Stijlvol gejatquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Kirby Canvas Curse ( IGN review ) : 9.0 !
En IGN Craig heeft een post geplaatst die waarschijnlijk iets met Rare bananen te maken heeft ( vergezocht? ).
http://boards.ign.com/Nintendo_DS_Lobby/b7594/94392675/?18
EIND VOLGENDE WEEK!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb dat manneke van zuiderpark gemaild ^_^ Hij zei dat ie em eind volgende week op zeker binnen heeft[Kirby dus]
heeft ie ook iets gezegd over levering problemen ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:21 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb dat manneke van zuiderpark gemaild ^_^ Hij zei dat ie em eind volgende week op zeker binnen heeft[Kirby dus]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:51 schreef remcheese het volgende:
[..]
heeft ie ook iets gezegd over levering problemen ofzo?
quote:Sorry voor de vertraging !!!
Ik verwacht volgende week Kirby op zeker binnen te hebben !!!
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Computers & Games
www.zuiderpark-computers.nl
Van die serie zijn mn neefje en nichtje helemaal gek! Ik vraag me alleen af (als dit spel er echt komt natuurlijk) voor wie het bedoeld is. Voor gamen zijn zij namelijk nog veel te jong, en tegen de tijd dat ze dat wel een beetje kunnen vinden ze bananen in pyama's allang niet leuk meer. (dit nog afgezien van het feit dat de meeste kinderen als ze een jaar of 5 zijn echt geen DS krijgen van hun ouders maar waarschijnlijk eerder een grote oude GBA omdat die dingen een stuk minder kwetsbaar zijn)quote:
damn... ik zit echt HARD te twijfelen of ik mijn order zal cancellen...quote:
Dan heb jij vandaag nog wel mazzel denk ik ;-)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:27 schreef Webby het volgende:
Ik ken dat wachten probleem, ik ben de hele dag al de DHL tracking page aan het refreshen. 2 dagen geleden een DS met mario en wario besteld. Maar enkele minuten geleden verscheen de status: Departed from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
Best snel van dvdboxoffice als je als vertrek dit ziet: 2005-07-27 22:43 Departed from DHL facility in Toronto - Canada
Briljante muziekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Site Project Rub 2
http://akadoko.sega.jp/
Nice graphics.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef darkskedar het volgende:
http://www.gamespot.com/ds/driving/mariokartds/media.html
die drie nieuwe mario kart filmpjes zien er vet uit zeg....(die van 28 juli)
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Webby het volgende:
En daar zit je dan machteloos op je werk te kijken naar deze status: 2005-07-29 15:29 Delivery attempted; recipient not home
Lucky bastard!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kom net terug van vakantie.. ligt er een pakketje op de mat![]()
Ik maak het open, heb ik dus Another Code gewonnen![]()
Tja, had je je vandaag maar ziek moeten meldenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Webby het volgende:
En daar zit je dan machteloos op je werk te kijken naar deze status: 2005-07-29 15:29 Delivery attempted; recipient not home
Het was al bekend dat het spel in oktober uit zou komen, al een hele tijd, maar het is inmiddels al bekend dat wij europeanen altijd als laatste aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef Yankee_One het volgende:
beetje laat niet?
3 maanden na US release
Ik wil eerst weten of wij in Europa ook nog weer andere rassen dan de VS krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was al bekend dat het spel in oktober uit zou komen, al een hele tijd, maar het is inmiddels al bekend dat wij europeanen altijd als laatste aan de beurt zijn![]()
advance wars ds ownt volgens mij kankerhardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/924889.asp
Eerste review van Advance Wars: Dual Strike![]()
Aardig cijfer![]()
Hopla, dezelfde rassen? Importeren die hapquote:Europeanen houden van honden. Dat is niet vreemd, want deze dieren zijn met afstand de trouwste viervoeters. Nu kan ook jij genieten van zo’n schattige pup, zonder dat je er met de dweil achteraan hoeft te lopen of bang moet zijn dat je schoenen worden opgepeuzeld. Op 7 oktober 2005 trippelt Nintendogs naar de Nintendo DS.
Als je geen plaats hebt voor een hond, heeft Nintendo een vrolijk alternatief voor je. Nintendogs is gebaseerd op het welbekende virtuele huisdier, maar is veel interactiever. Je kunt daadwerkelijk tegen je hond praten en ‘m zelfs aanraken, waarna het dier op een realistische manier op de aandacht reageert. Zo interactief was een game nog nooit. Nintendogs is ideaal voor mensen die geen echte hond kunnen nemen: hij maakt geen rommel, gaat nooit dood en laat ook geen haren achter op je meubilair!
Je begint met het selecteren van een puppy, waarbij je kunt kiezen uit zes rassen. Nintendo weet dat zowel hondenrassen als de smaak van mensen erg verschillen en bedacht daarom een unieke oplossing. De Europese uitvoering van de razendpopulaire huisdierensimulator Nintendogs voor de Nintendo DS verschijnt in drie versies: de Labrador Retriever, de tekkel en de chihuahua. Allemaal beschikken ze over zes verschillende rassen, zodat je in werkelijkheid kunt kiezen uit maar liefst achttien rassen. Drie van die rassen zijn niet te vinden in de Japanse versie: de Golden Retriever, de Siberische poolhond en de boxer. Ieder ras heeft een nest met drie verschillende puppy’s, waarbij je zelf het geslacht en de eigenschappen van de hond mag bepalen.
bron
Yesss...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Laatst Bomberman DS gekocht, maar ga hem houden tot op vakantie voor met m'n broertje... Las in de NGamer dat hij zo goed was, en dat je met 8 acht man singlecard wireless kunt spelen! En Bomberman is zowiezo heel vet, en hij koste "maar" 30 euro...
Heeft iemand 'm?
Een man die een banaan eetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wi-Fi trailer
http://media.ds.ign.com/articles/637/637723/vids_1.html
Omg, geweldigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef Alessandro het volgende:
Voor de mario fans,. een grappig stukje over mario 64 en een filmpje
http://users.adelphia.net(...)mario64/mario64.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |