TSJAKKAAAAAAAAA natuurlijk word t dan mooi weer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Precies, positief denken!![]()
al begin ik het ook donker in te zien
Gebak!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Op mijn verjaardag is het altijd mooi weer, dus vier dagen later ook nog wel!![]()
verkeerde paost .quote:
shit was niet mn bedoeling om te quoten maar vind m wel ok ook eigelijk;)quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
verkeerde paost .
dat hoort te zijn
Bier![]()
Dan maken we er toch een regenpakken en paraplumeet van??quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:20 schreef mother-mother het volgende:
tjemig ik hoop maar dat t nog een beetje lekker weer word![]()
Jij denkt aan wet-T-shirts..quote:
niks mis meequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij denkt aan wet-T-shirts..![]()
Stoute meid..![]()
Stout is goed!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij denkt aan wet-T-shirts..![]()
Stoute meid..![]()
Als je nu vast begint te lopen, ben je op tijdquote:
Trein naar Utrecht CS, van daar met de sneltram naar Nieuwegein. In Nieuwegein even bellen met degene met wie je hebt afgesproken dat hij je daar kan ophalen.quote:
Hoe wil je mensen verbieden naar de Lek te komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
We zitten nu op 21 fotografen en een kleine 30 modellen. Om de groep niet veel te groot te laten worden zet ik een stop op de aanmeldingen.
Nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe wil je mensen verbieden naar de Lek te komen
Nog even geduldquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
Op mijn verjaardag is het altijd mooi weer, dus vier dagen later ook nog wel!![]()
Welkom thuisquote:
Bak dan brownies.......quote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over!
Gebak voor 40 man... dat kost kapitalen!
Nog niemand dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Trein naar Utrecht CS, van daar met de sneltram naar Nieuwegein. In Nieuwegein even bellen met degene met wie je hebt afgesproken dat hij je daar kan ophalen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bak dan brownies.......
receptje hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |