Vind het er wel matig uitzien, ook las ik dat het de touchscreen niet eens gebruikt, maar even afwachten op de reviews dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamespot.com/d(...)geofkings/media.html
Helemaal niks op 1 september tegenover de PSP?quote:- Castlevania Dawn of Sorrow – 29 september
- Madden NFL 06 – 30 september
- Scooby Doo! Unmasked – september
- Nintendo DS Pink – 7 oktober
- Nintendo DS Blue – 7 oktober
- Nintendogs : Labrador & Friends – 7 oktober
- Nintendogs : Dachshund & Friends – 7 oktober
- Nintendogs : Chihuahua & Friends – 7 oktober
- FIFA 06 – 7 oktober
- Marvel Nemesis : Rise of The Imperfects – 28 oktober
- Pac'n Roll – 28 oktober
- Tony Hawk's American Wasteland – oktober
- Ultimate Spider-Man – oktober
- Mario Kart DS (werktitel) – 11 november
- Need for Speed Most Wanted – 11 november
- Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour – 17 november
- Touch Golf (werktitel) – 18 november
- Sonic Rush – 18 november
- Kirby : Power Paintbrush – 25 november
- Dragon ball Z Supersonic Warriors 2 – 25 november
- Shrek SuperSlam – november
- Harry Potter and the Goblet of Fire – november
- Spongebob Squarepants : The Yellow Avenger – november
- The Incredibles Rise of the Underminer – november
- The Sims 2 – Herfst
- King Kong (Ubisoft) – Q4 2005
- Battles of Prince of Persia – Kerst
- Spyro Shadow Legacy – Herfst
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Metroid gaat online, let maar op
Voor suggesties voor ds spellen van Rare
http://www.rareware.com/extra/pantsboard/all_pants.html
Dit is de europeese release, in de USA komt ie nogsteeds op 1 september geloof ik. Op lik-sang staat ie zelfs voor 19 augustus dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
castlevania toch mooi naar achteren geschoven
Al gemaildquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor suggesties voor ds spellen van Rare
http://www.rareware.com/extra/pantsboard/all_pants.html
quote:Volgens het Japanse 2ch zijn er 200.000 exemplaren van de game over de toonbank gevlogen. Erg goed, maar niet zo goed als de 320.000 die ons eerst werd verteld. De DS zelf deed het ook goed: deze verkocht drie maal zoveel als een normale week. Dit betekent dat er zo'n 130.000 DSen zijn verkocht in één week. Ter vergelijking: in Duitsland zijn tot nu toe pas 130.000 exemplaren verkocht, en met de hulp van Jump haalt de DS dat in Japan in 1 week.
In japan wonen dan ook veel meer mensen...quote:Dit betekent dat er zo'n 130.000 DSen zijn verkocht in één week. Ter vergelijking: in Duitsland zijn tot nu toe pas 130.000 exemplaren verkocht, en met de hulp van Jump haalt de DS dat in Japan in 1 week.
Japan: 126 miljoenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
In japan wonen dan ook veel meer mensen...
ze zijn in japan vooral veel gamegekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
In japan wonen dan ook veel meer mensen...
hmm, ik dacht dat hij op 1 sept kwam om de psp een beetje te dwarsbomen, maar dat zal er wel zelf bij verzonnen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dit is de europeese release, in de USA komt ie nogsteeds op 1 september geloof ik. Op lik-sang staat ie zelfs voor 19 augustus dacht ik.
Beidequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:48 schreef mikando18 het volgende:
Nieuwe pics van new mario bros en mario kart.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:
Killer Instinct IIquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat willen jullie zien? Ik ga voor Perfect Dark
Banjo mag natuurlijk niet ontbreken, net als een goed Donkey Kong spelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat willen jullie zien? Ik ga voor Perfect Dark
Dat is over 5 dagenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef Cafi het volgende:
Ik ga pas een DS kopen als Advance Wars DS er is.
Het perfecte spel voor de DS![]()
Mjah, ik ken die Rare platformers van de N64 niet echt. Ze schijnen wel okay te zijn, maar zijn ze niet verouderd? Conker is dat wel namelijk... DKC series die nu op de GBA is blijft geweldig, maar bij Banjo en DK64 weet ik dat nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Banjo mag natuurlijk niet ontbreken, net als een goed Donkey Kong spel![]()
Ik wil nu toch eindelijk een keertje ervaren hoe Banjo is, dus die moet op de ds uitkomen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik ken die Rare platformers van de N64 niet echt. Ze schijnen wel okay te zijn, maar zijn ze niet verouderd? Conker is dat wel namelijk... DKC series die nu op de GBA is blijft geweldig, maar bij Banjo en DK64 weet ik dat niet
Beide Banjo's vond ik echt geweldige spellen. Het hangt natuurlijk van je smaak af, maar ik heb me er zeker meer dan genoeg mee vermaakt. En ze kunnen toch gewoon een nieuwe Banjo makenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik ken die Rare platformers van de N64 niet echt. Ze schijnen wel okay te zijn, maar zijn ze niet verouderd? Conker is dat wel namelijk... DKC series die nu op de GBA is blijft geweldig, maar bij Banjo en DK64 weet ik dat niet
Mjah, maar ik ben niet zo van de ports, zeker niet als je strax ook Rare games kan downloaden via de Revo natuurlijk. Wie gaat ze dan kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eindelijk een keertje ervaren hoe Banjo is, dus die moet op de ds uitkomen!
Mjah, dat kan ook natuurlijKquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:15 schreef Tomasso het volgende:
En ze kunnen toch gewoon een nieuwe Banjo maken
Ja, doe is gek zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ook natuurlijK![]()
Muziekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:06 schreef BMH het volgende:
Holy cow!
Check trailer 2.. AMAZING! Must buy!
Idd supertoffe Castlevaniamuziekquote:
je moet er voor open staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef Cafi het volgende:
Nintendog word denk ik wel een goeie,
maar mischien niet geschikt voor iedereen
Ik ga hem in iig wel halen, omdat me moeder bang is voor honden hebben wij geen hond, maar straks heb ik er wel éénquote:
Geen gekloot met ip's passwords en andere onzinquote:GC 2005: DS Wi-Fi to Storm Europe
NOE's Jim Merrick discusses the future and philosophy of DS hot-spotting.
by Fran Mirabella III
August 17, 2005 - Today in Leipzig, Germany Nintendo recapped its vision of wi-fi services at its press conference. Jim Merrick, director of marketing at Nintendo of Europe and longtime face of Nintendo, commented on these future services for Nintendo DS. Seeing that Revolution is also very big on wi-fi, we expect these plans provide a glimpse into that console's future as well.
Merrick, who began working towards an online plan for GameCube back in 2000 -- a plan which never materialized, was certainly well qualified to discuss the topic. He first recalled that Nintendo is no stranger to supporting online technology with its home consoles: the Famicom (NES in Japan) had a modem that supported stock trading and horse racing, you could once download games via satellite (dust off your Japanese SNES add-ons, everyone!), mobile phones supported Pokemon gaming, and all of the hotel and in-flight Nintendo gaming is powered by network distribution. Yet, he pointed out, "even with all this experience Nintendo has not yet launched a massive, console-based online gaming service. So, why now?"
He pointed out that despite technology being available, the value and the quality of the experience hasn't been up to Nintendo standards. Nintendo now believes with the DS that the time is right to show everyone how it sees the future of wi-fi gaming. Merrick said there are three elements of this future. The first, "Ease of use. No usernames. No passwords. No IP addresses. No URLs. No unintelligible technobabble. Just gaming." He offered further insight to why Nintendo has been so adamant on "wi-fi" and not just "online gaming." There are no cables involved. Nintendo wants to keep the experience simple. He noted that many people don't have broadband connections in their homes where they want to play games, and wi-fi solves that. For those that do have broadband at home they want to use, Nintendo will be releasing an "easy to install wi-fi adapter for PCs," claims Merrick.
The second part of Nintendo's wi-fi connection is "a fun and comfortable environment for everyone. Hardcore gamers and casual gamers alike. With Nintendo wi-fi you can choose to play only with your friends. Or, if you choose, you can find people based on skill level." Merrick's main point was that Nintendo wi-fi will provide a friendly experience, not an aggravating one.
The third and final element to wi-fi is, Jim said, "Cost. Nintendo won't be charging any subscription service to play our wi-fi games. We believe that wi-fi gaming should be a natural extension of the game. Not a new way to extract money from the gamers." Following up on that, Nintendo announced it is working to partner with numerous hot spot providers across Europe and that Nintendo itself will also be installing free hot spots. Nintendo's vision, he said, is total freedom to enjoy wi-fi multiplayer gaming anywhere you go.
With titles like Mario Kart DS just around the corner, it won't be long until we experience all this for ourselves. We'll have more information as it's available. Stay tuned.
Je kunt ook alleen met vrienden spelen. Dus: Friendslist.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen gekloot met ip's passwords en andere onzin![]()
Geen ranking systeem of wat dan ook![]()
Geen username![]()
Mensen vinden gebaseerd op skill![]()
Goed toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:59 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen gekloot met ip's passwords en andere onzin![]()
Geen ranking systeem of wat dan ook![]()
Geen username![]()
Mensen vinden gebaseerd op skill![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |