mario bros en mario kart.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:
Killer Instinct IIquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat willen jullie zien? Ik ga voor Perfect Dark
Banjo mag natuurlijk niet ontbreken, net als een goed Donkey Kong spelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat willen jullie zien? Ik ga voor Perfect Dark
Dat is over 5 dagenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef Cafi het volgende:
Ik ga pas een DS kopen als Advance Wars DS er is.
Het perfecte spel voor de DS![]()
Mjah, ik ken die Rare platformers van de N64 niet echt. Ze schijnen wel okay te zijn, maar zijn ze niet verouderd? Conker is dat wel namelijk... DKC series die nu op de GBA is blijft geweldig, maar bij Banjo en DK64 weet ik dat nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Banjo mag natuurlijk niet ontbreken, net als een goed Donkey Kong spel![]()
Ik wil nu toch eindelijk een keertje ervaren hoe Banjo is, dus die moet op de ds uitkomen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik ken die Rare platformers van de N64 niet echt. Ze schijnen wel okay te zijn, maar zijn ze niet verouderd? Conker is dat wel namelijk... DKC series die nu op de GBA is blijft geweldig, maar bij Banjo en DK64 weet ik dat niet
Beide Banjo's vond ik echt geweldige spellen. Het hangt natuurlijk van je smaak af, maar ik heb me er zeker meer dan genoeg mee vermaakt. En ze kunnen toch gewoon een nieuwe Banjo makenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik ken die Rare platformers van de N64 niet echt. Ze schijnen wel okay te zijn, maar zijn ze niet verouderd? Conker is dat wel namelijk... DKC series die nu op de GBA is blijft geweldig, maar bij Banjo en DK64 weet ik dat niet
Mjah, maar ik ben niet zo van de ports, zeker niet als je strax ook Rare games kan downloaden via de Revo natuurlijk. Wie gaat ze dan kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eindelijk een keertje ervaren hoe Banjo is, dus die moet op de ds uitkomen!
Mjah, dat kan ook natuurlijKquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:15 schreef Tomasso het volgende:
En ze kunnen toch gewoon een nieuwe Banjo maken
Ja, doe is gek zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ook natuurlijK![]()
Muziekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:06 schreef BMH het volgende:
Holy cow!
Check trailer 2.. AMAZING! Must buy!
Idd supertoffe Castlevaniamuziekquote:
je moet er voor open staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef Cafi het volgende:
Nintendog word denk ik wel een goeie,
maar mischien niet geschikt voor iedereen
Ik ga hem in iig wel halen, omdat me moeder bang is voor honden hebben wij geen hond, maar straks heb ik er wel éénquote:
Geen gekloot met ip's passwords en andere onzinquote:GC 2005: DS Wi-Fi to Storm Europe
NOE's Jim Merrick discusses the future and philosophy of DS hot-spotting.
by Fran Mirabella III
August 17, 2005 - Today in Leipzig, Germany Nintendo recapped its vision of wi-fi services at its press conference. Jim Merrick, director of marketing at Nintendo of Europe and longtime face of Nintendo, commented on these future services for Nintendo DS. Seeing that Revolution is also very big on wi-fi, we expect these plans provide a glimpse into that console's future as well.
Merrick, who began working towards an online plan for GameCube back in 2000 -- a plan which never materialized, was certainly well qualified to discuss the topic. He first recalled that Nintendo is no stranger to supporting online technology with its home consoles: the Famicom (NES in Japan) had a modem that supported stock trading and horse racing, you could once download games via satellite (dust off your Japanese SNES add-ons, everyone!), mobile phones supported Pokemon gaming, and all of the hotel and in-flight Nintendo gaming is powered by network distribution. Yet, he pointed out, "even with all this experience Nintendo has not yet launched a massive, console-based online gaming service. So, why now?"
He pointed out that despite technology being available, the value and the quality of the experience hasn't been up to Nintendo standards. Nintendo now believes with the DS that the time is right to show everyone how it sees the future of wi-fi gaming. Merrick said there are three elements of this future. The first, "Ease of use. No usernames. No passwords. No IP addresses. No URLs. No unintelligible technobabble. Just gaming." He offered further insight to why Nintendo has been so adamant on "wi-fi" and not just "online gaming." There are no cables involved. Nintendo wants to keep the experience simple. He noted that many people don't have broadband connections in their homes where they want to play games, and wi-fi solves that. For those that do have broadband at home they want to use, Nintendo will be releasing an "easy to install wi-fi adapter for PCs," claims Merrick.
The second part of Nintendo's wi-fi connection is "a fun and comfortable environment for everyone. Hardcore gamers and casual gamers alike. With Nintendo wi-fi you can choose to play only with your friends. Or, if you choose, you can find people based on skill level." Merrick's main point was that Nintendo wi-fi will provide a friendly experience, not an aggravating one.
The third and final element to wi-fi is, Jim said, "Cost. Nintendo won't be charging any subscription service to play our wi-fi games. We believe that wi-fi gaming should be a natural extension of the game. Not a new way to extract money from the gamers." Following up on that, Nintendo announced it is working to partner with numerous hot spot providers across Europe and that Nintendo itself will also be installing free hot spots. Nintendo's vision, he said, is total freedom to enjoy wi-fi multiplayer gaming anywhere you go.
With titles like Mario Kart DS just around the corner, it won't be long until we experience all this for ourselves. We'll have more information as it's available. Stay tuned.
Je kunt ook alleen met vrienden spelen. Dus: Friendslist.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen gekloot met ip's passwords en andere onzin![]()
Geen ranking systeem of wat dan ook![]()
Geen username![]()
Mensen vinden gebaseerd op skill![]()
Goed toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen gekloot met ip's passwords en andere onzin![]()
Geen ranking systeem of wat dan ook![]()
Geen username![]()
Mensen vinden gebaseerd op skill![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |