dan moeten we gewoon iets verder weg gaan staan zodat je wel pastquote:
Qua lengte zal dat wel moeten jahquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:50 schreef Re het volgende:
[..]
dan moeten we gewoon iets verder weg gaan staan zodat je wel past
Dat was voor mij om te doen best een stap..maar toen ik het eenmaal deed voelde het best relaxt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Xilantof het volgende:
Gutteguttegut past wel in het plaatje.
ik herinner me een Flevoland meet waar jij ook met blouse en half ontbloot boven lichaam stond..
neem dat als opstap voor komende meetquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat was voor mij om te doen best een stap..maar toen ik het eenmaal deed voelde het best relaxt.
Ik heb er zin in...en hoe het precies gaat lopen zie ik daar wel, tot nu toe zijn alle meets me heel erg goed bevallen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
neem dat als opstap voor komende meet
de meets zijn bij mij ook steeds goed bevallenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb er zin in...en hoe het precies gaat lopen zie ik daar wel, tot nu toe zijn alle meets me heel erg goed bevallen.
Ik ga ervan uit dat het net zo relaxt wordt als alle andere en dan kom ik wel los..
*denkt aan verkleed partij bij de Kessel meet...![]()
sorrie Kwiebus, ik zal het gelijk ff regelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef kwiebuske het volgende:
puckzzz
heb helaas nog geen fotoos van de lokatie mogen ontvangen.
kunnen ze svp naar onderstaand email adres ???
quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:34 schreef beestjuh het volgende:
Ik ben ook heel zenuwachtig hoor, geneigd om nieuwe kleren te gaan kopen en mijn haar te laten doen (dat laatste ga 'k toch wel doen denk ik .. ) . Ook al is het een kleinschalige meet, voor mij is het ook heel nieuw om met meerdere fotografen en modellen te 'werken'. En ben heel bang dat ik door de zenuwen op de dag zelf ineens een paar enorme pukkels hebik ga nog wel naar amsterdam van tevoren, Lushen en stoere kleertjes kijken kopen
Hehequote:Op donderdag 9 juni 2005 07:48 schreef Toeps het volgende:
Haha beestjuh!
Voor mijn vorige shoots heb ik wel eens kleding 'geleend'. Je koopt het, wurmt heel voorzichtig het kaartje er af, en er weer aan, en je brengt het terug. Schandalig hè.
Richting Tilburg? Want daar moet ik zelf heen. Ik heb echter ook nog een pakketje met eindbestemming Den Haag...quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:31 schreef Re het volgende:
beestjuh, ik zou je eventueel wel weer terug kunnen brengen met 't' autoootje (Xila rijdt ook de richting op), en waar in Amsterdam ga je shoppen, ik woon er namelijk
da's niet echt stoer hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
'k heb alleen een roze Anastacia zonnebril
nee he? Die is eerder schattig, maar wel zonder de strass steentjes hoor!quote:
Kleding is erg belangrijk. Naderhand zal men eerder kunnen zien wat het model draagt dan door welke middelen de foto ontstaan isquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
Iedereen maakt zich zorgen over kleding
ik zit te denken welke aparatuur ik moet gebruiken en wat leuke instellingen zijn
We gaan geen Neckermann catalogus schieten hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kleding is erg belangrijk. Naderhand zal men eerder kunnen zien wat het model draagt dan door welke middelen de foto ontstaan is
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:27 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb trouwens een auto kunnen regelen, dus Toeps en PeRi hebben nu zeker vervoer![]()
we spreken onderling nog wel af hoe laat en waar e.d.
Hoe laat spreken we eigenlijk af op de locatie?
dat doen we wel via de mailquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:27 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb trouwens een auto kunnen regelen, dus Toeps en PeRi hebben nu zeker vervoer![]()
we spreken onderling nog wel af hoe laat en waar e.d.
Hoe laat spreken we eigenlijk af op de locatie?
Er is een dames toilet met grote spiegel, daar kun je je opfrissen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:38 schreef beestjuh het volgende:
Stomme vraag misschien maar is er wasruimte om tussendoor je gezicht/haar te wassen als er iets helemaal anders op gesmeerd of gestyled moet worden?
En Puckzz, gaat je kever mee? Heb ik ook nog wel een ideetje voor
IBeetles
z..
he-he, ja want met mijn geleende rooie Ford Kaa'tje zal dat minder impact vol zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er is een dames toilet met grote spiegel, daar kun je je opfrissen.
Ik hoop echt dat mijn Kever meegaat, het is wel mijn bedoeling, maar ze staat nu nog bij de lasser, als die een beetje opschiet kan ze naar een ander mannetje voor een grote beurt, dan APK. Ik hoop dat ze daar doorkomt *duimt* als dat wel het geval is komt ze meeIk heb ook nog wat ideetjes met jou en de Kever
toeval?
..dan doen we daar toch wat aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:14 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, ja want met mijn geleende rooie Ford Kaa'tje zal dat minder impact vol zijn
er valt inderdaad wel iets mee te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz ziet gelijk een stelletje pitspoezen over de motorkap gedrappeerd
Desnoods soepen we die Ka naar een bling bling car na de shootquote:
Vervang nu een van de heren met een sexy, stoer geklede dame en dan heb je precies wat ik voor ogen hebquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
GGG ben net nog deze tegengekomen:
[afbeelding]
jah, ik ga hem echt niet neerzetten als een met smeerolie ingezeepte homo hoorquote:
we moeten dus een potje smeer meenemenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vervang nu een van de heren met een sexy, stoer geklede dame en dan heb je precies wat ik voor ogen heb
Nu nog durven...![]()
Als er een was gelegenheid is...in princiepe geen probleem.quote:
Ik vind het nu nog heel moeilijk om te zeggen hoe ik me dan zal voelen, of ik het durf....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
die is ermaar ik weet het nog niet zo hoor, misschien is gewoon wat olie ook goed?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga jullie morgen of maandag mailen met details over rendezvouspoint, tijd, e.d.
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:40 schreef Puckzzz het volgende:
Hey re! er ging ff wat mis aan mijn kant.
Ik ga nu lekker slapen, we spreken en zien elkaar allemaal gauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |