Jepquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit op 60-70 sterren geloof ikIk neem aan dat je na Bowser gewoon nog meer sterren kunt verzamelen?
Je plaatst de thumbstrap gewoon ergens op het scherm en er verschijnt dan een soort dartbord. Daarbinnen bevindt zich het analoge besturingssysteem. Hoe verder naar de rand van dat rondje hoe hard je loopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 05:15 schreef GcKing het volgende:
Hey kunnen jullie nou eens vertellen hoe de besturing werkt via het touchscreen.
Is het midden van het touchscreen het nulpunt.
Of bepaal je dat van te voren zelf door het ergens aan te raken.
Of zie je iets controls related op het touchscreen.
En hoe moet je dan er over heen glijden om de characters in de gewenste richting te bewegen.
Ben ik eigenlijk wel in geinteresseerd want heb het nergens verder uitgelegd gezien als dat de analoge besturing via het touchscreen gaat.
Kan dat dan bij elke game? Of moet de game gebruikmaken van deze mogelijkheid?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je plaatst de thumbstrap gewoon ergens op het scherm en er verschijnt dan een soort dartbord. Daarbinnen bevindt zich het analoge besturingssysteem. Hoe verder naar de rand van dat rondje hoe hard je loopt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:22 schreef Bacow het volgende:
Ik zie dat nog amper mini games heb unlockt, wanneer/waar kan je luigi en wario unlocken, ik heb 51 sterren en ben ze nog niet tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Kan me niet voorstellen dat die lijst geheel cheatvrij is eigenlijk, als je sommige scores ziet..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:44 schreef Thomper het volgende:
http://gba.n64europe.com/specials/m64scores.php
Een high-score tabel, iedereen kan meedoen. Ook leuk om te vergelijken.
Er staat bij dat als er ongeloofwaardige scores worden gevonden, er bewijs wordt gevraagd, of je score wordt verwijderd. Ik geloof best dat dat gebeurd, en ach, tis toch beter dan niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die lijst geheel cheatvrij is eigenlijk, als je sommige scores ziet..
Houd je bek... sukkel! Hij vraagt niet om je mening... hij deelt iets mede!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:37 schreef Logitik het volgende:
1 Grote tip: het is zo ongeveer hetzelfde spel als op de N64. Oude koek dus, en niet orgineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |