Vind het er wel matig uitzien, ook las ik dat het de touchscreen niet eens gebruikt, maar even afwachten op de reviews dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamespot.com/d(...)geofkings/media.html
Helemaal niks op 1 september tegenover de PSP?quote:- Castlevania Dawn of Sorrow – 29 september
- Madden NFL 06 – 30 september
- Scooby Doo! Unmasked – september
- Nintendo DS Pink – 7 oktober
- Nintendo DS Blue – 7 oktober
- Nintendogs : Labrador & Friends – 7 oktober
- Nintendogs : Dachshund & Friends – 7 oktober
- Nintendogs : Chihuahua & Friends – 7 oktober
- FIFA 06 – 7 oktober
- Marvel Nemesis : Rise of The Imperfects – 28 oktober
- Pac'n Roll – 28 oktober
- Tony Hawk's American Wasteland – oktober
- Ultimate Spider-Man – oktober
- Mario Kart DS (werktitel) – 11 november
- Need for Speed Most Wanted – 11 november
- Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour – 17 november
- Touch Golf (werktitel) – 18 november
- Sonic Rush – 18 november
- Kirby : Power Paintbrush – 25 november
- Dragon ball Z Supersonic Warriors 2 – 25 november
- Shrek SuperSlam – november
- Harry Potter and the Goblet of Fire – november
- Spongebob Squarepants : The Yellow Avenger – november
- The Incredibles Rise of the Underminer – november
- The Sims 2 – Herfst
- King Kong (Ubisoft) – Q4 2005
- Battles of Prince of Persia – Kerst
- Spyro Shadow Legacy – Herfst
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Metroid gaat online, let maar op
Voor suggesties voor ds spellen van Rare
http://www.rareware.com/extra/pantsboard/all_pants.html
Dit is de europeese release, in de USA komt ie nogsteeds op 1 september geloof ik. Op lik-sang staat ie zelfs voor 19 augustus dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
castlevania toch mooi naar achteren geschoven
Al gemaildquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor suggesties voor ds spellen van Rare
http://www.rareware.com/extra/pantsboard/all_pants.html
quote:Volgens het Japanse 2ch zijn er 200.000 exemplaren van de game over de toonbank gevlogen. Erg goed, maar niet zo goed als de 320.000 die ons eerst werd verteld. De DS zelf deed het ook goed: deze verkocht drie maal zoveel als een normale week. Dit betekent dat er zo'n 130.000 DSen zijn verkocht in één week. Ter vergelijking: in Duitsland zijn tot nu toe pas 130.000 exemplaren verkocht, en met de hulp van Jump haalt de DS dat in Japan in 1 week.
In japan wonen dan ook veel meer mensen...quote:Dit betekent dat er zo'n 130.000 DSen zijn verkocht in één week. Ter vergelijking: in Duitsland zijn tot nu toe pas 130.000 exemplaren verkocht, en met de hulp van Jump haalt de DS dat in Japan in 1 week.
Japan: 126 miljoenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
In japan wonen dan ook veel meer mensen...
ze zijn in japan vooral veel gamegekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
In japan wonen dan ook veel meer mensen...
hmm, ik dacht dat hij op 1 sept kwam om de psp een beetje te dwarsbomen, maar dat zal er wel zelf bij verzonnen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dit is de europeese release, in de USA komt ie nogsteeds op 1 september geloof ik. Op lik-sang staat ie zelfs voor 19 augustus dacht ik.
Beidequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:48 schreef mikando18 het volgende:
Nieuwe pics van new mario bros en mario kart.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |