Daarom importeer ik ze ook. Ik heb enkel voor Mario 64 het bedrag van 40 euro betaald (Lik Sang en douane). De rest was goedkoper dan 30 euro.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik zou er van maken: 11 spellen voor de DS vinden die je ¤40 waard zijn is onmogelijk
quote:
OMG... Eerst Metroid Prime, nu Super Smash Bros!?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga 'm iig niet halen, van wat ik heb begrepen is het een Smash Bros. kloon, en ik haat Smash Bros.
Nee, eerst Smash Bros, en toen pas Metroid Primequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG... Eerst Metroid Prime, nu Super Smash Bros!?
Ga jij er ook weer eentje kopen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Nu ga de sales van de Ds echt door het dak heen!
Wie hier gaat hem importeren?
OMG!! Eerst Super Smash Bros, en toen Metroid Prime...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, eerst Smash Bros, en toen pas Metroid Prime
Hey, maar ik heb wel Kirby Air Ridequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG!! Eerst Super Smash Bros, en toen Metroid Prime...![]()
In je gamecollection heb je een 7.0 gegeven aan Smash Bros & een 8.0 aan Metroid Prime.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:36 schreef Yankee_One het volgende:
Roy heeft gelijk, Metroid Prime en Super Smash Bros zijn beide kutspellen![]()
Pikachu is samen met Falco & Mewtwo de irritantste fighter in Smash Bros Melee. Altijd maar die bliksem die dat beest genereerd maakt em haast beschild met een ondoordringbare laag van appelsaplimonadepulp. Jak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef Cerbie het volgende:
Jullie konden het gewoon niet winnen van Pikachu met Smash Bros
Falco, dat vind ik toch wel de meest irritante tegenstander in het spelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Pikachu is samen met Falco & Mewtwo de irritantste fighter in Smash Bros Melee. Altijd maar die bliksem die dat beest genereerd maakt em haast beschild met een ondoordringbare laag van appelsaplimonadepulp. Jak.
idd, ik heb ook met mezelf afgesproken geen dure spellen meet te kopen. Ik vind 25 a 30 wel een oke prijsje.quote:Ik zou er van maken: 11 spellen voor de DS vinden die je ¤40 waard zijn is onmogelijk
vandaag gekocht voor 25e incl verzendingquote:k heb niet echt het gevoel dat ik nu een super titel mis
Alleen misschien Project Rub, daar heb ik gister nog mee in de handen gestaan om te halen, maar toch niet gedaan
Hoeften we niet te zien. Het word 100% zeker een pareltje. De Mario bros games zijn de beste platform games evah imo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:16 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Op Nintendo.nl kun je meer hi-res NSMB screens zien
Dan moet ik daar eens mee gaan spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
Falco is niet zo moeilijk wanneer je goed bent met Sheik. Sterker nog, dan own je hem.
Import?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:39 schreef Lukaso het volgende:
vandaag gekocht voor 25e incl verzending![]()
Het is voor 16+quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:18 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.tecmo.co.jp/product/raku_ds/index.htm
Nu ga ik echt een DS halen.
En raad eens wie er waarschijnlijk weer mee op tour gaat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bron: DS gamer
Dit vind ik echt wel tof![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
En raad eens wie er waarschijnlijk weer mee op tour gaat?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
http://users.belgacom.net/bn967347/
Demo voor Jump Superstars...voor de mensen met zo'n router enzo.
onderste scherm heeft veel nut zie ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:47 schreef Tomasso het volgende:
GPS voor op de DS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Naast Doom DS en Super Smash Bros. DS ook TomTom DS?
Daar onder staat "lat" en dat is kort voor latitude. Zo krijg je van die cijfers waar je precies zit op de aardbol als ik het goed heb. Dus wel degelijk nut.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
onderste scherm heeft veel nut zie ik![]()
Bron: www.ds-gamer.nlquote:Enkele dagen terug meldden we je al dat het Japanse CoroCoro Magazine ons rond 11 augustus meer informatie zou geven over nieuwe Pokémon games, en raad eens? Die nieuwe informatie is inderdaad gekomen. De nieuwe CoroCoro praat over zes toekomstige Pokémon games, waaronder 5 voor de GBA.
De eerste van deze games is Pokemon Ranger, een game voor de DS. Deze game moet in 2006 uitkomen, en is waarschijnlijk een game die bij de nieuwe film past, die ook in 2006 komt en ook Pokemon Ranger heet. Vooralsnog weten we alleen dat de game een Action RPG is.
Verder is er nog Pokemon Puzzle, ook voor de DS. Deze game komt 20 oktober al uit, en is zoals je aan de titel kan zien een puzzel game. Onderstaande screens wijzen erop dat deze game een tikkeltje op Zoo Keeper lijkt.
Dan de games waar we het minst van afweten. Dit zijn Pokemon Fushigi no Dungeon Blue en Pokemon Fushigi no Dungeon Red. De Blue versie is voor de DS, de Red versie zal op de GBA verschijnen. Wat deze games zijn of doen is niet bekend, maar het lijkt erop dat ze kunnen connecten op een manier zoals we dat al eerder zagen bij Spider-Man 2 en Project Rub. Stop de GBA game in de GBA opening van de DS, en je unlocked nieuwigheidjes. Waarschijnlijk is dit de game die we enkele maanden terug al hadden zien uitlekken, en wordt het een adventure met Pikachu en co. Beide games worden ontwikkeld door Chunsoft, en ze liggen nog dit jaar in de Japanse winkels.
Tot slot onderstreept CoroCoro nog even de games waar we het meest naar uitkijken, Pokemon Diamon en Pokemon Pearl. Deze moeten in 2006 uitkomen, nieuwe info wordt niet gegeven.
Tot slot nog twee scans. Op de eerste zien we vooral beelden van Pokémon Puzzle, met rechtsonder wat informatie over de Dungeon games. De tweede lijkt een eerste screen te tonen van Diamond & Pearl, maar daar zijn we nog niet zeker van.
Ach ja, niet klagen. Goed voor de verkopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:33 schreef BMH het volgende:
6 pokemon games... Dat is gewoon eng.
Alles waar pokémon op staat verkoopt gewoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ach ja, niet klagen. Goed voor de verkopen.
Whahahaha, only-ds gebruikt jou site als bron van de afbeelding van de screen : http://www.only-ds.nl/v4/index.php?subaction=showfull&id=1123581178&archive=&start_from=&ucat=1"e:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:52 schreef Thomper het volgende:
[..]
Bron: www.ds-gamer.nl
Zo, zes nieuwe Pokemon games erbij. Zo doe je dat.
Tja je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten... Jij wilt je games goedkoop, dan zit je met bezorgtijden. Je had hem ook in een Nederlandse winkel kunnen halen en meteen kunnen spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:52 schreef Webby het volgende:
Het schiet niet echt op met dvdboxoffice. Ik wacht nu al 13 dagen op Wario Ware. Het is maar goed dat Mario 64 erbij zat.
Jep.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten in de Europese en Amerikaanse versies van Nintendogs dezelfde rassen?
Excellent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef Thomper het volgende:
Jep.
Jammer dat het nog zo lang duurt voordat die games hier ook zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe review scores van Famitsu
NDS Jump Super Stars 8/8/9/7
NDS Tiger Woods TGA 8/5/6/6
NDS Dinosaur Grand Prix 6/6/6/5
NDS Dracula (Castlevania: Dawn of Sorrow) 9/8/8/8
NDS Survival Kids (Lost in Blue) 8/8/7/8
NDS Puzzle Bobble (Bust A Move) 7/6/6/6
NDS Lunar: Dragon Song 6/9/6/6
NDS Jump Super Stars 8/8/9/7
De mijne twee weken terug geplaatst, Dachshund en Labrador komen deze kant op.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Excellent.
Dan plaats ik maar weer eens een import-order
Ff opheldering: De DS is REGIOVRIJ. Maar de spellen Amerika <> Japan <> Europa zijn allemaal iets anders, zo kan je een EU en JAP/USA niet linken. Dit zal ook wel bij nintendogs gebeuren.quote:
Nintendogs bestellen is soooooo mei 2005quote:
Daar kom ik nu ook pas achterquote:De rassen komen uiteindelijk toch allemaal tot je beschikking.
Maar niet alle items. Dus de exclusieve items in de Chihuahua-versie worden uiteindelijk het meest gewild en zeldzaam, want de meeste mensen nemen een van de twee andere versies (lekker dom).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de schattigste cover, de Labrador versieDe rassen komen uiteindelijk toch allemaal tot je beschikking.
Goeie instelling. Eerst iets zeggen over items en dan verder je mond houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef OnaNia het volgende:
Google maar, net als ieder ander.
YESquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brain Exercise und Brain Train in Europa
10.08.05 - Nintendo wird die in Japan bereits erhältlichen Denkspiele Brain Exercise und Brain Train laut einer USK-Prüfung vom 10.08.05 wohl auch in Europa veröffentlichen. Die Spiele sollen demnach auf der Games Convention (17.08.05 - 19.08.05) vorgestellt werden, wie dem Zusatz der Prüfung (GC-Demo) zu entnehmen ist. Release: TBA![]()
Tsja als je al weet wat in welke versie zit is het niet leuk meer om te spelen héquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie instelling. Eerst iets zeggen over items en dan verder je mond houden
Dat is geen gerucht hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef BMH het volgende:
Gerucht: Jump: Superstars verkoopt 320.000 exemplaren in de eerste 2 dagen.
Ik heb me er maar voor geregisteerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:36 schreef mikando18 het volgende:
Iemand zin om Nintendo's WiFI te testen? Download dan de Animal crossing desktop klok hier. Al moet je wel ingelogd zijn.
Level 1 bestaat uit 3 stages. Eerst alle 3 halen voor je naar Level 2 kunt gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Even een vraagje over Kirby.
Keb um gisteren gehaald en gister level 1 voltooid, ik kon toen met level 2 beginnen maar heb m'n DS uitgezet.
Nu doe ik vandaag m'n DS weer aan en zie ik een rode steen voor level 1 die ik dus kan gaan spelen en een oranje steen voor level 2, maar deze kan ik niet spelen. Moet ik nog iets anders voltooien voor level 2?
Keb alle drie de stages voltooid. 8 van de 9 medailes.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Level 1 bestaat uit 3 stages. Eerst alle 3 halen voor je naar Level 2 kunt gaan.
Waarschijnlijk heb je op rainbowrun gedrukt inplaats van de campaign modus.
Klik op de rode en kijk wat er bij de stages staat. Als er overal "clear(ed)" bij staat is er iets fout.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keb alle drie de stages voltooid. 8 van de 9 medailes.
Ik start maingame op, en zie dan een rode en oranje steen.
De rode kan ik ik kiezen, maar de oranje kan ik niet kiezen.
En er staat overal clear.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Klik op de rode en kijk wat er bij de stages staat. Als er overal "clear(ed)" bij staat is er iets fout.![]()
Je moet de schijf draaien zodat het oranje steentje onderin staatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En er staat overal clear.
Dat is ook het vreemde, ik kan zelfs al de oranje robein aanklikken. De draaischijf draait dan heel iets alsof ie op slaat staat.
Bij het klikken op de pijlen hoor je een huhhmp geluid.
Als je het spel uitspeeld unlock je 1 character. De andere 2 heb ik ook nog niet ontdekt. Dus iig niet bij de eerste 10 unlockingsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Achter welk panel in Canvas Curse zit een extra character verborgen? Nu unlock ik ze van bovenaf aan, maar dan duurt het nog wel ff voor ik er eentje tegenkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |