abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:53:12 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29171075
Vorige delen:
FOTmeet aan de Lek - 21 Augustus 2005
FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II)

Het is maar een paar maanden zomer, dus daar moet je maximaal gebruik van maken. Eén FOT meet per zomer is niet genoeg , dus houden we een tweede.

waar?
Nog niet 100% zeker, maar op een centrale plek in het land. En omdat het zomer is met water in de buurt. Langs de Lek liggen een aantal grindkuilen, waar het water lekker is, en geen gevaarlijke stroming voorkomt. De makkelijkst bereikbare ligt pal langs de A-2, tegenover Vianen, en net onder IJsselstein. Deze plek is makkelijk te bereiken vanuit alle richtingen, over de A-2, A-12 of A-27. Maar het kan zijn dat we een kuil (of twee) opschuiven.

Thema?
Duh... zomer natuurlijk! Hoe je dat invult mag je zelf weten, maar een parade van badpakken en zonnebrillen ligt voor de hand met al dat water.

wanneer?
21 augustus. Iedereen is dan als het goed is weer terug van vakantie, en het is nog lekker weer (tenminste: gemiddeld genomen).

Belangstelling:
Fotografen (vol):
Anitra
Asics
Blackbully
De_Warme_Bakker
Dr-Flash (a.k.a. "Fles")
HMaster-II
iamredreader
Lord Dreamer
Luap
melanie_the_miss
mvdlubbe
Pea4fun
PdeHoog
Phoenixx
Re
RonaldV (met +/- 5 modellen)
rustig
Shark.Bait
Subhuman
Vliegvrager
Xilantof

Modellen: (vol)
Assiej (onder voorbehoud)
Auticia
Graaf
littledrummergirl
Marjo
miarae
mizix (+ twee modellen)
mother-mother+vriendin (onder voorbehoud)
Purplerose
Rhanna
Shreever
Skaai
Toeps
Together_Alone
Weopj
+een stuk of wat van RonaldV
+ één of twee maten van Shark.Bait

model & fotograaf:
Elefes
Het-Gele-Teken

nieuwe aanmeldingen:
We zitten nu op 21 fotografen en een kleine 30 modellen. Om de groep niet veel te groot te laten worden zet ik een stop op de aanmeldingen. Next step: de carpoollijst! En ik ga deze week nog even langs de Lek om en route beschrijving in elkaar te kleien.

de OP kun je hier vinden trouwens

[ Bericht 6% gewijzigd door RonaldV op 27-07-2005 22:08:24 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:54:35 #2
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29171116
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Vandaag even op verkenning geweest. Vanwege het weer was het vrij stil, dus ik kan niet veel zeggen over drukte op de dag zelf (waarbij het natuurlijk wel mee moet zitten qua weer). Ik heb twee lokaties bekeken: de eerst bij Vianen (zuidoever), direct naast de brug over de Lek (aan de A-2), de andere bij Hagestein (noordoever), vlakbij de stuw. Een derde lokatie, een recreatieplas net ten noorden van IJsselstein heb ik afgeschreven wegens lastig te bereiken.

Er liggen verschillende strandjes langs zowel de rivier als het grindgat. Deze is aan de rivier, en bestaat uit klei/zand, die aan het grindgat bestaan uit zand, of grind of grove kiezels.

De weinige passerende boten veroorzaken wel wat golfjes, maar over het algemeen is het water vlak. De waterstand is laag, en er is maar weinig scheepvaart op dit moment.

Op de verschillende strandjes vind je een behoorlijke hoeveelheid bakstenen. Geen idee waar ze vandaan komen, alhoewel een steenfabriek een logische verklaring zou kunnen zijn.

De zomerdijk tusen de Lek (rechts) en het grindgat (links). Deze is behoorlijk breed, en begroeid met onder andere appelbomen en wilgen.

Het grootste nadeel van deze lokatie: de Lekbrug. De A-2 is aan de oostzijde nogal dominant aanwezig.

Deze lokatie is het makkelijkst te bereiken. Vanaf de A-2 neem je de afslag Nieuwegein Zuid. Als je vanuit het zuiden komt ga je direct onder de snelweg door en neem je de eerste afslag linksaf, terug de brug over. Vanuit het noorden ga je onderaan de afslag rechts, en na nog geen 50m gelijk links en dan de brug over. Aan de overkant onderaan de brug rechts is de parkeerplaats.
Voordelen lokatie: goed en makkelijk te bereiken vanaf de A-2.
Nadelen lokatie: De A-2 en de Lekbrug zijn nogal dominant aanwezig. Ander nadeel is dat Vianen op maar een paar honderd meter ligt, en het dus op zondag behoorlijk druk kan zijn, ook met honden (die hier vrijelijk mogen lopen)

-=0=-

Een paar kilometer stroomopwaarts aan de A-27 ligt lokatie #2. Deze is ietsje lastiger te bereiken. Vanaf de A-27 neem je de afslag Nieuwegein. Houd bovenaan de snelweg Nieuwegein aan. Als je van de snelweg af rijdt kom je na 150-200 meter een kruispunt met stoplichten tegen, ga hier linksaf (als je over een kanaal rijdt ben je te ver gereden). Je komt dan op het Defensiedok. Blijf de borden Doorgaand Verkeer volgen, langs de Prinses Beatrix-sluizen. De weg maakt vanzelf een bocht naar links. Als je onder de A-27 door bent is het nog 1-1,5 kilometer naar de lokatie. Rechtsonder de dijk ligt een parkeerplaats (staat ook duidelijk aangegeven) met speelweide. Dit is de lokatie.

Strandjes (zand) zien er schoner uit dan bij Vianen

Er zijn wat meer fotogenieke plekjes

Ook hier is een snelweg vrij dominant aanwezig, maar niet zo erg als bij Vianen. Wel loopt er jong vee op het terrein rond, en is er een vrij grote kolonie ganzen en andere watervogels.

Dit object is de "stuw" bij Hagestein. Het ding is zo lelijk dat hij mooi is om te fotograferen. Het is in ieder geval een makkelijk herkenningspunt om de lokatie te vinden.

Belangrijk argument voor deze lokatie: De groene keet (toiletten) en de snack wagen.

Nadeel van deze lokatie: hij is wat lastiger te vinden. Daarbij komt dat de A27 op dit moment op de schop genomen wordt, en ik weet niet of dat 21 aug nog steeds zo is. Dat betekent dat de bereikbaarheid wat minder is.
Voordelen: de lokatie ligt wat verder van de brug over de Lek, en bezit een snackwagen en een toiletgebouw (handig voor de dames). Ook ligt het wat verder van de bebouwde kom, Nieuwegein ligt op een kilometer of 3-4 afstand. Honden zijn op dit terrein niet overal toegestaan, en zeker niet loslopend.

Ik neig heel erg naar lokatie #2, ondanks de wat mindere bereikbaarheid. Het ziet er beter verzorgd uit, en heeft faciliteiten. Maar natuurlijk hoor ik graag van jullie wat jullie denken.
Herhaling uit het vorige topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door RonaldV op 27-07-2005 15:02:01 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:59:24 #3
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29171258
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:46 schreef Xilantof het volgende:

[..]

het was niet heel mini...
maar de sexy modellen en stoere zonnebrillen meet bedoelde ik
Midi-meet dus
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:11:58 #4
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29171555
optie 2 dus (wat mij betreft).
@#*&$^)#*$%)#$%_#$^ laadtijd met @_#($^_@#^$_@#^$+@#&$+*#&$ foto's
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:16:27 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29171688
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:11 schreef Shark.Bait het volgende:
optie 2 dus (wat mij betreft).
@#*&$^)#*$%)#$%_#$^ laadtijd met @_#($^_@#^$_@#^$+@#&$+*#&$ foto's
Server moet weer es een schopje denk ik. Regel ik vanaaf.
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:20:00 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29171777
Vorige deeltjes (voor hen met teruglees neigingen:

@ RonaldV:

Modellen: (moet je er wel bijzetten dat er een principe stop is op de modellen)
Auticia
Graaf
littledrummergirl
Marjo
miarae
mizix (+ twee modellen)
Purplerose
Rhanna
Shreever
Skaai
Toeps
Together_Alone
Weopj
+een stuk of 5 van RonaldV
+ 1 of 2 maten van Shark.Bait

Wel de goeie lijst overnemen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:22:04 #7
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29171826
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Vorige deeltjes (voor hen met teruglees neigingen:

@ RonaldV:

Modellen: (moet je er wel bijzetten dat er een principe stop is op de modellen)
Auticia
Graaf
littledrummergirl
Marjo
miarae
mizix (+ twee modellen)
Purplerose
Rhanna
Shreever
Skaai
Toeps
Together_Alone
Weopj
+een stuk of 5 van RonaldV
+ 1 of 2 maten van Shark.Bait

Wel de goeie lijst overnemen
Het goeie txt bestandje had ik thuis nog op mijn desktop. Mijn nederige excuus heer haaienvoer.

Overigens: de laadtijd van de foto's ligt aan jou. Twee dames hebben het net voor me getest, en het werkt "snel genoeg"
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:28:15 #8
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29171990
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef RonaldV het volgende:
Het goeie txt bestandje had ik thuis nog op mijn desktop. Mijn nederige excuus heer haaienvoer.
okee
quote:
Overigens: de laadtijd van de foto's ligt aan jou. Twee dames hebben het net voor me getest, en het werkt "snel genoeg"
Ik beweer nergens dat het aan jou ligt

S-e-c-u-u-r l-e-z-e-n
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:37:13 #9
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29172195
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:28 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik beweer nergens dat het aan jou ligt
Dat zei ik toch ook niet?
quote:
S-e-c-u-u-r l-e-z-e-n
WHS
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:39:22 #10
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_29172264
Optie twee is oké .. Ijs Snacks frisdrank ??? Ik mis iets ...
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:41:18 #11
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_29172333
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Optie twee is oké .. Ijs Snacks frisdrank ??? Ik mis iets ...
Ik ook, maar ik moet nog een eind terug rijden..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:43:26 #12
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_29172407
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik ook
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_29172698
Teeeeeeereugvindposst
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:00:38 #14
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29172878
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

1tje kan toch wel?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:19:37 #15
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_29173388
Hoe kom je er nou bij dat die recreatieplas in IJsslestein moeilijk te bereiken is? IS juist heel makkelijk

Ik woon zelf in IJsselstein en ken de omgeving dan ook goed. Hou er rekening mee dat de strandjes langs de lek in het weekend bij mooi weer helemaal vol liggen met mensen. Echt waar je kan dan met zo'n grote groep echt niet uit de voeten hoor.

De plas in IJsselstein is dan veel beter omdat daar niet gezwomen mag worden ivm de kwaliteit van het water. Ook is dit terein veel groter en heb je geen last van snelwegen e.d.

Maar goed jullie moeten het zelf wetem, Als ik tijd heb kom ik wel even kijken tegen die tijd
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:30:53 #16
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29173691
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef fr.oosje het volgende:
Maar goed jullie moeten het zelf wetem
Dat klinkt wel erg negatief zoals je het schrijft... Geef RonaldV ff tijd om te replyen
quote:
, Als ik tijd heb kom ik wel even kijken tegen die tijd
Pottekijkers hebben we niet nodig natuurlijk. Dat beinvloedt de modellen ws nadelig

Niets persoonlijks...
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:31:57 #17
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29173724
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef fr.oosje het volgende:
Hoe kom je er nou bij dat die recreatieplas in IJsslestein moeilijk te bereiken is? IS juist heel makkelijk

Ik woon zelf in IJsselstein en ken de omgeving dan ook goed. Hou er rekening mee dat de strandjes langs de lek in het weekend bij mooi weer helemaal vol liggen met mensen. Echt waar je kan dan met zo'n grote groep echt niet uit de voeten hoor.

De plas in IJsselstein is dan veel beter omdat daar niet gezwomen mag worden ivm de kwaliteit van het water. Ook is dit terein veel groter en heb je geen last van snelwegen e.d.

Maar goed jullie moeten het zelf wetem, Als ik tijd heb kom ik wel even kijken tegen die tijd
Jij woont er, en weet de weg. Dan zal het ongetwijfeld makkelijk zijn. Maar ik kwam afgelopen weekeinde van elders, en reed gelijk al fout. De andere twee lokaties zijn niet te missen.

Voor de rest maak ik me niet te veel zorgen. Ik heb ter plaatse met mensen gesproken die vertellen dat er weliswaar ook andere mensen komen, maar het nog steeds goed mogelijk is om te fotograferen. We hoeven het terrein niet voor onszelf, er gaat niemand naaktlopen of zo. Dus over andere mensen hoeven we ons niet zo druk te maken
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:36:40 #18
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_29173903
Prima maar het is maar een tip, doe er mee wat je wilt, ben benieuwd naar de resultaten.
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:39:05 #19
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_29173987
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg negatief zoals je het schrijft... Geef RonaldV ff tijd om te replyen
[..]

Pottekijkers hebben we niet nodig natuurlijk. Dat beinvloedt de modellen ws nadelig

Niets persoonlijks...
Was niet negatief bedoeld hoor, maar ik had het in het allereerste topic ook al een keer aangegeven.

En Pottekijkers hebben we niet nodig? Nou ja zeg, we leven in een vrij land hoor. Als je denk dat pottekijkers je modellen negatief beinvloeden dan zou ik zeker niet naar de lek gaan, daar zal ik namelijk niet de enige pottekijker zijn.
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:44:19 #20
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_29174172
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:00 schreef pea4fun het volgende:

[..]

1tje kan toch wel?
Ja wel hoor... Maar dan wel een lekkere.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:52:08 #21
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29174416
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef fr.oosje het volgende:
Was niet negatief bedoeld hoor, maar ik had het in het allereerste topic ook al een keer aangegeven.
ow.. okeee
quote:
En Pottekijkers hebben we niet nodig? Nou ja zeg, we leven in een vrij land hoor. Als je denk dat pottekijkers je modellen negatief beinvloeden dan zou ik zeker niet naar de lek gaan, daar zal ik namelijk niet de enige pottekijker zijn.
Mensen die al aanwezig zijn is toch heel iets anders dan mensen die speciaal komen kijken, vind ik
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:58:42 #22
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_29174633
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ow.. okeee
[..]

Mensen die al aanwezig zijn is toch heel iets anders dan mensen die speciaal komen kijken, vind ik
Wat jij wilt
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:26:10 #23
48233 Auticia
warriorette
pi_29178826
tvp .
I bet you are flying inside.
pi_29180705
tjemig ik hoop maar dat t nog een beetje lekker weer word
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:22:15 #25
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_29180779
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:20 schreef mother-mother het volgende:
het is over drie weken, dan is het weer mooi weer
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:25:09 #26
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29180881
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:22 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

het is over drie weken, dan is het weer mooi weer
Precies, positief denken!
al begin ik het ook donker in te zien
- Privacy Matters
pi_29180927
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Precies, positief denken!
al begin ik het ook donker in te zien
TSJAKKAAAAAAAAA natuurlijk word t dan mooi weer!
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:28:06 #28
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29180994
Op mijn verjaardag is het altijd mooi weer, dus vier dagen later ook nog wel!
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:33:39 #29
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29181151
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Gebak!
- Privacy Matters
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:38:28 #30
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_29181300
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Gebak!
verkeerde paost .

dat hoort te zijn

Bier
pi_29181345
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

verkeerde paost .

dat hoort te zijn

Bier
shit was niet mn bedoeling om te quoten maar vind m wel ok ook eigelijk;)
BIER!
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:03:14 #32
11866 Graaf
paranoïde
pi_29182068
Ik heb er zin an
pi_29182267
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:20 schreef mother-mother het volgende:
Dan maken we er toch een regenpakken en paraplumeet van??

Siiiiiiiiinging in the rain.....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_29210249
Cheil
pi_29212576
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:31 schreef Rhanna het volgende:
Cheil
Jij denkt aan wet-T-shirts..

Stoute meid..
pi_29213611
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:14:39 #37
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_29215648
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Stoute meid..
niks mis mee
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:53:20 #38
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29216851
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Stoute meid..
Stout is goed!
- Privacy Matters
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:16:47 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29225246
ik heb geen auto hoe kom ik daar?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:36:42 #40
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29225560
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je nu vast begint te lopen, ben je op tijd
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:04:43 #41
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29226028
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein naar Utrecht CS, van daar met de sneltram naar Nieuwegein. In Nieuwegein even bellen met degene met wie je hebt afgesproken dat hij je daar kan ophalen.

Of je haalt nog even snel je rijbewijs en/of een leuk 2e 3e 4e-hands autootje
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 10:10:13 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29226140
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
We zitten nu op 21 fotografen en een kleine 30 modellen. Om de groep niet veel te groot te laten worden zet ik een stop op de aanmeldingen.
Hoe wil je mensen verbieden naar de Lek te komen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:16:47 #43
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29226305
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoe wil je mensen verbieden naar de Lek te komen
Niet

Doorgaans snappen mensen na zo'n mededeling wel dat het te vol wordt als ze toch komen. In ieder geval neem ik geen mensen meer op in de mailinglijst die ik dit weekeinde ga maken.
- Privacy Matters
pi_29227946
Ronald
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:54:54 #45
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29231577
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:16 schreef Rhanna het volgende:
Ronald
Nog even geduld
- Privacy Matters
pi_29279609
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Gebak dus Subje

verkapte TVP
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:38:56 #47
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29280495
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gebak dus Subje

verkapte TVP
Welkom thuis
- Privacy Matters
  zondag 31 juli 2005 @ 00:00:28 #48
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29281152
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gebak dus Subje

verkapte TVP
Ik denk er nog even over!

Gebak voor 40 man... dat kost kapitalen!
pi_29282179
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Ik denk er nog even over!

Gebak voor 40 man... dat kost kapitalen!
Bak dan brownies.......
receptje hebben
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 31 juli 2005 @ 09:09:02 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29286978
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Trein naar Utrecht CS, van daar met de sneltram naar Nieuwegein. In Nieuwegein even bellen met degene met wie je hebt afgesproken dat hij je daar kan ophalen.
Nog niemand dus Is er iemand in staat en bereid om mij uit Nieuwegein op te halen?
  zondag 31 juli 2005 @ 11:01:08 #51
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29287870
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bak dan brownies.......
receptje hebben

Ik durf te wedden dat niemand zit te wachten op een traktatie!
  zondag 31 juli 2005 @ 11:37:58 #52
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29288540
Wel op brownies hoor trouwens
pi_29290318
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel op brownies hoor trouwens
Ik bak ze niet hoor
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:38 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Welkom thuis
Thnx
  zondag 31 juli 2005 @ 13:17:24 #54
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29290576
Maar is er iemand die mij uit Nieuwegein zou kunnen ophalen? Thx vast!
  zondag 31 juli 2005 @ 14:56:12 #55
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_29293676
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is er iemand die mij uit Nieuwegein zou kunnen ophalen? Thx vast!
Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.
  zondag 31 juli 2005 @ 15:01:35 #56
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29293861
quote:
Op zondag 31 juli 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.
Zou mooi handig zijn thx vast
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2005 @ 16:23:59 #57
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29296377
Het is nu echt zeker dat ik kom. Mijn baas was (opeens )heel erg lief en heeft me de 21e niet ingeroosterd.
Nu nog kijken hoe ik er moet komen (ben er trouwens nog niet uitgekomen waar de meet nou echt is). Ik kom iig uit Almere, iemand die met de auto vanuit Flevoland komt?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 31 juli 2005 @ 20:33:50 #58
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29303162
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef Skaai het volgende:
Het is nu echt zeker dat ik kom. Mijn baas was (opeens )heel erg lief en heeft me de 21e niet ingeroosterd.
Nu nog kijken hoe ik er moet komen (ben er trouwens nog niet uitgekomen waar de meet nou echt is). Ik kom iig uit Almere, iemand die met de auto vanuit Flevoland komt?
En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.
- Privacy Matters
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2005 @ 22:43:18 #59
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29308032
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.
Ik heb een rooster voor Augustus, ben geen enkel weekend ingeroosterd en neem aan dat mijn baas dat ook niet meer doet .
Zover ik nu weet probeer ik via 't openbaar vervoer te gaan, maar daarna moet ik nog kijken hoe ik op 'the crime scene' moet komen. Misschien dat er meerdere met 't OV gaan, of misschien kan ik vanaf een centrale plek worden opgepikt daar ergens in de buurt.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29310964
Waarom sta ik er niet onder voorbehoud in?
Voices tell me I'm the shit.
pi_29311008
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
jij moet mee hoor, anders kom ik iig niet
pi_29317191
quote:
Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van me
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:55:30 #63
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29317609
quote:
Wrom wel
- Privacy Matters
pi_29317891
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.

Modellen die op of rond een motor willen poseren zijn hierbij uitgenodigd.

En ja, ik zal hem vooraf even poetsen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:32:04 #65
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29318535
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.

[nieuwsgierig]
heb je een plaatje van je fiets?
[/nieuwsgierig]
- Privacy Matters
pi_29318802
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

[nieuwsgierig]
heb je een plaatje van je fiets?
[/nieuwsgierig]

(Ongepoetste) detailfoto's
niet de mijne, maar zo ziet ie eruitmijn voorwiel heeft wel een onderkant
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:45:15 #67
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29318911
En je had zoiets in gedachten?

- Privacy Matters
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:58:36 #68
68154 blackbully
pi_29319277
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:

als het echt lekker weer is dan kom ik ook wel op de motor. (choppertje is altijd wel grappig met wat mooie vrouwen er op of omheen )
alleen poetsen kan ik niet beloven.
mag wel iemand mee rijden vanuit omg eindhoven.
[/quote]
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:03:18 #69
68154 blackbully
pi_29319421
mijn fietsje :p
[/quote]
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:21:05 #70
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29319954
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:03 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
Mooie fiets.

Als je em niet poetst, dan zullen we dat in PS moeten doen
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:22:35 #71
68154 blackbully
pi_29320005
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Mooie fiets.

Als je em niet poetst, dan zullen we dat in PS moeten doen
mooi dat is dus dan geen probleem
[/quote]
pi_29321167
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wrom wel
omdat ik me 1 a 2 topics geleden al had aangemeld
pi_29321177
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van me
owh god...
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:08:26 #74
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29321303
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:03 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

omdat ik me 1 a 2 topics geleden al had aangemeld
Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?
- Privacy Matters
pi_29321374
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?
oeii...
Ja bij de fotografen keek ik niet..
Ik kan geen foto's maken Dus zou je me kunnen verplaatsen?
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:16:00 #76
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29321556
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

oeii...
Ja bij de fotografen keek ik niet..
Ik kan geen foto's maken Dus zou je me kunnen verplaatsen?
Ik niet (edit-duur verstreken), maar HGT wel
- Privacy Matters
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:56:28 #77
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29324513
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
owh god...
ja?
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 15:19:17 #78
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29325236
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:03 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
Drag Star
Mijn pa heeft er ook een gehad, een zwarte 1100 Classic.
Hij rijdt nu op de Wildstar 1600 CC
Puike knallers zijn het
pi_29333207
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:58 schreef blackbully het volgende:

[..]

als het echt lekker weer is dan kom ik ook wel op de motor. (choppertje is altijd wel grappig met wat mooie vrouwen er op of omheen )
alleen poetsen kan ik niet beloven.
mag wel iemand mee rijden vanuit omg eindhoven.
* Weopj krijgt een stout idee van poetsende modellen..
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:00:38 #80
68154 blackbully
pi_29339286
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Weopj het volgende:

[..]

klinkt goed.

spaken mogen wel een flinke poets beurd
[/quote]
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:01:47 #81
68154 blackbully
pi_29339323
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:19 schreef Skaai het volgende:

[..]

Drag Star
Mijn pa heeft er ook een gehad, een zwarte 1100 Classic.
Hij rijdt nu op de Wildstar 1600 CC
Puike knallers zijn het
ik wil ook een wildstar
[/quote]
pi_29340876
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ja?
Ja?
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:46:08 #83
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29341182
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Weopj het volgende:

[..]

Is dit een aanmelding als vrijwiliigster?
- Privacy Matters
pi_29347001
Zomaar een vraagje he...
Als rabrynil nou graag fotograaf zou zijn zou dat kunnen?
Want ik zie dat er wel minder fotograven zijn dan modellen en rabrylin heeft toch erge intresse..
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:47:04 #85
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29350205
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja?
je riep "ow god" en ik antwoordde.

Lama
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:18:15 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29352805
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zomaar een vraagje he...
Als rabrynil nou graag fotograaf zou zijn zou dat kunnen?
Want ik zie dat er wel minder fotograven zijn dan modellen en rabrylin heeft toch erge intresse..
Ik ga niemand tegenhouden om te komen of iemand extra mee te nemen.
Reden waarom er meer modellen zijn dan fotografen is dat bij vorige modelmeets bleek dat fotografen soms met 5-6 man om één model heen stonden. Er werden fotos gemaakt van modellen die zelf hun poses maar moesten bedenken, en dan klikten de fotografen wel. Dat wilde ik dit keer eens andersom doen, zodat een fotograaf echt met zijn model(len) moet werken, en instructies moet geven om de fotos te maken die hij wil hebben. Modelfotografie is een andere "sport" dan het fotograferen van objecten of dieren. Bij het laatste moet je het doen met wat je wordt aangeleverd, bij modelfotografie heb je direct invloed op je onderwerp, en dus de uitkomst van je foto.
- Privacy Matters
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:22:26 #87
68154 blackbully
pi_29352905
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Reden waarom er meer modellen zijn dan fotografen is dat bij vorige modelmeets bleek dat fotografen soms met 5-6 man om één model heen stonden. Er werden fotos gemaakt van modellen die zelf hun poses maar moesten bedenken, en dan klikten de fotografen wel. Dat wilde ik dit keer eens andersom doen, zodat een fotograaf echt met zijn model(len) moet werken, en instructies moet geven om de fotos te maken die hij wil hebben. Modelfotografie is een andere "sport" dan het fotograferen van objecten of dieren. Bij het laatste moet je het doen met wat je wordt aangeleverd, bij modelfotografie heb je direct invloed op je onderwerp, en dus de uitkomst van je foto.
pffff dus je verwacht dat we nog gaan na denken ook.
zal er eens over gaan brainstormen dan hoe ik de dames op de foto wil hebben.

(1 weet ik er al. dat is een dame poetsend aan mijn motor, niet zo zeer voor de foto maar een schone motor is wel fijn )
[/quote]
pi_29355961
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Lama
Ik snap hem
Sorry het was laat
whehehe
pi_29365621
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Lama
Dat was tegen mij hoor
pi_29365828
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef blackbully het volgende:

[..]

pffff dus je verwacht dat we nog gaan na denken ook.
zal er eens over gaan brainstormen dan hoe ik de dames op de foto wil hebben.

(1 weet ik er al. dat is een dame poetsend aan mijn motor, niet zo zeer voor de foto maar een schone motor is wel fijn )
Voorovergebogen... flinke inkijk... Jaaa ja, schone motor gaat het om dus
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:50:58 #91
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29368073
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was tegen mij hoor
Nee hoor, ik reageerde er tenslotte op
pi_29373644
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:50 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Nee hoor, ik reageerde er tenslotte op
qu63
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:11:20 #93
68154 blackbully
pi_29375496
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Voorovergebogen... flinke inkijk... Jaaa ja, schone motor gaat het om dus
hey als er een dame een mooie inkijk op de foto wil laten zetten geen probleem maar dan wil ik niet dat mijn motor in de weg staat.

puur natuur op de foto is ook mooi zonder metalen ros
[/quote]
pi_29381053
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ok, dus ik word niet doodgeslagen door een menigte hooligans als ik me daar laat zien?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:38:57 #95
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_29383901
Jullie mogen mij Cabrio ook wel gebruiken hoor, is toch ook lekker zomers.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:02:07 #96
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29384331
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:38 schreef fr.oosje het volgende:
neem je de turtle wax en wat doeken mee, dan mogen de dames em schoonpoetsen
wat voor merk is het?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:36:33 #97
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_29388115
Groene Mazda MX 5 en de dames mogen hem altijd poetsen hoor :-)

Heren trouwens ook

[ Bericht 22% gewijzigd door fr.oosje op 03-08-2005 12:45:57 ]
pi_29390365
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:38 schreef fr.oosje het volgende:
Levert altijd leuke plaatjes op..zie Flevo meet
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29390445
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

neem je de turtle wax en wat doeken mee, dan mogen de dames em schoonpoetsen
wat voor merk is het?
Ja dag, ik kom niet om te poetsen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:55:15 #100
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29390659
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 02:21 schreef Rabrynil het volgende:

[..]

Ok, dus ik word niet doodgeslagen door een menigte hooligans als ik me daar laat zien?
Nou ja, ik sta natuurlijk niet in voor de lokale bevolking
- Privacy Matters
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:32:05 #101
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29391720
poetsende vrouwen is toch niks.. moet ik denken aan die flutblaadjes met vrouwen in bikini die een glimmende auto aan het opwrijven zijn

Ik heb net een ander, imo leuk idee gekregen..
pi_29391890
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:

Ik heb net een ander, imo leuk idee gekregen..
[amazing discoveries mode]

Mike, vertell, vertell, watis je fantastische idee.

[/amazing discoveries mode]
Mijn DeviantART gallery
,
pi_29392036
Whehehe...
Woeiii - Blog
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:08:30 #104
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29395127
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[amazing discoveries mode]

Mike, vertell, vertell, watis je fantastische idee.

[/amazing discoveries mode]
[nep amerikaans accent]
Nou hee, john, ik heb hier een fantastische nieuwe idee. Niet zomaar maar eentje die gewoon zo fantastisch is dat ik dat niet zomaar kan vertellen. Maar voor een klein bedrag is hij ook van jou, deze fantastische idee.
Kijk voor de prijs bij de vlag van uw land.

Bestel snel, want op is op. Deze aanbieding geldt alleen voor de vijf eerste bellers en niet alleen dat, u krijgt bij deze werkelijk fantaastische idee ook nog vijf uitermatige handige tips. En da's niet alles, want voor de prijs van kijk bij de vlag van uw land krijgt u ook dit superieure boek: "Hoe vraag ik"vrouwen om voor me te poseren" van de befaamde fotograaf Henk "player" Kiekje. Ja, het is ongeloofelijk John, maar waar.batteries not included
En dit alles onder de niet goed-geld weg garantie van onze sponsor.
[/nep amerikaans accent]
pi_29395277
pi_29395451
LOL
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:20:16 #107
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_29397639
Ik laat me gezicht ook weer even zien hier
Ja, ik leef nog
Nee, me eigen pc is nog steeds niet draaiende
Ja, ik ga nog steeds meej!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_29397785
Hoi PR
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:37:20 #109
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29407913
Dit model heeft net bevestigd: de 21e gaat ze mee.

- Privacy Matters
pi_29415541
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nou ja, ik sta natuurlijk niet in voor de lokale bevolking
Wat niet weet, wat niet deert...
pi_29416959
"Maar wwacht medduw geld, u krijgt nog veel MEER!! "
pi_29416995
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef RonaldV het volgende:
Dit model heeft net bevestigd: de 21e gaat ze mee.

[afbeelding]
Halloow meisje
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:54:57 #113
52349 purplerose
pi_29418322
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi PR
Hee Meneer de Hoog
pi_29420127
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:54 schreef purplerose het volgende:

[..]

Hee Meneer de Hoog
Vanwaar deze
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:31:52 #115
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29420197
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vanwaar deze
Iedereen aanbidt jou, dat weet je toch?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:36:49 #116
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29420290
[MOD]
sc #67 niemand die het ooit terugleest
[/MOD]

Deze SC gaat voornamelijk over de Fok!/FOTmeet!
- Privacy Matters
pi_29420337
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Iedereen aanbidt jou, dat weet je toch?

Bow before me, for I am root
en dat voor een niet-UNIX-liefhebber
pi_29420362
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:36 schreef RonaldV het volgende:
[MOD]
sc #67 niemand die het ooit terugleest
[/MOD]

Deze SC gaat voornamelijk over de Fok!/FOTmeet!

Mail al gelezen
pi_29484688
is er nu al psies bekend waar t zal plaatsvinden allemaal?
ik heb erover heen gelezen misschien maar kan t niet vinden iig
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:16:00 #120
68154 blackbully
pi_29484772
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:09 schreef mother-mother het volgende:
is er nu al psies bekend waar t zal plaatsvinden allemaal?
ik heb erover heen gelezen misschien maar kan t niet vinden iig
zie de 2de post van het topic.

voor zover ik weet gaat het de tweede locatie worden maar daar kan nog verandering in komen. hebben pas 4 mensen gestemd ofzo
[/quote]
pi_29484797
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef blackbully het volgende:

[..]

zie de 2de post van het topic.

voor zover ik weet gaat het de tweede locatie worden maar daar kan nog verandering in komen. hebben pas 4 mensen gestemd ofzo
ja ok , thx
zo ver had ik t ook al begrepen , maar dacht dat ik misschien iets gemist had
pi_29484865
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mail al gelezen
Mail??? Stemmen?? Heb ik iets gemist???
Woeiii - Blog
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:21:34 #123
68154 blackbully
pi_29484887
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:20 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Mail??? Stemmen?? Heb ik iets gemist???
mail weet ik niet.

heb ik ook gemist
[/quote]
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:23:00 #124
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29489333
Mail heeft door diverse oorzaken vertraging opgelopen. Zoals het nu staat lijkt iedereen voor de tweede lokatie te gaan, maar zoals gezegd: er hebben pas 4 mensen een keus gemaakt.

Kan iedereen die in de lijst staat me even een mailtje sturen op ? Dan zorg ik dat je in ieder geval op de mailing lijst komt, met een goede routebeschrijving.
- Privacy Matters
pi_29491061
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef RonaldV het volgende:
Mail heeft door diverse oorzaken vertraging opgelopen. Zoals het nu staat lijkt iedereen voor de tweede lokatie te gaan, maar zoals gezegd: er hebben pas 4 mensen een keus gemaakt.

Kan iedereen die in de lijst staat me even een mailtje sturen op [afbeelding] ? Dan zorg ik dat je in ieder geval op de mailing lijst komt, met een goede routebeschrijving.
Done...
Woeiii - Blog
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:39:26 #126
48233 Auticia
warriorette
pi_29493089
Gemaild!
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:43:28 #127
68154 blackbully
pi_29493185
niet gemaild maar komt vast goed.

hoop ik
[/quote]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:17:58 #128
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29510414
herinneringsschopje
- Privacy Matters
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:34:03 #129
68154 blackbully
pi_29510820
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:17 schreef RonaldV het volgende:
herinneringsschopje
gaat een aggressieve meet worden denk ik
[/quote]
pi_29517175
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:17 schreef RonaldV het volgende:
herinneringsschopje
Mailtje jouw kant op geschopt.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:20:15 #131
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29518643
Tot nu toe heb ik van de volgende mensen mail ontvangen:
mvdlubbe
Auticia
Shark.Bait
-Marjo-
Subhuman
Blackbully
Vliegvrager
HMaster-II
Graaf
Skaai
mother-mother
Together-Alone

Als je nog niet in dit lijstje voorkomt, neem dan alsnog even contact op zodat ik je kan toevoegen, alsjeblieft

[ Bericht 2% gewijzigd door RonaldV op 09-08-2005 21:17:04 (naam toegevoegd) ]
- Privacy Matters
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:41:19 #132
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29518915
You've got mail!
pi_29519102
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef Skaai het volgende:
You've got mail!
ja van mij ook als het goed is
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:13:38 #134
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29519172
Edit: whoeps!
- Privacy Matters
pi_29519257
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:54:31 #136
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29519681
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag
Verkeerde topic PdeHoog!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:50:53 #137
52349 purplerose
pi_29521839
ik wil ook mail
pi_29522829
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:54 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Verkeerde topic PdeHoog!
Damn

* PdeHoog moet beter lezen
pi_29524917
Je hebt mail Ronald.
''Going mental on the Wabbu''
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:54:08 #140
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29525320
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:50 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook mail
Kun je me even een mail sturen? Ik heb nog niks gehad namelijk
- Privacy Matters
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:33:36 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29528233
gaan we niet gewoon naar allebei de locaties dan? met die OVPmeet van vorig jaar zijn we ook van hot naar her gescheurd
pi_29537014
Misschien is de vraag al langsggekomen en heb ik even zitten dutten, maar hebben we al een of meer visagisten benaderd? Ik kan me voorstellen dat het voor een visagist(e) een boeiende TFP-klus is, omdat er veel modellen en fotografen bij betrokken zijn.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:32:31 #143
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29537188
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.

Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
- Privacy Matters
pi_29537414
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.
Natuurlijk wordt het de 21e gewoon een mooie dag
quote:
Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
Visagistes zijn nooit echt nodig, maar ze kunnen wel wat toevoegen, weer of geen weer. Ik heb nooit eerder met een visagiste gewerkt, maar foto's van shoots met visagiste zien er toch vaak wel extra goed uit. Ik ken zelf geen visagistes, maar wil op Dutchheaven wel een oproepje plaatsen. Als jij dan die ene die jij kent benaderd, hebben we een kans dat we er 1 of 2 bij ons hebben. Lukt het niet, dan niet.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_29544426
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!

Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_29546684
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:

Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
Ik wil mee!!!
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 23:41:32 #147
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29549618
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen . En die wc locatie is natuurlijk perfect he
pi_29549800
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen . En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Same here....
Woeiii - Blog
  donderdag 11 augustus 2005 @ 06:29:18 #149
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29553337
quote:
En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik zal een krant meenemen 14.gif
pi_29554578
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:

Ik wil ook wel graag mee
pi_29554636
quote:
check
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:54:46 #152
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_29554734
Hmm.. ik vind de verhouding modellen/fotografen wat vreemd. Ik ben van andere modelbijeenkomsten gewend dat er juist meer fotografen zijn dan modellen. Puur alleen al omdat de helft van de modellen werkeloos zit toe te kijken.
Ik ben heel benieuwd of deze meet juist het tegendeel bewijst.

Enneh @vliegvrager: visagistes nooit echt nodig?? Ze voegen zeker iets toe, de foto zal vaak 10x zo mooi zijn.... maarja.. dat ligt natuurlijk ook aan de fotograaf en het model..
Enneh.. 2 visagistes op 30 modellen??

Maar buiten dat wens ik jullie natuurlijk ontzettend mooi weer en heel veel mooie foto's!
That's the way the cookie crumbles
pi_29554871
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:54 schreef IJzercookie het volgende:
Hmm.. ik vind de verhouding modellen/fotografen wat vreemd. Ik ben van andere modelbijeenkomsten gewend dat er juist meer fotografen zijn dan modellen. Puur alleen al omdat de helft van de modellen werkeloos zit toe te kijken.
Ik ben heel benieuwd of deze meet juist het tegendeel bewijst.
Ik heb al wat ideetjes voor shoots met meerdere modellen

En werkloos toekijken hoeft niet hoor, er zijn voertuigen die gepoetst kunnen worden, refelctieschermen die vastgehouden kunnen worden, snacks die gehaald moeten worden en ga zo maar door
quote:
Enneh @vliegvrager: visagistes nooit echt nodig?? Ze voegen zeker iets toe, de foto zal vaak 10x zo mooi zijn.... maarja.. dat ligt natuurlijk ook aan de fotograaf en het model..
Dat zeg ik toch ook Niet echt nodig als in: er moet er eentje voor de lens en eentje achter de kamera. Maar met visagiste levert mooiere foto's, precies wat ik zeg
quote:
Enneh.. 2 visagistes op 30 modellen??
Tja, ik heb er liever ook meer, maar ik probeerde een realistische inschatting te maken van wat we op deze termijn kunnen regelen. Meer is natuurlijk altijd welkom. Als jij iemand weet, of zelf ervaring hebt, graag.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_29565941
Weopj en Rhanna natuurlijk kunnen jullie mee. Er is nog een plekje over, dus als er nog iemand geinteresseerd is...

Volgens mij is nog niet duidelijk hoe laat we waar moeten zijn, zodra dat bekend is kunnen we afspreken waar ik jullie op kan pikken. Misschien is het wel handig als we van elkaar een telnr hebben mocht er iets tussen komen/voor als ik me verslaap...
Als je een mailtje stuurt naar paulberkvens at hotmail punt com dan stuur ik mijn telnr terug.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:56:49 #155
52657 pea4fun
pi_29566451
Ik ga nu ook zeker Ik zou het wel gezellig vinden om mee te rijden luap, maar ik denk dat het een beetje omslachtig wordt, en ik dus beter gewoon zelf kan rijden
pi_29566914
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
pi_29567282
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:56 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga nu ook zeker Ik zou het wel gezellig vinden om mee te rijden luap, maar ik denk dat het een beetje omslachtig wordt, en ik dus beter gewoon zelf kan rijden
Leuk dat je toch ook komt! Als je je nog bedenkt moet je het maar laten weten, voor jou is altijd plek
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:15:24 #158
68154 blackbully
pi_29568369
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
aangezien het niet een alte grote locatie is en de groep mensen duidelijk herkenbaar zal zijn naar mijn idee zal het vast niet erg wezen als sommige wat vroeger of later daar zijn. (of heeft ieder zin in een flinke wandeling? )

zelf zou ik wel gaan voor 10:00
lijkt me een schappelijke tijd.
zou je op zijn vroegst om 8:00 in de auto moeten zitten gok ik zo
(vanuit groningen gezien dan bv. )
[/quote]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:29:08 #159
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29568799
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?

Edit: Je hebt het over tijdstip van aanvang denk ik. Sja, uh... gegeven het feit dat het zondag is, en voor sommigen ook nog een pittig stukje rijden, leek 11 uur mij een redelijke tijd om te beginnen. Dat geeft de OV'ers onder ons ook een kans.

[ Bericht 22% gewijzigd door RonaldV op 11-08-2005 22:36:01 ]
- Privacy Matters
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:33:08 #160
68154 blackbully
pi_29568931
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?
ik gok dat het over de tijd gaat.

dus niet om 8 uur daar. maar das mijn interpetatie
[/quote]
pi_29568980
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:

[..]

De exacte locatie is voor mij geen probleem, ik rij als het moet naar België, maar waar Blackbully op duidt, dat ik er wel 2,5 uurtjes over doe. 10.00 uur is geen probleem. Ik haal dan Fles onderweg op en dan zijn we wel op tijd.Ik moet dan gewoon eerder mijn nest uit..
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:36:01 #162
68154 blackbully
pi_29569018
oke dus 10 uur daar?
[/quote]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:36:37 #163
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29569034
zie mijn edit
- Privacy Matters
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:41:36 #164
68154 blackbully
pi_29569152
oke 11 uur ook goed
of 10 uur koffie ? is hij dan al open die snack-keet
[/quote]
pi_29569288
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef blackbully het volgende:
oke 11 uur ook goed
of 10 uur koffie ? is hij dan al open die snack-keet
Tussen 10 en 11 is ene goed plan.. Vooral de koffie die dan al in de maak is..
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:59:10 #166
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29569725
uhm... ik weet niet of die snack-keet koffie doet...
- Privacy Matters
pi_29570816
Even mijn geheugen opfrissen hoor: volgens mij reed Purplerose met mij mee, toch Samen met Xilantof en DWB
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:51:07 #168
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29571119
Nog mensen die vanuit Enschede willen meeliften?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:01:23 #169
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29571365
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef Subhuman het volgende:
Nog mensen die vanuit Enschede willen meeliften?
MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.
- Privacy Matters
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:06:21 #170
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29571488
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.
Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:22:35 #171
68154 blackbully
pi_29571873
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
WAT geen koffie?
[/quote]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:26:27 #172
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29571947
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:06 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.
Ik zal haar morgen vragen even contact met je op te nemen.
- Privacy Matters
pi_29575660
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Dat lijkt me onbelangrijk

doet-ie BIER is de vraag
pi_29576899
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:22 schreef blackbully het volgende:

[..]

WAT geen koffie?
Ronald, dan neem jij maar een thermosfles mee.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:54:38 #175
68154 blackbully
pi_29578285
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 06:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat lijkt me onbelangrijk

doet-ie BIER is de vraag
om 10 uur 's ochtends?
[/quote]
pi_29579473
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:26 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ronald, dan neem jij maar een thermosfles mee.
Kunnen we beter aan pea overlaten Die maakt erg lekkere koffie
pi_29580170
als het regent , word t dan een honcho meet of gaat t dan helemaal niet door?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:01:07 #178
48233 Auticia
warriorette
pi_29580453
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
Dan gaan we onder mothers' paraplu .
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:16:16 #179
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29580740
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
Ik laat me in deze leiden door wat jullie het liefste willen. Vandaag lijkt een uitzondering, maar tot nu toe heeft elke dag wel een regenbui en acceptabel weer achter elkaar gehad. Wat mij betreft gaan we dus gewoon verder, als de regenkans maar niet boven de 60% komt. Maar natuurlijk mogen jullie daar anders over denken.
- Privacy Matters
pi_29580894
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Auticia het volgende:

[..]

Dan gaan we onder mothers' paraplu .
ik heb mn honcho mee
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:55:04 #181
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29581515
En anders, neem allemaal je paraplu mee, dan maken we artistieke regen foto's met mooie paraplu-moves

pi_29581653
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb mn honcho mee
Allemaal onder mother-mother's poncho...
Google op honcho leverd veel homo sites op...dus ik ga er van uit dat je poncho bedoeld....
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:26:33 #183
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29582075
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Allemaal onder mother-mother's poncho...
Google op honcho leverd veel homo sites op...dus ik ga er van uit dat je poncho bedoeld....
Pssst.... kijk eens reklames
pi_29582500
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Pssst.... kijk eens reklames
Aah...tja..ik drink zelden bier hè...

check link naam
pi_29589900
* Weopj heeft er keiveul zin in!
pi_29589983
*zet de paraplu alvast klaar...
Woeiii - Blog
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:46:22 #187
48233 Auticia
warriorette
pi_29590345
Zijn er veel mensen die met het OV gaan?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:07:08 #188
68154 blackbully
pi_29592479
ik niet iig.
lekker met de motor of auto, afhankelijk van het weer
[/quote]
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:21:14 #189
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29592824
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:27 schreef Weopj het volgende:
KEI-veul...
KEI-gaaf...
KEI-gezellie...

KEI-rare jongens, die zuiderlingen
- Privacy Matters
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:29:29 #190
68154 blackbully
pi_29593040
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef RonaldV het volgende:

[..]

KEI-veul...
KEI-gaaf...
KEI-gezellie...

KEI-rare jongens, die zuiderlingen
het gaat ook niet wennen , raar taaltje van ze. voor de simpelste dingen een woord gebruiken wat verwarring zaait.
[/quote]
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2005 @ 06:33:21 #191
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29597441
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef Auticia het volgende:
Zijn er veel mensen die met het OV gaan?
Ik moet wel, geen rijbewijs hier
pi_29598216
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:27 schreef Weopj het volgende:
Ik hai der ok heul veul zin in. Maar zoude gij effe een meel kenne sture naar (of zoiets, ik ben net geen echte inboorling ) paulberkvens at hotmail punt com dan kunnen we afspreken waar ik jou ophaal. Rhanna komt naar het station van eindhoven. Als dat voor jou een beetje in de buurt is is dat wel handig, zo niet dan moeten we iets anders verzinnen. Oh en een telnr is ook wel makkelijk voor als ik me verslaap
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:36:37 #193
52657 pea4fun
pi_29599450
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:09 schreef luap het volgende:

[..]

Ik hai der ok heul veul zin in. Maar zoude gij effe een meel kenne sture naar (of zoiets, ik ben net geen echte inboorling ) paulberkvens at hotmail punt com dan kunnen we afspreken waar ik jou ophaal. Rhanna komt naar het station van eindhoven. Als dat voor jou een beetje in de buurt is is dat wel handig, zo niet dan moeten we iets anders verzinnen. Oh en een telnr is ook wel makkelijk voor als ik me verslaap
Hm...het station van eindhoven is voor mij ook wel te doen...ik wil toch wel met jou mee Gezelliger met zijn allen. Hoe laat moet ik er zijn?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:08:12 #194
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29603366
Van onderstaande vetgedrukte namen heb ik op de één of andere wijze bevestiging gekregen dat ze mee gaan en een e-mailadres ontvangen. Van het resterende deel kan ik een paar namen zelf bereiken, maar om zeker te weten dat je in de mailing-lijst staat kun je het beste toch even een mail sturen aan:

Fotografen:
Anitra (blijft onder voorbehoud)
Asics
Blackbully
De_Warme_Bakker
Dr-Flash (a.k.a. "Fles")
HMaster-II
iamredreader
Lord Dreamer
Luap
melanie_the_miss
mvdlubbe
Pea4fun
PdeHoog
Phoenixx
Re
RonaldV
rustig
Shark.Bait
Subhuman
Vliegvrager
Xilantof

Modellen:
Assiej
Auticia
Graaf
littledrummergirl
-Marjo- (+verkleinde uitvoering)
miarae
mizix (+ twee modellen)
mother-mother+vriendin
Purplerose
Rhanna
Shreever
Skaai
Toeps
Together_Alone
Weopj
+een stuk of wat van RonaldV
+ één of twee maten van Shark.Bait

model & fotograaf:
Elefes
Het-Gele-Teken

[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 14-08-2005 14:58:18 ]
- Privacy Matters
pi_29608148
-Marjo- (+ mini-Marjo-)
Woeiii - Blog
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:57:55 #196
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29608491
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:44 schreef -Marjo- het volgende:
-Marjo- (+ mini-Marjo-)
beter nu?
- Privacy Matters
pi_29608505
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:57 schreef RonaldV het volgende:

[..]

beter nu?
Veel beterder
Woeiii - Blog
pi_29608619
Meldt, als ik met Xil of iemand anders mee kan rijden.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:31:48 #199
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29610809
Ff kijken hoe het staat? Sta ik (nog) op de lijst?
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:42:22 #200
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29611144
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Robertje het volgende:
Ff kijken hoe het staat? Sta ik (nog) op de lijst?
Van jou heb ik alleen maar een TVP in deel 1 gezien...

[ Bericht 3% gewijzigd door RonaldV op 13-08-2005 21:02:38 ]
- Privacy Matters
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:51:57 #201
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29613175
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Van jou heb ik alleen maar een TVP in deel 1 gezien...
Eehhh...ben ik dan te laat?
pi_29613282
Voor fotografen was er nog plaats toch??
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:19:57 #203
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29618851
het weer de komende dagen:

We gaan de goeie kant op!
- Privacy Matters
pi_29618867
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Woeiii...
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:21:22 #205
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29618879
Korte broeken weer
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:22:26 #206
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29618902
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:21 schreef Robertje het volgende:
Korte broeken weer
Ssssht! straks gaat t mis!
- Privacy Matters
pi_29618939
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:22 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Paraplu staat nog steeds klaar
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:26:59 #208
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29619006
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:23 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Paraplu staat nog steeds klaar
Maar die heeft toch een dubbelrol als parasol?
- Privacy Matters
pi_29619074
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Maar die heeft toch een dubbelrol als parasol?
Het is ook een hele vrolijke!!!
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 04:22:31 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29621229
huh ik ga ook wel mee hoor mail adres ken je toch wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:12:44 #211
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29622500
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:22 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kan je de witbalans goed instellen
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:47:35 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29623901
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Denk je dat ik daar nu WEER in ga trappen?
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 12:20:07 #213
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29624716
Mijn opa en oma zijn vals he!
Een week vante voren krijg ik te horen dat opa zijn verjaardag op zondag de 21e viert.
Maar ik ga lekker niet
Want deze meet stond nou eenmaal al een tijdje vast
Als ik ze uitleg dat ik 'met lui van internet' op stap ga, vinden ze het best. Ze zijn mijn meeting verhalen wel gewend
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:26:48 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29624851
En? Slikt je geweten dat?
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:29:16 #215
52657 pea4fun
pi_29624902
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:20 schreef Skaai het volgende:
Mijn opa en oma zijn vals he!
Een week vante voren krijg ik te horen dat opa zijn verjaardag op zondag de 21e viert.
Maar ik ga lekker niet
Want deze meet stond nou eenmaal al een tijdje vast
Als ik ze uitleg dat ik 'met lui van internet' op stap ga, vinden ze het best. Ze zijn mijn meeting verhalen wel gewend
Mijn moeder is die dag ook jarig, vanavond gaan we alvast uit eten, ik ga die dag wel 's avonds ff langs als ik nog zin heb
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:31:11 #216
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29624936

maak ik dan de denkfout? bij mij zijn verjaardagen nooit "facultatief" Het is opdraven, of serieuze ruzie
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 12:34:08 #217
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29625004
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En? Slikt je geweten dat?
Ja, maar hij is de 22e jarig. Hij viert het dan wel de 21e, maar ik kom de 22e wél langs.
Na mijn werk, en ik blijf zelfs bij ze slapen.
Toen ik met dat idee kwam waren ze helemaal blij, want dat vonden ze eigenlijk veel leuker dan dat wanneer ik alleen maar een paar uurtjes langs kwam.
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:36:38 #218
52657 pea4fun
pi_29625054
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:

maak ik dan de denkfout? bij mij zijn verjaardagen nooit "facultatief" Het is opdraven, of serieuze ruzie
Ik heb makkelijke familie...graag of niet. Eigenlijk is alleen kerstmis een verplicht nummer, en dat is dan eigenlijk best wel een leuk verplicht nummer...maar ik geloof dat het wat offtopic gaat zo
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 12:39:00 #219
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29625112
Conclusie, ik kom dus gewoon wél naar de meet .
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:39:49 #220
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29625124
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:39 schreef Skaai het volgende:
Conclusie, ik kom dus gewoon wél naar de meet .
Ik ook
pi_29625794
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:36 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Hm...het station van eindhoven is voor mij ook wel te doen...ik wil toch wel met jou mee Gezelliger met zijn allen. Hoe laat moet ik er zijn?
Hey gezellig! Zit de auto ook meteen vol . Het tijdstip weet ik nog niet precies. Om 11 uit zou de meet beginnen. Alleen de precieze locatie is nog niet bekend voor zover ik weet. Als ik dat weet stuur ik wel een mail met daarin een tijdstip, ook afhankelijk van hoe laat de trein in eindhoven aankomt (vanuit weert / helmond).
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:34:38 #222
112998 rustig
come wander with me
pi_29628207
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:55 schreef Skaai het volgende:
En anders, neem allemaal je paraplu mee, dan maken we artistieke regen foto's met mooie paraplu-moves

eerlijk gezegd best een origineel idee!
bedoel, weer in ons kikkerlandje valt toch geen pijl op te trekken,
met een paraplu kan je wat van ieder weer maken
Those who do not feel the music think the dancer mad.
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:47:18 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29628586
goed punt Ik heb ook wel een mooie plu
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:49:48 #224
112998 rustig
come wander with me
pi_29628644
trouwens nog even wat hogere iso films kopen.
vrees een van de weinigen te zijn die het analoge pad nog volgt?
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:51:59 #225
112998 rustig
come wander with me
pi_29628692
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
goed punt Ik heb ook wel een mooie plu
hmm kon ik dat ook maar zeggen. mijn collectie beperkt zich tot een aantal crappy budgetmodellen van hema oid eigenlijk moet je zo'n ouderwetse hebben, Mary Poppins stijl (kunnen gelijk 4 modellen onder)
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:14:28 #226
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29629334
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:51 schreef rustig het volgende:

[..]

hmm kon ik dat ook maar zeggen. mijn collectie beperkt zich tot een aantal crappy budgetmodellen van hema oid eigenlijk moet je zo'n ouderwetse hebben, Mary Poppins stijl (kunnen gelijk 4 modellen onder)
Neee jij bent in de war met die partytenten waar het vanochtend over ging
pi_29629672
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:49 schreef rustig het volgende:
trouwens nog even wat hogere iso films kopen.
vrees een van de weinigen te zijn die het analoge pad nog volgt?
Ik doe gezellig met je mee hoor Ik neem Illford HP5, FP4 en Kodak TriX mee En dan nog wat ISO200 superia
pi_29630374
Xiiiiiil! Mag ik nou nog mee rijden?
pi_29630493
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:48 schreef Toeps het volgende:
Xiiiiiil! Mag ik nou nog mee rijden?
Er wordt aan gewerkt Even geduld aub
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:56:45 #230
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29630583
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik doe gezellig met je mee hoor Ik neem Illford HP5, FP4 en Kodak TriX mee En dan nog wat ISO200 superia
Zonde van zwart-wit als het echt zo'n zonnige zomerse felle kleuren portretmeet wordt.

* Sub neemt een paar fijne diarolletjes mee
pi_29631008
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Zonde van zwart-wit als het echt zo'n zonnige zomerse felle kleuren portretmeet wordt.
Ik vind zwartwit wel erg cool Enneh.....ik wil headshots oefenen Overigens is dia wel een goed plan idd
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:20:29 #232
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29631345
Mail is onderweg (voor de meesten dan, ik ben nog op zoek naar een paar adresjes van de overigen)!
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:35:58 #233
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29631820
jezus wat een lap tekst

routebeschrijving met het OV is misschien ook handig Ik kom iig naar Nieuwegein-Zuid en dan bel ik HMaster2 als die me op tijd zijn nummer geeft en dan komt die me ophalen. Toch, HM?
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 16:48:16 #234
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29632165
Ja ik ga dus ook met het openbaar vervoer.
Welk station is het beste om naartoe te reizen? En is er eventueel iemand die mij vanaf het station wilt oppikken? Anders moet ik een alternatief zoeken, en volgens mij is er een kleine kans dat er een bus daar ergens stopt
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:50:50 #235
48233 Auticia
warriorette
pi_29632243
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Skaai het volgende:
Welk station is het beste om naartoe te reizen? En is er eventueel iemand die mij vanaf het station wilt oppikken? Anders moet ik een alternatief zoeken, en volgens mij is er een kleine kans dat er een bus daar ergens stopt
Wat Skaai zegt/vraagt.
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:11:04 #236
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29632873
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Skaai het volgende:
Voor jou heb ik even een verzoek: neem even contact op met Robbertje. Hij staat in je fotoboek.
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:12:22 #237
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29632914
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus wat een lap tekst

routebeschrijving met het OV is misschien ook handig Ik kom iig naar Nieuwegein-Zuid en dan bel ik HMaster2 als die me op tijd zijn nummer geeft en dan komt die me ophalen. Toch, HM?
Kun jij even het OV uitvinden voor me? Het enige wat ik weet is hoe je Utrecht CS moet bereiken...
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:24:02 #238
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29633219
Shark had een slimme: Om contact te maken met meerijders en dergelijke is het handig als we beschikken over de telefoonnummers van iedereen. Kunnen jullie me even reply-en met je 06 nummer en evt. de naam van degene met wie je meerijdt?
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf zondag 14 augustus 2005 @ 17:25:53 #239
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_29633272
Ik heb nog geen mail ontvangen. Maar das op zich neit zo erg als ik maar een tijd van Pdehoog doorkrijg
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:26:21 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29633284
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:12 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kun jij even het OV uitvinden voor me? Het enige wat ik weet is hoe je Utrecht CS moet bereiken...
Hmm waar moeten we precies heen? Wat is het handigste? Busstation Vianen Lekbrug misschien wel?
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:27:40 #241
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29633307
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef RonaldV het volgende:
Shark had een slimme: Om contact te maken met meerijders en dergelijke is het handig als we beschikken over de telefoonnummers van iedereen. Kunnen jullie me even reply-en met je 06 nummer en evt. de naam van degene met wie je meerijdt?
Slim he, het wiel opnieuw uitvinden?
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:31:43 #242
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29633412
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hmm waar moeten we precies heen? Wat is het handigste? Busstation Vianen Lekbrug misschien wel?
Stopt er niets in de buurt van de Prinses Beatrix sluizen? Vianen Lekbrug is aan de andere kant van Nieuwegein, en de andere kant van de rivier. Ik ben uitgegaan van lokatie #2, omdat alleen daarvoor stemmen warn binnengekomen.
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Slim he, het wiel opnieuw uitvinden?
Heerlijk
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:36:41 #243
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29633549
10:07 utrecht centraal tram stadsbusstation
utrecht 10:08 lopen 1 min
--------------------------------------------------------------------------------
10:08 tram stadsbusstation
utrecht stadscentrum
nieuwegein 10:27 tram ST
connexxion
richting nieuwegein
--------------------------------------------------------------------------------
10:31 stadscentrum
nieuwegein nijverheidsweg
nieuwegein 10:40 bus 67
connexxion
richting utrecht - nieuwegein vv
10:40 nijverheidsweg
nieuwegein prinses beatrixsluis
nieuwegein 10:53 lopen 13 min

Maar er is vast wel iemand die julie kan ophalen aan de nijverheidsweg
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:39:38 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29633632
Oh we moeten wel naar de noordoever??

Mja dan is het ongeveer iedere sneltram vanuit Utrecht naar Nieuwegein of IJsselstein.... ik weet niet waar die sluizen precies liggen..
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:44:31 #245
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29633758
godver, eerst met een tram en dan overstappen op een bus Ik denk dat ophalen op Nieuwegein stadscentrum dan sneller is Maar goed, dat is aan de chauffeurs
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:46:55 #246
112998 rustig
come wander with me
pi_29633826
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
godver, eerst met een tram en dan overstappen op een bus Ik denk dat ophalen op Nieuwegein stadscentrum dan sneller is Maar goed, dat is aan de chauffeurs
flash, jij woont in utrecht right?
if so, ik ook, heb zelf geen auto maar misschien kunnen we samen iets regelen
in het kader van 2 gekken verdwalen minder snel dan 1?
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:48:21 #247
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29633866
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef rustig het volgende:

[..]

flash, jij woont in utrecht right?
if so, ik ook, heb zelf geen auto maar misschien kunnen we samen iets regelen
in het kader van 2 gekken verdwalen minder snel dan 1?
ik heb ook geen auto, maar verdwalen doe ik zeker niet

* Dr_Flash is afgestudeerd geograaf

Wat stel je voor? Sneltram en dan te voet naar het water?
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:53:38 #248
112998 rustig
come wander with me
pi_29633997
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ah klinkt goed, hebbie gps apparatuur??
ik las op 9292ov.nl: vanaf stadcentrum n'gein nog 10 minuten bussen en 13 min. lopen.
volgens mij zou het echt nog een pleures eind lopen zijn als we dat vanaf n'gein centrum doen?

ken jij nieuwegein een beetje? ik ken alleen de kant van de lekbrug zegmaar, batau enzo.
maar dit is echt totaal de andere hoek als ik het zo bekijk.
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:54:46 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29634024
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef rustig het volgende:

[..]

ah klinkt goed, hebbie gps apparatuur??

nee tuuk nie, ik kan kaartlezen

Ik kijk wel ff op 9292
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:55:40 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29634044
er kan toch wel even een shuttle auto ingezet worden van en naar locatie vanaf bepaald bus station?
pi_29634068
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Kan jij Shark Bait dan niet een beetje opleiden?...
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:59:18 #252
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29634131
is zo te zien idd wel een allejezus pokke eind lopen vanaf Stadscentrum....
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:01:33 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29634198
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Kan jij Shark Bait dan niet een beetje opleiden?...
Ja die neemt iets aan van wat ik zeg zeker
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:06:42 #254
112998 rustig
come wander with me
pi_29634333
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
is zo te zien idd wel een allejezus pokke eind lopen vanaf Stadscentrum....
indeed. ik zou voorstellen dat we meeten op cs?
nemen we daar de tram richting n'gein.
vervolgens (zoals 9292 aangeeft) de bus naar de nijverheidsweg.
en dat laatste stuk lopen naar de prinses beatrixsluis.

maar er zijn meerdere mensen die met ov komen natuurlijk.
kunnen ook op een vast tijdstip afspreken op Utrecht CS en als grote groep het
laatste stuk reizen? just my 2 cents..
pi_29634388
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die neemt iets aan van wat ik zeg zeker
Doe je het undercover of als kloon
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:13:37 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29634542
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef rustig het volgende:

maar er zijn meerdere mensen die met ov komen natuurlijk.
kunnen ook op een vast tijdstip afspreken op Utrecht CS en als grote groep het
laatste stuk reizen? just my 2 cents..
Goed idee ik ben vanavond niet meer online, maar ik hoor wel hoe laat het moet worden, dan doe ik mee
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:34:39 #257
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29635035
Hebben jullie hier iets aan?

- Privacy Matters
pi_29637248
Okee, probleem! Vooral @SharkBait, omdat ik met hem zou meerijden.

Ik zit nu dus midden in een verbouwing/verhuizing, en ik was helemaal vergeten dat ik dus aanstaande zondag niet in Nieuw Vennep zit, maar in Amsterdam.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:37:17 #259
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29638131
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:

Ik zit nu dus midden in een verbouwing/verhuizing, en ik was helemaal vergeten dat ik dus aanstaande zondag niet in Nieuw Vennep zit, maar in Amsterdam.
Re? Wees es hoffelijk?
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:51:23 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29638557
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Re? Wees es hoffelijk?
Ik zit waarschijnlijk in Helmond maar ik hou het in de gaten
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:52:41 #261
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29638593
Als er iemand uit omgeving Hilversum mee wil rijden...ff een gil geven.
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:06:49 #262
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29638987
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Robertje het volgende:
Als er iemand uit omgeving Hilversum mee wil rijden...ff een gil geven.
Valt Almere daar ook onder? Skaai zoekt een lift. Of een auto.
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:10:49 #263
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29639107
Vragen kan altijd...Skaai
pi_29639148
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:34 schreef RonaldV het volgende:

[afbeelding]
Ik zie Alkmaar er niet op staan
Woeiii - Blog
pi_29639289
quote:

Ik kom er langs en wil je wel oppikken. Mail me maar even over hoe en wat als je wil...
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:28:45 #266
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29639661
quote:

oow.. ahaa.. okee.. tja.. ehm.. Marjo of Re dan maar....
pi_29639745
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ehhh, post boven je???
Woeiii - Blog
pi_29639974
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ja, sorry, it complete slipped my mind. Heb het ook gigantisch druk de laatste tijd, ben net een zeef.
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 21:41:21 #269
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29639982
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef Robertje het volgende:
Vragen kan altijd...Skaai
Hallo!
Als ik mee kan liften, graag!
Ik ben best bereid om naar Hilversum af te reizen
pi_29640214
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik kom er langs en wil je wel oppikken. Mail me maar even over hoe en wat als je wil...
Ja! Hoi! Ik ga je even mailen.
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:50:35 #271
48233 Auticia
warriorette
pi_29640238
Ja, hoi, de secretaresse van mvdlubbe hier...

De camera van Dhr. van der Lubbe is kapot, en hij vreest dat die niet op tijd klaar is als hij hem morgen wegbrengt voor reparatie. Is het eventueel mogelijk dat hij meekomt als model?
pi_29640270
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Ja! Hoi! Ik ga je even mailen.
Oeh, spannend
Woeiii - Blog
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 21:57:52 #273
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29640446
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Is het eventueel mogelijk dat hij meekomt als model?
Hij moet.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:04:13 #274
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29640628
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Skaai het volgende:

[..]

Hij moet.
Je hoort het
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:23:55 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29641206
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Ja, hoi, de secretaresse van mvdlubbe hier...

De camera van Dhr. van der Lubbe is kapot, en hij vreest dat die niet op tijd klaar is als hij hem morgen wegbrengt voor reparatie. Is het eventueel mogelijk dat hij meekomt als model?
Da's klote zeg maar als mannelijk model tussen al de dames zou hij zeker niet misstaan
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 22:26:39 #276
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29641334
Gaat vdlubbe in het midden pimpen, en hangen wij er als harem omheen!

Ik zie mogelijkheden!
pi_29641368
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Skaai het volgende:

Ik zie mogelijkheden!
Hehehe....
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:30:54 #278
48233 Auticia
warriorette
pi_29641504
quote:

Ik zie mogelijkheden!
Ik denk alleen niet dat hij in een badpak wil poseren.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:31:22 #279
48233 Auticia
warriorette
pi_29641514
quote:

Ik zie mogelijkheden!
Beetje met onze sjaaltjes wapperen. .
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 22:32:17 #280
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29641546
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef Auticia het volgende:

[..]

Beetje met onze sjaaltjes wapperen. .
Ja, we verleiden hem met onze Lush geuren (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar okay) en dan op 't laatste moment keilen we hem de Lek in!
pi_29641553
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:

[..]

He, wat flauw...
Woeiii - Blog
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2005 @ 22:33:15 #282
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29641573
quote:

[..]

(bad)Kleding is niet verplicht.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:33:29 #283
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29641579
quote:

[..]

Laat m dan maar thuis
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:33:36 #284
48233 Auticia
warriorette
pi_29641580
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Skaai het volgende:

[..]

(bad)Kleding is niet verplicht.
Leve de slechte films .
pi_29641968
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:34 schreef RonaldV het volgende:

[afbeelding]
ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:47:10 #286
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29641987
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:41 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, sorry, it complete slipped my mind. Heb het ook gigantisch druk de laatste tijd, ben net een zeef.
Geeft niet. er is nog niks overboord. Kan ik ook wat later opstaan
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
Ehhh, post boven je???
ja daar reageerde ik op?
pi_29641994
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
Ach, als je er op zaterdag al bent ben je zeker op tijd voor zondag....
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:47:52 #288
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29642008
quote:
No problem. De meet is pas zondag
pi_29642016
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Geeft niet. er is nog niks overboord. Kan ik ook wat later opstaan
[..]

ja daar reageerde ik op?
Ah ok, dat had ik niet helemaal door...
Woeiii - Blog
pi_29642053
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

No problem. De meet is pas zondag
owja shit
nah zondag dan
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:49:27 #291
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29642065
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
Ja, we verleiden hem met onze Lush geuren (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar okay) en dan op 't laatste moment keilen we hem de Lek in!
Dat mag ook eerder
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:49:32 #292
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29642070
quote:

[..]

Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
- Privacy Matters
pi_29642143
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
ja thx , daar moet t mee gaan lukken
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:52:03 #294
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29642145
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:
Niet alleen bij haar
pi_29642434
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Niet alleen bij haar
Ah, ik was niet de enige dus...
Woeiii - Blog
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:01:36 #296
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29642467
Hotmail scant blijkbaar ook op alleen aantallen ontvangers, zelfs als dat volstrekt legale posts zijn
- Privacy Matters
pi_29642559
Bijna alles komt bij mij in mn Junkmail, totdat ik t identificeer als goeie mail.
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:08:42 #298
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29642718
HGT, je hebt post
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:21:06 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29643149
tering, in Tull helemaal

verzin ff een zo onmogelijk denkbare lokatie anders

zondag 14 augustus 2005 @ 23:26:52 #300
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29643342
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, in Tull helemaal

verzin ff een zo onmogelijk denkbare lokatie anders

Hondsrug in Drenthe bijvoorbeeld?

De Flevo-meet, die was pas in de middle of nowhere!
- Privacy Matters
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:28:41 #301
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29643400
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')