donequote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Re het volgende:
[..]
even herhalen, kunnen diegene die mij nog geen mail hebben gestuurd dit even doen
quote:Op maandag 30 mei 2005 07:27 schreef Puckzzz het volgende:
Je hebt mijn e-mail toch al?
donequote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Re het volgende:
even herhalen, kunnen diegene die mij nog geen mail hebben gestuurd dit even doen
Het was er niet echt groot, voor zover ik gezien heb vanaf buiten het hek. Er stonden allerlei gebouwtjes, die ook mijn zicht blokkeerde. Dus ik zou het niet echt een uitspraak kunnen/willen doen, omdat het terrein in zn geheel er best groot zag.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
PeRi: hebben ze daar een groot industrieterrein?
Toppie!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
@Beestjuh: mail ff naar Re (kijk in zijn profiel) dan kunnen we dit verder over de mail doen.
Momenteel heb ik met de gemeente Goirle gebeld en ik heb een nummer gekregen van de eigenaar van de fabriek. Die ga ik zo bellen. Ik zit op mijn werk dus het kan ff duren, maar ik hou jullie op de hoogte.
de gemeente was heel welwillend om te helpen, dus als het niet lukt bij de eigenaar bel ik hun ff weer terug
Ik associeer het ook met verlaten industrieterreinen, waar schurken zich ophouden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef Halinalle het volgende:
Is die fabriek niet te oud qua bouwstijl (van voor 1940?) voor jullie doel? Stoere zonnebrillen en sexy modellen associeer ik zelf meer met beton en staal. Een electriciteitscentrale bijvoorbeeld, of petrochemische industrie.
Heb je op zich wel een beetje gelijk in, maar die zijn al helemaal niet toegankelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef Halinalle het volgende:
Is die fabriek niet te oud qua bouwstijl (van voor 1940?) voor jullie doel? Stoere zonnebrillen en sexy modellen associeer ik zelf meer met beton en staal. Een electriciteitscentrale bijvoorbeeld, of petrochemische industrie.
Het textielmuseum ligt heel ergens anders, in de buurt van het Wilhelminapark.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben nog steeds druk aan het bellen en mailen met twee andere potentiele eigenaars. De 1 had het over het textielmuseum, maar dat is het ws. niet. Ik verwacht vandaag een antwoord te krijgen![]()
*duimt*
Ja, uit Eindhoven en ik kom regelmatig in Tilburg.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Kom je ook uit de buurt?
Gedaan!quote:
zat weinig in hoor in mijn mailboxquote:
Ja ik heb je reply ook alquote:
uden ligt tussen nijmegen en eindhoven aan de a50quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:29 schreef Xilantof het volgende:
Geen idee zo uit mijn hoofd waar Uden ligt
hoewel de naam me heel erg bekend voor komt
maar je kan nog gewoon mee rijden hoor Peri
En Beestjuh, van mij mag je hondje mee hoor. honden zijn leuk
nog niet echt wat maar heb door routenet wel een aardig idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:32 schreef Neva het volgende:
uden ligt bij veghel.. wellicht dat wa meer zegt![]()
als export brabo kan ik je eggen dt in uden een hele goede kartbaan zitquote:Op zondag 5 juni 2005 01:34 schreef whitebully het volgende:
[..]
nog niet echt wat maar heb door routenet wel een aardig idee.
tja import brabo. die kennen die rare plaatsen niet
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:30 schreef whitebully het volgende:
hmm leuk onderwerp redelijk tedoen kwa afstand.
iemand al een idee wat de tijden gaan worden? ongeveer?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:16 schreef dawg het volgende:
Zal eens kijken of ik kan (vorige keer gezondheidshit tussengekomen)
tvpquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
aw dawg verder alles okee nu? Ehm deze meeting is in principe al gesloten (lees vorig topic ff)
Deze meet is idd klaar wat betreft modellen en fotografen.quote:
hot dog?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:56 schreef Re het volgende:
er is vast wel iets te bedenken met een lief klein hondje en een stoer model...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |