Stijlvol gejatquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Kirby Canvas Curse ( IGN review ) : 9.0 !
En IGN Craig heeft een post geplaatst die waarschijnlijk iets met Rare bananen te maken heeft ( vergezocht? ).
http://boards.ign.com/Nintendo_DS_Lobby/b7594/94392675/?18
EIND VOLGENDE WEEK!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb dat manneke van zuiderpark gemaild ^_^ Hij zei dat ie em eind volgende week op zeker binnen heeft[Kirby dus]
heeft ie ook iets gezegd over levering problemen ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb dat manneke van zuiderpark gemaild ^_^ Hij zei dat ie em eind volgende week op zeker binnen heeft[Kirby dus]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:51 schreef remcheese het volgende:
[..]
heeft ie ook iets gezegd over levering problemen ofzo?
quote:Sorry voor de vertraging !!!
Ik verwacht volgende week Kirby op zeker binnen te hebben !!!
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Computers & Games
www.zuiderpark-computers.nl
Van die serie zijn mn neefje en nichtje helemaal gek! Ik vraag me alleen af (als dit spel er echt komt natuurlijk) voor wie het bedoeld is. Voor gamen zijn zij namelijk nog veel te jong, en tegen de tijd dat ze dat wel een beetje kunnen vinden ze bananen in pyama's allang niet leuk meer. (dit nog afgezien van het feit dat de meeste kinderen als ze een jaar of 5 zijn echt geen DS krijgen van hun ouders maar waarschijnlijk eerder een grote oude GBA omdat die dingen een stuk minder kwetsbaar zijn)quote:
damn... ik zit echt HARD te twijfelen of ik mijn order zal cancellen...quote:
Dan heb jij vandaag nog wel mazzel denk ik ;-)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:27 schreef Webby het volgende:
Ik ken dat wachten probleem, ik ben de hele dag al de DHL tracking page aan het refreshen. 2 dagen geleden een DS met mario en wario besteld. Maar enkele minuten geleden verscheen de status: Departed from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
Best snel van dvdboxoffice als je als vertrek dit ziet: 2005-07-27 22:43 Departed from DHL facility in Toronto - Canada
Briljante muziekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Site Project Rub 2
http://akadoko.sega.jp/
Nice graphics.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef darkskedar het volgende:
http://www.gamespot.com/ds/driving/mariokartds/media.html
die drie nieuwe mario kart filmpjes zien er vet uit zeg....(die van 28 juli)
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Webby het volgende:
En daar zit je dan machteloos op je werk te kijken naar deze status: 2005-07-29 15:29 Delivery attempted; recipient not home
Lucky bastard!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kom net terug van vakantie.. ligt er een pakketje op de mat![]()
Ik maak het open, heb ik dus Another Code gewonnen![]()
Tja, had je je vandaag maar ziek moeten meldenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Webby het volgende:
En daar zit je dan machteloos op je werk te kijken naar deze status: 2005-07-29 15:29 Delivery attempted; recipient not home
Het was al bekend dat het spel in oktober uit zou komen, al een hele tijd, maar het is inmiddels al bekend dat wij europeanen altijd als laatste aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef Yankee_One het volgende:
beetje laat niet?
3 maanden na US release
Ik wil eerst weten of wij in Europa ook nog weer andere rassen dan de VS krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was al bekend dat het spel in oktober uit zou komen, al een hele tijd, maar het is inmiddels al bekend dat wij europeanen altijd als laatste aan de beurt zijn![]()
advance wars ds ownt volgens mij kankerhardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/924889.asp
Eerste review van Advance Wars: Dual Strike![]()
Aardig cijfer![]()
Hopla, dezelfde rassen? Importeren die hapquote:Europeanen houden van honden. Dat is niet vreemd, want deze dieren zijn met afstand de trouwste viervoeters. Nu kan ook jij genieten van zo’n schattige pup, zonder dat je er met de dweil achteraan hoeft te lopen of bang moet zijn dat je schoenen worden opgepeuzeld. Op 7 oktober 2005 trippelt Nintendogs naar de Nintendo DS.
Als je geen plaats hebt voor een hond, heeft Nintendo een vrolijk alternatief voor je. Nintendogs is gebaseerd op het welbekende virtuele huisdier, maar is veel interactiever. Je kunt daadwerkelijk tegen je hond praten en ‘m zelfs aanraken, waarna het dier op een realistische manier op de aandacht reageert. Zo interactief was een game nog nooit. Nintendogs is ideaal voor mensen die geen echte hond kunnen nemen: hij maakt geen rommel, gaat nooit dood en laat ook geen haren achter op je meubilair!
Je begint met het selecteren van een puppy, waarbij je kunt kiezen uit zes rassen. Nintendo weet dat zowel hondenrassen als de smaak van mensen erg verschillen en bedacht daarom een unieke oplossing. De Europese uitvoering van de razendpopulaire huisdierensimulator Nintendogs voor de Nintendo DS verschijnt in drie versies: de Labrador Retriever, de tekkel en de chihuahua. Allemaal beschikken ze over zes verschillende rassen, zodat je in werkelijkheid kunt kiezen uit maar liefst achttien rassen. Drie van die rassen zijn niet te vinden in de Japanse versie: de Golden Retriever, de Siberische poolhond en de boxer. Ieder ras heeft een nest met drie verschillende puppy’s, waarbij je zelf het geslacht en de eigenschappen van de hond mag bepalen.
bron
Yesss...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Laatst Bomberman DS gekocht, maar ga hem houden tot op vakantie voor met m'n broertje... Las in de NGamer dat hij zo goed was, en dat je met 8 acht man singlecard wireless kunt spelen! En Bomberman is zowiezo heel vet, en hij koste "maar" 30 euro...
Heeft iemand 'm?
Een man die een banaan eetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wi-Fi trailer
http://media.ds.ign.com/articles/637/637723/vids_1.html
Omg, geweldigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef Alessandro het volgende:
Voor de mario fans,. een grappig stukje over mario 64 en een filmpje
http://users.adelphia.net(...)mario64/mario64.html
Ghe superquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wi-Fi trailer
http://media.ds.ign.com/articles/637/637723/vids_1.html
Ik wil een keer echte informatie over dat online gebeurenquote:
DS Party met een man of 12quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:59 schreef Zartos het volgende:
[..]
Yesss...
Met z'n tweeën op vakantie, allebei een ds: Bomberman kopen.
Leuk spelletje, maar de multiplayer optie heerscht. En bovendien geldt er: hoe meer mensen meedoen, hoe leuker (chaos).
Binnenkort maar eens een DS party organiseren met een man of 6. Interesse?
Geweldig stukjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef Alessandro het volgende:
Hehe, dat verschil met de DS versie is ook gelijk duidelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef Alessandro het volgende:
In je sig staat dat je op vakantie bent.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hehe, dat verschil met de DS versie is ook gelijk duidelijk
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
In je sig staat dat je op vakantie bent.![]()
In je sig staat dat je psychisch gestoord bent. Welke idioot gaat nou in godsnaam elke keer een wc-bril schoonmaken?quote:
Ben ik gelijk psychisch gestoord als ik een beetje smetvrees heb?? Daarnaast staat er "maakte". Ik doe het niet meer. Dussssss.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In je sig staat dat je psychisch gestoord bent. Welke idioot gaat nou in godsnaam elke keer een wc-bril schoonmaken?
45quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:45 schreef Webby het volgende:
Ziet er leuk uit dat Touch Panic. Ik hou wel van al die kleine puzzelgames. Aleen de drempel tot kopen ligt toch erg hoog. Het zijn games die je in flash ook kan spelen en dan gratis. En dan betaal je er op de DS 45 euro voor.
Jump komt uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:13 schreef Xrenity het volgende:
1) Nintendo DS – 41,982 (Market Share: 41.36%)
2) Sony PlayStation 2 – 25,980 (Market Share: 25.60% )
3) Sony PlayStation Portable – 19,043 (Market Share: 18.76%)
4) Nintendo Game Boy Advance SP – 10,935 (Market Share: 10.77%)
5) Nintendo GameCube – 2,995 (Market Share: 2.95%)
6) Nintendo Game Boy Advance – 397 (Market Share: 0.39%)
7) Microsoft Xbox – 164 (Market Share: 0.16%)
Waar komt die verkoop-boost ineens vandaan?
Tjaa, waarschijnlijk heb je gewoon bij het aanleren van een trukje doormiddel van spraak herkenning gewoon kei hard in de Mic. geschreeuwdquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nanostray heb ik wel, top spel! Nintendogs heb ik ook, 40/40 famitsu score? Nou ik geef het hooguit een 5, praten tegen een apparaat toe dan.. Soms moet je erg hard praten voordat dat beest luisterd, en als er een uur niks te doen is in het spel is het simpelweg gewoon saai.
Bron: DS gamerquote:DS-Gamer heeft weer een leuk nieuwtje voor onze bezoekers klaarliggen: er komt een Nintendogs tour naar Nederland toe! Een grote kans dat je de eerdere Nintendo tour al bent tegengekomen toen de Nintendo DS pas uitkwam in ons landje, want Big-N weet eindelijk hoe je een apparaat aan de man moet brengen. De Japanners doen het gewoon nog een keer, alleen dan met Nintendogs als hoofdrolspeler.
Een 'soort van' insider fluisterde dit in onze oren. Zes weken lang zal Nintendo proberen om Nintendogs, en natuurlijk de Dual Screen, aan de man én vrouw te brengen. Dat is interessant om te melden, want de doelgroep van deze tour heeft het Japanse bedrijf ook bekendgemaakt: jeugdige mensen van 8 tot en met 15 jaar én vrouwen van 15 tot 30 jaar. Zo zie je maar dat Nintendo deze non-games aan de verschillende geslachten wil verkopen. Wellicht niet echt nodig, want DS-Gamer gaf de game een negen in onze review!
Waar en wanneer moet je zijn als je deze tour wilt meemaken? Vanaf 12 september t/m 30 oktober zal de Nintendogs tour door Nederland gaan. Overigens is dit niet de uiteindelijke naam, want die moet nog bekend worden gemaakt. Exacte plaatsen zijn nog niet bekend, maar Nintendo denkt aan winkelcentra, speelparadijzen, evenementen en attractieparken. Bij deze plaatsen moet je vooral 'diergericht' denken. Dit houdt in dat Nintendo zo dicht mogelijk bij een dierenwinkel wil zitten in het winkelcentrum en natuurlijk in dierenparken de beest wil uithangen.
We verwachten binnenkort meer informatie over de gloednieuwe tour die Nintendo in de planning heeft. Overigens heeft de 'insider' gemeld dat hij vérwacht dat er dan ook meer informatie over de eventuele nieuwe kleuren voor Europa bekend gemaakt zal worden. Helaas kon hij/zij daar niet helemaal zeker van zijn, dus beschouwen we dit nog als lichtelijk onzeker. Dat de Nintendogs tour eraan komt is daarentegen 100% zeker!
quote:Hi Craig all I wanna know is if Nintendogs, Metroid Prime Hunters are both coming out August 22? I'm wondering this because I get a Game Informer magazine every month and it says in that Metroid is coming out in October, and the release date on ign says August 22. Well I dont know what to beleive but I trust you guys more. Help Craig im DESPERATE!
Forrest
Metroid: no way in heck is it going to be an August 22nd release, so we're just going to have to fix that entry in our database. It might not even make an October release, either. Stay tuned on that front, there may be some interesting news to report about that game.
-- Craig
Whehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:35 schreef Webby het volgende:
Mijn DS is aangekomen, alleen mocht ik mooi 30 euro betalen aan de DHL. Nu is hij duurder dan in NL en had ik er in NL meteen mee kunnen gamen
Ja dit zei ik begin dit jaar al, leek me toen al erg dom om de game niet online te makenquote:
Mmm. Granny Smith.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid gaat niet online. Ik vreet een Granny Smith als ie wel online gaat (en ik heb een hekel aan zure appels)
Welke kleur had je dan besteld, 'maar' een grijze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:35 schreef Webby het volgende:
Mijn DS is aangekomen, alleen mocht ik mooi 30 euro betalen aan de DHL. Nu is hij duurder dan in NL en had ik er in NL meteen mee kunnen gamen
n00bquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:53 schreef BMH het volgende:
Mijn 8e DS game.
Ik zou er van maken: 11 spellen voor de DS vinden die je ¤40 waard zijn is onmogelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef koei het volgende:
Ik heb er 5, maar ik kan nou nog niet echt zeggen dat ik een spel mis. Ik heb Mario, yoshi, polarium, ridge racers en pac-pix. Van de spellen die in Europa uit zijn wil ik enkel nog bomberman maar die heeft ook niet zoveel haast en van import spellen wil ik eigenlijk ook enkel nintendogs en kirby, verder is het nog niet zoveel.. Als je 11 spellen hebt, dan moet je wel redelijk wat bagger hebben of dubbele spellen. 11 leuke verschillende spellen voor de DS is momenteel nog onmogelijk.
Ik heb Rayman DS (quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef koei het volgende:
Ik heb er 5, maar ik kan nou nog niet echt zeggen dat ik een spel mis. Ik heb Mario, yoshi, polarium, ridge racers en pac-pix. Van de spellen die in Europa uit zijn wil ik enkel nog bomberman maar die heeft ook niet zoveel haast en van import spellen wil ik eigenlijk ook enkel nintendogs en kirby, verder is het nog niet zoveel.. Als je 11 spellen hebt, dan moet je wel redelijk wat bagger hebben of dubbele spellen. 11 leuke verschillende spellen voor de DS is momenteel nog onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |