Herhaling uit het vorige topic.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Vandaag even op verkenning geweest. Vanwege het weer was het vrij stil, dus ik kan niet veel zeggen over drukte op de dag zelf (waarbij het natuurlijk wel mee moet zitten qua weer). Ik heb twee lokaties bekeken: de eerst bij Vianen (zuidoever), direct naast de brug over de Lek (aan de A-2), de andere bij Hagestein (noordoever), vlakbij de stuw. Een derde lokatie, een recreatieplas net ten noorden van IJsselstein heb ik afgeschreven wegens lastig te bereiken.
Er liggen verschillende strandjes langs zowel de rivier als het grindgat. Deze is aan de rivier, en bestaat uit klei/zand, die aan het grindgat bestaan uit zand, of grind of grove kiezels.
De weinige passerende boten veroorzaken wel wat golfjes, maar over het algemeen is het water vlak. De waterstand is laag, en er is maar weinig scheepvaart op dit moment.
Op de verschillende strandjes vind je een behoorlijke hoeveelheid bakstenen. Geen idee waar ze vandaan komen, alhoewel een steenfabriek een logische verklaring zou kunnen zijn.
De zomerdijk tusen de Lek (rechts) en het grindgat (links). Deze is behoorlijk breed, en begroeid met onder andere appelbomen en wilgen.
Het grootste nadeel van deze lokatie: de Lekbrug. De A-2 is aan de oostzijde nogal dominant aanwezig.
Deze lokatie is het makkelijkst te bereiken. Vanaf de A-2 neem je de afslag Nieuwegein Zuid. Als je vanuit het zuiden komt ga je direct onder de snelweg door en neem je de eerste afslag linksaf, terug de brug over. Vanuit het noorden ga je onderaan de afslag rechts, en na nog geen 50m gelijk links en dan de brug over. Aan de overkant onderaan de brug rechts is de parkeerplaats.
Voordelen lokatie: goed en makkelijk te bereiken vanaf de A-2.
Nadelen lokatie: De A-2 en de Lekbrug zijn nogal dominant aanwezig. Ander nadeel is dat Vianen op maar een paar honderd meter ligt, en het dus op zondag behoorlijk druk kan zijn, ook met honden (die hier vrijelijk mogen lopen)
-=0=-
Een paar kilometer stroomopwaarts aan de A-27 ligt lokatie #2. Deze is ietsje lastiger te bereiken. Vanaf de A-27 neem je de afslag Nieuwegein. Houd bovenaan de snelweg Nieuwegein aan. Als je van de snelweg af rijdt kom je na 150-200 meter een kruispunt met stoplichten tegen, ga hier linksaf (als je over een kanaal rijdt ben je te ver gereden). Je komt dan op het Defensiedok. Blijf de borden Doorgaand Verkeer volgen, langs de Prinses Beatrix-sluizen. De weg maakt vanzelf een bocht naar links. Als je onder de A-27 door bent is het nog 1-1,5 kilometer naar de lokatie. Rechtsonder de dijk ligt een parkeerplaats (staat ook duidelijk aangegeven) met speelweide. Dit is de lokatie.
Strandjes (zand) zien er schoner uit dan bij Vianen
Er zijn wat meer fotogenieke plekjes
Ook hier is een snelweg vrij dominant aanwezig, maar niet zo erg als bij Vianen. Wel loopt er jong vee op het terrein rond, en is er een vrij grote kolonie ganzen en andere watervogels.
Dit object is de "stuw" bij Hagestein. Het ding is zo lelijk dat hij mooi is om te fotograferen. Het is in ieder geval een makkelijk herkenningspunt om de lokatie te vinden.
Belangrijk argument voor deze lokatie: De groene keet (toiletten) en de snack wagen.
Nadeel van deze lokatie: hij is wat lastiger te vinden. Daarbij komt dat de A27 op dit moment op de schop genomen wordt, en ik weet niet of dat 21 aug nog steeds zo is. Dat betekent dat de bereikbaarheid wat minder is.
Voordelen: de lokatie ligt wat verder van de brug over de Lek, en bezit een snackwagen en een toiletgebouw (handig voor de dames). Ook ligt het wat verder van de bebouwde kom, Nieuwegein ligt op een kilometer of 3-4 afstand. Honden zijn op dit terrein niet overal toegestaan, en zeker niet loslopend.
Ik neig heel erg naar lokatie #2, ondanks de wat mindere bereikbaarheid. Het ziet er beter verzorgd uit, en heeft faciliteiten. Maar natuurlijk hoor ik graag van jullie wat jullie denken.
Midi-meet dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het was niet heel mini...
maar de sexy modellen en stoere zonnebrillen meet bedoelde ik
Server moet weer es een schopje denk ik. Regel ik vanaaf.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:11 schreef Shark.Bait het volgende:
optie 2 dus (wat mij betreft).
@#*&$^)#*$%)#$%_#$^ laadtijd met @_#($^_@#^$_@#^$+@#&$+*#&$ foto's![]()
![]()
Het goeie txt bestandje had ik thuis nog op mijn desktop. Mijn nederige excuus heer haaienvoer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Vorige deeltjes (voor hen met teruglees neigingen:
FOTmeet aan de Lek - 21 Augustus 2005
FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II)
@ RonaldV:
Modellen: (moet je er wel bijzetten dat er een principe stop is op de modellen)
Assiej (onder voorbehoud)
Auticia
Graaf
littledrummergirl
Marjo
miarae
mizix (+ twee modellen)
mother-mother+vriendin (onder voorbehoud)
Purplerose
Rhanna
Shreever
Skaai
Toeps
Together_Alone
Weopj
+een stuk of 5 van RonaldV
+ 1 of 2 maten van Shark.Bait
Wel de goeie lijst overnemen![]()
okeequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef RonaldV het volgende:
Het goeie txt bestandje had ik thuis nog op mijn desktop. Mijn nederige excuus heer haaienvoer.
Ik beweer nergens dat het aan jou ligtquote:Overigens: de laadtijd van de foto's ligt aan jou. Twee dames hebben het net voor me getest, en het werkt "snel genoeg"![]()
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat het aan jou ligt
WHSquote:S-e-c-u-u-r l-e-z-e-n![]()
Ik ook, maar ik moet nog een eind terug rijden..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Optie twee is oké .. Ijs Snacks frisdrank ??? Ik mis iets ...
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog een eind terug rijden..![]()
1tje kan toch wel?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog een eind terug rijden..![]()
Dat klinkt wel erg negatief zoals je het schrijft... Geef RonaldV ff tijd om te replyenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef fr.oosje het volgende:
Maar goed jullie moeten het zelf wetem
Pottekijkers hebben we niet nodig natuurlijk. Dat beinvloedt de modellen ws nadeligquote:, Als ik tijd heb kom ik wel even kijken tegen die tijd
Jij woont er, en weet de weg. Dan zal het ongetwijfeld makkelijk zijn. Maar ik kwam afgelopen weekeinde van elders, en reed gelijk al fout. De andere twee lokaties zijn niet te missen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef fr.oosje het volgende:
Hoe kom je er nou bij dat die recreatieplas in IJsslestein moeilijk te bereiken is? IS juist heel makkelijk
Ik woon zelf in IJsselstein en ken de omgeving dan ook goed. Hou er rekening mee dat de strandjes langs de lek in het weekend bij mooi weer helemaal vol liggen met mensen. Echt waar je kan dan met zo'n grote groep echt niet uit de voeten hoor.
De plas in IJsselstein is dan veel beter omdat daar niet gezwomen mag worden ivm de kwaliteit van het water. Ook is dit terein veel groter en heb je geen last van snelwegen e.d.
Maar goed jullie moeten het zelf wetem, Als ik tijd heb kom ik wel even kijken tegen die tijd
Was niet negatief bedoeld hoor, maar ik had het in het allereerste topic ook al een keer aangegeven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg negatief zoals je het schrijft... Geef RonaldV ff tijd om te replyen
[..]
Pottekijkers hebben we niet nodig natuurlijk. Dat beinvloedt de modellen ws nadelig
Niets persoonlijks...
Ja wel hoor... Maar dan wel een lekkere.quote:
ow.. okeeequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef fr.oosje het volgende:
Was niet negatief bedoeld hoor, maar ik had het in het allereerste topic ook al een keer aangegeven.
Mensen die al aanwezig zijn is toch heel iets anders dan mensen die speciaal komen kijken, vind ikquote:En Pottekijkers hebben we niet nodig? Nou ja zeg, we leven in een vrij land hoor. Als je denk dat pottekijkers je modellen negatief beinvloeden dan zou ik zeker niet naar de lek gaan, daar zal ik namelijk niet de enige pottekijker zijn.
Wat jij wiltquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ow.. okeee
[..]
Mensen die al aanwezig zijn is toch heel iets anders dan mensen die speciaal komen kijken, vind ik
het is over drie weken, dan is het weer mooi weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:20 schreef mother-mother het volgende:
tjemig ik hoop maar dat t nog een beetje lekker weer word![]()
Precies, positief denken!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
het is over drie weken, dan is het weer mooi weer
TSJAKKAAAAAAAAA natuurlijk word t dan mooi weer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Precies, positief denken!![]()
al begin ik het ook donker in te zien
Gebak!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Op mijn verjaardag is het altijd mooi weer, dus vier dagen later ook nog wel!![]()
verkeerde paost .quote:
shit was niet mn bedoeling om te quoten maar vind m wel ok ook eigelijk;)quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
verkeerde paost .
dat hoort te zijn
Bier![]()
Dan maken we er toch een regenpakken en paraplumeet van??quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:20 schreef mother-mother het volgende:
tjemig ik hoop maar dat t nog een beetje lekker weer word![]()
Jij denkt aan wet-T-shirts..quote:
niks mis meequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij denkt aan wet-T-shirts..![]()
Stoute meid..![]()
Stout is goed!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij denkt aan wet-T-shirts..![]()
Stoute meid..![]()
Als je nu vast begint te lopen, ben je op tijdquote:
Trein naar Utrecht CS, van daar met de sneltram naar Nieuwegein. In Nieuwegein even bellen met degene met wie je hebt afgesproken dat hij je daar kan ophalen.quote:
Hoe wil je mensen verbieden naar de Lek te komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
We zitten nu op 21 fotografen en een kleine 30 modellen. Om de groep niet veel te groot te laten worden zet ik een stop op de aanmeldingen.
Nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe wil je mensen verbieden naar de Lek te komen
Nog even geduldquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Op mijn verjaardag is het altijd mooi weer, dus vier dagen later ook nog wel!![]()
Welkom thuisquote:
Bak dan brownies.......quote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over!
Gebak voor 40 man... dat kost kapitalen!
Nog niemand dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Trein naar Utrecht CS, van daar met de sneltram naar Nieuwegein. In Nieuwegein even bellen met degene met wie je hebt afgesproken dat hij je daar kan ophalen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bak dan brownies.......
receptje hebben![]()
Ik bak ze niet hoorquote:
Thnxquote:
Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is er iemand die mij uit Nieuwegein zou kunnen ophalen?Thx vast!
Zou mooi handig zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.![]()
En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef Skaai het volgende:
Het is nu echt zeker dat ik kom. Mijn baas was (opeens)heel erg lief en heeft me de 21e niet ingeroosterd.
Nu nog kijken hoe ik er moet komen (ben er trouwens nog niet uitgekomen waar de meet nou echt is). Ik kom iig uit Almere, iemand die met de auto vanuit Flevoland komt?
Ik heb een rooster voor Augustus, ben geen enkel weekend ingeroosterd en neem aan dat mijn baas dat ook niet meer doetquote:Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.
jij moet mee hoor, anders kom ik iig nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom sta ik er niet onder voorbehoud in?
Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van mequote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wrom welquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[nieuwsgierig]quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.
Modellen die op of rond een motor willen poseren zijn hierbij uitgenodigd.
En ja, ik zal hem vooraf even poetsen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[nieuwsgierig]
heb je een plaatje van je fiets?
[/nieuwsgierig]
als het echt lekker weer is dan kom ik ook wel op de motor. (choppertje is altijd wel grappig met wat mooie vrouwen er op of omheen )quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.
Modellen die op of rond een motor willen poseren zijn hierbij uitgenodigd.
En ja, ik zal hem vooraf even poetsen.
Mooie fiets.quote:
mooi dat is dus dan geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooie fiets.
Als je em niet poetst, dan zullen we dat in PS moeten doen
owh god...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van me
Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
omdat ik me 1 a 2 topics geleden al had aangemeld
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?
Ik niet (edit-duur verstreken), maar HGT welquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]oeii...
Ja bij de fotografen keek ik niet..
Ik kan geen foto's makenDus zou je me kunnen verplaatsen?
ja?quote:
Drag Starquote:
* Weopj krijgt een stout idee van poetsende modellen..quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
als het echt lekker weer is dan kom ik ook wel op de motor. (choppertje is altijd wel grappig met wat mooie vrouwen er op of omheen )
alleen poetsen kan ik niet beloven.
mag wel iemand mee rijden vanuit omg eindhoven.
klinkt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Weopj het volgende:
[..]
* Weopj krijgt een stout idee van poetsende modellen..
ik wil ook een wildstarquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Drag Star
Mijn pa heeft er ook een gehad, een zwarte 1100 Classic.
Hij rijdt nu op de Wildstar 1600 CC
Puike knallers zijn het
Is dit een aanmelding als vrijwiliigster?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Weopj het volgende:
[..]
* Weopj krijgt een stout idee van poetsende modellen..
je riep "ow god" en ik antwoordde.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja?
Ik ga niemand tegenhouden om te komen of iemand extra mee te nemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zomaar een vraagje he...
Als rabrynil nou graag fotograaf zou zijn zou dat kunnen?
Want ik zie dat er wel minder fotograven zijn dan modellen en rabrylin heeft toch erge intresse..
pffff dus je verwacht dat we nog gaan na denken ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga niemand tegenhouden om te komen of iemand extra mee te nemen.
Reden waarom er meer modellen zijn dan fotografen is dat bij vorige modelmeets bleek dat fotografen soms met 5-6 man om één model heen stonden. Er werden fotos gemaakt van modellen die zelf hun poses maar moesten bedenken, en dan klikten de fotografen wel. Dat wilde ik dit keer eens andersom doen, zodat een fotograaf echt met zijn model(len) moet werken, en instructies moet geven om de fotos te maken die hij wil hebben. Modelfotografie is een andere "sport" dan het fotograferen van objecten of dieren. Bij het laatste moet je het doen met wat je wordt aangeleverd, bij modelfotografie heb je direct invloed op je onderwerp, en dus de uitkomst van je foto.
Ik snap hemquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je riep "ow god" en ik antwoordde.
Lama
Dat was tegen mij hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je riep "ow god" en ik antwoordde.
Lama
Voorovergebogen... flinke inkijk... Jaaa ja, schone motor gaat het om dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
pffff dus je verwacht dat we nog gaan na denken ook.
zal er eens over gaan brainstormen dan hoe ik de dames op de foto wil hebben.
(1 weet ik er al. dat is een dame poetsend aan mijn motor, niet zo zeer voor de foto maar een schone motor is wel fijn)
Nee hoor, ik reageerde er tenslotte opquote:
qu63quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reageerde er tenslotte op
hey als er een dame een mooie inkijk op de foto wil laten zetten geen probleem maar dan wil ik niet dat mijn motor in de weg staat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorovergebogen... flinke inkijk... Jaaa ja, schone motor gaat het om dus
Ok, dus ik word niet doodgeslagen door een menigte hooligans als ik me daar laat zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga niemand tegenhouden om te komen of iemand extra mee te nemen.
Reden waarom er meer modellen zijn dan fotografen is dat bij vorige modelmeets bleek dat fotografen soms met 5-6 man om één model heen stonden. Er werden fotos gemaakt van modellen die zelf hun poses maar moesten bedenken, en dan klikten de fotografen wel. Dat wilde ik dit keer eens andersom doen, zodat een fotograaf echt met zijn model(len) moet werken, en instructies moet geven om de fotos te maken die hij wil hebben. Modelfotografie is een andere "sport" dan het fotograferen van objecten of dieren. Bij het laatste moet je het doen met wat je wordt aangeleverd, bij modelfotografie heb je direct invloed op je onderwerp, en dus de uitkomst van je foto.
neem je de turtle wax en wat doeken mee, dan mogen de dames em schoonpoetsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:38 schreef fr.oosje het volgende:
Jullie mogen mij Cabrio ook wel gebruiken hoor, is toch ook lekker zomers.
Levert altijd leuke plaatjes op..zie Flevo meetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:38 schreef fr.oosje het volgende:
Jullie mogen mij Cabrio ook wel gebruiken hoor, is toch ook lekker zomers.
Ja dag, ik kom niet om te poetsen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
neem je de turtle wax en wat doeken mee, dan mogen de dames em schoonpoetsen
wat voor merk is het?
Nou ja, ik sta natuurlijk niet in voor de lokale bevolkingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:21 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ok, dus ik word niet doodgeslagen door een menigte hooligans als ik me daar laat zien?
[amazing discoveries mode]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb net een ander, imo leuk idee gekregen..
[nep amerikaans accent]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[amazing discoveries mode]
Mike, vertell, vertell, watis je fantastische idee.
[/amazing discoveries mode]
Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta natuurlijk niet in voor de lokale bevolking
Halloow meisjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef RonaldV het volgende:
Dit model heeft net bevestigd: de 21e gaat ze mee.
[afbeelding]
Vanwaar dezequote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Iedereen aanbidt jou, dat weet je toch?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:36 schreef RonaldV het volgende:
[MOD]
sc #67 niemand die het ooit terugleest
[/MOD]
![]()
Deze SC gaat voornamelijk over de Fok!/FOTmeet!![]()
zie de 2de post van het topic.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:09 schreef mother-mother het volgende:
is er nu al psies bekend waar t zal plaatsvinden allemaal?
ik heb erover heen gelezen misschien maar kan t niet vinden iig![]()
ja ok , thxquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
zie de 2de post van het topic.
voor zover ik weet gaat het de tweede locatie worden maar daar kan nog verandering in komen. hebben pas 4 mensen gestemd ofzo
mail weet ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mail??? Stemmen?? Heb ik iets gemist???
Done...quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef RonaldV het volgende:
Mail heeft door diverse oorzaken vertraging opgelopen. Zoals het nu staat lijkt iedereen voor de tweede lokatie te gaan, maar zoals gezegd: er hebben pas 4 mensen een keus gemaakt.
Kan iedereen die in de lijst staat me even een mailtje sturen op [afbeelding] ? Dan zorg ik dat je in ieder geval op de mailing lijst komt, met een goede routebeschrijving.
gaat een aggressieve meet worden denk ikquote:
Mailtje jouw kant op geschopt.quote:
ja van mij ook als het goed isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef Skaai het volgende:
You've got mail!
Verkeerde topic PdeHoog!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag![]()
Damnquote:
Kun je me even een mail sturen? Ik heb nog niks gehad namelijkquote:
Natuurlijk wordt het de 21e gewoon een mooie dagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.
Visagistes zijn nooit echt nodig, maar ze kunnen wel wat toevoegen, weer of geen weer. Ik heb nooit eerder met een visagiste gewerkt, maar foto's van shoots met visagiste zien er toch vaak wel extra goed uit. Ik ken zelf geen visagistes, maar wil op Dutchheaven wel een oproepje plaatsen. Als jij dan die ene die jij kent benaderd, hebben we een kans dat we er 1 of 2 bij ons hebben. Lukt het niet, dan niet.quote:Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
Ik wil mee!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
Same here....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen. En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik zal een krant meenemen 14.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik wil ook wel graag meequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
checkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen. En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik heb al wat ideetjes voor shoots met meerdere modellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:54 schreef IJzercookie het volgende:
Hmm.. ik vind de verhouding modellen/fotografen wat vreemd. Ik ben van andere modelbijeenkomsten gewend dat er juist meer fotografen zijn dan modellen. Puur alleen al omdat de helft van de modellen werkeloos zit toe te kijken.
Ik ben heel benieuwd of deze meet juist het tegendeel bewijst.
Dat zeg ik toch ookquote:Enneh @vliegvrager: visagistes nooit echt nodig?? Ze voegen zeker iets toe, de foto zal vaak 10x zo mooi zijn.... maarja.. dat ligt natuurlijk ook aan de fotograaf en het model..
Tja, ik heb er liever ook meer, maar ik probeerde een realistische inschatting te maken van wat we op deze termijn kunnen regelen. Meer is natuurlijk altijd welkom. Als jij iemand weet, of zelf ervaring hebt, graag.quote:Enneh.. 2 visagistes op 30 modellen??
Leuk dat je toch ook komt! Als je je nog bedenkt moet je het maar laten weten, voor jou is altijd plekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:56 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga nu ook zekerIk zou het wel gezellig vinden om mee te rijden luap, maar ik denk dat het een beetje omslachtig wordt, en ik dus beter gewoon zelf kan rijden
aangezien het niet een alte grote locatie is en de groep mensen duidelijk herkenbaar zal zijn naar mijn idee zal het vast niet erg wezen als sommige wat vroeger of later daar zijn. (of heeft ieder zin in een flinke wandeling? )quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
ik gok dat het over de tijd gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?
De exacte locatie is voor mij geen probleem, ik rij als het moet naar België, maar waar Blackbully op duidt, dat ik er wel 2,5 uurtjes over doe. 10.00 uur is geen probleem. Ik haal dan Fles onderweg op en dan zijn we wel op tijd.Ik moet dan gewoon eerder mijn nest uit..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?
Tussen 10 en 11 is ene goed plan.. Vooral de koffie die dan al in de maak is..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef blackbully het volgende:
oke 11 uur ook goed
of 10 uur koffie ? is hij dan al open die snack-keet
MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef Subhuman het volgende:
Nog mensen die vanuit Enschede willen meeliften?
Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.
WAT geen koffie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
uhm... ik weet niet of die snack-keet koffie doet...
![]()
Ik zal haar morgen vragen even contact met je op te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.
Dat lijkt me onbelangrijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
uhm... ik weet niet of die snack-keet koffie doet...
![]()
quote:
om 10 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me onbelangrijk
doet-ieBIER
is de vraag
Kunnen we beter aan pea overlatenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ronald, dan neem jij maar een thermosfles mee.
![]()
Dan gaan we onder mothers' parapluquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
als het regent , word t dan een honcho meet of gaat t dan helemaal niet door?
Ik laat me in deze leiden door wat jullie het liefste willen. Vandaag lijkt een uitzondering, maar tot nu toe heeft elke dag wel een regenbui en acceptabel weer achter elkaar gehad. Wat mij betreft gaan we dus gewoon verder, als de regenkans maar niet boven de 60% komt. Maar natuurlijk mogen jullie daar anders over denken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
als het regent , word t dan een honcho meet of gaat t dan helemaal niet door?
ik heb mn honcho meequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan gaan we onder mothers' paraplu.
Allemaal onder mother-mother's poncho...quote:
Pssst.... kijk eens reklamesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Allemaal onder mother-mother's poncho...
Google op honcho leverd veel homo sites op...dus ik ga er van uit dat je poncho bedoeld....
Aah...tja..ik drink zelden bier hè...quote:
KEI-veul...quote:
het gaat ook niet wennen , raar taaltje van ze. voor de simpelste dingen een woord gebruiken wat verwarring zaait.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
KEI-veul...
KEI-gaaf...
KEI-gezellie...
KEI-rare jongens, die zuiderlingen![]()
Ik moet wel, geen rijbewijs hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef Auticia het volgende:
Zijn er veel mensen die met het OV gaan?
Ik hai der ok heul veul zin in. Maar zoude gij effe een meel kenne sture naar (of zoiets, ik ben net geen echte inboorlingquote:
Hm...het station van eindhoven is voor mij ook wel te doen...ik wil toch wel met jou meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:09 schreef luap het volgende:
[..]
Ik hai der ok heul veul zin in. Maar zoude gij effe een meel kenne sture naar (of zoiets, ik ben net geen echte inboorling) paulberkvens at hotmail punt com dan kunnen we afspreken waar ik jou ophaal. Rhanna komt naar het station van eindhoven. Als dat voor jou een beetje in de buurt is is dat wel handig, zo niet dan moeten we iets anders verzinnen. Oh en een telnr is ook wel makkelijk voor als ik me verslaap
![]()
beter nu?quote:
Van jou heb ik alleen maar een TVP in deel 1 gezien...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Robertje het volgende:
Ff kijken hoe het staat? Sta ik (nog) op de lijst?
Eehhh...ben ik dan te laat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van jou heb ik alleen maar een TVP in deel 1 gezien...
Woeiii...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef RonaldV het volgende:
het weer de komende dagen:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We gaan de goeie kant op!![]()
Ssssht! straks gaat t mis!quote:
Maar die heeft toch een dubbelrol als parasol?quote:
Het is ook een hele vrolijke!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar die heeft toch een dubbelrol als parasol?![]()
Kan je de witbalans goed instellenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef RonaldV het volgende:
het weer de komende dagen:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We gaan de goeie kant op!![]()
Mijn moeder is die dag ook jarig, vanavond gaan we alvast uit eten, ik ga die dag wel 's avonds ff langs als ik nog zin hebquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:20 schreef Skaai het volgende:
Mijn opa en oma zijn vals he!
Een week vante voren krijg ik te horen dat opa zijn verjaardag op zondag de 21e viert.
Maar ik ga lekker niet
Want deze meet stond nou eenmaal al een tijdje vast
Als ik ze uitleg dat ik 'met lui van internet' op stap ga, vinden ze het best. Ze zijn mijn meeting verhalen wel gewend
Ja, maar hij is de 22e jarig. Hij viert het dan wel de 21e, maar ik kom de 22e wél langs.quote:
Ik heb makkelijke familie...graag of niet. Eigenlijk is alleen kerstmis een verplicht nummer, en dat is dan eigenlijk best wel een leuk verplicht nummer...maar ik geloof dat het wat offtopic gaat zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
maak ik dan de denkfout?bij mij zijn verjaardagen nooit "facultatief"
Het is opdraven, of serieuze ruzie
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:39 schreef Skaai het volgende:
Conclusie, ik kom dus gewoon wél naar de meet.
Hey gezellig! Zit de auto ook meteen volquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...het station van eindhoven is voor mij ook wel te doen...ik wil toch wel met jou meeGezelliger met zijn allen. Hoe laat moet ik er zijn?
eerlijk gezegd best een origineel idee!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:55 schreef Skaai het volgende:
En anders, neem allemaal je paraplu mee, dan maken we artistieke regen foto's met mooie paraplu-moves![]()
hmm kon ik dat ook maar zeggen. mijn collectie beperkt zich tot een aantal crappy budgetmodellen van hema oidquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
goed puntIk heb ook wel een mooie plu
Neee jij bent in de war met die partytenten waar het vanochtend over gingquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:51 schreef rustig het volgende:
[..]
hmm kon ik dat ook maar zeggen. mijn collectie beperkt zich tot een aantal crappy budgetmodellen van hema oideigenlijk moet je zo'n ouderwetse hebben, Mary Poppins stijl (kunnen gelijk 4 modellen onder)
Ik doe gezellig met je mee hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:49 schreef rustig het volgende:
trouwens nog even wat hogere iso films kopen.
vrees een van de weinigen te zijn die het analoge pad nog volgt?
Er wordt aan gewerktquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:48 schreef Toeps het volgende:
Xiiiiiil! Mag ik nou nog mee rijden?
Zonde van zwart-wit als het echt zo'n zonnige zomerse felle kleuren portretmeet wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee hoorIk neem Illford HP5, FP4 en Kodak TriX mee
En dan nog wat ISO200 superia
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zonde van zwart-wit als het echt zo'n zonnige zomerse felle kleuren portretmeet wordt.
Wat Skaai zegt/vraagt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Skaai het volgende:
Ja ik ga dus ook met het openbaar vervoer.
Welk station is het beste om naartoe te reizen? En is er eventueel iemand die mij vanaf het station wilt oppikken? Anders moet ik een alternatief zoeken, en volgens mij is er een kleine kans dat er een bus daar ergens stopt
Voor jou heb ik even een verzoek: neem even contact op met Robbertje. Hij staat in je fotoboek.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Skaai het volgende:
Ja ik ga dus ook met het openbaar vervoer.
Welk station is het beste om naartoe te reizen? En is er eventueel iemand die mij vanaf het station wilt oppikken? Anders moet ik een alternatief zoeken, en volgens mij is er een kleine kans dat er een bus daar ergens stopt
Kun jij even het OV uitvinden voor me? Het enige wat ik weet is hoe je Utrecht CS moet bereiken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus wat een lap tekst
routebeschrijving met het OV is misschien ook handigIk kom iig naar Nieuwegein-Zuid en dan bel ik HMaster2 als die me op tijd zijn nummer geeft
en dan komt die me ophalen. Toch, HM?
Hmm waar moeten we precies heen? Wat is het handigste? Busstation Vianen Lekbrug misschien wel?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun jij even het OV uitvinden voor me? Het enige wat ik weet is hoe je Utrecht CS moet bereiken...
Slim he, het wiel opnieuw uitvinden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef RonaldV het volgende:
Shark had een slimme: Om contact te maken met meerijders en dergelijke is het handig als we beschikken over de telefoonnummers van iedereen. Kunnen jullie me even reply-en met je 06 nummer en evt. de naam van degene met wie je meerijdt?
Stopt er niets in de buurt van de Prinses Beatrix sluizen? Vianen Lekbrug is aan de andere kant van Nieuwegein, en de andere kant van de rivier. Ik ben uitgegaan van lokatie #2, omdat alleen daarvoor stemmen warn binnengekomen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm waar moeten we precies heen? Wat is het handigste? Busstation Vianen Lekbrug misschien wel?
Heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slim he, het wiel opnieuw uitvinden?
flash, jij woont in utrecht right?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
godver, eerst met een tram en dan overstappen op een busIk denk dat ophalen op Nieuwegein stadscentrum dan sneller is
Maar goed, dat is aan de chauffeurs
ik heb ook geen auto, maar verdwalen doe ik zeker nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef rustig het volgende:
[..]
flash, jij woont in utrecht right?
if so, ik ook, heb zelf geen auto maar misschien kunnen we samen iets regelen
in het kader van 2 gekken verdwalen minder snel dan 1?
ah klinkt goed, hebbie gps apparatuur??quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook geen auto, maar verdwalen doe ik zeker niet
* Dr_Flash is afgestudeerd geograaf
Wat stel je voor? Sneltram en dan te voet naar het water?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef rustig het volgende:
[..]
ah klinkt goed, hebbie gps apparatuur??
Kan jij Shark Bait dan niet een beetje opleiden?...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook geen auto, maar verdwalen doe ik zeker niet
* Dr_Flash is afgestudeerd geograaf
Wat stel je voor? Sneltram en dan te voet naar het water?
Ja die neemt iets aan van wat ik zeg zekerquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kan jij Shark Bait dan niet een beetje opleiden?...![]()
indeed. ik zou voorstellen dat we meeten op cs?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
is zo te zien idd wel een allejezus pokke eind lopen vanaf Stadscentrum....
Doe je het undercover of als kloonquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die neemt iets aan van wat ik zeg zeker
Goed ideequote:Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef rustig het volgende:
maar er zijn meerdere mensen die met ov komen natuurlijk.
kunnen ook op een vast tijdstip afspreken op Utrecht CS en als grote groep het
laatste stuk reizen? just my 2 cents..
Re? Wees es hoffelijk?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
Okee, probleem! Vooral @SharkBait, omdat ik met hem zou meerijden.
Ik zit nu dus midden in een verbouwing/verhuizing, en ik was helemaal vergeten dat ik dus aanstaande zondag niet in Nieuw Vennep zit, maar in Amsterdam.
Ik zit waarschijnlijk in Helmond maar ik hou het in de gatenquote:
Valt Almere daar ook onder? Skaai zoekt een lift. Of een auto.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Robertje het volgende:
Als er iemand uit omgeving Hilversum mee wil rijden...ff een gil geven.
Ik zie Alkmaar er niet op staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:34 schreef RonaldV het volgende:
Hebben jullie hier iets aan?
[afbeelding]
Ik kom er langs en wil je wel oppikken. Mail me maar even over hoe en wat als je wil...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zit nu dus midden in een verbouwing/verhuizing, en ik was helemaal vergeten dat ik dus aanstaande zondag niet in Nieuw Vennep zit, maar in Amsterdam.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
Ehhh, post boven je???quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oow.. ahaa.. okee.. tja.. ehm.. Marjo of Re dan maar....
Ja, sorry, it complete slipped my mind. Heb het ook gigantisch druk de laatste tijd, ben net een zeef.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oow.. ahaa.. okee.. tja.. ehm.. Marjo of Re dan maar....
Hallo!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef Robertje het volgende:
Vragen kan altijd...Skaai
Ja! Hoi! Ik ga je even mailen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik kom er langs en wil je wel oppikken. Mail me maar even over hoe en wat als je wil...
Oeh, spannendquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja! Hoi! Ik ga je even mailen.![]()
Hij moet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Is het eventueel mogelijk dat hij meekomt als model?
Je hoort hetquote:
Da's klote zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Ja, hoi, de secretaresse van mvdlubbe hier...
De camera van Dhr. van der Lubbe is kapot, en hij vreest dat die niet op tijd klaar is als hij hem morgen wegbrengt voor reparatie. Is het eventueel mogelijk dat hij meekomt als model?
Hehehe....quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Skaai het volgende:
Gaat vdlubbe in het midden pimpen, en hangen wij er als harem omheen!
Ik zie mogelijkheden!
Ik denk alleen niet dat hij in een badpak wil poseren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Skaai het volgende:
Ik zie mogelijkheden!
Beetje met onze sjaaltjes wapperen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Skaai het volgende:
Ik zie mogelijkheden!
Ja, we verleiden hem met onze Lush geuren (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar okay) en dan op 't laatste moment keilen we hem de Lek in!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Beetje met onze sjaaltjes wapperen..
He, wat flauw...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat hij in een badpak wil poseren.
(bad)Kleding is niet verplicht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Laat m dan maar thuisquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:34 schreef RonaldV het volgende:
Hebben jullie hier iets aan?
[afbeelding]
Geeft niet. er is nog niks overboord. Kan ik ook wat later opstaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:41 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, sorry, it complete slipped my mind. Heb het ook gigantisch druk de laatste tijd, ben net een zeef.
ja daar reageerde ik op?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
Ehhh, post boven je???
Ach, als je er op zaterdag al bent ben je zeker op tijd voor zondag....quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
![]()
No problem. De meet is pas zondagquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
![]()
Ah ok, dat had ik niet helemaal door...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geeft niet. er is nog niks overboord. Kan ik ook wat later opstaan
[..]
ja daar reageerde ik op?
owja shitquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
No problem. De meet is pas zondag
Dat mag ook eerderquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
Ja, we verleiden hem met onze Lush geuren (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar okay) en dan op 't laatste moment keilen we hem de Lek in!
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
ja thx , daar moet t mee gaan lukkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
Niet alleen bij haarquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
Hondsrug in Drenthe bijvoorbeeld?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, in Tull helemaal
verzin ff een zo onmogelijk denkbare lokatie anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |