Vertaald:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik meld me hierbij aan.
Onbegrijpelijke disclaimer:
mits niet met vakantie. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat in mijn quantum realiteit ik kan, en ga, maar dat ik in die van jullie toevallig met vakantie ben
Welkom aan boord haaievoer!quote:Mits ik niet met mijn luie reet op één van de Costa's lig. Het is mogelijk dat ik in mijn eigen wereldje verblijf, en ik daar alle gelegenheid heb om mee te gaan, maar dat ik in werkelijkheid geen ideee heb waar ik over lul, en dus toch ergens anders uithang.
te druk?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
wow...nog nooit zoveel model aanmeldingen gezien....ik hoop niet dat het te druk wordt...
Ja te druk is ook niet leuk...dan krijg je groepjes en modellen die minder "populair" zijn, zo'n sfeer moet je zien te voorkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
te druk?
kan ook 1 fotograaf met 2 modellen. (of meer )
je zou ook als fotograaf steeds buiten de boot kunnen vallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja te druk is ook niet leuk...dan krijg je groepjes en modellen die minder "populair" zijn, zo'n sfeer moet je zien te voorkomen.
Thema is zomer, dus zolang je niet met een bontjas aankomt is het OKquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:47 schreef Shreever het volgende:
Als ik gewoon mijn zomerse kleding aan mag houden ga ik mee![]()
tuurlijk geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:47 schreef Shreever het volgende:
Count me in thenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Thema is zomer, dus zolang je niet met een bontjas aankomt is het OK
quote:
quote:Welkom aan boord haaievoer!
Je staat al in de lijst. En omdat je al gepost had is een tvp niet nodig. Pruts0rquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
[..]
Hmmm... op de Costa liggen zou wel leuk zijn denk ik
Oja, ik ben wel fotograaf... want ik denk niet dat iemand mij als model zou willen
verkapte tvp. Ja toch? die had ik nog niet geplaatst enzo
toegevoegdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:05 schreef kwiebuske het volgende:
interesse toont![]()
![]()
goei bevallen in lessek
* kwiebuske denkt dat ronaldv alvast kan gaan zoeken naar een plekkiequote:
RonaldV denkt dat hij lekker wacht tot het weekeindequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske] denkt dat ronaldv alvast kan gaan zoeken naar een plekkie [/me]
![]()
![]()
![]()
![]()
[me=kwiebuske legt deerover
ops ops
luie donder,quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
RonaldV denkt dat hij lekker wacht tot het weekeinde
quote:
define zomerkledingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:47 schreef Shreever het volgende:
Eensch! Zomerjurkjes zeggen mij meer dan veel huid, en bij daglicht al helemaal. ben ook wel benieuwd naar guttegut in zomerjurkjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Toeps het volgende:
Ik ben dan toch meer voor de zomerjurkjes, grote hoeden en zonnenbrillen. Badpakken is wel heel bloot. En dat wordt al snel ranzig als je geen high-fashion lichaam hebt. Vind ik dan.
Alles wat meer is dan een bikini/badpakquote:
Bikini met t-shirt dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Alles wat meer is dan een bikini/badpak
Dat zou kunnen ja, maar denk niet dat dat er erg charmant uitzietquote:
We zien het wel als we er zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:34 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar denk niet dat dat er erg charmant uitziet![]()
Dat ik mezelf 1x in een jurk hijs betekend niet dat ik dat als hobby heb..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Eensch! Zomerjurkjes zeggen mij meer dan veel huid, en bij daglicht al helemaal. ben ook wel benieuwd naar guttegut in zomerjurkje![]()
Wacht maar als je er een emmer water overheen gooitquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:34 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar denk niet dat dat er erg charmant uitziet![]()
Dat kan charmant zijn..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wacht maar als je er een emmer water overheen gooit![]()
Dit is zo persoonlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat kan charmant zijn..
Maar meestal word dat al stukken minder leuk als je een wat minder goed figuur hebt ed...
Zomerjurkjes is dus een heel goed idee
Ik ben eventueel nog te overtuigen ook als model gebruikt te worden. Maar dat is dan echt eventueel enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ben ik (tot nu toe) weer het enige mannelijke model...?
Als ik mijn t-shirt uittrek, dan komt Greenpaece in paniek om mij terug te rollen in zee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ben ik (tot nu toe) weer het enige mannelijke model...?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik mijn t-shirt uittrek, dan komt Greenpeace in paniek om mij terug te rollen in zee.![]()
Wet t-shirts???quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat ik mezelf 1x in een jurk hijs betekend niet dat ik dat als hobby heb..![]()
[..]
Wacht maar als je er een emmer water overheen gooit![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:46 schreef RonaldV het volgende:
Mental image.. Gutteguttegut in zomers jurkje en wet t-shirt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:46 schreef RonaldV het volgende:
Mental image.. Gutteguttegut in zomers jurkje en wet t-shirt.
Wat doet dat geelfilter precies meneer dehoog?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mij maakt het niet uit(de datum dus
) Ik ga vast een geelfilter bestellen voor het betere zwartwit-werk
Hij is natuurlijk zeer kundig om het zelf te beantwoorden, echter:quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef Ymke het volgende:
Wat doet dat geelfilter precies meneer dehoog?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk zeer kundig om het zelf te beantwoorden, echter:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Over geel filters:
Reduce the blue components in shadow, which enhances detail. Clouds are accentuated. In landscapes, produce a better separation of green tones, and at long distances once reduce haze. For portraits, this filter reduces freckles and red spots on skin and darkens blue eyes. Filter Factor: 1.5
Dus ik hoef alleen maar een trip naar de fotoboer te maken voor een lastolite scherm
Ah.. ik dacht al, hij druk aan het werken enzo... en ik niet (zoals gewoonlijk)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |