ik heb nog niets binnen....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
Foto's zijn gemailedalleen het adres Gerus.... deed het niet
check!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja dat is ook zo, hondje mag mee hoor!! Klein lief en stil zeg je? Dan zal ik mijn grote luidruchtige en ondeugende rottweiler maar thuislaten
Besides, als ze nog geen ontbijt heeft gehad kunnen we met zijn allen op zoek naar je hondjegrapje, ze is heel erg lief, maar blijft lekker thuis
Niet alleen Herman zal in 1 van die blokken zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:06 schreef beestjuh het volgende:
[..]![]()
Een rottweiler past anders wel heel goed in het thema!![]()
editje Ik zie Herman al in 1 van die blokken zittenDie lift en pomp zijn über-stoer
nou wat moeten we daarvoor meebrengen om dat zo op de foto te krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef Toeps het volgende:
Die pomp doet me denken aan een aflevering van ANTM.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Natuurlijk kunnen wij die sfeer maken!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:29 schreef Puckzzz het volgende:![]()
![]()
maar of wij die sfeer daar kunnen maken betwijfel ik, ik hoop wel dat mijn kevertje dan al klaar is, want die wil ik ook meenemen, heb daar ook wat ideetjes mee, maar die kunnen we dan ook langs de pomp zetten ofzo
Vastwel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef Auticia het volgende:
Komen de resultaten ook in dit topic?
Zoja, tvp.
coca cola light break achtige situatie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
Donker, zweet (glimmend lichaam), verleidelijke sexy vrouw, hard werkende stoere man.
Lastig om te verwoorden.....![]()
Levi's 501 waar die zo de trap afkomt!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
coca cola light break achtige situatie?
Donkerder...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
coca cola light break achtige situatie?
Meenemen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Toeps het volgende:
Ik heb trouwens nog een hele coole oude spijkerbroek met gaten. Hij gaat alleen niet meer dicht, maar van de achterkant is er misschien best wat mee te doen. Of misschien voor iemand anders...
hahaha die zijn vaak zoooooo fout, die foto'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik krijg alleen maar links naar gay sites....ook mooie foto's (vind ik zelfs als niet gay zijnde) maar niet echt wat ik zoek.
Eeeh..is een Björn Borg of een WE shortje ook goed..?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hahaha die zijn vaak zoooooo fout, die foto'swil je echt niet zo op de foto? met 1 hand in je Calvin Klein boxershortje?
![]()
Niet helemaal wat ik in mn hoofd had (veel liever) maar ook leuk iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
heeel mooi!!!
ik zie nietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Via een fokster kreeg ik dit voorbeeld...
[afbeelding]
Dit komt aardig in de buurt qua sfeer...
Jaaa !quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Re het volgende:
van een van mijn favoriete fotografen... Bill Henson
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje zenuwachtig? Je moet maar denken, de fotografen zijn nog veel zenuwachtiger... Als zij de juiste aanwijzingen geven dan kom jij zo op de foto als de bedoeling is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
Het wordt inderdaad steeds uitgebreider ja. Ik vraag me echt af of ik wel in het plaatje pas hoor.![]()
Jij bent dat op je userpicje toch? kom maar gewoon hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
Het wordt inderdaad steeds uitgebreider ja. Ik vraag me echt af of ik wel in het plaatje pas hoor.![]()
Zenuwachtig niet zo, maar ik zie mezelf nog niet helemal op foto's zoals op de voorbeeldfoto's hierbovenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Beetje zenuwachtig? Je moet maar denken, de fotografen zijn nog veel zenuwachtiger... Als zij de juiste aanwijzingen geven dan kom jij zo op de foto als de bedoeling is.Als je niet in het plaatje zou passen dan was dat allang gezegd.
je kan even je ideetjes wat je zelf graag wilt doormailen en dan kunnen we er over discussieren enzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet zo, maar ik zie mezelf nog niet helemal op foto's zoals op de voorbeeldfoto's hierboven
Puckzz, ja dat ben ik wel. Ik kom wel gewoon hoor. Het lijkt me echt heel gaaf. En zoals je al zegt, er zijn heel veel mogelijkheden op die locatie.
Ik ben wel voor alles in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
je kan even je ideetjes wat je zelf graag wilt doormailen en dan kunnen we er over discussieren enzo. Ik denk dat we erg veel mogelijkheden hebben
en we gaan je opvouwen in een blok
ja je kunt alle kanten uit, licht, donker maakt niet uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb er zin in
maar tis ook wel zoeken voor mij. echt inspiratie moet ik nog opdoen. hoewel de foto's hierboven goed helpen.
vraag me af: op die foto's is het vaak donker. Als het een beetje mee (of juist tegen) zit schijnt de zon. Weet niet of (eventuele) ruimtes binnen donkerder zijn?
das mooi om te horenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja je kunt alle kanten uit, licht, donker maakt niet uit
Hmm..wat dacht je van mij....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |