ik ga je gelijk controlerenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb iedereen een mailtje gestuurd over de ontmoetingsplaats en tijd, mensen die dit niet hebben gekregen vanwege 1 of ander vage reden graag ff hier melden, dan stuur ik 'm nog een keer
Okee, ik neem mijn 500W lampen mee, en zal kijken voor wat verlengsnoeren.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal nog ff kijken naar de stopcontacten
<edit> ja! we hebben volop stopcontacten
lampen mee dus mensen! en verlengsnoer
mail geontvangerdquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb iedereen een mailtje gestuurd over de ontmoetingsplaats en tijd, mensen die dit niet hebben gekregen vanwege 1 of ander vage reden graag ff hier melden, dan stuur ik 'm nog een keer
wat kijk je stoer over dat water heen zegquote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn collega had een foto van mij gemaakt (het rolletje moest op) ik moest meteen aan deze meet denken
[afbeelding]
jammer dat het in tegenlicht genomen was
meel heb ik ook gehad...
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef Xilantof het volgende:
wat kijk je stoer over dat water heen zeg![]()
maar die kleur jas is dan ook uniek en niet te fotograferenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je lief bent poseer ik misschien wel een keer voor je
de kleuren van mijn jas zijn helemaal fout dit keer
ja, dat geloof ik onderhand ook idd... volgende jas neem ik een fototoestel mee, de jas die goed vast te leggen is word em! 14.gifquote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef Re het volgende:
maar die kleur jas is dan ook uniek en niet te fotograferen
Zijn we eindelijk van dat gezeur van jou afquote:Op maandag 13 juni 2005 21:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, dat geloof ik onderhand ook idd... volgende jas neem ik een fototoestel mee, de jas die goed vast te leggen is word em! 14.gif
Nee, geen gezeur, opbouwende kritiek op de fototechnische afronding van de door jullie gemaakte foto'squote:Op maandag 13 juni 2005 21:39 schreef Xilantof het volgende:
Zijn we eindelijk van dat gezeur van jou af
nee hoor. er is niets mis met mijn jas. Je hebt blijkbaar last van lange tenen dat je mijn oprechte critique over de erbarmeijke kwaliteit van je fototoestel probeert te projecteren op mijn persoon door te poneren dat ik zeur. Dat is niet erg netjes. Uw mening zal mij aan mijn anus oxideren. Gelieve in een positieve verticale richting de NaCl te gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
God god....is die Shark WEER aan het zeuren over zijn rode jas
Jajaquote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee hoor. er is niets mis met mijn jas. Je hebt blijkbaar last van lange tenen dat je mijn oprechte critique over de erbarmeijke kwaliteit van je fototoestel probeert te projecteren op mijn persoon door te poneren dat ik zeur. Dat is niet erg netjes. Uw mening zal mij aan mijn anus oxideren. Gelieve in een positieve verticale richting de NaCl te gebruiken.
is het mogelijk dit in abn te overzettenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee hoor. er is niets mis met mijn jas. Je hebt blijkbaar last van lange tenen dat je mijn oprechte critique over de erbarmeijke kwaliteit van je fototoestel probeert te projecteren op mijn persoon door te poneren dat ik zeur. Dat is niet erg netjes. Uw mening zal mij aan mijn anus oxideren. Gelieve in een positieve verticale richting de NaCl te gebruiken.
Het staat er in goed ABNquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:21 schreef kwiebuske het volgende:
is het mogelijk dit in abn te overzetten
![]()
Speciaal voor Kwiebuske:quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
Speciaal voor Kwiebuske:
Nou moet je niet gaan lopen zeiken over mijn übercoole jas, je bent gewoon pissed off omdat ik die brakke camera van je heb zitten dissen. Jouw mening zal mij m'n reet roesten zo pleur op uit dit topic jah!!
Let op! dit is alleen een vertaling van het hierboven gequote stuk txt. Dit is niet mijn mening
Hee!! net stond er nog dat je naar de fotoboer gingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
NaCl=zout, en verticale positieve richting is "op"
Opzouten is dus de correcte term
Ik heb gisteren voor het slapengaan nog oude bladen zitten doorspitten over zw/w fotografie en portretten, en eentje zei dat een groen filter juist goed zou zijn voor portretten... het zou bij snelle film oneffenheden van de huid moeten kunnen 'wegwerken'.
ik denk dat ik maar ff lga googlen voor voorbeelden ...
Whehehehehehehehquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Hee!! net stond er nog dat je naar de fotoboer ging![]()
nou kan ik mijn bijzonder gevatte opmerking niet meer maken![]()
De weergoden hebben naar mijn smeekbede geluisterd!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
we gaan ten eerste voor warm weer.
Zoals het nu is is het vel te koud 13.gif
kijk, dit snap ik tenminstequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Speciaal voor Kwiebuske:
Nou moet je niet gaan lopen zeiken over mijn übercoole jas, je bent gewoon pissed off omdat ik die brakke camera van je heb zitten dissen. Jouw mening zal mij m'n reet roesten zo pleur op uit dit topic jah!!
Let op! dit is alleen een vertaling van het hierboven gequote stuk txt. Dit is niet mijn mening
Dat wordt zwetenquote:
Ik wacht nog steeds op Puckzzz's gevatte opmerkingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Over geel filters:
Reduce the blue components in shadow, which enhances detail. Clouds are accentuated. In landscapes, produce a better separation of green tones, and at long distances once reduce haze. For portraits, this filter reduces freckles and red spots on skin and darkens blue eyes. Filter Factor: 1.5
Dus ik hoef alleen maar een trip naar de fotoboer te maken voor een lastolite scherm
die komt niet meer, hij gaat een scherm halen, geen filterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op Puckzzz's gevatte opmerking
Ik ben gister ook naar de kapster geweest, ik ben nu kaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:20 schreef Toeps het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet er zelf nog heel erg aan wennen, zoals altijd.
Edit: Maar het heeft zeker mogelijkheden.
*noteert: extra fles olie, hoofd moet ook ingesmeerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ben gister ook naar de kapster geweest, ik ben nu kaal
Zo te zien moet ik ook een geel filter gaan halen bij de fotoboer...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
die komt niet meer, hij gaat een scherm halen, geen filter
@Toeps:
jah, nou! nu heeft ie al geen impact meer he? de spontaniteit is er wel een beetje af......quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo te zien moet ik ook een geel filter gaan halen bij de fotoboer...
de voorzet heet dat toch, in voetbal?
je mag hem nog wel fluisteren hoor, niemand die het hoortquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jah, nou! nu heeft ie al geen impact meer he? de spontaniteit is er wel een beetje af......
typisch vrouwenkwaaltje he? "ja nu zeg ik het niet meer hoor"
p.s. kost zoiets nou?
Niet alleen op die van jouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou zeggen dattie dan een 58mm moest kopen, die past dan lekker op mijn camera...flauw he?
tussen de 19 en 50 euro (ligt aan de grootte van je filterdraad)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
p.s. kost zoiets nou?
zie PIquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou zeggen dattie dan een 58mm moest kopen, die past dan lekker op mijn camera...flauw he?
Ah, zenks. Nu weet ik tenminste dat ik op Gilze een t-shirt aanmoetquote:
Oke.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Ik zal deze avond even een mail de deur uit doen richting PeRi en Toeps over het vervoer.
ik snap je niet helemaal..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Re het volgende:
maar niet hopen dat Xila zaterdag een tvptje moet plaatsen dan
kunnen we vandaag niet gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben we er een beetje zin in allemaal?? Ikke wel
@Beestjuh: je bent zo stil hier en op mail, je komt toch nog steeds he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |