[amazing discoveries mode]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb net een ander, imo leuk idee gekregen..
[nep amerikaans accent]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[amazing discoveries mode]
Mike, vertell, vertell, watis je fantastische idee.
[/amazing discoveries mode]
Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta natuurlijk niet in voor de lokale bevolking
Halloow meisjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef RonaldV het volgende:
Dit model heeft net bevestigd: de 21e gaat ze mee.
[afbeelding]
Vanwaar dezequote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Iedereen aanbidt jou, dat weet je toch?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:36 schreef RonaldV het volgende:
[MOD]
sc #67 niemand die het ooit terugleest
[/MOD]
![]()
Deze SC gaat voornamelijk over de Fok!/FOTmeet!![]()
zie de 2de post van het topic.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:09 schreef mother-mother het volgende:
is er nu al psies bekend waar t zal plaatsvinden allemaal?
ik heb erover heen gelezen misschien maar kan t niet vinden iig![]()
ja ok , thxquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
zie de 2de post van het topic.
voor zover ik weet gaat het de tweede locatie worden maar daar kan nog verandering in komen. hebben pas 4 mensen gestemd ofzo
mail weet ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mail??? Stemmen?? Heb ik iets gemist???
Done...quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef RonaldV het volgende:
Mail heeft door diverse oorzaken vertraging opgelopen. Zoals het nu staat lijkt iedereen voor de tweede lokatie te gaan, maar zoals gezegd: er hebben pas 4 mensen een keus gemaakt.
Kan iedereen die in de lijst staat me even een mailtje sturen op [afbeelding] ? Dan zorg ik dat je in ieder geval op de mailing lijst komt, met een goede routebeschrijving.
gaat een aggressieve meet worden denk ikquote:
Mailtje jouw kant op geschopt.quote:
ja van mij ook als het goed isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef Skaai het volgende:
You've got mail!
Verkeerde topic PdeHoog!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag![]()
Damnquote:
Kun je me even een mail sturen? Ik heb nog niks gehad namelijkquote:
Natuurlijk wordt het de 21e gewoon een mooie dagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.
Visagistes zijn nooit echt nodig, maar ze kunnen wel wat toevoegen, weer of geen weer. Ik heb nooit eerder met een visagiste gewerkt, maar foto's van shoots met visagiste zien er toch vaak wel extra goed uit. Ik ken zelf geen visagistes, maar wil op Dutchheaven wel een oproepje plaatsen. Als jij dan die ene die jij kent benaderd, hebben we een kans dat we er 1 of 2 bij ons hebben. Lukt het niet, dan niet.quote:Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
Ik wil mee!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
Same here....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen. En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik zal een krant meenemen 14.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik wil ook wel graag meequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
checkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen. En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik heb al wat ideetjes voor shoots met meerdere modellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:54 schreef IJzercookie het volgende:
Hmm.. ik vind de verhouding modellen/fotografen wat vreemd. Ik ben van andere modelbijeenkomsten gewend dat er juist meer fotografen zijn dan modellen. Puur alleen al omdat de helft van de modellen werkeloos zit toe te kijken.
Ik ben heel benieuwd of deze meet juist het tegendeel bewijst.
Dat zeg ik toch ookquote:Enneh @vliegvrager: visagistes nooit echt nodig?? Ze voegen zeker iets toe, de foto zal vaak 10x zo mooi zijn.... maarja.. dat ligt natuurlijk ook aan de fotograaf en het model..
Tja, ik heb er liever ook meer, maar ik probeerde een realistische inschatting te maken van wat we op deze termijn kunnen regelen. Meer is natuurlijk altijd welkom. Als jij iemand weet, of zelf ervaring hebt, graag.quote:Enneh.. 2 visagistes op 30 modellen??
Leuk dat je toch ook komt! Als je je nog bedenkt moet je het maar laten weten, voor jou is altijd plekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:56 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga nu ook zekerIk zou het wel gezellig vinden om mee te rijden luap, maar ik denk dat het een beetje omslachtig wordt, en ik dus beter gewoon zelf kan rijden
aangezien het niet een alte grote locatie is en de groep mensen duidelijk herkenbaar zal zijn naar mijn idee zal het vast niet erg wezen als sommige wat vroeger of later daar zijn. (of heeft ieder zin in een flinke wandeling? )quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
ik gok dat het over de tijd gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?
De exacte locatie is voor mij geen probleem, ik rij als het moet naar België, maar waar Blackbully op duidt, dat ik er wel 2,5 uurtjes over doe. 10.00 uur is geen probleem. Ik haal dan Fles onderweg op en dan zijn we wel op tijd.Ik moet dan gewoon eerder mijn nest uit..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?
Tussen 10 en 11 is ene goed plan.. Vooral de koffie die dan al in de maak is..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef blackbully het volgende:
oke 11 uur ook goed
of 10 uur koffie ? is hij dan al open die snack-keet
MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef Subhuman het volgende:
Nog mensen die vanuit Enschede willen meeliften?
Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.
WAT geen koffie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
uhm... ik weet niet of die snack-keet koffie doet...
![]()
Ik zal haar morgen vragen even contact met je op te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.
Dat lijkt me onbelangrijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
uhm... ik weet niet of die snack-keet koffie doet...
![]()
quote:
om 10 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me onbelangrijk
doet-ieBIER
is de vraag
Kunnen we beter aan pea overlatenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ronald, dan neem jij maar een thermosfles mee.
![]()
Dan gaan we onder mothers' parapluquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
als het regent , word t dan een honcho meet of gaat t dan helemaal niet door?
Ik laat me in deze leiden door wat jullie het liefste willen. Vandaag lijkt een uitzondering, maar tot nu toe heeft elke dag wel een regenbui en acceptabel weer achter elkaar gehad. Wat mij betreft gaan we dus gewoon verder, als de regenkans maar niet boven de 60% komt. Maar natuurlijk mogen jullie daar anders over denken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
als het regent , word t dan een honcho meet of gaat t dan helemaal niet door?
ik heb mn honcho meequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan gaan we onder mothers' paraplu.
Allemaal onder mother-mother's poncho...quote:
Pssst.... kijk eens reklamesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Allemaal onder mother-mother's poncho...
Google op honcho leverd veel homo sites op...dus ik ga er van uit dat je poncho bedoeld....
Aah...tja..ik drink zelden bier hè...quote:
KEI-veul...quote:
het gaat ook niet wennen , raar taaltje van ze. voor de simpelste dingen een woord gebruiken wat verwarring zaait.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
KEI-veul...
KEI-gaaf...
KEI-gezellie...
KEI-rare jongens, die zuiderlingen![]()
Ik moet wel, geen rijbewijs hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef Auticia het volgende:
Zijn er veel mensen die met het OV gaan?
Ik hai der ok heul veul zin in. Maar zoude gij effe een meel kenne sture naar (of zoiets, ik ben net geen echte inboorlingquote:
Hm...het station van eindhoven is voor mij ook wel te doen...ik wil toch wel met jou meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:09 schreef luap het volgende:
[..]
Ik hai der ok heul veul zin in. Maar zoude gij effe een meel kenne sture naar (of zoiets, ik ben net geen echte inboorling) paulberkvens at hotmail punt com dan kunnen we afspreken waar ik jou ophaal. Rhanna komt naar het station van eindhoven. Als dat voor jou een beetje in de buurt is is dat wel handig, zo niet dan moeten we iets anders verzinnen. Oh en een telnr is ook wel makkelijk voor als ik me verslaap
![]()
beter nu?quote:
Van jou heb ik alleen maar een TVP in deel 1 gezien...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Robertje het volgende:
Ff kijken hoe het staat? Sta ik (nog) op de lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |